Mooi hoesje

Mooi hoesje van degelijk materiaal. Vlotte bestelling en levering. Top.

Past perfect en goed slijtvast. Erg blij mee.

Hoesje heeft een goede pasvorm,de kwaliteit is erg goed en ziet mooi uit.

SLECHT

Geen 1 ster!!!! Wij wachten reeds 3 weken op het hoesje!!!!!

Response from the business owner

Beste Windy, Wat vervelend! In de track & trace zien we dat het pakketje afgeleverd zou zijn. Zou je met ons contact willen opnemen, dan sturen we je uiteraard met liefde een nieuw koershoesje toe. Vriendelijke groeten, Team Koershoesje

Lijkt niet op het plaatje

Het gekochte hoesje lijkt niet op het plaatje. Afbeelding is nauwelijks zichtbaar. Veel teveel geld voor wat ik gekregen heb.

Goede kwaliteit en er. snelle levering

Duidelijke site je krijgt wat je ziet , print op het hoesje blijft er goed opzitten. Volgende hoesje zal ik ook zeker weer hier bestellen.

Mooi maar beetje laf hoesje

Plaatje is mooi gedrukt maar een net iets steviger hoesje zou beter zijn. Zit een hoesje omheen nu maar deze beschermd niet heel goed. Had van mij iets robuuster mogen zijn. We zijn tenslotte fietsers en met een val beschermd deze te weinig ben ik bang voor. Maar nogmaals wel mooie opdruk!

Helaas was het hoesje voor mijn samsung te groot. Ik kan het nu niet gebruiken.

Het hoesje ziet er mooi uit. Helaas past het net niet. Het is iets te groot. Hierdoor is de kans groot dat ik mn telefoon kan verliezen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ik vind wel dat er weinig keuze is in hoesjes. Hoop dat het arsortiment snel wordt uitgebreid. Bijvoorbeeld met historische wielrenners/shirts/momenten/o.i.d.

Exact zoals ik me voorstelde

Op de site ziet het er altijd mooier uit..... Nou niet hier... Het eindresultaat was nét zo mooi! Mooie materialen en goede afwerking. Een must voor alle fietsliefhebbers.

Tevreden!

Mooi hoesje, snelle verzending. Top

Top hoesje

Snelle service en zeer goede kwaliteit top

Past perfect en voelt goed in de hand.

Alles perfect in orde

Mooi en goed passend hoesje

Fijn hoesje voor mijn S21!

Vlotte afhandeling en garantie is super

Na een week of 2 was er een probleem, ik heb onmiddelijk een nieuw hoesje toegestuurd gekregen, zonder probleem. Bedankt daarvoor.

Mooi Materiaal, logistiek kan beter

Verkeerde hoesje geleverd, paste net niet.... Voor de rest is de kwaliteit wel mooi in orde!

prima telefoonhoes en toch net even anders

snelle levering, past perfect, goede bescherming van de nieuwe iPhone. ben er blij mee.

Hoesje voldoet aan de verwachting.

Kwaliteit en uiterlijk zijn goed.

Goede, leuke passende hoes om mijn telefoon!

Slecht

Het hoesje is heel dik, waardoor de telefoon lomp wordt. Daarnaast zaten er na 2 dagen normaal gebruik al krassen op de print, waardoor die begon af te bladderen. Jammer!

Netjes en snel geleverd mooi product

Snel en duidelijk gevonden wat ik zocht. Bestelling ging goed en de levering was ook keurig snel verzorgd

Goede deal

Werkt goed, snelle levering

Steeds opnieuw een top product

Dit is nu de 4de keer dat ik hier bestel en elke keer blijven ze opnieuw fantastische ontwerpen bedenken. Top site

Het plaatje beschadigd heel snel erg jammer

Ik heb een zwart hoesje gevraagd Maar dan is de afbeelding haast niet te zien

Très bonne qualité

Les housses sont très belles et de bonne qualité !

Prima kwaliteit. Snelle levering.