Goeie kwaliteit alleen de levertijd kom beter.

Ik had gelezen op de website dat er binnen Nederland een bezorgtijd is van 1 a 2 dagen. Ik kreeg het hoesje alleen pas na 4 werkdagen. De kwaliteit is wel beter dan ik verwacht had. Dus ik zou het wel aan andere mensen aanraden.

mooi kwaliteitsvol product

Hel mooi product van een goede kwaliteit . Ik was aangenaam verrast bij het zien van het hoesje

Goede hoesjes

Het printje maat in de hoekjes los

Uitstekend hoesje voor de koersliefhebber!

Mijn kinderen waren er super blij mee! Ikzelf ook...

Super mooi en degelijk hoesje

Ik had dit koers hoesje al twee jaar voor m’n telefoon en deze is nog steeds niet versleten. Daarom nu ook voor m’n AirPods een bijpassend koers hoesje gekocht.

Snelle service, prachtig hoesje!

Een nieuwe telefoon betekent een nieuw koershoesje.. :) Omdat mijn vorige hoesje zo beviel heb ik exact dezelfde bestelt in de maat van mijn nieuwe telefoon. Ontzettend blij mee, de print blijft goed zitten en mijn telefoon is mooi beschermd. Allerleukst: alle gesprekken die door mijn telefoon nu over fietsen gaan!

Zoals het hoort

Leuke hoesjes

Leuke hoesjes snel geleverd

Leuke wielersport gerelateerde hoesjes die snel geleverd worden.

Ben er blij mee al meerdere hoesjes gehad en altijd naar groten tevredenheid.

Top hoesje

Mooi hoesje, beprinting is netjes en duurzaam, zit strak om de telefoon en beschermd goed tegen schade.

Top service ..veel keus

Mooie hoesjes en makkelijk te kiezen... Afhandeling ook top

Voldoet

Voldoet aan alle verwachtingen Prima hoesje en drukwerk

Snelle levering. Goed verpakt. Je krijgt voldoende informatie over je pakketje. De kwaliteit van het hoesje is heel goed. Het is je geld waard. En het design is leuk. Ik heb mijn gsm al een paar keer laten vallen en is nog altijd in perfecte staat door het hoesje.

Heeeel fijn en snel

Alles snel gekregen, maar helaas was de screenprotector door de bezorgdienst vakkundig om zeep geholpen! Contact opgenomen en na het sturen van een foto van de gebroken screenprotector binnen twee dagen een nieuwe in de bus. In één woord TOP.

Een mooi hoesje voor een mooie prijs.

Ik was zeer enthousiast over dit hoesje,ik was hem nog nooit tegengekomen. En kwam op jullie site en yes daar is die. En snel bezorgd,goed ingepakt keurig voor elkaar,en het blijft ook mooi,ik ben er super blij mee.

Het enige hoesje voor de fietsfanaat!

Erg mooie en stevige hoesjes, echte aanrader voor fietsfanaten !

Gewoon goed

Netjes afgeleverd en ziet er mooi uut

Degelijk en prima

Mooi cover. Jammer dat ze niet in zwart leverbaar zijn.

Mooi cover. Jammer dat ze niet in zwart leverbaar zijn.