Erik heeft me meteen de juiste artiest aanbevolen

Via een aanvraag die ik zelf had ingediend heeft Erik mij op een andere artiest gewezen die erg goed bij ons feest paste! Dank voor je goede advies en alles was keurig geregeld.

Snelle en service op maat

Goede en snelle communicatie, I love it! Ook service op maat, er werd echt gekeken naar wat er bij ons past.

Super geregeld

Behulpzaam, snel, empatisch....kortom goed zaken doen met Marianne..

Zorgeloos kiezen uit een geweldig artiestenbestand

Ik word altijd heel blij als ik Marianne van Artist Bookings bel. Ze helpt bij het kiezen van de juiste band, dj of artiest; ze weet waar ze over praat, en ze is altijd creatief in het zoeken naar de passende oplossing. Feesten met entertainment van Artist Bookings kunnen niet meer stuk! En mocht er onverhoopt iets mis gaan - een artiest is ziek, kan gebeuren - dan weet ik dat Artist Bookings er alles aan doet om een goede oplossing te bieden.

Fijne samenwerking met veel keuze!

Er is zoveel om uit te kiezen. Veel goede artiesten waar we tijden meerder events van hebben genoten. Kunnen snel schakelen en leveren waarvoor ze worden geboekt!

Heb nu paar keer gedaan. Heel goed contact met Erik. Weet naar lange pauze precies wie je bent. Als er problemen zijn wordt gelijk opgelost. Heel goed professioneel bedrijf. Super.

Goed contact, denken mee en zijn klantvriendelijk!

Erik en zijn team hebben mij goed geholpen. Behalve dat wij de jongens van jeweetwel hebben geboekt hebben ze meegedacht met het beter laten verlopen van het festival middels een artist handler (Steef). Goed contact gehad en snelle reacties.

Supersnelle pechhulpdienst van Marianne!

Toen de Dj voor mijn feest door omstandigheden in een heel laat stadium moest afzeggen, zat ik even met de handen in mijn haar. Maar: Marianne to the rescue! Ze heeft in sneltreinvaart andere mogelijkheden onderzocht, gecommuniceerd en geregeld. Hulde. Ze was snel, duidelijk en meedenkend. Het heeft mijn feest gered. Niemand heeft iets gemerkt, het was top geregeld! Ik kan haar van harte aanbevelen.

Fantastisch avondvullend programma.

Na een vraag over een gastoptreden voor een feest dat bestond uit 2 aanleidingen, heb ik bij Artist Bookings een heel goed advies gekregen. Er is een avondvullend programma geadviseerd dat tot in de puntjes verzorgd was. Marianne van Calcar is een absolute topper die meedenkt in mogelijkheden en mij op hoog niveau heeft ontzorgt. Uiteindelijk hebben wij een fantastisch feest achter de rug met geweldig entertainment. Dank jullie wel hiervoor. vanaf nu in mijn favorietenlijst!

Perfect experience and perfect performance

It's always a pleasure to work with Erik ! He always has the best artists according to our needs ! All the artists are always super nice and professional.

Geweldige samenwerking, geweldig eindresultaat.

Mede dankzij Artist Bookings is onze bruiloft tijdens de middag en avond voor iedereen aanwezig een feest geworden die zich nog lang zal laten herinneren. Wat was dat een gave dag. Kudos to Artist Bookings

Van A tot Z tot in de puntjes verzorgd!

Marianne heeft ons begeleid in het proces rondom de invulling van de entertainment bij ons personeelsfeest (250 pax). Het was een plezier om met haar te werken omdat zij perfect aanvoelt wat nodig is voor welke gelegenheid. Artist Bookings werkt met de juiste partners om een high-end feest gegarandeerd te laten slagen!

Goed advies, vriendelijk te woord gestaan, Blij met de artiest, was erg goed geregeld allemaal

Warmhartig en proffesioneel

Fijn professioneel boekings kantoor voor te gekke bands. Heel fijn samenwerken en je echt begrepen voelen. Dit is Artist Bookings!

professionalism and easy to wotk with

As an event planner, I always look for supplier that will understand my needs quickly and easily and will find the right solution for my event. Artist booing is exactly that kind of supplier. respond quickly, giving all information required, so I can have time to and attention to my clients. thank you for a perfect event.

Een erg fijn bureau om mee samen te werken

Wij werken regelmatig samen met Artist Bookings en het contact, boekingen en afhandelingen daarvan gaat top en snel. Aanrader!

Persoonlijk en professioneel!

Erik van Artist Bookings ondersteund ons al jaren bij onze bedrijfsfeesten en weet er iedere keer weer een succes van te maken. Hij heeft enorm veel kennis en weet ons altijd goed te adviseren. De communicatie is prettig en snel. Erik denkt mee en levert altijd het beste voor zowel onze kleinere borrels als grotere feesten.

Korte lijnen, goed advies en prettige gesprekspartner.

Voor meerdere congressen en evenementen bands en acts geboekt bij Artist Bookings. Het contact is altijd prettig en gesprekken vinden plaats in een open sfeer. Gericht op het meedenken en adviseren van de beste act / band voor de doelgroep van het event. Dat is fijn samenwerken. Op naar de volgende.

Denken bijzonder goed mee!

Het was bij het eerste contact al duidelijk dat Artist Bookings heel goed weet waar ze het over hebben, voelden ook direct goed aan welke sfeer we als klant graag wilde creëren en welke ingrediënten we daarvoor nodig hadden. Zo kwamen we al snel tot elkaar en hebben we mede door Artist Bookings een knalfeest neer kunnen zetten met een super muzikale ondersteuning van de band Release.

Volledig ontzorgd met meerdere artiesten op één feest.

Ewout, bedankt voor het samenstellen van de line-up. Het was een KNAL-feest. We hebben samen gekeken naar ons wensenlijstje en hebben deze kunnen verwerken in onze line-up op één avond. Door jouw advies voor de starttijden van de verschillende artiesten hadden we een mooie opbouw van de avond. Jouw aanbeveling voor de coverband SESSION was de juiste aanvulling!. Prettige samenwerking met open en eerlijke communicatie.

wat een heerlijke goed georganiseerde swingende band

Tot een volgende keer

Alles prima geregeld!

De band en dj die wij via Artist Bookings hebben geboekt, waren super goed. Prettige communicatie met Artist Bookings. Alles prima geregeld.

gewoon meteen feest

Het was Top!

Waanzinnig feest dankzij The Tour

In aanloop naar onze bruiloft dacht Artist Bookings al heel goed mee over de invulling van de feestavond. Dit was, zeker in Corona-tijd, erg welkom ! Het feest zelf was is één woord geweldig ! louter positieve reacties van de aanwezigen over het optreden van The Tour (en de DJ !). Het feest was in een oud kasteel en er waren momenten waarop de gastvrouw dacht de vloer het zou begeven omdat iedereen zo ontzettend los ging. ECHT TOP !!

Service heel goed, maar die band: FANTASTISCH!

Van tevoren heel goed contact gehad met Artist Bookings over onze bruiloft en de band. Ook toen we moesten verzetten in verband met corona hebben ze ons altijd weten gerust te stellen. Dit was heel prettig. En dan de band, The Tour, echt geweldig. Iedereen heeft vol lof over ze gesproken en wijzelf als bruidspaar hebben intens genoten van ze. Wat een talent! En wat leuk dat ze ons af en toe op het podium vroegen om mee te doen. Ga je trouwen? Twijfel niet! Bel Artist Bookings en vraag of ze nog plek hebben.

Over Artist Bookings

Bij Artist Bookings bent u aan het juiste adres voor boekingen van artiesten voor evenementen, festivals, privé feesten, incentives, presentaties, commercials en televisieprogramma’s. Met een geweldige selectie bekende artiesten, (exclusieve) coverbands, acts en DJ’s programmeren we passend entertainment voor uw evenement.