Snel geleverd en zeer profi verpakt

De boekenstandaard is van mooie kwaliteit Het product werd snel geleverd en was zeer goed verpakt

I couldn't be happier with Living Stories their service.

I couldn't be happier with Living Stories. Maartje is an absolute gem. I have been waiting to write a review for her, because she deserves every bit of it. I can't recommend Maartje enough, She is absolutely amazing at what she does and has a passion for it which shines brightly through her work. She is extremely knowledgeable, friendly and most importantly patient! She gave me the space to be confident in my choices and helped me navigate different options and explained the different styles out there and what would fit my taste and needs. I am so grateful that our paths have crossed because she turned furnishing my new home from being my worst nightmare to a very pleasant and fun experience. She guided me through the process of choosing colours, furniture styles, accessorizing, plants, curtains, just about everything. She has good tips regarding every aspect and really takes the weight off the tasks. She has a great eye for detail andI learned so much from her. She is totally brilliant inside and out and I absolutely loved working with her.

Mijn bestelling is goed verwerkt en snel verzonden. Het is mooi verpakt met een leuk bedankkaartje erbij!

Perfect!!

Hele snelle levering. Boekenstandaard zwart was niet nog leverbaar en vervolgens kreeg ik een appje dat ze weer leverbaar waren. Dus een topservice!!

Ik heb mooie kaarsen besteld. Snel geleverd, goed verpakt.

Zeer verzorgd en mooie verhalen

De lay out is heel mooi. De teksten zijn goed geschreven. De presentatie is duidelijk met leuke foto's. Het gebruikte lettertype is heel fijn om te lezen. Al met al een hele prettige weergave.

Super snelle service

Besteld en de volgende dag bezorgd! Super fijn winkelen hier !

Snelle levering, mooie producten

Mooie overzichtelijke site, zeer snelle levering.

Snelle en goede levering

Perfecte service en snel contact

Mooie vaas

Mooie vaas, goed verpakt, snelle levering en ze staan altijd met raad klaar. Top!

Heb het pakketje alleen pas op foto gezien, aangezien ik in Luxemburg woon. Zo gauw grenzen Open gaan ga ik het ophalen bij vriendin in Nederland.

Heb witte vaasjes besteld, zijn erg leuk

Meedenkend en zorgvuldig in de communicatie, fijn!

Het contact is persoonlijk en met aandacht worden antwoorden geformuleerd. Het bestelde boek kwam keurig ingepakt een dag na mijn bestelling aan. Ook mijn andere vragen over producten op de website werden per ommegaande beantwoord.

Aanrader!

Erg mooie producten, snelle verzending en een erg leuke attentie bij mijn bestelling. Top!

Heel goed!

Snelle reactie op mijn vraag via de email. Het product was netjes verpakt en voldoet naar verwachting. Ze verkopen super leuke producten! Jammer dat je verzendkosten moet betalen vandaar 4,5 IPV 5 ster.

Klantvriendelijk

Telefonisch contact gehad over een product en de volgende dag had ik het pakket al in ontvangst genomen. Klantvriendelijk en product is exact zoals afgebeeld.

Aanrader

Snelle & nette levering én geweldige kussens! Mooie kwaliteit en net even anders dan bij andere webshops.

Unieke, kwalitatieve hoogwaardige producten met veelal een eigen verhaal!

Maartje, is altijd behulpzaam in het meedenken om ieders interieur tot een trots pronkstuk te maken, waarin het ook erg fijn thuiskomen is. Haar producten zijn van hoge kwaliteit en zeker uniek te noemen. Zij heeft in dit prachtige hogere segment ook voldoende diversiteit in prijsklasse beschikbaar. De bestellingen online, incl. leveringen, verlopen vlot en de site is zeer overzichtelijk. We kijken nu al weer uit naar een volgende aankoop, die ons huis wederom nog stijlvoller gaat maken!

Très satisfaite

Première expérience avec LV. Très satisfaite. Service très réactif aux emails. Livraison rapide.

Snelle reactie en goede service

Heel goed geholpen, fijne service!

Ik twijfelde over twee posters en heb daar heel fijn advies in gekregen. Ook later nog een interieurvraag, daar gaf Maartje ook heel goed advies over. Bedankt, ik ben heel tevreden!

Prachtige boekenstandaard

Prachtige boekenstandaard, het item was precies als op de foto.

Perfect!

Nu al meerdere keren besteld bij Living Stories. Wanneer je een vraag hebt krijg je super snel en eerlijk reactie, plus advies. Daarnaast wordt het stevig verpakt (helemaal vanwege de soms kwetsbare items) en snel verzonden. Heel tevreden!

De agaat boekensteunen zijn onbeschrijfelijk mooi!

Snel geleverd en wat zijn ze mooi! Tot snel!

Over Living Stories

Living Stories is dé webwinkel om met handgemaakte woonaccessoires een persoonlijke touch aan jouw interieur te geven. Hier vind je unieke, stijlvolle en hedendaagse producten met mooie vormen, warme aardetinten en van natuurlijke materialen. Alles met liefde en aandacht gemaakt door ontwerpers en getalenteerde vakmensen. Ieder met een eigen bijzonder verhaal.