Heerlijk slapen

Eerst was het even wennen maar inmiddels slaap ik zoveel beter en word niet meer snachts wakker zoals voorheen minimaal 1 keer per nacht was. Het enige wat ik vervelend vind is de hoes. Ik heb hem nu al meerdere malen opnieuw vast moeten zetten omdat de knoopjes eruit gaan en ik dus vervolgens m’n deken ‘snachts ergens kwijt ben.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Rianne, Bedankt voor je beoordeling! Ook het vastmaken kan in het begin even wennen zijn. Op onze website staat een uitgebreide handleiding over het correct bevestigen van de hoes aan de Calmzy. Lees hier de handleiding : https://www.calmzy.nl/zo-doe-je-een-duvet-cover-om-een-verzwaringsdeken/. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ideaal coccon voor Hsp

Ik heb een Calmzy deken besteld nadat ik er al heel wat over had gelezen. Ik ben hoogsensitief en emphaat, voor mij is het een ideaal coccon als ik wil bekomen van een dag vol prikkels of na een shift op het werk waarbij veel van mijn energie naar de patiënten gaat. Ik val vrij snel in slaap. Op dit moment neem ik nog slaapmedicatie, onderdeel van mijn behandeling voor depressie. Veel mensen schrijven dat het ook ideaal is voor mensen met autisme. OPGELET: personen met autisme hebben een overgevoeligheid in het gevoelszintuig en kunnen die druk niet verdragen. Mijn vriend heeft autisme en kon zelfs een hoekje niet verdragen op zijjn schouders.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Chill bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Sofie, Bedankt voor je positieve review over onze Calmzy! Hopelijk heb je binnenkort ook geen slaapmedicatie meer nodig ;) Daarnaast kan een verzwaringsdeken wel degelijk een positief effect hebben op mensen met autisme. Niet iedereen reageert hetzelfde op de druk zoals bijvoorbeeld je vriend. Wij hebben wel degelijk ook mensen geholpen die autisme hebben en die er enorm veel baat bij hebben! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Heerlijk

Ik ervaar de deken als prettig. Het voelt goed aan mijn lichaam. Ik had hem wellicht nog wel iets zwaarder gewild. Ik slaap aanmerkelijk beter. Ik heb niet hoeven wennen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Avloon, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle levering en keurig afgewerkte deken

Had nog wel een kilo zwaarder gemogen en ik vind de deken te warm. Maar hij doet wat hij moet doen. Zorgt voor een veel meer ontspannen en diepere slaap.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy verzwaringsdeken (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste A., Bedankt voor je positieve review! We krijgen nu inderdaad te maken met wat hogere zomerse temperaturen, maar de Calmzy's zijn ademend door het katoen. Ze zijn niet dik en de vulling is verfrissend. Als het voor sommige mensen toch echt veel te heet op de kamer wordt, zou je een simpele goedkope ventilator kunnen overwegen, om zo toch de voordelen van een verzwaringsdeken te kunnen ervaren en het daarnaast wat koeler te krijgen in de slaapkamer. Dit werkt echt fantastisch! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Voor ik bestelde had ik nog wat vragen en werd meteen geholpen. Ben nog steeds blij met de aankoop. Zeker aan te raden! Goede en snelle service/levering

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hey Priscilla, Bedankt dat je jouw positieve ervaring met ons wilt delen! Klantenservice is het fundament onder Calmzy en staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Bedankt voor je bestelling! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Kon niet wennen aan de deken, retourneren geen probleem

Geprobeerd vanwege onrustig slapen. Op internet gezien dat een verzwaarde deken daartegen kan helpen. De deken gaf mij niet de gehoopte rust. Bij Calmzy besteld omdat ik gelezen had dat retourneren geen probleem was. Dat bleek inderdaad het geval.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste W., Jammer dat het niet het gewenste effect voor je had. Hopelijk ga je toch snel beter slapen! Bedankt voor je review. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Goede productinformatie en snelle levering!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Yvette, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle en correcte levering

Naar volle tevredenheid

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste E., Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat we er een tevreden klant bij hebben! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Beloften waargemaakt.

Levering volgens afspraak. Speciale hoes met lussen ideaal om deken op zijn plek te houden binnen de hoes. Deken helpt wel om beter te slapen, lost slaapprobleem helaas niet op. Wel genoeg effect om deken te blijven gebruiken. Alle beetjes helpen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste D., Bedankt voor je positieve en eerlijke review. Gelukkig heeft het genoeg effect dat je de Calmzy blijft gebruiken. Goed dat ook de levering goed gegaan is! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Beter slapen!

Al een hele lange tijd slaap ik slecht en door een tip om dit dekbed te kopen slaap ik eindelijk veeel beter. Door het zware dekbed wat je omsluit slaap ik in ieder geval veel beter. Ik kan het iedereen aanbevelen

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Karin, Bedankt voor je positieve beoordeling. Dat was in ieder geval een gouden tip ;). Het zware gewicht vind je lichaam inderdaad fijn en daardoor voel je veilig en kun je veel beter slapen. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Eindelijk weer heerlijk geslapen sinds jaren

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Julite, Met een Calmzy slaap je nooit meer hetzelfde! Eindelijk weer heerlijk geslapen sinds jaren is precies de reden waarom Calmzy opgericht is. Ook wij sliepen eindelijk weer goed met een Calmzy! Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Bijzondere deken

Hij doet idd wat gesteld wordt. Is een tweede huidje en zorgt dat ik me veilig voel en dus 's nachts geen stress heb.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Hanne, Bedankt voor je positieve review. We zijn enthousiast om te horen dat de Calmzy doet wat het zegt te doen. Geniet van de Calmzy knuffel! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle levering , goed bereikbaar voor informatie, vriendelijk geholpen. Zelf heb ik een verzwarings deken besteld. De deken geeft een beschermend , omhullend gevoel, hoewel ik nog niet het idee heb dat ik er beter van slaap.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Mariska, Bedankt voor je beoordeling. Geef het nog even de tijd en je zult merken dat je beter slaapt! Als je echt verschil wil merken, moet je voor de grap maar weer eens onder een normale deken gaan liggen. Dan pas merk je echt het verschil! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

werkt goed

lekker geslapen

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Linda, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je lekker hebt geslapen! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Slaap zo veel beter

Je word oprecht geknuffeld door het dekentje. Het is ontzettend fijn! Ik dacht voor heen dat ik gecrusht zou worden door het dkekentje, maar dat is totaal niet! + het werkt ook leuk als een gewicht bij het sporten ;)

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Marleen, Bedankt voor je review! Het is inderdaad juist fijn en rustgevend! Gebruik het bij het sporten maar eens voor de lunges voor de beentjes ;) Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik slaap nu een 2 week onder een Calmzy en bevalt erg goed. Ik zou niet meer terug willen naar een gewone deken. Wel had de deken van mij nog zwaarder gemogen dus in de toekomst ga ik die aanschaffen

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Danielle, Bedankt voor je positieve beoordeling. Nooit meer terug naar een gewone deken, goed om te horen! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik kan beter ontspannen.

Door het gewicht van de deken merk ik dat ik beter kan ontspannen en mijn lichaam beter voel. Hierdoor is het makkelijker om uit mijn hoofd te blijven en de piekergedachten, die altijd langskomen als ik wil slapen, los te laten.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Els, Leuk om zo'n goede omschrijving van je ervaring te lezen. Je beschrijft het heel mooi. We zijn blij om te horen dat het goed werkt. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Super goede kwaliteit en klantenservice!

Ik had eerst een 6kg besteld maar kwam er achter dat ik toch liever wat zwaarder wilde. Echter, ik had de doos al weggedaan. Toch kon ik hem terugsturen en kreeg ik een 7kg toegestuurd. Super fijn!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Laura, Bedankt voor je positieve beoordeling. Je hebt het juiste gewicht gevonden! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Zalig deken

Ik slaap veel vaster dankzij mijn Calmzy deken! Ook een hele goede klantenservice!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Maaike, Gelukkig kun je nu beter slapen en bedankt voor je positieve feedback! Met een Calmzy slaap je nooit meer hetzelfde! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Tevreden met het resultaat van de deken

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Saskia, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ben erg blij met eigenlijk alles. De deken is uiteraard heerlijk maar de service van Jurgen draagt heel veel bij aan het totale plaatje in dit geval! Ben er erg blij mee en wat ik zo bijzonder vind is dat mijn ademhaling een stuk lager ligt met die deken bovenop me! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Veel liefs en “dromi dushi” zeggen ze waar ik vandaan kom! “Slaap lekker” betekent het!

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Colinda, Bedankt voor je positieve beoordeling! We helpen onze klanten graag waar het nodig is, om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Heel fijn dat je ademhaling een stuk rustiger wordt, dit geeft toch een indicatie dat je echt ontspant onder een Calmzy. Dromi dushi! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Prettige slaapervaring

Sinds ik de verzwaringsdeken heb slaap ik vele nachten door en is de kwaliteit van mijn slaap veel verbeterd. Wel moet ik bekennen dat mijn gewrichten de deken wat minder prettig vinden en mijn artrose veel opspeelt.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Ellen, Bedankt voor je positieve review. Heb je voor je gewrichten die pijn doen al wel eens aan een dekenboog gedacht? Zo ontzie je de gewrichten die pijn doen, maar heb je toch ook nog profijt van het gewicht op de rest van je lichaam! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Eindelijk uitgerust met deze verzwaringsdeken

Laatste maanden sliep ik steeds slechter toen een vriend een verzwaringsdeken als advies gaf voor betere nachtrust. Bij Calmzy een 9kg deken besteld. Volgende dag binnen en snachts gelijk geprobeerd. Bizar. Ik viel direct inslaap en werd uitgerust wakker. Ik had eerst enkel het verzwaringsdeken, maar heb nu ook de soft cover besteld. Ligt net wat lekkerder.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Ferdi, Zoals ook jij hebt ervaren slaap je met een Calmzy nooit meer hetzelfde! Blij om te horen dat je er zo enthousiast over bent. Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Nooit anders meer!

Zoveel jaren slecht slapen, toen de deken aangeschaft. Ik hoopte zo op een betere nachtrust, maar in het begin merkte ik niks. Dus contact gezocht met Calmzy. Hij voelde mijn onzekerheid aan. En belde mij meteen op en nam mijn onrust weg. Nu een aantal weken verder kan ik niet meer zonder. Eindelijk hele nachten doorslapen. Bedankt Calmzy

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Anja, Zo blij met het goede resultaat! We moesten elkaar even spreken, maar uiteindelijk heb je ook zelf doorgezet en erin geloofd. Gelukkig werpt het nu zijn vruchten af! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Eindelijk beter slapen!

Ik slaap stukke beter met de calmzy, een erg fijne deken!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Cheryl, Bedankt voor je positieve beoordeling. Gelukkig slaap je beter nu! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy