Klantvriendelijk

Telefonisch contact gehad over een product en de volgende dag had ik het pakket al in ontvangst genomen. Klantvriendelijk en product is exact zoals afgebeeld.

Aanrader

Snelle & nette levering én geweldige kussens! Mooie kwaliteit en net even anders dan bij andere webshops.

Unieke, kwalitatieve hoogwaardige producten met veelal een eigen verhaal!

Maartje, is altijd behulpzaam in het meedenken om ieders interieur tot een trots pronkstuk te maken, waarin het ook erg fijn thuiskomen is. Haar producten zijn van hoge kwaliteit en zeker uniek te noemen. Zij heeft in dit prachtige hogere segment ook voldoende diversiteit in prijsklasse beschikbaar. De bestellingen online, incl. leveringen, verlopen vlot en de site is zeer overzichtelijk. We kijken nu al weer uit naar een volgende aankoop, die ons huis wederom nog stijlvoller gaat maken!

Très satisfaite

Première expérience avec LV. Très satisfaite. Service très réactif aux emails. Livraison rapide.

Snelle reactie en goede service

Heel goed geholpen, fijne service!

Ik twijfelde over twee posters en heb daar heel fijn advies in gekregen. Ook later nog een interieurvraag, daar gaf Maartje ook heel goed advies over. Bedankt, ik ben heel tevreden!

Prachtige boekenstandaard

Prachtige boekenstandaard, het item was precies als op de foto.

Perfect!

Nu al meerdere keren besteld bij Living Stories. Wanneer je een vraag hebt krijg je super snel en eerlijk reactie, plus advies. Daarnaast wordt het stevig verpakt (helemaal vanwege de soms kwetsbare items) en snel verzonden. Heel tevreden!

De agaat boekensteunen zijn onbeschrijfelijk mooi!

Snel geleverd en wat zijn ze mooi! Tot snel!

Tevreden!

Happy met de snelle levering van mijn mooie, nieuwe decoratie item

Prachtige producten en goede en snelle service

Als je inspiratie op wilt doen voor een origineel cadeau dan ben je bij Living Stories aan het perfecte adres. Ik zou alles wel kunnen en willen bestellen, zo mooi van kwaliteit en zo divers. Ik ben ook zeer goed geholpen! Een echte aanrader dus!

Mooie prijs voor leuk product, snelle levering, keurig verpakt.

Mooie prijs voor leuk product, snelle levering, keurig verpakt.

Hele goede persoonlijke service

Met Living Stories heb je een perfect persoonlijk adres om mooie cadeaus of interieur items voor jezelf te kopen. De service is perfect em heel persoonlijk.

perfect!

na mijn bestelling kreeg ik direct een bevestiging. mijn extra werd snel beantwoord. mijn bestelling werd mooi op tijd bezorgd in een deugdelijk verpakking. in twee woorden? Zeer tevreden!

Service uitstekend, verpakking mag meer duurzaam

Ik bestelde een kaars van the good candle company bij living stories. Deze was niet meer op voorraad, maar werd die dag nog speciaal voor mij gemaakt! (Wat een service!!) hierdoor liep het geheel wel wat vertraging op, maar ach.. uiteindelijk netjes geleverd, hartstikke blij met Mn kaars. Verbeterpunt zou de verpakking kunnen zijn. De verpakking was gevuld met een soort schuimpjes van piepschuim, waarvoor volgens mij duurzamere alternatieven bestaan. Toch jammer dat ik duurzaam probeer te zijn met een kaars, maar dat de verpakking dan zoveel plastic bevat.

Top service en leuke spullen voor in huis!

Mooie spullen voor een betaalbare prijs! Het leukste vind ik mijn nieuwe kussens, die zijn echt uniek, gemaakt speciaal voor living stories!

Super klantenservice, mooie producten

Snelle levering!!

fijn èn snel.

Fijne kaarsen die snel geleverd werden

Super blij met Maartje van Living Stories.

Maartje heeft ons huis net die welbekende finishing touch gegeven met hele mooie producten. Zo blij mee. Met de producten. De service. De persoon. De werkwijze. Super. Zou het zo weer doen.

Prachtige hebbedingen in elke prijsklasse

Mijn ervaring met Living Stories is goed.

Leuke producten, snelle levering!

Was snel geleverd, en netjes ingepakt.

Een goed verhaal, mooie producten

Een goed verhaal, mooie producten en een prettig contact

Ambachtelijke interieur producten met een verhaal

Mooie website, mooie beelden en leuke verhalen over de makers en de merken. Ik mis alleen wat producten die wat goedkoper zijn die je dus makkelijk aanschaft net als die Rozenkwarts steen.

Snelle service, behulpzaam en meedenkend. Mooie producten, goeie kwaliteit. Erg vriendelijk.

Over Living Stories

Living Stories is dé webwinkel om met handgemaakte woonaccessoires een persoonlijke touch aan jouw interieur te geven. Hier vind je unieke, stijlvolle en hedendaagse producten met mooie vormen, warme aardetinten en van natuurlijke materialen. Alles met liefde en aandacht gemaakt door ontwerpers en getalenteerde vakmensen. Ieder met een eigen bijzonder verhaal.