Snelle verzending, prima service

Eerste moederbord hield er na een paar dagen spontaan mee op. Ik kreeg zonder problemen een vervanger. Top!

Excellent

Products bought: ASRock H110 Pro BTC+ | i7 6700 | 16GB 3200 Mhz DDR4 I wanted to upgrade from AMD FX platform to more power (after years of service my AMD rig was super duper slow -content creation-). My choice was to get pure performance without being forced to upgrade to Microsoft Malware 10. After researches online, this I7 6700 is fast superior to my old FX-8350. I have no regret in buying this bundle : well-packaged, fast delivery to Belgium. Great performance. Thumbs up DEALstunter !

Perfect !

Order as described :all functioning ! Fast delivery !

Geweldig, snell, tip top zo moet het

Ik hen eergisteren de DELL OptiPlex 9020 Sff en vandaag word hij al bezorgt. Buiten en binnen schoon gemaakt, een actuele Windows installatie, de SSD in goede staat. In het pakket zat een pen, mintjes en de PC met Kabel. Heel goed en zeker verpakt. Uitpakken, aansluiten, inschakelen en klaar. Als ik of en kennis van mij nog een PC nodig heben, zullen wij zeker nog een keer bij de Dealstunter bestellen.

Keigoed!! Zeer complete tech. beschrijving van producten & levering supersnel,

Keigoed!! Zeer complete tech. beschrijving van producten & levering supersnel, dealstunter : voorbeeld Firmware bios van een moederbord "Geupdatet naar laatste firmware < deze informatie zegt veel over de kennis & zorgt voor een goede oplevering !

Dealstunter verkoopt tweede hands maar zegt refurbished

Ik heb na aankoop van mijn refurbished moederbord bij Dealstunter deze door mijn computerspecialist laten inbouwen. Deze rekende mij 5 euro extra omdat deze moest constateren dat het batterij leeg was. Terecht werden de kosten van het batterij en de extra werkzaamheden werden in kosten gebracht te weten 5 euro. Nu betekend Refurbished als nieuw gemaakt en hierom vind ik dat Dealstunter dit van te voren al had moeten vervangen. Dealstunter wil de 5 euro niet vergoeden omdat ze dit te veel geld vinden voor een batterijtje. Ik denk dat wanneer Dealstunter dit van te voren zou vervangen zoals dit hoort de mensen veel gezeur of kosten zou besparen.

Jammer van de feedback. U vergeet er helaas bij te vermelden dat u op geen enkele manier contact heeft opgenomen met ons voordat u het moederbord heeft weg gebracht, we hadden gewoon een nieuwe batterij opgestuurd of een vervangend moederbord. Wij kunnen de kosten van derden niet vergoeden, vooral niet als er vooraf niets bekend is.

teleurstellende service,

moederbord aangeschaft, beide pci-E poorten werden niet herkend waardoor de NIEUWE videokaart niet werkten. uiteindelijk terug gestuurd en moederbord is nagekeken. Alles weer gemonteerd ,pc werkte helemaal niet meer, nu werkte het geheugen alleen nog maar singel channel , dus twee geheugen banken werken niet maar start wel weer op. de pci-e sloten werken nog steeds niet waar voor ik hem toestuurde. meerdere keren contact gehad met dealstunter, het zou aan twee verbogen pinnetjes liggen van de socket. doet geen poging om tot een oplossing te komen. teleurstellend heel erg jammer, en je geld kwijt.

Spot on

Arrived really packed well ,works brilliant looked everywhere for one of these motherboards did not want to go up to ddr4 exactly what I wanted

Perfect verlopen, geen haken en ogen, lekker duidelijk.

Super ervaring

Super goed geholpen en zou zo weer een computer bij de dealstunter bestellen. Alles volgens afspraak en dacht ook mee met de onderdelen. Super snel geleverd, top service!

Supersnelle en goed service, topkwaliteit

Maandagmiddag eerste contact en dezelfde avond nog de pc verstuurd, top

Geweldige shop met uitstekende prijzen en service.

Levering was snel, service is perfect. Ook via de telefoon uiterst behulpzaam met het kiezen van de juiste PC.

Doen wat ze beloven

Ik en mijn zoon hebben Harddisks, SSD's en computers bij ze gekocht - Perfecte kwaliteit. Snelle levering en goede kwaliteit voor hun vraagprijs. Komen afspraken echt na.

Goeie Service

Product kapot gegaan na 2 dagen maar Dealstunter heeft het goed opgelost. Zou het aanraden hier kan je ook goeie deals pakken!

Snelle levering en prima moederboard

Zie boven

Geweldig en betaalbaar!

Game Pc samengesteld en ZEER tevreden over de service en kwaliteit van de artikelen. Zeker een aanrader!

Snelle reactie 5/5

Game pc gekocht bij Dealstunter. Communicatie verliep vlekkeloos en kreeg snel antwoord op vragen. Pc kwam keurig netjes aan en werkt perfect zoals verwacht. Zeker een aanrader!

pc gekocht, heel erg snel gekregen, goedkoop en werkt perfect!!!!

Super goed!

Super goede service, reageert snel en leverd kwaliteit!

Prima opgelost

Bij levering bleek er een andere (mindere) processor in de PC te zitten als op basis waar ik hem op besteld had en wat op de faktuur stond. Na wat initiële problemen in de communicatie per email, is het probleem netjes opgelost dmv. een door dealstunter aangeboden korting. Ik ben weer helemaal tevreden

Artikel in ausgezeichneten Zustand und sehr gut verpackt!!

W.O.

Thank you. We hope you enjoy your product. Have a nice day

Alles ging perfect, mooi systeem voor een mooie prijs.

Snel, had het moederbord binnen 24 uur thuis!!

Moederbord overleden, socket 1150..... Wat doe je dan?? Na een blik op de V&A pagina van Tweakers kwam ik al gauw uit bij dit bedrijf. Had al eens eerder besteld dus het vertrouwen was er al. Een Asrock Z87 bordje besteld voor een prima prijs en dus binnen 24 uur kon ik mijn project weer verder bouwen.

Moederbord opgehaald en savonds gelijk geinstalleerd. Werkt prima.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier met het moederbord.