geweldig

Ik moest de eerste 2 nachten erg wennen aan de verzwaringsdeken. Sinds ik er aan gewent ben, slaap ik veel rustiger {zegt mijn partner) en wordt ik uitgeruster wakker. Ik ben er dus erg blij mee en heb de verzwaringsdeken ook al aan andere mensen aangeraden.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Monique, Het gewicht zorgt ervoor dat je stiller in bed ligt. Het is even wennen maar je slaapt nooit meer hetzelfde! Bedankt voor de positieve beoordeling en het aanraden aan andere mensen. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Snelle levering en een goed product.

Ik heb de 6kg deken gekocht voor mijn stress/paniekaanvallen i.v.m. autisme, zeker in de huidige tijd met veel veranderingen. Zelf heb ik soms de behoefte aan een stevige druk op mijn lijf (zoals een stevige knuffel), dat kalmeert, en deze deken sluit goed aan op die prikkelbehoefte. De deken voelt koud aan op zichzelf, dat was wel even wennen gezien ik gevoelig ben voor temperatuur wisselingen met slapen. Maar dat is een kwestie van dingen uittesten, fleece deken eronder, en een stukje wennen (1.5 week), en nu gaat het goed. Voor mij werkt dit heel fijn, ik wordt dagelijks een stuk kalmer en met minder spanning in mijn lichaam wakker door de constante lichte druk tijdens de nacht. En wanneer nodig gooi ik hem even om me heen als ik onrustig ben. Heel blij dat ik hem heb nu!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy verzwaringsdeken (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Conny, Goed om te horen dat het zo effectief is bij iemand met autisme. We zijn blij dat we jou op deze manier kunnen helpen. Wist je dat we ook speciale hoezen hebben, zodat je het minder koud hebt? Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Sarina, Ontzettend vervelend om te horen dat uw pakketten van Calmzy niet bij u aangekomen zijn. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de klant te helpen waar dat nodig is, zo gaan we altijd op zoek naar een oplossing. Daarvoor is het wel noodzakelijk dat we van de klant te horen krijgen op het moment dat er iets niet naar wens gaat. Als we niet weten dat er iets aan de hand is, kunnen we geen actie ondernemen en hebben we niet de mogelijkheid om het op te lossen helaas. Het was misschien beter geweest als u eerder contact had opgenomen in plaats van een beoordeling te geven. Nu is het begrijpelijk dat u teleurgesteld bent als u na meer dan twee weken uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Dat zou ik ook zijn. Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak wat het u veroorzaakt heeft. We gaan ons best doen om het op te lossen! Ik heb reeds een onderzoek laten starten bij PostNL om te weten te komen wat er precies met de pakketten gebeurd zou kunnen zijn. Ik vraag in de tussentijd even uw geduld, omdat het op dit moment langer zou kunnen duren voordat PostNL met een resultaat van het onderzoek komt. Ik hoop dat we snel een resultaat van PostNL kunnen verwachten en dat we dan actie kunnen ondernemen om deze vervelende situatie op te lossen. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

ik merk nog geen verandering/verbetering

de Calmzy gebruik ik nu zo'n twee weken. helaas heb ik geen verandering gemerkt. dat vind ik erg jammer. ik had heel erg gehoopt dat het me zou helpen beter te slapen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Rita, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Calmzy product te beoordelen. We kunnen zien dat u tevreden bent met de kwaliteit van de Calmzy en ook de verzending is u goed bevallen. U heeft echter helaas tot op heden geen profijt van de voordelen van een Calmzy. Dat betreuren wij ten zeerste. Het blijft een subjectieve ervaring, en daarom kan het effect voor iedereen verschillen. Ik hoop dat u ervan op de hoogte bent dat u altijd de mogelijkheid heeft om de Calmzy retour te sturen, wanneer u niet het gewenste resultaat ervaart. Wij stellen verder geen vragen en u krijgt uw volledige aankoopbedrag teruggestort. Mocht u hiervan gebruik willen maken, neem dan gerust contact met ons op, door een email met uw retourverzoek te sturen naar [email protected]. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel, we staan klaar voor onze klanten, voor zowel informatie als ook problemen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en ik betreur dat de Calmzy tot nog toe niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Fantastisch!

Ik sliep altijd moeilijk in en had ik moeite met doorslapen. Mede dankzij de deken val ik veel sneller in slaap, slaap ik dieper en slaap ik de hele nacht door! Ik wil nooit weer zonder

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Hanneke, Zoals er op de Calmzy doos staat : Slaap nooit meer hetzelfde. Goed om te horen dat je nooit meer zonder wilt! Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Superdeken en superservice!

Ik las op internet zoveel positieve ervaringen met zwaartedekens dat ik het zelf ook graag wilde proberen om beter te slapen. Ik koos voor Calmzy omdat de kwaliteit goed leek te zijn en dat is 'ie ook echt. De 7-kilo deken voelt sterk én zacht en de minky hoes is superzacht. Helaas bleef ik maar het gevoel houden dat ik meer gewicht wilde. Gelukkig mocht ik de deken na een uitprobeerperiode ruilen voor de zwaarste deken van 10 kilo en deze voelt perfect voor mij (ik weeg 62 kilo en ben 1.83). Ik voelde me wel bezwaard want geruilde dekens kunnen niet opnieuw verkocht worden. Gelukkig werd ik hartstikke vriendelijk geholpen. Wat heel belangrijk voor me was is dat de deken niet bij het afval terecht zou komen. Dit blijkt niet het geval want de deken krijgt een goede bestemming. Nu hoop ik natuurlijk niet dat mensen die dit lezen te makkelijk producten terug gaan sturen. Daarom een tip: als je voor het eerst een deken aanschaft zou ik je aanraden om, indien mogelijk, eerst een deken te testen. Wat prettig voelt is gewoon heel persoonlijk.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Dorien, Het effect van een Calmzy blijft inderdaad altijd een subjectieve ervaring. Het kan voor iedereen verschillend zijn. Jouw Calmzy 7 kg komt op een goede bestemming terecht! Fijn om te horen dat je nu alsnog het juiste gewicht hebt gevonden. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Toppie

Ontzettend blij mee! Ervaar een stuk meer rust zowel mentaal als fysiek. Extra dank gaat uit naar Jurgen, hij heeft een geregeld dat 's avonds mijn pakket bezorgd is, nadat er een logistieke fout ontstaan was bij mijn bestelling. Hierdoor heb ik zoals op de website aangegeven wordt, mijn calmzy de dag na het bestellen binnengekregen.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Lisa, Graag gedaan! Gelukkig was het toch nog goed gekomen met het leveren van je bestelling. Geniet van de mentale en fysieke rust! Met vriendelijke slaapgroet, Jurgen van Calmzy

Geweldige deken! Ik wil niets anders meer

Ik heb het deken aangeschaft op aanraden van een bekende, ik ben altijd erg gestresst, heb ADHD, slaap slecht en heb moeite met mijn concentratie. Ik gebruik het deken tijdens het (thuis)werken door hem op schoot te leggen. Op de bank kan ik heerlijk ontspannen met het deken en ook in bed slaap ik een stuk sneller in en word ik minder vaak wakker. De diepe druk maakt dat ik mij veilig voel en “incheck” in mijn lijf en bewuster in het moment ben. Ik had het deken binnen 1,5 dag thuis.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Marieke, Fijn om te horen dat de Calmzy zo goed voor je werkt! Bedankt voor de positieve beoordeling. Namens Calmzy ook nog een bedankje richting degene die het je heeft aangeraden! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Topproduct met een betrokken bedrijf

Het product zelf is heerlijk, goede kwaliteit stof en zeker de combinatie hoes met deken werkt prima. Ik gebruik het product nu pas een dag maar ook nu voel ik dat het een fijn en geborgen gevoel geeft, kan dus alleen maar beter worden in de komende weken. Wat echt top is: de service. Volgens mij betreft het een eenmanszaak en de eigenaar is bijna letterlijk 24/7 bereikbaar voor ondersteuning. Je kunt altijd terecht met vragen over de levering of advies en deze beantwoordt hij dan altijd razend snel en professioneel. Er was wat vertraging bij de distributiepartner, maar ook hier werd je van op de hoogte gehouden en al met al (pasen + de uitzonderlijke drukte) was de calmzy met 3 dagen in huis.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Chill bundel (6, 7, 8, 9, 10 kg)

Beste Hidde, Bedankt voor het de complimenten. Helemaal in deze tijd is het belangrijk om klanten op de hoogte te houden! Geniet van de Calmzy! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Heel fijn verzwaringsdeken!

Snelle service, en het verzwaringsdeken is heel fijn! Je voelt echt dat je “vaster” ligt, dus minder draaien en woelen in bed!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Martine, Bedankt voor je beoordeling! Het zware gewicht zorgt ervoor dat je minder beweegt terwijl je slaapt. Dat heb je gemerkt! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Wat een genot!

De deken voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Ik slaap eindelijk weer heel diep.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi M. Geweldig om te horen dat de Calmzy aan de verwachtingen voldoet! Nooit meer hetzelfde geslapen! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Zomerovertrek voor verzwaringsdeken .

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Theo, Fijn dat de Superior Chill hoes zo goed bevalt! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Problem snel opgelost.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste William, Bedankt voor je positieve beoordeling, problemen zijn er om opgelost te worden! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik merk tot nu toe nog maar weinig verschil.

Ik gebruik de deken nu zo'n week. Ik merk weinig verschil met hoe ik eerst sliep. De onrust blijft tot nu toe tijdens mijn slaap. Ik blijf het echter nog wel even volhouden omdat ik vaak lees dat het 1-2 weken duurt voordat je het verschil merkt. Hopelijk ga ik ik langzaam meer van merken.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Jolanda, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Calmzy product te beoordelen. We kunnen zien dat u uitermate tevreden bent met de kwaliteit van de Calmzy en ook de verzending is u goed bevallen. U heeft echter helaas tot op heden weinig profijt van de voordelen van een Calmzy. Dat betreuren wij ten zeerste. Het blijft een subjectieve ervaring, en daarom kan het effect voor iedereen verschillen. U heeft zelf al aangegeven dat het inderdaad wat langer kan duren voordat de effecten merkbaar zijn en dat u daarom nog even de tijd neemt om onder een Calmzy te slapen. Ik hoop dat u ervan op de hoogte bent dat u altijd de mogelijkheid heeft om de Calmzy retour te sturen, wanneer u niet het gewenste resultaat ervaart. Wij stellen verder geen vragen en u krijgt uw volledige aankoopbedrag teruggestort. Mocht u hiervan gebruik willen maken, neem dan gerust contact met ons op, door een email met uw retourverzoek te sturen naar [email protected]. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel, we staan klaar voor onze klanten, voor zowel informatie als ook problemen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en ik betreur dat de Calmzy tot nog toe niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Geweldige deken

Je moet even eraan wennen dat de deken zo zwaar is, maar als je ligt is het heerlijk. Het helpt mij om meer rust te vinden. Nooit meer een koude rug :-)

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Wietske, Fijn dat de Calmzy je meer rust geeft en geen koude rug meer is natuurlijk altijd mooi meegenomen! Heerlijk! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Onze dochter kwam er veel uit 's nachts. Sinds ze deze verzwaringsdeken gebruikt doet ze dit niet meer en kunnen wij ook rustig verder slapen. Echt een aanrader.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?
  • Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy kids (2,3, 3,2, 4,5 kg)

Besta Amanda, Bedankt voor de positieve beoordeling. Zo helpen we bij Calmzy ook mensen indirect! Gelukkig slaapt je dochter nu veel rustiger. Geniet van de nachtrust. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Uitstekende snelle levering en hele goede kwaliteit. Bedankt

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Hannelore, Jij ook bedankt voor de bestelling van een Calmzy! Fijn om te zien dat de levering snel gegaan is. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Dieper slapen onder een heerlijke deken

Prettig klsntencontact, zelfs buiten kantoortijden Netjes afgehandeld

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Monique, Bedankt voor je positieve feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Fijn product, top deken

Het product is super, mijn dochter slaapt beter en er zit een katoenen hoes bij geleverd. Top!!

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste M. Wij zijn blij om te horen dat je dochter beter slaapt. De Superior Chill hoes maakt het net allemaal wat effectiever. Bedankt voor je review! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik wil niet meer zonder

Na een paar jaar doorslaapproblemen en van alles geprobeerd te hebben, gaat het nu na 2 weken al beter.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Lucie, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat een Calmzy heeft geholpen met een betere slaap. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Slapen is mijn grootste hobby nu

Een verzwaringsdeken van Calmzy is 1 van mijn beste aankopen ooit! De druk die de deken geeft is erg rustgevend, waardoor ik sneller in slaap val, rustiger slaap en meer uitgerust wakker word.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Ankie, Je hebt wel een glimlach op ons gezicht getoverd! Die hadden we nog niet gehoord : "Slapen is mijn grootste hobby nu". Haha geweldig! Geniet ervan en slaap nooit meer hetzelfde met een Calmzy! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Werkt rustgevend

De zwaarte geeft iets rustgevendst.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Hoi Katleen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Rust en ontspanning en slaap is waar we het voor doen. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Het is even wennen, maar nu slaap ik goed.

Er werd ook gezegd dat het slapen onder de deken even wennen was. Aan het begin was het lastig om te draaien in bed. De laatste 2 nachten merk ik dat ik minder behoefte heb om te draaien in bed. Ik slaap ook beter door. Op de cover zitten al wel wat sticknaden los.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Mirjam, Bedankt voor uw positieve beoordeling van uw Calmzy product. Vervelend om te horen dat er wat stiknaden loszitten. Wij leveren de beste kwaliteit, maar kan soms voorkomen dat er in de productie iets misgaat helaas. Wij willen alleen het beste voor onze klanten, dus als u de cover wilt omruilen voor een nieuwe, stuur dan een email naar [email protected] onder vermelding van uw bestelnummer. Wij zorgen dat u dan kosteloos de cover kunt omruilen. Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Heel goed!

De hoes is heerlijk zacht. Aanrader!

• Welk Calmzy product heeft u besteld? Calmzy Superior Soft duvet cover

Beste Y., Bedankt voor uw positieve beoordeling over uw Calmzy product! Geniet er van! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy

Ik kan niet meer zonder mijn Calmzy!

De Calmzy 8kg bundel is zeker een aanrader! Sinds een paar weken slaap ik met mijn Calmzy en ik kan veel beter en dieper slapen. Ik vindt het een heerlijk gevoel om onder z’n zware deken te liggen. Ik kan nu niet meer zonder.

• Hoe ervaart u de service bij Calmzy?

Beste Kyra, Bedankt voor de mooie review. Met een Calmzy slaap je nooit meer hetzelfde en ook jij hebt dat nu ervaren. Geniet ervan! Met vriendelijke slaapgroet, Calmzy