Geen onrustige benen meer

Ik had altijd heel veel last van onrustige benen , iedere nacht weer, ik werd er zelfs wakker van. Vreselijk, soms zat het zelfs ook in mijn armen. Ik hoopte met deze deken dat ik beter en dieper zou slapen. Sinds ik die deken heb, nu 1 maand , heb ik geen onrustige benen meer. Echt heel bijzonder, geen idee hoe het komt. Ik slaap denk ik ook beter , hoef nu nog maar 1 keer naar het toilet, voorheen zeker 2 keer. En slaap rustiger. Alleen de hoes verschonen vind ik lastig , maar met 2 man is het zo gebeurd.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy verzwaringsdeken (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Niet overtuigd

Tijdje op geweest naar een premium deken om beter te kunnen slapen. Afgelopen zomer een Calmzy deken gekocht van 8 kg. Helaas vind ik dit toch te zwaar en bovendien is het deken zelfs al verkleurd! Klantenservice gecontacteerd en deken mag ik ruilen onder garantie, maar niet voor een lager gewicht. Dit omwille van een strikt voorraadbeheer.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Isabelle, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u zonder gedoe voorzien van een passende oplossing. Het was geen probleem om de Calmzy te ruilen naar een ander gewicht binnen de termijn van 30 dagen, maar hier heeft u nooit gebruik van gemaakt. Katoen is een natuurlijk product dat gevoelig is voor omgevingsfactoren en dan met name lichtinval. Maar wij hebben u niet eens gevraagd naar de oorzaak van het verkleuren, naar foto's of hoe u de Calmzy behandeld heeft. We hebben u direct een nieuwe Calmzy 8 kg onder garantie aangeboden, echter blijkt u niet tevreden te zijn met deze service. Dat is jammer, maar dit is wat we kunnen bieden. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle levering, wat een verschil in slapen!

Omdat ik het altijd al prettig vond om een zware “ sprei” boven op mijn dekbed te leggen, heb ik mezelf een 8 kg deken kado gedaan. Beste koop! Door mijn fitbit zie ( en voel!) ik dat mijn hoeveelheid diepe slaap op een nacht verdubbeld is. Ik draai minder, kom sneller tot rust. En s’ochtends voelt het als een warm holletje waar je uit kruipt. Dat zoiets simpels je slaap dusdanig kan verbeteren, en je een geborgen gevoel kan geven. Ik raad het iedereen aan die meer kwaliteit aan zijn slaap wil geven!

eindelijk kan ik slapen

wat een heerlijk dekbed van 10 kilo. Heerlijk om in te slapen, en meteen een work-out gehad als je het bed opmaakt. Zo zwaar!

Diepere slaap

Ik heb vaak last van slapeloosheid. Sinds het calmzy deken val ik sneller in slaap maar slaap ik vooral dieper. Het enige nadeel us dat ik sochtends af en toe wakker wordt met stijve schourders.

Heel erg tevreden

Wat een slaapplezier. Geen dekbedden meer op de grond. Slaap veel rustiger en ben een stuk fitter. Voor slechte slapers is het een aanbeveling.

Fantastisch!!!!

Ten eerste: de kwaliteit van het deken is super!! Ik kocht het met een katoenen overtrek voor de zomer. Zalig rustig doorslapen doe ik eronder, terwijl ik voordien telkens een paar keer wakker werd per nacht ... Ten tweede: wat een service!!! Dit is echt uniek!! nog nooit meegemaakt. Ik bestel in volle Corona-lockdown mijn deken vanuit België einde mei 2020. Op 8 juni krijg ik bericht van Calmzy dat het deken + overtrek verstuurd is. Aangezien de levering van pakjes tijdens Corona geregeld vertraging oploopt, begin ik me pas tegen 20 juni echt zorgen te maken dat mijn pak nog steeds niet gearriveerd is Er volgen een paar dagen van over en weer mailen tussen Jurgen van Calmzy en mij, waarbij ik telkens opnieuw op de hoogte gehouden wordt van de stand van zaken. Want PostNL kan niet zo meteen zeggen waar het pak nu is en wat er misliep... Blijkt uiteindelijk dat het pak in Sint-Niklaas "verdween". Jurgen en ik blijven mailen, want ik had het deken graag meegenomen naar ons vakantiehuisje en de tijd dringt dus intussen. Aangezien ik zelf aan het werk ben, kan ik een nieuw deken niet zelf gaan afhalen in Valkenswaard. Ik krijg dus het voorstel dat het deken + overtrek naar bij mij in Gent kan gebracht worden diezelfde dag nog op 26 juni. Ik legde uiteindelijk ook een heel klein stukje weg af, vanwege grote werken op de E17 rond Gent met eindeloze files. We zien mekaar op de parking van McDonalds in Lokeren. WAAR DUS MIJN NIEUWE DEKEN EN OVERTREK MIJ OVERHANDIGD WORDEN. FANTASTISCH GEWOON!!!! Heb nog nooit zo'n lange review geschreven, maar dit verdient een heel artikel als review!!! Nog eens ... een heel dikke merci Jurgen!!!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Ik heb de calmzy zwaartedeken van 8 kilo aangeschaft omdat ik die van 6 kilo toch te licht vond. Ik ben 1.70 lang en zon 58 kilo zwaar. De deken bevalt heel goed. In hele warme nachten is hij helaas te warm, maar normaal gesproken is hij helemaal goed qua temperatuur. Ik slaap langer en dieper. Verheug me elke avond op het moment dat ik de deken over me heen kan trekken.

Welterusten!

De verzwaringsdeken werd snel geleverd. Voor mij was er meteen verschil merkbaar. Mijn lichaam is rustiger, waardoor ik sneller in slaap val en dieper slaap. Stuk gezelliger overdag ook ;)

Heel erg fijn.

Ik voel me geborgen in bed, maar ook weer niet te. Het geeft mij rust.

Mooie deken.

Ik gebruim hem nu twee weken en ik moest er wel echt aan wennen. Maar na een week ongeveer ging het beter. Ik draai minder snachts.

Uitmuntend

De bestelling verliep prima, en de deken werd snel geleverd. Ook de deken zelf bevalt prima. Hij voelt als een warme knuffel, een omhelzing en geeft rust. Na eén week zijn er nog heus nachtmerries maar over het algemeen is de slaap beter. Het fijne gevoel is al een zegen en geeft meer rust én het naar bed gaan is veel makkelijker. Er wordt minder tegen de nachten opgezien.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Deken is fijn, levering duurde langer dan verwacht

Na lang wikken en wegen had ik besloten een verzwaringsdeken te bestellen bij Calmzy. Mede vanwege de vlotte levering. Helaas duurde de levering langer dan verwacht maar dat begrijp ik tijdens deze Corona-crisis. Echter stond dit niet op de website vermeld. De deken is fijn, al had hij van mij nog wel wat zwaarder mogen zijn. Het is wat warmer dan bij een gewoon dekbed maar ik wil toch niet meer zonder deze deken omdat het heel prettig voelt. Alles bij elkaar genomen ben ik tevreden.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Chill bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Prima product

Gewoon goed product.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Voor mij eindelijk uitgerust wakker worden

Voordat ik de verzwarings deken had sliep ik maar 2-3 uur. Nu slaap ik 6-7 uur en veel dieper dan eerst. Sta ‘s ochtends uitgerust uit bed.

fenomenaal!

Sinds ik de calmzy deken heb slaap ik als nooit tevoren, mijn slaap is zeker met 80 % verbeterd, ik slaap door, word niet steeds meer wakker en neem de deken nu zelfs mee op vakantie :) Dit had ik veel eerder moeten weten. Jammer wel dat de overtrekhoezen zo duur zijn en dat de maten uit de gewone winkels er niet om heen passen, dus zelf maar aan het naaien geslagen, is toch wel een stuk voordeliger, maar de deken op zich is zijn geld meer dan waard.

Heerlijke deken!

Voor mijn onrustig slapende dochter van 5 bestelde ik een Calmzy en ik ben blij met mijn keuze. Ze slaapt beter en dieper met behulp van deze deken en is er zelf ook heel erg blij mee omdat hij zo'n leuke hoes heeft ;)

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy kids (2,3, 3,2, 4,5 kg)

Het geeft een zalig rustgevend gevoel

Heel tevreden van dit dunne, zware deken die ervoor zorgt dat ons gezin rustig de nacht doorbrengt...

Top !

Andere familieleden willen er nu ook één!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Ik val sneller in slaap en slaap dieper

Zoals in de titel staat. Reden dat ik er een halve ster afhaal is vanwege het feit dat ik de deken minder gebruik door het warme weer. Ik ga er erg onder zweten.

Calmzy calmzzz you down

Bestel proces makkelijk, wel was de levertijd lang ivm de nieuwe hoezen maar dit was tijdens het bestelproces al heel duidelijk kenbaar gemaakt. Erg fijne verzwaringsdeken incl hoes. Gewicht is goed verdeeld door vakjes. Enige nadelen vind ik dat de hoes er omheen erg veel haar aantrekt (met 2 katten) en de rits van de hoes zit aan de lange zijde. Ik snap de reden erachter want anders is het lastig om de deken aan de hoes vast te maken met de lusjes, maar mooi is anders. Maar dit is ook echt het enige en doet geen afbreuk aan waar het voor bedoeld is. Perfect product. Raad het iedereen aan!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Hele fijne deken en hoezen!

Wat een fijne verzwaringsdeken! Onze pleegzoon kan niet wachten om naar bed te gaan. En ieder ochtend vraag ik hem: heb je lekker geslapen? En steevast krijg ik het antwoord: heerlijk geslapen onder de knuffeldeken.. Een heel blij mannetje elke ochtend weer!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Fijne covers, wel aan de dure kant

Ik heb een andere verzwaringsdeken, maar kwam uit bij de covers van Calmzy. Erg fijn met de touwtjes, waarmee de deken vastgeknoopt kan worden in de hoes. Helaas wel erg veel geld voor een hoes. Op het moment, dat ik bestelde waren de hoezen te reserveren, maar ik ben hiervan prima op de hoogte gehouden.

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Chill duvet cover

Diepe slaap

Mijn moeder en ik hebben beide een verzwaringsdeken gekocht. We merken al meteen verschil qua slapen. We sliepen door, sliepen dieper en mijn moeder heeft minder last van nachtelijk zweten. Zeker een aanrader!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

zo jammer dat ik dit niet eerder wist.

voel mij op de een of andere manier veiliger.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Nanda, Bedankt voor je positieve beoordeling. We zijn met Calmzy begonnen om mensen te laten weten over de wondere wereld van verzwaringsdekens. Zelf vinden we het ook jammer dat we het niet eerder wisten, maar laten we het samen bekend maken zodat we allemaal beter kunnen slapen! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy