Vlotte afhandeling en garantie is super

Na een week of 2 was er een probleem, ik heb onmiddelijk een nieuw hoesje toegestuurd gekregen, zonder probleem. Bedankt daarvoor.

Mooi Materiaal, logistiek kan beter

Verkeerde hoesje geleverd, paste net niet.... Voor de rest is de kwaliteit wel mooi in orde!

prima telefoonhoes en toch net even anders

snelle levering, past perfect, goede bescherming van de nieuwe iPhone. ben er blij mee.

Hoesje voldoet aan de verwachting.

Kwaliteit en uiterlijk zijn goed.

Goede, leuke passende hoes om mijn telefoon!

Slecht

Het hoesje is heel dik, waardoor de telefoon lomp wordt. Daarnaast zaten er na 2 dagen normaal gebruik al krassen op de print, waardoor die begon af te bladderen. Jammer!

Netjes en snel geleverd mooi product

Snel en duidelijk gevonden wat ik zocht. Bestelling ging goed en de levering was ook keurig snel verzorgd

Goede deal

Werkt goed, snelle levering

Steeds opnieuw een top product

Dit is nu de 4de keer dat ik hier bestel en elke keer blijven ze opnieuw fantastische ontwerpen bedenken. Top site

Het plaatje beschadigd heel snel erg jammer

Ik heb een zwart hoesje gevraagd Maar dan is de afbeelding haast niet te zien

Très bonne qualité

Les housses sont très belles et de bonne qualité !

Prima kwaliteit. Snelle levering.

Niet zoals afgebeeld

Niet zo mooi als afgebeeld!

Super Design, schlechte Materialien

Klasse Design, leider ist das Gummimaterial mega glatt. Aus dem Grund rutscht das Handy ständig über alle Oberflächen. Ich habe mir dann doch wieder eine original Apple Hülle bestellt. Schade.

Prima de luxe

Mooi hoesje voor een redelijke prijs.

Top hoesje

Leuk hoesje Goede bescherming Redelijke prijs

Niet echt zoals op foto

Het hoesje van jumbo visma staat er honinggraat patroon duidelijk op de foto. In echt bijna niet te zien , moet al dicht bij raam gaan staan om het in echt te zien. Dacht eerst dat het verkeerde hoesje was.

Kwaliteit is niet zoals verwacht

Op basis van de foto en de prijs had ik een betere kwaliteit van print verwacht.

Snelle levering, prima service

Mooi hoesje, en snel geleverd ondanks de drukke decembermaand! Heel tevreden mee :)

Prachtig goed passend hoesje

past goed, mooie kleur echtheid

oranje nl vlag met moddersptters voor een OP7. fijn hoesje, goed hand gevoel. beschermd afdoende.

zeer goed product

mijn airpods-hoesje past perfect bij het product ... ik raad het aan en zou zeker opnieuw bestellen voor mijn telefoon

Leuk hoesje maar had professioneler verpakt mogen worden.

Blij met het leuke hoesje maar kreeg het hoesje simpel in een envelop opgestuurd. Voor het geld dat je ervoor kwijt bent had ik een wat leukere verpakking verwacht zodat ik het ook leuker had kunnen inpakken en kunnen geven. Verder top!

Goede service en kwaliteit

Last minute nog een cadeautje voor onder de kerstboom nodig en dit voor een echte crosser. Door jullie snelle service was dit het meest geslaagde kerstcadeautje onder onze kerstboom. Onze zoon is in de wolken met zijn nieuw hoesje en zeker nu Wout van Aert weer BK is geworden. Bedankt

Goed, snel

Mooie producten, goede, snelle levering

De Schoren 2 2411NC Bodegraven