Super snelle en duidelijke service!

Heel flexibel en snel.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Prettig, deskundig en voortvarend.

Wij kwamen via de consumentenbond in contact met Marco van Frits. Het eerste informerende gesprek hielp ons erg goed om inzicht te krijgen in het proces van regelen overbrugging en hypotheek. Toen het zover was hielpen Marco en vanuit de back-office Claudia ons voortvarend door alle stappen. Het dashboard en de rekentool zijn bovendien heel overzichtelijk en helpend!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Professioneel, persoonlijk en inzichtelijk.

Xander en collega's hebben ons geweldig geholpen bij het afsluiten van een hypotheek. Reageren snel en denken echt met je mee. Ook de rekentools en het dashboard van Frits zijn superfijn. Die maken het hele proces ook nog eens heel inzichtelijk.

Uitstekende Service bij Mijn Hypotheekaanvraag

Ik ben ontzettend tevreden over de service die ik heb ontvangen van Timothy, mijn hypotheekadviseur, en Claudia van de Back Office tijdens mijn hypotheekaanvraag. Ze hebben echt alles gedaan om mij te helpen. Ondanks dat het lang duurde voordat de goedkeuring rond was, hielden ze me constant op de hoogte en zorgden ze ervoor dat alle benodigde documenten op tijd werden ingediend. Hun inzet en toewijding waren werkelijk fantastisch.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

Zeer ervaren, vriendelijke mensen

Zowel de financieel adviseur Judie als de backoffice medewerker Birgit zijn echt heel vlot in hun reacties. Ze zijn heel vaardig en weten alles heel goed uit te leggen. Mijn man en ik zijn zeer tevreden

Helemaal goed.

Top adviseur, communicatie via Consumenten Bond niet ideaal maar goed genoeg.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Professioneel, kennis van zaken, meedenkend en ondersteunend vanuit een mensgerichte houding!

De combinatie van (professionele) kennis van zaken, slagvaardig en oplossingsgericht blijven denken en adviseren vanuit mijn situatie en omstandigheden heb ik enorm gewaardeerd van de medewerkers van Frits. Tot en met het laatste contactmoment hebben Eduard en Claudia mij fantastisch begeleid. Nogmaals hartelijk dank Team Frits!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Onze ongewoon lastige financiering hebben Marco en Claudia van Frits perfect geregeld!

Wij hebben een woonboerderij gekocht met op dit moment nog een agrarische bestemming. Financiering was daardoor extra lastig. Er bleken diverse hobbels, maar dankzij de vasthoudendheid van Frits is het helemaal goed gekomen. Berichtjes en telefoontjes van ons over een nieuwe hobbel werden steeds voortvarend en adequaat opgepakt. Wij hebben niets dan lof voor hypotheekadviseur Marco en Claudia van de backoffice van Frits!

Snel doorpakken!

Een tussenpersoon die waarmaakt wat hij belooft!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

We zijn geweldig en ontzettend kundig geholpen door Frank

Voor het afsluiten van onze eerste hypotheek bij Frits hadden wij contact met Frank, die ons met geduld en kennis van zaken heeft gelopen bij het maken van de juiste beslissingen, passend bij onze situatie. Dat aangevuld met de verschillende scenario's in het dashboard zorgden ervoor dat we weloverwogen van alles tegen elkaar konden afwegen - en bij tussentijdse vragen was Frank altijd en snel bereikbaar. Top!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Fijne, duidelijke en persoonlijke begeleiding

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad in de begeleiding en advisering bij de hypotheek van ons eerste huis. Judie heeft alles rustig uitgelegd en ons goede tips en adviezen gegeven, waarna we een goede keuze konden maken. Heel veel dank Judie! Absolute aanrader

Persoonlijk, accuraat, super!

de aankoop van een huis is een grote financiële beslissing. Het proces rondom die aankoop, bieden, hypotheek uitzoeken is spannend en raakt je in je persoonlijke leven. Dit vraagt om een persoonlijke, vertrouwenwekkende service. Ik heb het advies en de dienstverlening in zijn totaliteit van Eduard als zeer kundig, accuraat en zeer persoonlijk ervaren. Absoluut een aanrader!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Fantastisch geholpen, gewoon bij ons thuis!

Heel fijn geholpen door Bertrick, en op de achtergrond NIco. Duidelijk in communicatie en altijd te bereiken. Ondanks dat we er geen ervaring in hadden en op zagen tegen de hele 'rompslomp', zijn we er fantastisch door heen gekomen. En dit alles in een korte periode! Het was heel fijn om in alles mee te kunnen kijken en denken. Bedankt Bertrick en Nico!

Snelle en laagdrempelige hypotheekadviseur

Eline was erg vriendelijk, goed bereikbaar en heeft ons goed geadviseerd.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Snel, deskundige en altijd paraat!

Onze ervaring met Eline als onze hypotheekadviseur ervaren we in één woord als uitstekend! Omdat het allemaal nieuw voor ons was, hebben we via Eline de zekerheid gekregen en gevoeld om de juiste stappen te nemen dankzij haar deskundigheid. Ze stond altijd klaar voor ons als we vragen hadden (zelfs in de avonduren!) en de gesprekken waren prettig. We raden iedereen Eline aan!

Professioneel, duidelijk en vriendelijk

Zeer prettig. Ik vond het spannend om een hypotheek af te sluiten, maar heel fijn begeleid in het gesprek, de juiste vragen gesteld waardoor de keuzes maken makkelijker werd voor mij.

Enorm goed geholpen door Eline

Eline heeft ons erg goed geholpen met de hypotheek. In het bijzonder heeft haar advies bij de zakelijke inkomensverklaring de doorslag gehad dat de hypotheek aanvraag soepel verliep.

Easy and clear

They have a quite easy and clear service.

Professionele ruimdenkende adviseur!

Met een sceptische houding startte ik aan mijn orientatiegesprek met Eduard. Een niet voor de hand liggende casus, met nieuwschierigheid naar de mogelijkheden. De professionele, vriendelijke houding en vooral het mee denken in mogelijkheden zorgde ervoor dat ik mij op mn gemak voelde en het vertrouwen kreeg om mijn hypotheek af te sluiten. Ik raad oprecht IEDEREEN aan om met Frits, maar met name met Eduard in gesprek te gaan. Hij zal je verrassen ;-)

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Stap voor stap naar ons eerste koophuis

Als starter op zoek naar je eerste woning is een uitdagend proces waar ontzettend veel bij komt kijken. Daarom is het fijn als iemand je bijstaat met vakkundig én passend advies. Onze adviseur Bertrick heeft ons stap voor stap - vanaf oriëntatie tot aan de notaris - door het hele proces geloodst. Op weg naar ons eerste koophuis zijn wij super geholpen met helder advies, kregen we snel antwoord op onze vragen en waren de vervolgstappen meteen duidelijk. Zo wisten wij altijd direct waar we aan toe waren en stonden wij nooit voor verrassingen. In het online dashboard konden we zelf aan de slag met het maken van berekeningen en stonden alle relevante documenten op één plek in ons digitaal dossier. Dankzij de goede begeleiding en voorbereidingen was de hypotheek binnen no-time geregeld. Bertrick en Claudia, enorm bedankt voor jullie hulp!

Prettig, snel & duidelijk

Ik zou Frits aan iedereen aanraden! Mijn eerste afspraak heb ik 's avonds rond 22.00 uur gemaakt, voor de dag daarna om 7.00 's ochtends. Tijdens dit gesprek heeft Marco alle opties voor me bekeken en ook goed met me meegedacht wat er evt. nog meer mogelijk is. Hierdoor heb ik exact kunnen lenen wat ik voor ogen had. Aangezien ik niet dagelijks (of jaarlijks) een huis koop, heb ik niet zoveel verstand van hypotheken. Marco heeft me bij elke stap volledig uitgelegd hoe of wat. Extra prettig dat ik alles in het verslag nog een keer kan nalezen. Het proces met de bestanden aanleveren was ook erg prettig. Nico zat er telkens bovenop en had duidelijke antwoorden op m'n vragen. Daarbij werd ik elke keer dat ik belde binnen een minuut geholpen. Ik kan iedereen het ontzettend aanraden om hier je hypotheek af te sluiten.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Sympatieke adviseur, to-the-point advies en geweldige site!

Nu voor de tweede maal klant bij IkBenFrits. Wederom verbazing over de geweldige site met duidelijke berekeningen. Alleen het “automatische” gebruiken van vrijkomende overwaarde om vervroegd af te lossen zou ik als optie achter een checkbox plaatsen. En zichtbaar maken de hoeveelheid overwaarde die vrijkomt door niet de maximale overbrugging te gebruiken. Eduard Knape is een kundige adviseur die zaken heel duidelijk uitlegt en de tijd neemt om de stappen door te lopen. Birgit zorgde voor een feilloze afhandeling. Onze hypotheek met nog 8 jaar 1,05 % liep netjes door op ons nieuwe huis!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Goed, snel en adequaat geholpen.

Ik geef Hypotheekafsluiter Frits een 10 vanwege de uitstekende service die wij ontvangen hebben. Het proces verliep snel en efficiënt, waardoor we zonder vertraging verder konden. De medewerkers waren zeer behulpzaam en deskundig, wat ons veel vertrouwen gaf. Alle vragen werden adequaat beantwoord, en de communicatie was helder en vriendelijk. Bovendien werden we proactief op de hoogte gehouden van elke stap in het proces. Al met al een zeer positieve ervaring die ik iedereen kan aanbevelen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Super ervaren en betrokken hulp!

We zijn zeer tevreden met Judie. Ze bood persoonlijk en professioneel advies, was altijd bereikbaar, en gaf duidelijke uitleg. Dankzij haar deskundigheid hebben we nu de perfecte hypotheek.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Uitstekend. Behulpzaam, goed bereikbaar en alles duidelijk uitgelegd.

Voor het eerst een huis kopen en een hypotheek afsluiten is erg spannend, maar achteraf gezien ging het eigenlijk allemaal erg soepel. We werden goed begeleid door Frits, konden alles vragen wat we wilden en alles werd duidelijk uitgelegd. Ik zou Frits zeker aanraden.

Science Park 608

1098 XH Amsterdam

020 235 85 30

Over Frits

Wij zijn Frits Wij vinden dat iedereen de beste hypotheek verdient! Het gaat tenslotte om veel geld en jouw thuis. Onze hypotheekadviseurs gebruiken geen moeilijke woorden of ingewikkelde termen. In jouw dashboard zie jij alles wat zij zien: iedere bank, elke rente en alle voorwaarden. Hierdoor zit jij zelf aan de knoppen en begrijp jij ons hypotheekadvies zó goed, dat je het kunt navertellen.