handig

De verkoopwaarde van mijn oude huis wordt, aan het eind, meegerekend als overwaarde ...

Simpel en snel

X

Vertrouwen

Ik vond het een zeer prettig gesprek waarin De situatie goed bekeken werd. En ik heb zeer goed advies gekregen. Prettig om niet een product door gedrukt te krijgen...

Oeps, er ging iets mis!

Nou Angelina van Ikbenfrits... er is niet opgelost want ik krijg net als Roy uit Zwolle (19-11) meerdere keren dezelfde melding. Alles ingevuld maar op het laatste moment gaat er iets mis....

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Hi Dik, Dank je wel voor je review. Ik heb via de e-mail verschillende keren contact met je proberen op te nemen om het samen op te lossen. Ik hoor graag van je. Groet, Angelina van Ikbenfrits

kon alleen niet kiezen welke hypotheekvorm ik wil hebben aflossingsvrij in combinatie met annuiteiten hypotheek

Duidelijk en snel

Zeer prettig en je hebt er echt wat aan

Overwaarde en eigen geld

Bij mijn berekening ging het fout omdat er eerst de vraag kwam eigen geld. Hier heb ik de overwaarde ingevuld. Daarna gegevens hypotheek waarbij de calculator vanzelf de overwaarde meenemt in de berekening. Hierdoor een onjuist resultaat.

Ik mis belangrijke info!

Welke hypotheekvorm? Zie geen opties om dit zelf aan te geven. En fijn dat ik weet wat ik ga betalen ná verkoop woning en einde overbruggingsfinanciering, maar ik zou graag ook willen weten wat ik in eerste instantie (dus incl. overbrugging) ga betalen! Ook vervelend dat je de banken en rente niet gelijk kunt zien maar dat je dit moet downloaden en eerst persoonlijke info moet geven......Website werkt wel snel en makkelijk dus daarvoor een plus.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Goedemorgen, Dank je wel voor je feedback! We willen graag dat onze rekentools voor iedereen toegankelijk en begrijpbaar zijn. Daarom zijn er wat opties achterwege gelaten. Wil je een nog uitgebreidere berekening? Dan kun je gratis een gesprek inplannen met één van onze adviseurs. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Goed en deskundig

Zeer prettig contact gehad met adviseur. Goed gevoel en prima inzage gekregen in mogelijkheden hypotheek. Adviseur nam ruim de tijd voor het in kaart brengen van de persoonlijke situatie. Deskundig. Zeer tevreden.

zeer goed

goed geholpen, luisteren naar je en komen met scenario's , heel goed

Ik heb nog geen ervaring

Ik heb nog geen ervaring

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Te vaak storingen in de online berekeningen

Helaas, Ikbenfrits is een vriendelijke tool en één van de weinigen die je met meerdere leningdelen kunt vullen. Toch heb ik regelmatig een foutmelding zodra de berekening 100% is. "Oeps, er ging iets mis! Doe de berekening opnieuw!". Met verschillende browsers en op verschillende apparaten geprobeerd op verschillende momenten, soms met maanden er tussen. De keren dat ie wel werkte vond ik m zeer informatief. Scoort dus slechts op betrouwbaarheid van de rekentool voor mij. Jammer!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Hi Roy, Dank je wel voor je feedback. We hebben inderdaad problemen gehad met onze rekentool. Inmiddels zijn ze opgelost, mede dankzij jouw feedback! Onze excuses voor het ongemak. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Persoonlijk maatwerkadvies

Fijn gesprek, duidelijk advies.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Maandlasten berekenen

Berekening klopt niet maar blijkt toch te kloppen..

Volgens de berekening komt van Frits zou ik bijna 100 Euro meer aan rente betalen dan ik nu doe bij mijn huidige bank. Hiermee bedoel ik dat met de juist ingevoerde gegevens van mij 3 leningdelen de door Frits gemaakte berekening van de rente bij mijn bank 100 Euro hoger is dan ik daadwerkelijk betaal. Ik heb de gegevens correct ingevoerd, en ook bij zelf berekenen kom ik binnen 50 cent op wat de bank maandelijks afschrijft... Tja dan kun je "snel" iets besparen.... Overleg met een medewerkster gehad die uitgelegd heeft dat de premie voor het "leven" deel van de hypotheek (lijfrente polis) ook meegerekend wordt in de maandelijkse kosten. Verder zou ik van een aflossingsvrije hypotheek naar een hypotheek met aflossing willen maar dat kan ik nergens aangeven.

Fantastisch !!

Open en eerlijk advies, duidelijk geen provisie jagers, althans dat is de eerste indruk.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Heel interactief, zelf betrokken bij je hypotheekaanvraag

Het is erg prettig dat je zelf meekijkt met waar je adviseur mee bezig is. Je kunt dat te allen tijde ook nog eens even op je gemak nakijken, beetje spelen met cijfertjes. Je hoeft ook niet alles in één of twee gesprekken te proppen en krijgt snel antwoord op je vragen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Ideaal dat alles zo online kan!

Klantvriendelijke, behulpzame en betrokken medewerkers. Goed bereikbaar en super handig en makkelijk dat alles online kan en online beschikbaar / te vergelijken is.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Makkelijk, snel, kennis van zaken, duidelijke instructies, overzichtelijke website

....

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

ik wil gewoon een berkening zien zonder eerst al je gegevens in te vullen

zie boven

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Beste Peter, Dank je wel voor je review en feedback. We hebben al even contact gehad en wij vragen inderdaad eerst veel details uit om vervolgens een kwalitatief goede berekening voor je te kunnen maken. Met minder gegevens is dat wat ons betreft niet mogelijk. Sorry! Groet, Angelina van Ikbenfrits

Snel en zeer attent! Ik wist precies wat de status was van ons dossier

Bedankt Judie en Froukje!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Degelijk, laagdrempelig en goedkoop!

Prettige adviseur, duidelijk dashboard, zeer ruime keuze uit beschikbare banken en mooie prijs voor het advies - meer heb je niet nodig! Aanrader

Deskundig en overzichtelijk

Ik heb het als zeer prettig ervaren om via ikbenfrits mijn hypotheek aan te vragen. Goed bereikbaar via de telefoon en zeer bereid op al mijn vragen antwoord te geven. Verder is het duidelijk aangegeven welke stappen er moeten worden doorlopen en welke documenten daarbij nodig waren. Verder kon alles snel worden doorlopen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Duidelijk

Ik wilde weten wat ik kon lenen voordat ik biedingen ging doen.

Fantastische ervaring

Wij hebben ons door Ton van team frits laten adviseren en uiteindelijk ons hypotheek via ikbenfrits aangevraagd. Ik zou het iedereen kunnen aanraden. De deskundigheid en snelheid zijn boven verwachting. Meedenken met onze situatie, ruimte voor vragen en transparantie is wat we echt geweldig vinden. Ik kan geen een ding bedenken tot nu toe wat we niet goed of minder goed vonden. Ja, het zou fijn zijn als er een gesprek in de avond plaats kan vinden, maar voor zo een adviesgesprek neem ik graag een middag of een ochtend vrij ....

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Prma tool voor globale berekening

Over Ikbenfrits

Persoonlijk hypotheekadvies met het gemak van online