Ontzorgen op het hoogste niveau!

Als je met Artist Bookings werkt is niet alleen het event een feestje maar ook het persoonlijke contact. In deze tijd van Corona gebeurt er veel in artiestenland waardoor niet alle boekingsbureaus even soepel mee omgaan. Bij Artist Bookings wel, ze denken mee voor beide partijen waardoor je altijd tot het gewenste resultaat komt en meer! Nee kennen ze niet er komt altijd een oplossing ook al is dat echt niet altijd even makkelijk! Ook werken veel artiesten graag met ze samen waardoor ze erg flexibel zijn wanneer ze door hun geboekt zijn.

Wat niet kan wordt bijna mogelijk gemaakt!

Zeer prettige mensen om mee samen te werken. Alles is simpel te overleggen en eventuele vragen zijn snel beantwoord. Correct en goed.

Prima geregeld

Nadat we eindelijk toestemming hadden gekregen om ons Dorpsfeest Driehuis te vieren konden we met Artist Bookings snel en goed zaken regelen. Feest was top mede dankzij jullie handelen en uiteraard band Let’s Groove. Gr Eric

Goed en professioneel contact

Niets om aan te merken. Prettig contact, flexibel en alles bespreekbaar.

Goed geregeld en heldere communicatie

Veel dank

• Beschrijf uw ervaring met de artiest Top

Vlekkeloos

Super goede communicatie! Alles was bespreekbaar. Zeer goede service, een echte aanrader. Groetjes Stephanie & Lucca

• Beschrijf uw ervaring met de artiest Super

Super goede service

Wij hadden redelijk last minute een band nodig voor een verjaardagsfeest. Via via bij Artist Bookings terecht gekomen. Hier vonden we de perfecte band! Over alles wordt meegedacht en goed geregeld! Heel erg blij met de service!

• Uw oordeel over LetsGroove
  • Beschrijf uw ervaring met LetsGroove Fantastisch!
  • Zou u LetsGroove aanbevelen? Ja

Grandioos feestfestein!

RELEASE heeft opgetreden bij ons bedrijfsfeest. Het contact vooraf ging erg soepel. Ze hebben meegedacht met de aankleding op locatie en waren erg flexibel in het afstemmen met de DJ. RELEASE heeft de hele boel op zn kop gezet en het dak ging er af. Er zitten wat stijve harken in het team, maar zelfs deze collega's zijn een aantal keer op de dansvloer gespot. Ze kunnen goed aanvoelen welke muziek aanslaat en welke niet. Van het begin tot aan het einde was er een goede sfeer. Kortom: goede communicatie, goede muziek, goed feest!

• Uw oordeel over RELEASE
  • Beschrijf uw ervaring met RELEASE Soepele communicatie, goede muziek.
  • Zou u RELEASE aanbevelen? Ja

Direct groot feest!

Vanaf het moment dat Session het optreden inzette was het feest! Wat een energie en enthousiasme spat er van deze band af, heel gaaf om te zien en te horen. Het was een knallende afsluiting van een super geslaagd bedrijfsevent!

• Uw oordeel over SESSION
  • Beschrijf uw ervaring met SESSION 1 groot feest met Session!
  • Zou u SESSION aanbevelen? Ja

superfeestje

Muziek is voor de feestjes van CSMART echt belangrijk, ondanks dat de collega's nog wel eens terughoudend zijn om de dansvloer op te gaan. Het was nu echt een feestje en heeft iedereen het echt enorm naar hun zin gehad. Veel complimenten na afloop!

• Uw oordeel over de artiest
  • Beschrijf uw ervaring met de artiest Erg goed, leuk dat er veel momenten waren en dat er contact werd gemaakt met het publiek! Een echte opzweper voor het feest.

Fantastisch!

Perfect advies voor ons feest. We hadden ons geen beter feest kunnen wensen! Supergoed geregeld, dank!

• Uw oordeel over de artiest
  • Beschrijf uw ervaring met de artiest Wat een topband! Vanaf moment één was het dak eraf! Ook de gasten raken er niet over uitgepraat! Volgende feest SOWIESO weer met SESSION!

Planetenbaan 16 3606AK Maarssen

Over Artist Bookings

Bij Artist Bookings bent u aan het juiste adres voor boekingen van artiesten voor evenementen, festivals, privé feesten, incentives, presentaties, commercials en televisieprogramma’s. Met een geweldige selectie bekende artiesten, (exclusieve) coverbands, acts en DJ’s programmeren we passend entertainment voor uw evenement.