Ik kan daar altijd terecht voor waar ik naar op zoek ben

Vorige week weer eens iets direct nodig wat ik dan ook gelijk kon ophalen. Dat is wel zo prettig.

Beste Fred, Bedankt voor je positieve reactie, echt Top! Groet, Annette

Super!!!

Deze keer gebeld en afgehaald. Prima geholpen en alles stond netjes klaar.

Beste Cees, Bedankt voor je beoordeling, echt super! Groet, Annette

Retour zendin

Ipv een smart omvormer een blue omvormer besteld. Een smart besteld en de blue teruggestuurd. Binnen 3 dagen mn geld terug ontvangen.

Beste Paul, Fijn dat je nu de juiste omvormer hebt. Veel plezier met je aankoop! Groet, Annette

Duidelijk en snel

Prima uitleg en snel antwoord!

Beste K, Bedankt voor je 10, echt TOP! Groet, Annette

Prima geholpen

Bij binnenkomst zag ik dat ik eerst een afspraak had moeten maken. Maar werd mij verteld om even te wachten om te kijken of er een medewerker ter beschikking was om mij te helpen. Ik ben toen prima geholpen met tekst en uitleg van het aangekochte apparaat.

Beste Peter, Wij adviseren de klant om vooraf een afspraak te maken. Dit voorkomt dat er niemand aanwezig is om je te helpen. Bedankt voor je review en veel plezier met je aankoop! Groet, Annette

Vlotte bediening en technische uitleg.

Beste Daniël, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je graag geholpen! Groet, Annette

Goede en snelle service

Goede service en een snelle levering.

Beste Gé Jé, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je aankoop! Groet, Annette

Profesdionele service

Hebben me geholpen bij engineering en aanschaf nieuw energiesysteem voor mijn boot

Beste Rob, Veel vaarplezier met je boot! Groet, Annette

Positief

Beste Mart, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Annette

Beste Karel, Bedankt voor je review! Groet, Annette

Zeer goede coulance

Mijn accu was een jaar buiten de garantie kapot ,maar geen probleem ik kreeg een hele nieuwe accu terug . Zeer goede service.

Beste Arend, Wat fijn dat wij je konden helpen hiermee. Veel plezier met je accu! Groet, Annette

Super snelle service

Ik had een probleem met een mppt lader van VictronConnect deze opgestuurd en binnen een week retour en geïnstalleerd probleem opgelost top service en goede begeleiding

Beste Mars, Goed dat je probleem opgelost is. Veel plezier weer met het gebruik van je lader! Groet, Annette

Snelle hulp

Een vraagje via e-mail werd snel telefonisch beantwoord en daarna verzonden. Echt top.

Beste Karel, Wij hebben je graag geholpen! Bedankt voor je positieve review. Groet, Annette

Goed geadviseerd en op tijd geleverd

Verkeerde accustekker besteld, na advies de goede gekocht en de andere retour gestuurd. Bij anderen gaat terug sturen vaak gratis.

Beste Kees, Goed dat je nu de juiste accustekker hebt! Bedankt voor je review. Groet, Annette

Super producten en service

Een klein garantie probleem gehad met een vorige aankoop, Ik ben hier super goed meegeholpen. Wat dan ook de doorslag gaf om terug bij dit bedrijf aan te kopen. Zeer tevreden !!!

Beste Klaas, Wat fijn dat we je konden helpen. Veel plezier met je product! Groet, Annette

Top en nog eens Top

Goed bereikbaar en geweldige service

Beste Peter, Bedankt voor je TOP-beoordeling! Groet, Annette

Snelle en correcte afhandeling

Goede shop en nette en snelle afhandeling

Fijn dat wij u tevreden bent! Groet, Annette

Zeer correct

Levering volgens afspraak

Goede service!

Ik had een probleempje in mijn installatie en kreeg een goed advies om het op te lossen. Ik heb daarvoor wat extra componenten besteld en die werden snel en correct geleverd. Prettige leverancier!

Beste Gerard, Fijn dat je installatie weer goed werkt! Groet, Annette

Ruim voldoende

Levering zoals verwacht

Beste Harrie, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Annette

Prima bedrijf

Goed en op tijd geleverd vragen worden direct beantwoord.

Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor uw 10! Groet, Annette

Correct bedrijf

Advies gevraagd per tel zeer goed geholpen de geadviseerde materialen besteld en en afgehaald . Correct geleverd , net bedrijf zeer aan te bevelen .

Beste Piet, Bedankt voor je positieve reactie! Groet, Annette

Prima ervaring

en super het meedenken met oplossingen!

Beste Sonja, Wij denken graag met je mee! Groet, Annette

snelle service , goed en vriendelijk te woord gestaan

bij obelink een product gekocht wat niet goed functioneerde via victron energy bij stroomwinkel terecht gekomen snel en accuraad geholpen

Beste Wim, Bedankt voor je positieve reactie! Groet, Annette

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’