Tevreden!

Happy met de snelle levering van mijn mooie, nieuwe decoratie item

Prachtige producten en goede en snelle service

Als je inspiratie op wilt doen voor een origineel cadeau dan ben je bij Living Stories aan het perfecte adres. Ik zou alles wel kunnen en willen bestellen, zo mooi van kwaliteit en zo divers. Ik ben ook zeer goed geholpen! Een echte aanrader dus!

Mooie prijs voor leuk product, snelle levering, keurig verpakt.

Mooie prijs voor leuk product, snelle levering, keurig verpakt.

Hele goede persoonlijke service

Met Living Stories heb je een perfect persoonlijk adres om mooie cadeaus of interieur items voor jezelf te kopen. De service is perfect em heel persoonlijk.

perfect!

na mijn bestelling kreeg ik direct een bevestiging. mijn extra werd snel beantwoord. mijn bestelling werd mooi op tijd bezorgd in een deugdelijk verpakking. in twee woorden? Zeer tevreden!

Service uitstekend, verpakking mag meer duurzaam

Ik bestelde een kaars van the good candle company bij living stories. Deze was niet meer op voorraad, maar werd die dag nog speciaal voor mij gemaakt! (Wat een service!!) hierdoor liep het geheel wel wat vertraging op, maar ach.. uiteindelijk netjes geleverd, hartstikke blij met Mn kaars. Verbeterpunt zou de verpakking kunnen zijn. De verpakking was gevuld met een soort schuimpjes van piepschuim, waarvoor volgens mij duurzamere alternatieven bestaan. Toch jammer dat ik duurzaam probeer te zijn met een kaars, maar dat de verpakking dan zoveel plastic bevat.

Top service en leuke spullen voor in huis!

Mooie spullen voor een betaalbare prijs! Het leukste vind ik mijn nieuwe kussens, die zijn echt uniek, gemaakt speciaal voor living stories!

Super klantenservice, mooie producten

Snelle levering!!

fijn èn snel.

Fijne kaarsen die snel geleverd werden

Super blij met Maartje van Living Stories.

Maartje heeft ons huis net die welbekende finishing touch gegeven met hele mooie producten. Zo blij mee. Met de producten. De service. De persoon. De werkwijze. Super. Zou het zo weer doen.

Prachtige hebbedingen in elke prijsklasse

Mijn ervaring met Living Stories is goed.

Leuke producten, snelle levering!

Was snel geleverd, en netjes ingepakt.

Een goed verhaal, mooie producten

Een goed verhaal, mooie producten en een prettig contact

Ambachtelijke interieur producten met een verhaal

Mooie website, mooie beelden en leuke verhalen over de makers en de merken. Ik mis alleen wat producten die wat goedkoper zijn die je dus makkelijk aanschaft net als die Rozenkwarts steen.

Snelle service, behulpzaam en meedenkend. Mooie producten, goeie kwaliteit. Erg vriendelijk.

Ambachtelijke stijlvolle producten, wat ver uitstijgt boven de massa

Vooral de kaarsen, wil nooit meer anders. De kleuren, het rustige ,warme licht zonder druipend kaarsvet, heel blij mee momenteel😊

Echt leuke dingen!

Prima aanbod, leuke inspiraties, anders dan anders en heel redelijk geprijsd!

Mooie producten met dito service

Wij waren op zoek naar een mooi cadeau voor een housewarming. Maartje heeft onwijs met ons meegedacht en een aantal cadeau pakketten samengesteld waar we uit konden kiezen. Mooi ingepakt en al. Het was een schot in de roos! Echt een aanrader als je echt iets moois zoekt.

Stijlvolle items met een bijzonder verhaal

De items van Living Stories zijn stijlvol en tijdloos. Leuk om verhalen achter producten te lezen. Kijk ook vaak op website om inspiratie op te doen.

Inspirerende shop met mooie woonaccessoires

Ik kon goed slagen voor mooie accessoires voor in mijn huis. Binnen 2 dagen had ik mijn order binnen en dit zag er erg verzorgd uit! Ik ga zeker nog eens shoppen.

Mooi originele producten

Mooi verpakt, echt kanootje om iets te ontvangen!

Over Living Stories

Living Stories is dé webwinkel om met handgemaakte woonaccessoires een persoonlijke touch aan jouw interieur te geven. Hier vind je unieke, stijlvolle en hedendaagse producten met mooie vormen, warme aardetinten en van natuurlijke materialen. Alles met liefde en aandacht gemaakt door ontwerpers en getalenteerde vakmensen. Ieder met een eigen bijzonder verhaal.

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.