Altijd goeie service en producten

Vaker zaken gekocht bij Stroomwinkel en altijd goede service, producten en prijs. Zou alleen Stroomwinkel adviseren om geen gebruik meer te maken van DHL. Zelf maar m’n beschadigde zonnepanelen terug gebracht en omgeruild. Bepaal liever iets meer voor een transporteur die zuiniger omgaat met de goederen

Beste Lucien, Bedankt voor de goeie beoordeling. Mvg, Illja

Top service. Snelle levering!

Voor een project hadden we een scheidingstrafo nodig. 14:00 bestel, volgende dag geleverd. Dat noem ik service

Beste Rene, Bedankt voor de top review. Mvg, Illja

Probleem niet opgelost

Hoewel ik telkens vriendelijk te woord ben gestaan en iedereen behulpzaam is geweest, is het probleem met de MPPT lader niet opgelost. Er is telkens aangegeven dat de lader minimaal 5V meer spanning moet ontvangen van de zonnepanelen dan de accuspanning. Echter ik heb ook aangegeven dat de spanning op meer momenten ruim boven de 30V was. Kortom de lader zou moeten werken. In de geschiedenis van de lader heb ik kunnen zien dat deze er op enig moment gewoon mee is gestopt ondanks dat de accu's niet onder lading stond via de walstroom en de zon ruimschoots scheen. Men heeft de lader doorgemeten en ook onder spanning gezet (zonnepanelen nagebootst) en vastgesteld dat de lader goed functioneert. Echter in de historie van het apparaat kan ik daar niet over terug zien. Tenslotte, ik koop een totaaloplossing (zonnepanelen + lader) die nu niet werkt en ben dus niet verder geholpen.

Prettig contact, goede adviezen !

Ik heb de elektrische installatie voor een camper bij hen aangeschaft. Ze hebben een mooi set samengesteld, bestaande uit een accu, acculader op 220, laden via de dynamo en laden via het zonnepaneel. Plus accu bescherming en monitor. Ook is er een begin gemaakt met klein materiaal, maar daar heb ik ook nog wat van moeten bijbestellen. Kortom tevreden over de aankoop.

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij dat je er zo tevreden mee bent en mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat uiteraard graag. groet, René

heel erg professional medewerkers

de medewerekers van Stroom winkels zijn heel erg professional mensen.

Bedankt voor deze mooie review groet, René

snel en competent

Perfecte service ( Top systems) en snelle/ correcte levering

Na bestelling een vlotte levering.

Overzichtelijke website en goed support.

Bedankt voor deze mooie review. groet, René

Niet de goedkoopste, wel compleet en goed advies

Fijne en overzichtelijke webwinkel en bij vragen voorzien ze je van goed advies.

Beste Frank, Bedankt voor je complete review. Mvg, Illja

Zeer positief en snelle toezending van het bestelde.

Zeer positief en snelle toezending van het bestelde.

Beste Denis, Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Mvg, Illja

oppakken en wegwezen

bestelling afgehaald en retour in-/afgeleverd. zonder haken of ogen geregeld en afgehandeld.

Beste Michel, Bedankt voor je pakkende review. Mvg, Illja

Zeer vriendelijke en vlotte, persoonlijke service.

Ik waardeer de vriendelijke begeleiding en de professionele kennis van de mensen van Stroomwinkel en hun meegaandheid met mij die me op, voor mij, redelijk onbekend terrein van gelijkstroom begeef. Alle contacten verlopen zeer vlot.

Beste Peter, Bedankt voor je vriendelijke reactie. We zijn blij dat onze collega's je zo goed hebben geholpen. De complimenten zullen we aan ze doorgeven :-)

op zich in orde

helaas geen reactie gekregen op mijn technische vraag

Uitstekend technisch advies en support

Het contact met de technisch specialisten was zeer goed. Deskundige mensen die de situatie en wensen snel overzien en met de beste en goedkoopste oplossing boden.

Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen. groet, René

Garantie

Stip in uitvoering en bij defect in garantie correcte afhandeling. Firmin

Leuk assortiment, snel geleverd

Prima ervaring

Prima ervaring. Aanvullende bekabeling gekocht voor zonnepanelen. Standaard brandwerend en halogeen vrij. Belangrijk na een kabelbrand in een boot te hebben meegemaakt.

matige kwalitijd

Ik vind het aluminium frame van de zonnepanelen te kwetsbaar en niet stevig genoeg ik had verwacht dat het sterker zou zijn niet Victron Energy waardig

Beste Maude, Wat vervelend te horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. We gaan het bij Victron melden. Mvg, Illja

Prima service al jaren, wat minder toegankelijk, maar begrijpelijk. crediteren duurt wat lang.

Ruime keus.

Raar dat je moet betalen voor afhalen. Dit hoeft toch bij de supermarkt of snackbar ook niet? Afhalen hoort gratis te zijn.

Perfect geholpen, prettige service

Ondanks dat mijn Victron producten over de garantie periode heen waren hebben deze mensen het toch voor elkaar gekregen om ze onder garantie te vervangen.

Beste Johnny, Hartelijk dank voor uw positieve review. Indien wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag. Met vriendelijke groet, AB

Zeer vriendelijk, kundig en meedenkend bedrijf met topproducten:)

Vanaf het eerste contact via de mail, tot aan de telefonische gesprekken en de fysieke afspraken bij hun op locatie zijn wij altijd hartelijk en duidelijk te woord gestaan, waarbij er ook altijd ruimte was voor dialoog en persoonlijke anecdotes om de vraag vanuit ons zo duidelijk mogelijk te krijgen. Verder was het nooit een probleem wanneer wij nog een vraag hadden over wat dan ook en werd er altijd snel gereageerd en met een adequaat antwoord. De showroom is, naast de vriendelijkheid van het personeel, ook een enorme toevoeging (en aanrader) om alle producten in het echt te kunnen zien, maar ook om deze in werkende opstellingen te kunnen bekijken en een beter beeld te krijgen van de werkelijke situatie. Al met al een zeer fijne (winkel)ervaring, waarbij wij ook nog eens een hoop hebben geleerd over off-grid-systemen:).

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw positieve review, fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Indien wij u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij het graag. Met vriendelijke groet, AB

Geweldige service, enorm behulpzaam!

We hadden 2 accu's die binnen de garantieperiode kapot waren. Na het afleveren van de accu's bij Stroomwinkel.nl in Bodegraven kregen we binnen een week de bevestiging dat ze vervangen zouden worden binnen de garantie. Klein verbeterpuntje, de nieuwe accu's stonden on aangekondigd ineens thuis voor de deur (a 65kg per stuk). Graag had ik dit op voorhand geweten, of had ik ze liever in het filiaal in Bodegraven afgehaald.

Beste Fabian, Bedankt voor je reactie. Normaal gesproken sturen wij altijd een track 'n trace link van DHL per email om een levering aan te kondigen. Het zou kunnen zijn dat deze dan per abuis in je spam mail terecht is gekomen. groet, Ren'e

De relatie Stroomwinkel en TOP Systems is verwarrend.

Ik bestel bij Stroomwinkel en krijg orderbevestiging en rekening van zowel Stroomwinkel en TOP Systems. Omdat ik uit het verleden weet,dat die twee iets met elkaar te maken hebben, maak ik mme geen zorgen. Als ik een nieuwe klant geweest zou zijn, zou ik absoluut niet weten, wat die twee met elkaar te maken hebben.

Beste Cornelis, Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad een fout in ons systeem. We gaan direct uitzoeken waardoor dit komt. Excuses voor de verwarring. groet, René

Uitstekende service door vakkundige uitleg over vragen en zeer oplossingsgerichte benadering.

De medewerkers van de technische ondersteuning nemen écht het probleem over en zijn zeer gemotiveerd om tot een goede oplossing te komen.

Vriendelijk bedankt voor deze mooi review groet, René

goed en snel contact vie mail en goed geholpen

Na een korte vraag een wedervraag en na het aanleveren van aanvullende informatie gestuurd te hebben is het juiste item direct verstuurd! top

Lemsteraak 6

2411NC Bodegraven

0172820015

Over Stroomwinkel.nl

‘Stroomwinkel’ is jouw One-Stop-Shop voor apparatuur, systemen en accessoires voor alle gelijkstroom toepassingen. Wij bieden een zo compleet mogelijk op elkaar afgestemd assortiment voor het genereren, omvormen, laden, opslaan en managen van elektrische energie. Wij zijn al jarenlang wereldwijd de grootste leverancier van VICTRON ENERGY producten en kunnen daardoor het VICTRON ENERGY assortiment tegen scherpe prijzen aanbieden in combinatie met een ervaren hoogwaardige technische ondersteuning. Met andere woorden ‘wij weten echt van de hoed en de rand als het om energie producten gaat!’