Contact genomen met de zaak over de bestelling en kreeg vrij snel een antwoord. Bij een extra vraag over een bijbestelling werd dit meteen in orde gebracht en alsnog mee verzonden. Ik kan deze zaak alleen maar aanbevelen!

Beste James, Bedankt voor je fantastische beoordeling. Veel plezier met je aankopen! Groet, Annette

Goed spul, snelle levering, uitstekende documentatie en garantie.

Al meer dan 10 jaar koop ik mijn zonne-energie materialen in bij Stroomwinkel/ victron. Nog nooit teleurgesteld. Diverse boten, woonwagen, campers, alles met victronblauw ingericht. Het werkt allemaal nog uitstekend.

Beste Hilko, Bedankt voor je beoordeling. Wat goed om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Groet, Annette

Klantvriendelijker kan het eigenlijk niet!!!

Ik werd op een bepaalde manier geholpen wat ik eigenlijk wel gehoopt, maar niet verwacht had. Mijn compliment.

Beste Fred, Bedankt voor je super vriendelijke compliment! Groet, Annette

prima levering

grote keuze, soepel bestellen

Beste Wim, Bedankt voor je 10! Groet, Annette

Teleurstellend

Mijn MPPT gaf op mijn app geen beeld meer. Na contact met Stroomwinkel zeiden zij deze op te sturen. Helaas werken dan de panelen niet meer. Dus maar een nieuwe MPPT gekocht. Stroomwinkel kon niets vinden en hebben deze dan weer terug gestuurd. Nu heb ik dus 2 MPPT’s Zij hadden dus de tweede kunnen crediteren na terug sturen, maar dat deden ze niet

Hanteren een richtings verkeer

Slechte service geen aanrader. Mag de naam winkel zeker niet voeren. Een keer stroomwinkel, nooit meer stroomwinkel.

Goed geregeld allemaal onze wensen werden gehoord en verwerkt. De garantievis perfect.

Beste Jan, Bedankt voor je perfecte beoordeling! Groet, Annette

Professionele behandeling en snelle levering

Verkoop van topkwaliteit producten aan een correcte prijs. Een reactieve verkoopdienst. Snelle levering. Een echte aanrader.

Beste Rik, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat wij je hiermee konden helpen! Groet, Annette

Goed advies en degelijk materiaal

Als je advies vraagt krijg je een goed advies en uitleg.

Beste Dave, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen! Groet, Annette

Zeer ontevreden over afhalen

Ik heb in het verleden al voor 15000 euro aan goederen gekocht hier, nu heb ik een accukabeltje nodig wat ik wil afhalen in Bodegraven en daar moet ik dan 12,50 voor betalen. Bezorgen door DHL is goedkoper, dus dat betekent wanneer ik het zou afhalen in Bodegraven ik daar 12,50 voor moet betalen!!! Het scheelt dit bedrijf dus inpakmateriaal, en omdat het hun dus niets kost qua inpakken e.d. moet ik er de hoofdprijs voor betalen. Te gek voor woorden dit!!! Ik zit er over te denken om mijn spullen maar ergens anders te gaan kopen.

Beste Jaap, bedankt voor je review! Stroomwinkel.nl is dé webshop voor accu-gebaseerde stroomoplossingen. We hebben onze organisatie zo ingericht dat wij onze producten en systemen in samenwerking met onze distributiepartners snel uit vooraard kunnen leveren. We zijn niet ingericht om producten en systemen vanuit ons magazijn in Bodegraven af te halen. Als dit toch gewenst is kunnen we dit faciliteren, alleen berekenen we dan wel afhaalkosten. Producten die niet kunnen worden verstuurd berekenen wij geen afhaalkosten. Groet, Annette

Geweldige , praktisch ingestelde service

Mijn GX touch deed het niet meer. Na aanmelding via de site afspraak gemaakt om deze na te laten kijken. Werd gelijk gedaan, scherm was defect en gelijk een nieuwe , in de garantie gekregen

Beste Pascal, Fijn dat wij het zo voor je konden oplossen. Veel plezier weer met je GX touch. Groet, Annette

Goed advies en direkte levering

Concreet en duidelijk

Beste Freek, Bedankt voor je 10! Groet, Annette

Perfect advies en erg klantvriendelijk

We konden direct langskomen voor advies. Goed geholpen en direct spullen mee naar huis kunnen nemen. Top ervaring!

Beste Luuk, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen! Groet, Annette

Fijn geholpen en gerustgesteld met (de voor mij) complexe elektra

Het contact was dusver snel en compleet, met ook genoeg mogelijkheid om dingen af te stellen of in meer detail uitleg over te krijgen. Ik moet nog wel de componenten koppelen, maar het is een geruststellend idee dat je contact kan zoeken mocht je er niet uitkomen.

Beste Ro, Bedankt voor je beoordeling! Onze afdeling Support staat voor u klaar om u te helpen als dit nodig is. Groet, Annette

Van bestelling tot levering wederom uitstekend geregeld.

Beste D, Bedankt voor je bestelling en je uitstekende beoordeling! Groet, Annette

Top ervaring - prima advies en snelle levering!

Voor ons strandhuisje wilde ik een omvormer naar 220v. Ben geen elektrotechnicus maar met het advies, de uitleg, aanwijzingen en snelle levering van prima spullen van Stroomwinkel.nl heb ik deze klus zelf geklaard. Blij mee!

Beste Henricus, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen en een mooie zonnige zomer! Groet, Annette

Kwaliteit en support is goed

Goed advies en goede hulp en uitleg

Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je graag geholpen! Groet, Annette

nette vlotte goed bereikbare winkel

kapotte omvormer aangeboden ter reparatie, bleek niet meer te repareren, vakkunding en duidelijk is een nieuwe aangeboden voor een schappelijke prijs.

Beste Ilja, Fijn dat wij het zo konden oplossen. Veel plezier met je nieuwe omvormer! Groet, Annette

Duidelijke website, kwalitatief goede producten

Prettig en snel geleverd

Beste Marco, Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Annette

Snel en vakkundig

Ik ontving het advies op mijn vraag snel, het was duidelijk en vakkundig.

Beste Kas, Bedankt voor je 10. Echt Top! Groet, Annette

Perfecte service

Dat victron Uitstekende kwaliteit materiaal heeft is bekend in de wereld. Ik heb het al meer dan 10 jaar in mijn boten, camper en woonwagen. En als er als iets kapot gaat, in mijn geval door eigen domheid, valt het toch nog onder garantie.

Beste Hilko, Bedankt voor je Top-beoordeling. Wij wensen je nog veel plezier met je Victron artikelen. Groet, Annette

Snel, vakkundig en vriendelijk

Probleem met mijn Multiplus zeer snel en goed verholpen. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Beste Nanno, Top dat je Multiplus weer goed werkt. Veel plezier ermee! Groet, Annette

helemaal 100%!!

Zeer positief!!

Beste Harold, Bedankt voor je positieve beoordeling. Echt Top! Groet, Annette

Goed en snel geholpen

Mijn victron multiplus weigerde dienst. Ik kon langs komen en werd ter plekke kundig en goed geholpen en kon na een half uur weer met een goed werkend apparaat naar huis. Omdat het binnen de garantie periode was, zonder een rekening te betalen.

Beste Leendert, We hebben je graag geholpen. Veel plezier weer met je multiplus! Groet, Annette

Eritant

Een goed product , maar niet publiek vriendelijk.

Beste Martin, Wij helpen u graag verder als u vragen heeft. Onze afdeling Support staat voor u klaar! Groet, Annette

Lemsteraak 6

2411NC Bodegraven

0172820015

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’