Mooi cover. Jammer dat ze niet in zwart leverbaar zijn.

Mooi hoesje, maar erg duur voor wat je krijgt

Prima hoesje, leuke afbeelding maar veel geld voor een hoesje. En dan ook nog hoge verzendkosten

Heel erg goed!

Ik had een hoesje besteld, eentje die in 2 kleuren beschikbaar is, wit en transparant. Toen ik de witte wilde gaan bestellen moest ik een kleur kiezen. De enige mogelijkheid daar was transparant. Uiteindelijk bleek die kleur kiezen te gaan om de rand, dat was voor mij nogal onduidelijk.

Erg mooie hoesjes van goede kwaliteit

Bij mijn vorige telefoon ook al 1 gehad. Nu weer. Prijs was wel een stuk hoger. Dit was wel jammer.

Hele goeie ervaring

Mooie hoesjes en uitstekende service. Helemaal tevreden

Snelle levering, goed product

Gemakkelijke website, snelle en correcte levering, product is zoals omschreven op de website en is van goede kwaliteit.

Mooi hoesje, service kan beter

Het is een mooi hoesje, die ik netjes verpakt thuis kreeg. Echter op de website stond dat de verzendkosten gratis waren, achteraf was dit niet zo, en heb ik die gewoon betaald. Na aanvraag bij jullie is mij medegedeeld dat het niet meer zo is en dat de website nog niet was aangepast... vind ik niet heel erg netjes. In dit geval, ik als oplettende koper, mag best die 3,00 terug krijgen (zelfs bij wet verplicht).. en tuurlijk het gaat mij niet om die 3,00 maar wel om het principe. Met hartelijke groeten, D Verburg

Origineel en kwaliteit

Originele koersontwerpen. Kwaliteitsvolle siliconen hoesje beschermt zelf voorkant.als de telefoon plat valt.

Super hoesje en snelle levering

Het hoesje besteld en de dag daarna al geleverd. Uitstekende kwaliteit

Wat n mooi en origineel hoesje!

Mijn zoon wilde voor zijn verjaardag dit hoesje. En hij is erg blij met dit mooie originele cadeau

Biedt uitstekende bescherming aan GSM, oogt bovendien mooi

Biedt uitstekende bescherming aan GSM, oogt bovendien mooi

Mooi hoesje

Mooi hoesje van degelijk materiaal. Vlotte bestelling en levering. Top.

Past perfect en goed slijtvast. Erg blij mee.

Hoesje heeft een goede pasvorm,de kwaliteit is erg goed en ziet mooi uit.

SLECHT

Geen 1 ster!!!! Wij wachten reeds 3 weken op het hoesje!!!!!

Beste Windy, Wat vervelend! In de track & trace zien we dat het pakketje afgeleverd zou zijn. Zou je met ons contact willen opnemen, dan sturen we je uiteraard met liefde een nieuw koershoesje toe. Vriendelijke groeten, Team Koershoesje

Lijkt niet op het plaatje

Het gekochte hoesje lijkt niet op het plaatje. Afbeelding is nauwelijks zichtbaar. Veel teveel geld voor wat ik gekregen heb.

Goede kwaliteit en er. snelle levering

Duidelijke site je krijgt wat je ziet , print op het hoesje blijft er goed opzitten. Volgende hoesje zal ik ook zeker weer hier bestellen.

Mooi maar beetje laf hoesje

Plaatje is mooi gedrukt maar een net iets steviger hoesje zou beter zijn. Zit een hoesje omheen nu maar deze beschermd niet heel goed. Had van mij iets robuuster mogen zijn. We zijn tenslotte fietsers en met een val beschermd deze te weinig ben ik bang voor. Maar nogmaals wel mooie opdruk!

Helaas was het hoesje voor mijn samsung te groot. Ik kan het nu niet gebruiken.

Het hoesje ziet er mooi uit. Helaas past het net niet. Het is iets te groot. Hierdoor is de kans groot dat ik mn telefoon kan verliezen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ik vind wel dat er weinig keuze is in hoesjes. Hoop dat het arsortiment snel wordt uitgebreid. Bijvoorbeeld met historische wielrenners/shirts/momenten/o.i.d.

Exact zoals ik me voorstelde

Op de site ziet het er altijd mooier uit..... Nou niet hier... Het eindresultaat was nét zo mooi! Mooie materialen en goede afwerking. Een must voor alle fietsliefhebbers.

Tevreden!

Mooi hoesje, snelle verzending. Top

Top hoesje

Snelle service en zeer goede kwaliteit top

Past perfect en voelt goed in de hand.

Alles perfect in orde

Mooi en goed passend hoesje

Fijn hoesje voor mijn S21!