Stroomwinkel is op stoom

Snelle en correcte levering van de juiste goederen

Produkt ziet er goed uit .

super snelle goede service.

super snelle goede service.

Had pech met de aankoop van een Victron Global Link. Toestel werkte niet meer na enkele dagen. Prompt kreeg ik een nieuw apparaat toegestuurd.

Echt vakkundige Victron ondersteuning

Los van Victron onderdelen die je op meer plaatsen kunt kopen, hier krijg je eventueel helder en gedegen advies. Ook als dat niet direct tot verkoop zal leiden.

Goede betaalbare produkten en een heel goede service

Voor en na bestelling heel goed geadviseerd over de keuze van de produkten en de montage daarvan. Geen moeite teveel om alles duidelijk te maken en installatie voor te bereiden

Duidelijke winkel met veel artikelen

De betere prijzen en snelle levering. Nog afwachten bij eventuele technische vragen i.v.m. zelf installatie. Tot binnenkort

Goed geregeld

Snelle levering Goede producten

Goed geholpen.

Fijn dat er nog mensen zijn met verstand en die mee willen werken aan een juiste oplossing zo vlak voor een wereldreis. Johan bedankt.

Goede telefonische ondersteuning en snelle levering g

Heel plezierig dat je telefonisch vragen en opties kan bespreken. Bij elektrische installaties aa boord heb je vaak meerder opties en dus keuzes te maken, dan is het fijn om telefonisch overleg te hebben. De producten zijn snel geleverd zodat ik snel plezier had van mijn installatie.

Goed en snel advies

Aanvraag van offertes werd snel in behandeling genomen, Ook het bijbehorende advies was en is zeer goed. Zeer tevreden over de algehele afhandeling. Ook het feit dat je steeds dezelfde gesprekspartner hebt, maakt de communicatie erg overzichtelijk en makkelijk. Kan de Stroomwinkel dan ook van harte aanbevelen.

matig

rep aangeleverd vervolgens 2 maanden niets gehoord , langs gegaan oh ja er staat een rep. ????? product is goed !! maar dit laat zeker te wensen over.

goed contakt voor advies.

service is niet meer zo als vroeger

ik ben maar een kleine afnemer van jullie producten maar wel een trouwe. vroeger kon je een afspraak maken en binnenlopen en dan werd het duidelijk uitgelegd en voorstellen gedaan en nu had ik het idee dat je me liever kwijt bent als rijk. ik moet het nu afhandelen door de telefoon. er worden dan waarden en getalen geroepen zodat ik het niet meer kan volgen. misschien zijn jullie te groot geworden en dat vind ik jammer. u mag mij altijd bellen voor info mvg Arthur van Poppel

Mauvaise expérience

Le régulateur reçu présente des traces d'infiltration de liquide à l'intérieur. Résultat : A la mise sous tension des panneaux solaire, le circuit à brulé . Photos disponible sur demande

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam

Thuisbatterij oplossing van Victron Energy besteld en alle hulp gekregen die ik nodig had.

Very good, highly recommended

Excellent service

Een winkel waar ik weer terug kom voor een volgende product.

Ik heb op mijn vragen een duidelijk antwoord gekregen,jammer dat het product niet op voorraad was ,we moesten van ver komen.Volgende keer maken we eerst een afspraak,jullie zien ons wel weer voor een volgend product.

Doet wat verwavht wordt

Bestelling geleverd zoals het hoort.

Supervlotte service!

Makkelijke webshop met goede informatie. Helder bestelproces en zeer vlotte afhandeling en verzending. We hadden ook te maken met een garantie zending die via een andere webshop was geleverd. Ook hier weer een fantastisch snelle afhandeling. De garantie afhandeling inclusief vervangend onderdeel was nog sneller binnen dan de nieuwe bestelling. Goed gedaan, hou dit vol!

Top Bedrijf

goede telefonische support Snelle levering in een woord alles is top

ben erg goed geholpen

was goed erg klant vriendelijk

Product snel ontvangen en onbeschadigd ontvangen

Vóór 15u besteld, morgen in huis. Ik heb besteld om 14u55 , toch twee dagen later maar geleverd. Was voor mij niet zo een groot probleem. Bestelling was correct en compleet geleverd.

Vriendelijk deskundig hulpvaardig

Vragen aan de helpdesk erg goede response

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’