Superhoesje, mooi design

Vlotte levering en mooi design hoesjes. Jammer genoeg de verkeerde afmeting besteld.

Heel leuk hoesje

Het artikel was goed verpakt, heel mooi van lay out, mijn zoon is er tevreden mee, orgineel, leuk concept

Mooi op tijd en leuk hoesje

Op tijd geleverd maar wel erg simpe verpakt. Gewoon in een envelop en om het hoesje verder niets. We hadden wel een extra verpakking verwacht. Maar wellicht is dit met het oog op verpakkings materiaal. Hoesje past goed maar zij knopjes gingen eerst niet aan… nu doet ie het verder wel goed.

Mooi en doch had ik de kleur mat zwart verwacht en niet glanzend.

Goed en duidelijk

Ojo cobran portes

Al hacer mi pedido ponía portes gratis! Y al pagar después he visto que me han cobrado portes! No me ha gustado el método poco claro!

• ¿Nos recomendarías? No

He Efu, Wat jammer dat je ons geen goede beoordeling hebt gegeven. Helaas zijn we het niet met je eens. Op onze site staat duidelijk vermeldt dat het binnen Nederland gratis verzending is. Voor de overige landen rekenen we een klein tarief. Desondanks hopen we dat je tevreden bent met jouw Koershoesje!

Superblij

De zoon is een grote liefhebber van alles wat met de fiets te maken heeft , dus een gsmhoesje als kerstcadeau was een voltreffer !! Hij was er supercontent mee

Mooie kleuren, kwaliteit

Heel leuk hoesje, mooie kwaliteit, mooie kleuren.

Een simpel, mooi en comfortabel hoesje.

Ik heb nu al enkele weken mijn hoesje, en is nog altijd zoals nieuw, terwijl ik dit toch heel intensief gebruik.

Het koershoesje ziet er mooi uit, ligt goed in de hand en past perfect.

Heel leuk om telkens mijn favoriete wielerkleuren te zien als ik mijn smartphone bovenhaal. Ik krijg er leuke reacties op, vooral van mensen die ook koersen. Zo kan je meteen je favoriete onderwerp aansnijden in een gesprek.

Goede en mooie kwaliteit

Goede snelle levering en mooie kwaliteit

TOP!

Hoesje TOP! Levertijd beetje minder goed

(Nog) niet binnen, contactformulier wordt niet op gereageerd

Op maandag besteld, week erna dinsdag niet binnen (ondanks de 1-3 werkdagen). Contactformulier wordt niet op gereageerd. Ben benieuwd of het binnen komt..

Mooi hoesje van de juiste kwaliteit

Mooi hoesje met een leuke twist van de strakke. Ga het volgend jaar fietsen, dus ben benieuwd.

Een fantastisch en mooi hoesje

Ik heb het hoesje van Jumbo Visma besteld, en de levering ging erg vlot! De bescherming dat het bied is super, en het is nog eens heel mooi en degelijk. Op mijn vorige gsm had ik dit hoesje ook, en heb het gelijk opnieuw besteld bij mijn nieuwe gsm. Kortom, een van de beste hoesjes dat ik al gehad heb!

fijne correcte service

Ik bestelde de eerste keer via de website op mijn smartphone. Deze was duidelijk in overzicht. Enkel bij het afrekenen in het winkelmandje vond ik het wat moeilijk om mijn bestelling te bevestigen. Hier heb ik even moeten zoeken. Na de bestelling is alles vlot verlopen en heb ik mijn hoesje netjes binnen de vooropgestelde termijn geleverd gekregen. Ik ben dan ook bereid om in de toekomst opnieuw via deze site te bestellen.

Flexibel hoesje. Kan gewoon in en uit je broekzak gehaald worden zonder dat je broekzak blijft hangen aan het hoesje en je broekzak stuk gaat. Daarnaast is het zweet tijdens het fietsen er makkelijk af te spoelen onder de kraan!

Erg mooi en fijn hoesje

Mooi hoesje en erg stevig

Een mooi hoesje en snel verzonden!

Voor veel modellen een hoesje voorradig en veel verschillende prints!

Tophoesje :D

Zo blij met mijn hoesje, helemaal in mijn straatje en ik fietste mijn iPhone er zo in ;)

Mooi koershoesje met snelle service

Ik kreeg op een vlotte wijze mijn koershoesje thuisgestuurd.

top

leuk hoesje en snelle levering.

Perfecte trofee voor het winnen van een wielerpool!

Afgelopen jaar als trofee gebruikt bij het spelen van een wielerpool. De winnaar kreeg een WK-hoesje. Gezien de hoesjes voor elk toestel en model te bestellen voor iedereen beschikbaar en dus een mooie trofee

Mooi en goed hoesje

Ik heb de transparante fiets onderdelen hoes van de iPhone 12. Deze werkt erg goed, mijn telefoon is reeds een paar keer gevallen en nog steeds heel.

Heel goed!

Heel goede dienst.