Top service en leuke spullen voor in huis!

Mooie spullen voor een betaalbare prijs! Het leukste vind ik mijn nieuwe kussens, die zijn echt uniek, gemaakt speciaal voor living stories!

Super klantenservice, mooie producten

Snelle levering!!

fijn èn snel.

Fijne kaarsen die snel geleverd werden

Super blij met Maartje van Living Stories.

Maartje heeft ons huis net die welbekende finishing touch gegeven met hele mooie producten. Zo blij mee. Met de producten. De service. De persoon. De werkwijze. Super. Zou het zo weer doen.

Prachtige hebbedingen in elke prijsklasse

Mijn ervaring met Living Stories is goed.

Leuke producten, snelle levering!

Was snel geleverd, en netjes ingepakt.

Een goed verhaal, mooie producten

Een goed verhaal, mooie producten en een prettig contact

Ambachtelijke interieur producten met een verhaal

Mooie website, mooie beelden en leuke verhalen over de makers en de merken. Ik mis alleen wat producten die wat goedkoper zijn die je dus makkelijk aanschaft net als die Rozenkwarts steen.

Snelle service, behulpzaam en meedenkend. Mooie producten, goeie kwaliteit. Erg vriendelijk.

Ambachtelijke stijlvolle producten, wat ver uitstijgt boven de massa

Vooral de kaarsen, wil nooit meer anders. De kleuren, het rustige ,warme licht zonder druipend kaarsvet, heel blij mee momenteel😊

Echt leuke dingen!

Prima aanbod, leuke inspiraties, anders dan anders en heel redelijk geprijsd!

Mooie producten met dito service

Wij waren op zoek naar een mooi cadeau voor een housewarming. Maartje heeft onwijs met ons meegedacht en een aantal cadeau pakketten samengesteld waar we uit konden kiezen. Mooi ingepakt en al. Het was een schot in de roos! Echt een aanrader als je echt iets moois zoekt.

Stijlvolle items met een bijzonder verhaal

De items van Living Stories zijn stijlvol en tijdloos. Leuk om verhalen achter producten te lezen. Kijk ook vaak op website om inspiratie op te doen.

Inspirerende shop met mooie woonaccessoires

Ik kon goed slagen voor mooie accessoires voor in mijn huis. Binnen 2 dagen had ik mijn order binnen en dit zag er erg verzorgd uit! Ik ga zeker nog eens shoppen.

Mooi originele producten

Mooi verpakt, echt kanootje om iets te ontvangen!

Over Living Stories

Living Stories is dé webwinkel om met handgemaakte woonaccessoires een persoonlijke touch aan jouw interieur te geven. Hier vind je unieke, stijlvolle en hedendaagse producten met mooie vormen, warme aardetinten en van natuurlijke materialen. Alles met liefde en aandacht gemaakt door ontwerpers en getalenteerde vakmensen. Ieder met een eigen bijzonder verhaal.