Correct bedrijf

Advies gevraagd per tel zeer goed geholpen de geadviseerde materialen besteld en en afgehaald . Correct geleverd , net bedrijf zeer aan te bevelen .

Beste Piet, Bedankt voor je positieve reactie! Groet, Annette

Prima ervaring

en super het meedenken met oplossingen!

Beste Sonja, Wij denken graag met je mee! Groet, Annette

snelle service , goed en vriendelijk te woord gestaan

bij obelink een product gekocht wat niet goed functioneerde via victron energy bij stroomwinkel terecht gekomen snel en accuraad geholpen

Beste Wim, Bedankt voor je positieve reactie! Groet, Annette

Slecht

Ik had 10m kabel gevraagd en ik heb 1 meter kabel ontvangen. De gehele bestelling is fout gegaan.

Beste Demirel Resul, Wat vervelend dat je bestelling niet goed is gegaan. Je hebt 1 meter besteld en daarmee deze ook ontvangen. Wij willen dit graag oplossen en nemen contact met je op. Groet, Annette

Heel goed geholpen in een vakgebied waarvan ik zelf geen verstand heb

Ik ben geen technicus en in de wereld van de accu's heb ik mij nooit verdiept. Nu ben ik door de Stroomwinkel aan nieuwe accu's geholpen en heb ik ook meer inzicht gekregen over hoe ik met de accu's om moet gaan.

Advies, kwaliteit en service voor een eerlijke prijs.

Na een vruchtbare en leerrijke zoektocht op de website doe ik een bestelling, die wordt snel en accuraat geleverd en de kwaliteit van de producten is top. Ik ben reuze tevreden.

Wat fijn dat wij u hiermee hebben kunnen helpen!

Goede deal, mooie producten, en een uistekende afterservice/support.

Zeer kundig advies van de verkoper, een prettig gesprek ook. Nadat we zelf de Victron Multiplus, Victor DC/DC charger en litium batterij hadden aangesloten toch maar besloten om ook een MPPT omvormer van het zelfde merk aan te schaffen. Bij de configuratie werden we heel fijn geholpen door support. Alles werkte in 1 keer en zijn erg tevreden.

Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met uw aankoop! Groet, Annette

Goed onderbouwd advies voor een compleet betrouwbaar systeem.

In mijn boot wil ik van het gas af. Dit i.v.m. veiligheid plus dat de huidige gasinstallatie 45 jaar oud is en m.i. aan vervanging toe is. M.a.w.: - koken op inductie - absorbtiekoelkast vervangen voor compressor koelkast. Wens is 2 dagen zonder walstroom/ generator te kunnen vertoeven. Samen hebben we een mooi en betrouwbaar systeem op papier gezet. De verwachtingen voor de praktijk zijn hoog maar m.i. komt het goed.

Veel vaarplezier gewenst met uw nieuwe energie oplossing! Groet, Annette

Duidelijke site om de juiste artikelen te vinden.

Bedankt voor uw reactie! Groet, Annette

Prima service!

Ook als er een keer wat stuk is, eigen reparatiedienst. Als er eens wat stuk is wat onverhoopt niet meer te repareren is toch geen hoge onderzoekskosten o.i.d. Dus, volgende bestelling weer gewoon weer bij Dé Stroomwinkel van Nederland.

Wat goed om te horen. Tot de volgende keer! Groet, Annette

Lekker makkelijk

Super vakmanschap & service!

We hebben twee jaar geleden voor de refit van onze zeilboot onze complete elektrische installatie met Stroomwinkel ontworpen en daarna geïnstalleerd met hun hulp op afstand (wij waren al in het buitenland). Sindsdien hebben we twee keer het systeem uitgebreid met zonne-energie. Hiervoor hebben we opnieuw advies, ontwerp en onderdelen van Stroomwinkel gekregen. Ons nieuwe systeem werkt zeer goed. Bij vragen voor, tijdens en na installatie valt zowel het vakmanschap, de betrokkenheid en snelle hulp van Stroomwinkel op. We komen dan ook graag terug!

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Dat horen wij graag! Groet, Annette

en snel met een goed produkt.

Bedankt voor je reactie. Veel plezier met je aankoop! Groet, Annette

Goede en snelle service bij garantiegeval

Reparatie shunt ging snel en volgende dag retour

Bedankt voor uw reactie en fijn dat u zo tevreden bent. groet, René

Wel problemen, maar goed opgelost

Goede kundige hulp bij installatie. Iets meer informatie vooraf had wel gehopen.

Goed dat het is opgelost! U kunt altijd bij ons terecht voor extra aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Annette

Alles precies zoals verwacht. Goed en correct.

Prettig contact. Zeer professionele indruk.

Het is simpel! Het is een top bedrijf.

Zij leveren kwaliteit spullen. Leveren snel! Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Snel en goed geholpen

2e keer een bestelling gedaan bij de stroomwinkel. Wederom zeer goede ervaring. Deskundig advies. Dit was een aanvulling op mojn windmolen ESS in de vorm van een aanvulling met zonnepanelen. Ook weer snel heleverd. Super.

Geweldige service

Één van mijn twee parallel geschakelde accu's werkte (nog binnen de garantietermijn) niet meer, mogelijk door twee verschillende serienummers. Dit met stroomwinkel gecommuniceerd, snelle reactie en kon binnen een paar dagen mijn gehele batterij bank omruilen voor twee nieuwe. Zulke service zie je nog zelden. Bedankt!

Beste Jeroen, Heel erg bedankt voor je reactie. We zijn blij dat we je verder hebben kunnen helpen. groet, René

in een zin kut

ik heb al veel spullen op gehaald maar nu ik 12euro m50 moet betalen vind ik schandalig ik heb de konumenten bond gebeld of dit wel mag ze vonden het schandalig ze hebben me 3 keer gevraagd welk bedrijf het was dat heb ik niet gezegd maar ik kom niet meer terug ik ga wel naar purmerend dat is een aardige man die rekent geen geld voor het ophalen van spullen maar ik kom niet meer terug U mag mijn email adres uit het bestand halen J.H.Weyers

Geweldige bedrijf

Hulpzaam goede voorlichting topkwaliteit producten en zeer goede technische aftersales

Vriendelijk bedankt voor deze positieve review groet, René

Vlotte en correcte levering.

Precies dat wat nodig is voor verbetering en beveiliging van het huishoudelijk stroomgedeelte van de camper.

Fijn dat je zo tevreden bent Gerrit. Bedankt voor deze mooie review. groet, René

Deskundig, zorgvuldig en klantvriendelijk:)

Van het klaarstaan om vragen te beantwoorden, tot de breedte en diepte van het assortiment, tot de toegankelijkheid van de website en de zorgvuldigheid van leveren, was alles zeer goed geregeld hier:). Ga vooral zo door;).

Beste Leon, Heel erg bedankt voor deze mooie review. We gaan zeker door hiermee ;-)

Prima service!

Snel, vriendelijk en volgens afspraak.

Zeer kundig en komt afspraak na.

Zeer deskundig personeel, komt afspraak na. Een voorbeeld voor anderen

Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. groet, René

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’