Het is simpel! Het is een top bedrijf.

Zij leveren kwaliteit spullen. Leveren snel! Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Snel en goed geholpen

2e keer een bestelling gedaan bij de stroomwinkel. Wederom zeer goede ervaring. Deskundig advies. Dit was een aanvulling op mojn windmolen ESS in de vorm van een aanvulling met zonnepanelen. Ook weer snel heleverd. Super.

Geweldige service

Één van mijn twee parallel geschakelde accu's werkte (nog binnen de garantietermijn) niet meer, mogelijk door twee verschillende serienummers. Dit met stroomwinkel gecommuniceerd, snelle reactie en kon binnen een paar dagen mijn gehele batterij bank omruilen voor twee nieuwe. Zulke service zie je nog zelden. Bedankt!

Beste Jeroen, Heel erg bedankt voor je reactie. We zijn blij dat we je verder hebben kunnen helpen. groet, René

in een zin kut

ik heb al veel spullen op gehaald maar nu ik 12euro m50 moet betalen vind ik schandalig ik heb de konumenten bond gebeld of dit wel mag ze vonden het schandalig ze hebben me 3 keer gevraagd welk bedrijf het was dat heb ik niet gezegd maar ik kom niet meer terug ik ga wel naar purmerend dat is een aardige man die rekent geen geld voor het ophalen van spullen maar ik kom niet meer terug U mag mijn email adres uit het bestand halen J.H.Weyers

Geweldige bedrijf

Hulpzaam goede voorlichting topkwaliteit producten en zeer goede technische aftersales

Vriendelijk bedankt voor deze positieve review groet, René

Vlotte en correcte levering.

Precies dat wat nodig is voor verbetering en beveiliging van het huishoudelijk stroomgedeelte van de camper.

Fijn dat je zo tevreden bent Gerrit. Bedankt voor deze mooie review. groet, René

Deskundig, zorgvuldig en klantvriendelijk:)

Van het klaarstaan om vragen te beantwoorden, tot de breedte en diepte van het assortiment, tot de toegankelijkheid van de website en de zorgvuldigheid van leveren, was alles zeer goed geregeld hier:). Ga vooral zo door;).

Beste Leon, Heel erg bedankt voor deze mooie review. We gaan zeker door hiermee ;-)

Prima service!

Snel, vriendelijk en volgens afspraak.

Zeer kundig en komt afspraak na.

Zeer deskundig personeel, komt afspraak na. Een voorbeeld voor anderen

Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. groet, René

(altijd) snel en goed(koop)

Wederom zeer tevreden met de aanschaf en het contact.

zeer goede service

We hadden een probleem met de boordaccu van onze camper. Rob van den Bor van de serviceafdeling heeft onze camper gecontroleerd en de laadinrichtingen doorgemeten. Vervolgens is de accu geheel kosteloos onder garantie vervangen. Een geweldige service van een bedrijf met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Heel erg bedankt voor deze mooie reactie Bart. We gaan de complimenten zeker overdragen aan Rob. We zijn blij dat het probleem is verholpen.

Zeer klantgericht en klantvriendelijk !

Thijs verdiend opslag. De juiste persoon op de juiste plek.

Chris, bedankt voor deze mooie review. We gaan dit zeker aan Thijs doorgeven :-)

Goede kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle levering.

Bedankt voor deze mooie review

Snel en vakkundig geholpen,levert componenten van kwalitatief hoog niveau

Beste Cor, Bedankt voor uw uitstekende review. Mvg, Illja

Snelle en correcte levering

Beste Bart, Bedankt voor je perfecte review. Mvg, Illja

Goed advies en prima geholpen. Flexibel meegedacht en een foutje in de levering direct opgelost.

Zeer bedankt voor uw vriendelijke reactie. groet, René

Prima levering, echter bedrijfsnaam op factuur ontbreekt

Bestelproces en de levering verloopt vlot en goed. Alleen de factuur is incompleet: de bedrijfsnaam ontbreekt op mijn factuur. Ik heb Stroomwinkel gemaild om dit te corrigeren maar na 6 dagen nog gen reactie mogen ontvangen. Vandaag maar eens gebeld en dan meldt het antwoordapparaat dat er niemand beschikbaar is. Ik hoop dat dit nog opgelost gaat worden!

Super goed geholpen. Top service

Werdt totaal niet moeilijk gedaan over mijn kapotte victron apparaat. Alleen het proces voor t versturen is behoorlijk onduidelijk. Voor de rest top

Altijd goeie service en producten

Vaker zaken gekocht bij Stroomwinkel en altijd goede service, producten en prijs. Zou alleen Stroomwinkel adviseren om geen gebruik meer te maken van DHL. Zelf maar m’n beschadigde zonnepanelen terug gebracht en omgeruild. Bepaal liever iets meer voor een transporteur die zuiniger omgaat met de goederen

Beste Lucien, Bedankt voor de goeie beoordeling. Mvg, Illja

Top service. Snelle levering!

Voor een project hadden we een scheidingstrafo nodig. 14:00 bestel, volgende dag geleverd. Dat noem ik service

Beste Rene, Bedankt voor de top review. Mvg, Illja

Probleem niet opgelost

Hoewel ik telkens vriendelijk te woord ben gestaan en iedereen behulpzaam is geweest, is het probleem met de MPPT lader niet opgelost. Er is telkens aangegeven dat de lader minimaal 5V meer spanning moet ontvangen van de zonnepanelen dan de accuspanning. Echter ik heb ook aangegeven dat de spanning op meer momenten ruim boven de 30V was. Kortom de lader zou moeten werken. In de geschiedenis van de lader heb ik kunnen zien dat deze er op enig moment gewoon mee is gestopt ondanks dat de accu's niet onder lading stond via de walstroom en de zon ruimschoots scheen. Men heeft de lader doorgemeten en ook onder spanning gezet (zonnepanelen nagebootst) en vastgesteld dat de lader goed functioneert. Echter in de historie van het apparaat kan ik daar niet over terug zien. Tenslotte, ik koop een totaaloplossing (zonnepanelen + lader) die nu niet werkt en ben dus niet verder geholpen.

Prettig contact, goede adviezen !

Ik heb de elektrische installatie voor een camper bij hen aangeschaft. Ze hebben een mooi set samengesteld, bestaande uit een accu, acculader op 220, laden via de dynamo en laden via het zonnepaneel. Plus accu bescherming en monitor. Ook is er een begin gemaakt met klein materiaal, maar daar heb ik ook nog wat van moeten bijbestellen. Kortom tevreden over de aankoop.

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij dat je er zo tevreden mee bent en mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat uiteraard graag. groet, René

heel erg professional medewerkers

de medewerekers van Stroom winkels zijn heel erg professional mensen.

Bedankt voor deze mooie review groet, René

snel en competent

Perfecte service ( Top systems) en snelle/ correcte levering

Na bestelling een vlotte levering.

Overzichtelijke website en goed support.

Bedankt voor deze mooie review. groet, René

Lemsteraak 6 2411NC Bodegraven

0172820015

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’