Opnieuw duikmateriaal bestellen met plezier

Een tevreden klant komt altijd terug

Zeer behulpzaam

Ik bestelde een zwembril, die niet meer voorradig was. Ik kon heel snel mijn bestelling aanpassen zonder moeite en deze werd dezelfde dag nog op de post gedaan.

Helemaal goed

Alles goed volgens plan en afspraak

Geen service!

4 Paar snokelvinnen bestelt voor onze vakantie. Track&trace bleef staan op onderweg dus contact opgenomen met Duikwereld.nl aangezien we de volgende dag vertrokken. Kreeg een onverschillige medewerker aan de telefoon die alleen te kennen gaf dat er een onderzoek opgestart kon worden. Kon zelf geen contact opnemen met dpd was het antwoord op mijn vraag hierover. Nogmaals gebeld of het mogelijk was dat hun een spoedlevering deden, medewerker dacht zelf totaal niet mee, maar nee was niks mogelijk. Zelf contact opgenomen met dpd, dit was zo voor elkaar, waardoor ik erachter kwam dat ze die dag echt niet geleverd zouden worden en niet eens in depot waren aangekomen. Weer de onverschillige medewerker gebeld die als enige antwoord had, ze zijn hier de deur uitgegaan en er is een onderzoek gestart. Gevraagd het bedrag terug te storten en gezegd hoe ik over de waardeloze niet klantvriendelijke service dacht, en nooit meer bij hun te bestellen. Ook hier een overschillige reactie op. Gelukkig deden winkels met superaardig personeel in omringende plaatsen die wij gebeld hebben wel moeite in meedenken waardoor wij alsnog met vinnen op vakantie konden. Nooit meer Duikwereld.nl! Bedrag is overigens nog NIET teruggestort...

Advies en service helemaal top!

Een maand of 2 geleden binnen gelopen voor advies over eventueel overstappen van een BCD naar een wing. Zeer uitgebreide uitleg en advies, en de tip om mee te doen met de demodagen zodat ik de wing kon uitproberen. De wing beviel uitstekend en al snel één besteld (X-Deep Zen Deluxe). Bij het ophalen van de wing weer uitgebreide uitleg en is de wing helemaal op maat afgesteld. Inmiddels enkele keren mee gedoken: super blij met deze aankoop. Een duikshop met gepassioneerde duikers waar je uitstekend advies krijgt.

Boven verwachting

Gebeld om te vragen naar de voorraad van mijn product, dat was er nog alleen waren de bestellingen voor die dag al weg. Toch de volgende dag al mijn pakketje mogen ontvangen! Iemand heeft daar dus flink zijn best gedaan zodat ik het weekend alweer kon duiken met mijn nieuwe computer!!!

Prima - snelle service

Helder, duidelijk

Ik ben goed en adequaat geholpen bij het kopen van droogpak. Voor mij was D7X corduroy de beste keuze. Deze begin mei aangeschaft en nu al 6 duiken gemaakt in Zeeland. Perfecte keuze, thx.

Topwinkel voor al uw duikmateriaal

Ontvangen in familiale sfeer. Veel ėn vooral duidelijke uitleg, sturing gegeven naar materialen of producten die zij als positief ervaren. Ervaring zat met een duikschool. Kortom dė duikwinkel bij uitstek, zeker een bezoek waard ėn vooral niet ver rijden vanuit België

Goede prijs/kwaliteit

Scherpe prijzen, snelle levering van het bestelde product.

Weer prima levering!

Het ging weer vlekkenloos zoals verwacht!

Zeer professioneel en snel in verzending

N/A

Supper

Zeer fijne prijzen en suppersnel geleverd. Wat kan een klant nog meer verwachten.

Advies op maat, persoonlijke aanpak, klantvriendelijk

Na de demodagen van Waterproof heb ik m'n eerste droogpak aangekocht bij duikwereld.nl, wat over het hele proces een aangename ervaring was. Klantgerichte hulp en begeleiding, advies op maat, en een aangename, losse sfeer, zowel op de demodag als erna. Wat ik erg fijn vond is dat de medewerkers samen met de klant op zoek gaan naar wat bij die klant past. Ik had niet het gevoel gestuurd te worden naar alternatieve artikelen die misschien voor mij onnodig duurder zijn. Tijdens het passen van verschillende maten en de uiteindelijke aanschaf was ook geen enkele vraag te veel, en werd ik ook prima geadviseerd wat betreft onderhoud en zorg voor het pak, en andere producten die ik erbij aangekocht had (onderpak, thermokleding, vinnen, automaatslangen ...). Hoewel de handleiding daarover duidelijk is, vond ik het ook erg fijn dat ruim de tijd genomen werd om te overlopen en voor te tonen hoe je de drooghandschoenen moet installeren. Samengevat: de jarenlange ervaring merk je terwijl de commerciële incentives plaats maken voor een klantgerichte aanpak, advies op maat, en een gemoedelijke sfeer.

Aankoop

Goede info klantvriendelijk.

Zeer fijne wetsuit, snelle bezorging

Binnen een dag in huis, perfecte pasmaat, en naar verwachting ontvangen

Slecht retour systeem, extra kosten wegens hun systeem niet werkte.

Het is niet normaal dat de klant opdraait voor de extra kosten voor verzending van de retour goederen. Op hun aanbeveling met Bpost moeten versturen kost 18,78€. Wel van hun 5,36€ terug gekregen als tegemoet koming.

Oriëntatie en beleving aanschaf nieuw droogpak fenomenaal.

Ik had een nieuw droogpak nodig. Het is mijn 4e Waterproof van nat naar droog. De nieuwe D7X nylotech is het geworden. Dankzij geweldig advies deze keer een juiste maat, van M/L naar S. Niet te geloven, maar het zit als gegoten. Eerste duik mee gemaakt, fantastisch!

gewoon goed

De aankoop ging gewoon als verwacht zoals het ook in de fysieke winkel van duikwereld zou zijn geweest. de prijs van het artikel was goed vandaar en 8.

Handig en snel

Handige website en zeer snelle levering.

Snelle levering tas is goeie kwaliteit.

Snel levering!

Goed product en goede kwaliteit en prijs verhouding!

Snelle en duidelijke communicatie!!!

Daar een produkt niet voorhanden was werd er heel snel een oplossing gevonden voor de situatie, echt super.

Goede service , vriendelijk en behulpzaam!

Je word er netjes en vakkundig geholpen

Supersnel geleverd

Een proear duikbril besteld, 2 dagen later stond de pakjesbezorger al aan de deur!

Rietveldenweg 64 5222AS

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.