Kon niet wennen aan de deken, retourneren geen probleem

Geprobeerd vanwege onrustig slapen. Op internet gezien dat een verzwaarde deken daartegen kan helpen. De deken gaf mij niet de gehoopte rust. Bij Calmzy besteld omdat ik gelezen had dat retourneren geen probleem was. Dat bleek inderdaad het geval.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Chill bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste W., Jammer dat het niet het gewenste effect voor je had. Hopelijk ga je toch snel beter slapen! Bedankt voor je review. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Goede productinformatie en snelle levering!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy verzwaringsdeken (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Yvette, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle en correcte levering

Naar volle tevredenheid

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste E., Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat we er een tevreden klant bij hebben! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Beloften waargemaakt.

Levering volgens afspraak. Speciale hoes met lussen ideaal om deken op zijn plek te houden binnen de hoes. Deken helpt wel om beter te slapen, lost slaapprobleem helaas niet op. Wel genoeg effect om deken te blijven gebruiken. Alle beetjes helpen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste D., Bedankt voor je positieve en eerlijke review. Gelukkig heeft het genoeg effect dat je de Calmzy blijft gebruiken. Goed dat ook de levering goed gegaan is! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Beter slapen!

Al een hele lange tijd slaap ik slecht en door een tip om dit dekbed te kopen slaap ik eindelijk veeel beter. Door het zware dekbed wat je omsluit slaap ik in ieder geval veel beter. Ik kan het iedereen aanbevelen

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Karin, Bedankt voor je positieve beoordeling. Dat was in ieder geval een gouden tip ;). Het zware gewicht vind je lichaam inderdaad fijn en daardoor voel je veilig en kun je veel beter slapen. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Eindelijk weer heerlijk geslapen sinds jaren

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Julite, Met een Calmzy slaap je nooit meer hetzelfde! Eindelijk weer heerlijk geslapen sinds jaren is precies de reden waarom Calmzy opgericht is. Ook wij sliepen eindelijk weer goed met een Calmzy! Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Bijzondere deken

Hij doet idd wat gesteld wordt. Is een tweede huidje en zorgt dat ik me veilig voel en dus 's nachts geen stress heb.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Hanne, Bedankt voor je positieve review. We zijn enthousiast om te horen dat de Calmzy doet wat het zegt te doen. Geniet van de Calmzy knuffel! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle levering , goed bereikbaar voor informatie, vriendelijk geholpen. Zelf heb ik een verzwarings deken besteld. De deken geeft een beschermend , omhullend gevoel, hoewel ik nog niet het idee heb dat ik er beter van slaap.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Mariska, Bedankt voor je beoordeling. Geef het nog even de tijd en je zult merken dat je beter slaapt! Als je echt verschil wil merken, moet je voor de grap maar weer eens onder een normale deken gaan liggen. Dan pas merk je echt het verschil! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

werkt goed

lekker geslapen

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Linda, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je lekker hebt geslapen! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Slaap zo veel beter

Je word oprecht geknuffeld door het dekentje. Het is ontzettend fijn! Ik dacht voor heen dat ik gecrusht zou worden door het dkekentje, maar dat is totaal niet! + het werkt ook leuk als een gewicht bij het sporten ;)

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Marleen, Bedankt voor je review! Het is inderdaad juist fijn en rustgevend! Gebruik het bij het sporten maar eens voor de lunges voor de beentjes ;) Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik slaap nu een 2 week onder een Calmzy en bevalt erg goed. Ik zou niet meer terug willen naar een gewone deken. Wel had de deken van mij nog zwaarder gemogen dus in de toekomst ga ik die aanschaffen

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Danielle, Bedankt voor je positieve beoordeling. Nooit meer terug naar een gewone deken, goed om te horen! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik kan beter ontspannen.

Door het gewicht van de deken merk ik dat ik beter kan ontspannen en mijn lichaam beter voel. Hierdoor is het makkelijker om uit mijn hoofd te blijven en de piekergedachten, die altijd langskomen als ik wil slapen, los te laten.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Els, Leuk om zo'n goede omschrijving van je ervaring te lezen. Je beschrijft het heel mooi. We zijn blij om te horen dat het goed werkt. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Super goede kwaliteit en klantenservice!

Ik had eerst een 6kg besteld maar kwam er achter dat ik toch liever wat zwaarder wilde. Echter, ik had de doos al weggedaan. Toch kon ik hem terugsturen en kreeg ik een 7kg toegestuurd. Super fijn!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Laura, Bedankt voor je positieve beoordeling. Je hebt het juiste gewicht gevonden! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Zalig deken

Ik slaap veel vaster dankzij mijn Calmzy deken! Ook een hele goede klantenservice!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Maaike, Gelukkig kun je nu beter slapen en bedankt voor je positieve feedback! Met een Calmzy slaap je nooit meer hetzelfde! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Tevreden met het resultaat van de deken

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Saskia, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ben erg blij met eigenlijk alles. De deken is uiteraard heerlijk maar de service van Jurgen draagt heel veel bij aan het totale plaatje in dit geval! Ben er erg blij mee en wat ik zo bijzonder vind is dat mijn ademhaling een stuk lager ligt met die deken bovenop me! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Veel liefs en “dromi dushi” zeggen ze waar ik vandaan kom! “Slaap lekker” betekent het!

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Colinda, Bedankt voor je positieve beoordeling! We helpen onze klanten graag waar het nodig is, om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Heel fijn dat je ademhaling een stuk rustiger wordt, dit geeft toch een indicatie dat je echt ontspant onder een Calmzy. Dromi dushi! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Prettige slaapervaring

Sinds ik de verzwaringsdeken heb slaap ik vele nachten door en is de kwaliteit van mijn slaap veel verbeterd. Wel moet ik bekennen dat mijn gewrichten de deken wat minder prettig vinden en mijn artrose veel opspeelt.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Ellen, Bedankt voor je positieve review. Heb je voor je gewrichten die pijn doen al wel eens aan een dekenboog gedacht? Zo ontzie je de gewrichten die pijn doen, maar heb je toch ook nog profijt van het gewicht op de rest van je lichaam! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Eindelijk uitgerust met deze verzwaringsdeken

Laatste maanden sliep ik steeds slechter toen een vriend een verzwaringsdeken als advies gaf voor betere nachtrust. Bij Calmzy een 9kg deken besteld. Volgende dag binnen en snachts gelijk geprobeerd. Bizar. Ik viel direct inslaap en werd uitgerust wakker. Ik had eerst enkel het verzwaringsdeken, maar heb nu ook de soft cover besteld. Ligt net wat lekkerder.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Ferdi, Zoals ook jij hebt ervaren slaap je met een Calmzy nooit meer hetzelfde! Blij om te horen dat je er zo enthousiast over bent. Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Nooit anders meer!

Zoveel jaren slecht slapen, toen de deken aangeschaft. Ik hoopte zo op een betere nachtrust, maar in het begin merkte ik niks. Dus contact gezocht met Calmzy. Hij voelde mijn onzekerheid aan. En belde mij meteen op en nam mijn onrust weg. Nu een aantal weken verder kan ik niet meer zonder. Eindelijk hele nachten doorslapen. Bedankt Calmzy

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Anja, Zo blij met het goede resultaat! We moesten elkaar even spreken, maar uiteindelijk heb je ook zelf doorgezet en erin geloofd. Gelukkig werpt het nu zijn vruchten af! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Eindelijk beter slapen!

Ik slaap stukke beter met de calmzy, een erg fijne deken!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Cheryl, Bedankt voor je positieve beoordeling. Gelukkig slaap je beter nu! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

geweldig

Ik moest de eerste 2 nachten erg wennen aan de verzwaringsdeken. Sinds ik er aan gewent ben, slaap ik veel rustiger {zegt mijn partner) en wordt ik uitgeruster wakker. Ik ben er dus erg blij mee en heb de verzwaringsdeken ook al aan andere mensen aangeraden.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Monique, Het gewicht zorgt ervoor dat je stiller in bed ligt. Het is even wennen maar je slaapt nooit meer hetzelfde! Bedankt voor de positieve beoordeling en het aanraden aan andere mensen. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle levering en een goed product.

Ik heb de 6kg deken gekocht voor mijn stress/paniekaanvallen i.v.m. autisme, zeker in de huidige tijd met veel veranderingen. Zelf heb ik soms de behoefte aan een stevige druk op mijn lijf (zoals een stevige knuffel), dat kalmeert, en deze deken sluit goed aan op die prikkelbehoefte. De deken voelt koud aan op zichzelf, dat was wel even wennen gezien ik gevoelig ben voor temperatuur wisselingen met slapen. Maar dat is een kwestie van dingen uittesten, fleece deken eronder, en een stukje wennen (1.5 week), en nu gaat het goed. Voor mij werkt dit heel fijn, ik wordt dagelijks een stuk kalmer en met minder spanning in mijn lichaam wakker door de constante lichte druk tijdens de nacht. En wanneer nodig gooi ik hem even om me heen als ik onrustig ben. Heel blij dat ik hem heb nu!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Conny, Goed om te horen dat het zo effectief is bij iemand met autisme. We zijn blij dat we jou op deze manier kunnen helpen. Wist je dat we ook speciale hoezen hebben, zodat je het minder koud hebt? Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Sarina, Ontzettend vervelend om te horen dat uw pakketten van Calmzy niet bij u aangekomen zijn. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de klant te helpen waar dat nodig is, zo gaan we altijd op zoek naar een oplossing. Daarvoor is het wel noodzakelijk dat we van de klant te horen krijgen op het moment dat er iets niet naar wens gaat. Als we niet weten dat er iets aan de hand is, kunnen we geen actie ondernemen en hebben we niet de mogelijkheid om het op te lossen helaas. Het was misschien beter geweest als u eerder contact had opgenomen in plaats van een beoordeling te geven. Nu is het begrijpelijk dat u teleurgesteld bent als u na meer dan twee weken uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Dat zou ik ook zijn. Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak wat het u veroorzaakt heeft. We gaan ons best doen om het op te lossen! Ik heb reeds een onderzoek laten starten bij PostNL om te weten te komen wat er precies met de pakketten gebeurd zou kunnen zijn. Ik vraag in de tussentijd even uw geduld, omdat het op dit moment langer zou kunnen duren voordat PostNL met een resultaat van het onderzoek komt. Ik hoop dat we snel een resultaat van PostNL kunnen verwachten en dat we dan actie kunnen ondernemen om deze vervelende situatie op te lossen. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

ik merk nog geen verandering/verbetering

de Calmzy gebruik ik nu zo'n twee weken. helaas heb ik geen verandering gemerkt. dat vind ik erg jammer. ik had heel erg gehoopt dat het me zou helpen beter te slapen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Rita, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Calmzy product te beoordelen. We kunnen zien dat u tevreden bent met de kwaliteit van de Calmzy en ook de verzending is u goed bevallen. U heeft echter helaas tot op heden geen profijt van de voordelen van een Calmzy. Dat betreuren wij ten zeerste. Het blijft een subjectieve ervaring, en daarom kan het effect voor iedereen verschillen. Ik hoop dat u ervan op de hoogte bent dat u altijd de mogelijkheid heeft om de Calmzy retour te sturen, wanneer u niet het gewenste resultaat ervaart. Wij stellen verder geen vragen en u krijgt uw volledige aankoopbedrag teruggestort. Mocht u hiervan gebruik willen maken, neem dan gerust contact met ons op, door een email met uw retourverzoek te sturen naar info@calmzy.nl. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel, we staan klaar voor onze klanten, voor zowel informatie als ook problemen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en ik betreur dat de Calmzy tot nog toe niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Fantastisch!

Ik sliep altijd moeilijk in en had ik moeite met doorslapen. Mede dankzij de deken val ik veel sneller in slaap, slaap ik dieper en slaap ik de hele nacht door! Ik wil nooit weer zonder

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Hanneke, Zoals er op de Calmzy doos staat : Slaap nooit meer hetzelfde. Goed om te horen dat je nooit meer zonder wilt! Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy