Goede producten, scherpe prijs en prima service

Snelle levering van de producten en goede communicatie erover toen 1 wat wat langer duurde.

Klantgericht en meedenkend ook bij niet standaard vragen

Snelle reactie op mijn vraag een onderdeel voor een ouder trimvest te bestellen. Oog voor veiligheid en eerlijke voorlichting.

Onberispelijke opvolging en levering van bestelling

Uitstekende klantenervaring. Prima communicatie. Verzorgde levering, kortom: onberispelijk op alle fronten.

Snel en correct

Snel geleverd. Juiste artikel. Goed verpakt.

ontzettend fijn geholpen!

Er werd meegedacht om een snelle levering mogelijk te maken. Dit door terug te bellen met een oplossing vanuit het bedrijf zelf. Echt top, kom je nog maar zelden tegen tegenwoordig. chapeau!

Heel mooi!

Goede communicatie, snel levering!

Snelle levering En eerlijke prijzen

Product nog niet ontvangen

Lastig te beoordelen maar anderhalve zendtijd voor een paar clipjes die ook met de post hadden gekund, vind ik te lang.

Beste Carlo, Vervelend om te horen dat de bezorging niet naar wens is gegaan. Ik zie dat de bestelling direct met het eerstvolgende ophaalmoment is meegegaan met DPD. Normaal gesproken bezorgen zij de volgende werkdag maar helaas hebben zij vertraging opgelopen met de bezorging. Zodra het pakket bij ons de deur uit is gegaan, hebben wij geen invloed meer op de bezorgtijd hiervan. Wij wensen je alsnog veel duikplezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Herman Lieven

good quality wrt the price

my son really love it and the quality is very nice wrt the price

Verzenden op dezelfde dag is NIET WAAR

Ik heb gekozen om te bestellen van duikwereld vanwege de goede geadverteerde levertijden en bewust voor producten gekozen waarop er stond "Bestel voor 14:30, vandaag op de post". Helaas blijkt dit niet waar te zijn en waren mijn producten pas de volgende dag op de post (track & trace ontvangen) en 2 dagen later geleverd (toen ik natuurlijk al weg was op duikvakantie). Natuurlijk is een 2 daagse levertijd geen probleem, maar dan zou ik er niet adverteren dat "indien u voor 15.00 uur besteld verzenden wij dezelfde dag". Dat is gewoon voorliegen en niet eerlijk.

Beste Evan, Na aanleiding van jouw mailtje zijn we erachter gekomen dat er inderdaad verouderde informatie op onze website stond. Dit gaan wij zo snel mogelijk aanpassen om misverstanden in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Herman Lieven

Snel en professioneel

Overzichtelijk, goede communicatie prima prijs. Duidelijk mail verkeer. Alles bijelkaar een aanrader.

Excellent!

My order came very quickly and I was very happy with it! Plus, they didn't have exactly what I wanted so they immediately called me to ask me if I would happy with the alternative which I was. Very happy with the service and the product.

Snelle en goede levering!

Deskundig advies

Via de telefoon advies over de juiste maat van een duikpak. Ook uitgelegd hoe eventueel te retourneren.

Altijd een betrouwbare winkel

prima service

prima service

Snel opgestuurd

Dinsdag besteld woensdag in huis

Prima service!

Prima dienst na verkoop

Snel

Snelle levering. Fijne duikschoenen

Keurige, snelle levering

. prima

Erg duidelijk site en snelle levering

Fijne website beleving

Opnieuw duikmateriaal bestellen met plezier

Een tevreden klant komt altijd terug

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.