Levering zoals omschreven.

Response from the business owner

Bedankt voor uw review. We wensen u veel plezier met uw moederbord.

Uitstekende service. En een top computer voor een goede prijs.

Prima Service en snel

Pc gekocht, binnen een dag klaar en geleverd

erbermelijk

Bestel 2 moederborden, 1 wordt toegestuurd, 1 wordt vergeten. ik mail ervoor op vrijdag. maandag krijg ik bericht dat deze dezelfde dag nagestuurd word. dinsdag nog steeds geen verzendnota. dus ik mail naar dealstunter dat ik niet gediend ben met belogen te worden. Krijg telefoon. geagiteerde dealstunter medewerker, en hoe durven we hem leugenaar noemen, ons 2de mbord is reeds onderweg! hij stuurt de tracking na. Krijg je de tracking. blijkt dat ie tweede bord pas dinsdag , na het verhitte telefoontje aandiende bij PostNL. Nooit meer dus. Constant liegen tegen klanten, en waarom? Mijn kerstkado voor de kinderen valt alleszins in het water door deze idioten.

Beste website

Goed spul!!

Dikke prima

Ik heb een Asrock Z97 Extreme4 moederbord besteld, product snel geleverd, goed verpakt. Product in nieuwstaat. Super tevreden en hoop dat mijn desktop nu weer jaren mee kan.

Top Class

Motherboard in excellent condition.

Top quality motherboard delivered promptly

Top quality motherboard was deliverd promptly, excellent service. Thanx alot.

Erg goede PC en goede levering

Wij zijn erg goed geholpen en hebben een goede game PC gekocht via dealstunter. Contact verliep erg goed en zijn fijn geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Supersnelle service

Paar keer producten gekocht via Dealstunter en tot op heden hebben ze mij niet teleurgesteld. Supersnelle verzendingen en uitstekende feedback / communicatie.

Voor de 2de keer wat besteld ook nu weer snel en goed verzorgt.

Expédition rapide , parfait

Achat d une carte mère , reçue bien emballée , le bios est a jour , livraison rapide

Snelle response

Nette service. Contact gemaakt via marktplaats. Moederboard bleek niet nieuw zoals in adv werd vermeld, maar refurbished. Verder prima service

snelle levering en goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit moederbord, asrock extreme 3, nieuwe pc build start op in enkele seconden. Zeer goede prijs ook Groeten Mathiaw

Snelle levering en prima service

Onlangs een voeding bij Dealstunter aangeschaft. Snelle levering en een prima product. Heb ook goede ervaring met garantie, een moederbord was na 1 maand defect, deze is door Dealstunter nadat ik hem heb opgestuurd direct vervangen door een ander.

Einfacher Einkauf aus dem Sessel

Unkompliziertes Procedere, schnelle Lieferung, attraktiver Preis, pünktliche Leiferung

Goed verzending!

Koelpasta niet gekregen alleen moederbord :(

Top webwinkel

Snelle verzending en goed verpakt.

geweldig

ik ben jaren klant goede service goede producten

I/O shield

Response from the business owner

Goedemorgen, Uit uw reactie begrijp ik dat u niet tevreden met ons bent omdat het I/O-shield niet bij de levering zat en u dit in de omschrijving heeft gemist. Bij elk moederbord wat we leveren staat exact wat de pakket inhoudt is, in uw geval stond er het volgende: pakketinhoud: – Moederbord – geen IO-Shield (blikken achterplaatje) – Geen handleiding – Geen driver-cd – Geen kabels U schrijft in u review dat het in kleine letters op de website staat vermeld maar we hebben naar ons inziens het zo duidelijk mogelijk proberen te vermelden vandaar dat we het ook dik gedrukt hebben aangegeven. Ook staat er in de titel dat het moederbord "kaal" wordt geleverd: ASRock 990FX Extreme9 (Kaal) We vinden het erg vervelend dat u gemist heeft dat het moederbord zonder I/O-shield werd verkocht, vandaar dat we u ook hebben proberen te helpen met mogelijke adressen waar u het I/O-Shield had kunnen bemachtigen d.m.v. email contact dat we hebben gehad, we begrijpen uit uw beoordeling dat het niet is gelukt. We vinden het heel vervelend dat u niet een goede ervaring met ons heeft gehad en ons niet aanbeveelt, Toch hopen we dat u wel tevreden bent over het moederbord, de snelheid van verzending en reageren. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen of heeft u verder nog vragen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Dealstunter.

premier achat super !!

très bon site et rapide ,j'ai commander une carte mère le dimanche soir elle est arrivée le mercredi (en France) merci a très bientôt.

Perfect!

Shipped the same day, received very quickly! Packing was perfect and the item like new! Would buy again any time!

Alles perfect

Uitstekende structuur, uitzonderlijk personeel en uitstekende service.

Snelle verzending, top product!

Snelle verzending, top product!