UItstekende begeleidig en advies !

Zeer goed en vriendelijk begeleid bij het zoeken naar een nieuwe hypotheek. Frits is echt een aanrader!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

Meedenkend en oplossingsgericht

Er wordt tijd en ruimte gemaakt zodat alles duidelijk wordt. Meegenomen in de vervolgstappen. Fijne manier van samenwerken. Bedankt

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Helder, betrokken, vlot.

Wij zijn ontzettend blij met de begeleiding, de uitleg, het meedenken. We zouden het niet zonder Judie kunnen!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

In mijn contact met Frits ben ik op goede wijze geholpen. Ondersteunend en adviserend. Op geen enkele wijze opdringend. Met veel kennis van zaken. Alsnog mijn dank.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheekrente vergelijken

Heldere, duidelijke uitleg met deskundige adviseurs

Tijdens de gesprekken zijn we deskundig geholpen, adviseur en backoffice namen de tijd voor al de vragen. Alles was online in te zien dit was erg fijn.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Zeer deskundig en goed bereikbaar

Ik heb gedurende het proces zeer duidelijke uitleg gekregen. Extra overleggen was geen probleem. Ik kreeg telkens heel snel reactie. Dunya dacht goed mee met mijn persoonlijke situatie en de gesprekken waren prettig, hartelijk en uitgebreid. Het online dashboard is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Transparante dienstverlening met mega goed advies!

Afgelopen maanden ben ik met mijn partner druk bezig geweest om de juiste hypotheekadviseur te vinden. Na eerst een aantal ervaringen te hebben gehad waarbij we het idee kregen dat niet echt onze wensen centraal stonden, kwamen we via de consumentenbond op het spoor van een Frits adviseur. We zijn bijzonder goed geholpen en de adviseur heeft ons heel transparant meegenomen wat de verschillende opties zijn en overwegingen in het best complexe proces. Frits biedt wat ons betreft een service van deze tijd waar het gaat om het beste voor de klant door goed te luisteren en veel inzicht te geven in de verschillende aanbieders.

ging goed

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

snel, helder en doeltreffend

Frank de Leeuw van Frits heeft ons uiterst secuur, na een gedegen analyse, voor twee verschillende vragen tot tweemaal van advies gediend, waardoor wij trefzeker konden handelen. Alles zonder poeha, zonder kleine lettertjes en met alle noodzakelijke afwegingen in één handzaam overzicht. Daar zou onze hypotheekverstrekker heel veel van kunnen leren! Kortom, Frits doet volledig wat ze beloven.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Deskundige uitleg inzake meerdere hypotheekvormen.

Goede informatie wat betreft voor en nadelen van verschillende hypotheekvormen. Besproken wat het meest bij ons past, wat betreft looptijd rentevast, eigen inbreng, verduurzaming enz. Zet er geen druk op en, voor ons erg belangrijk, laat ons zelf kiezen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Snel, makkelijk en efficiënt

Ik heb het werken met Frits als heel prettig ervaren. Binnen heel korte tijd kon alles geregeld worden, de communicatie was goed: ik kon de hypotheekadviseur altijd bereiken. Het adviesgesprek met Karin vond ik prettig, ze gaf me het gevoel dat ze wist wat ze deed en maakte het inhoudelijk prima te begrijpen. Omdat alles online gebeurt kan het snel en efficiënt.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Prettige samenwerking, duidelijk advies en heldere procedure.

De kennismaking, de samenwerking en de vervolgstappen zijn duidelijk. De adviseur kwam vriendelijk en vakkundig over. Na het doornemen van onze situatie en alle mogelijke scenarios zijn we tot een goed advies en bijbehorende hypotheek gekomen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Hulpzaam, informatief, snel, en goede communicatie

Vriendelijke medewerkers met veel geduld voor starters! Enige probleem was dat de digitale dashboards soms problemen hadden met het aanduiden van documenten die nog nodig waren. Voor de rest, personeel is top.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Wij zijn in de zoektoch naar ons huis geweldig geholpen door Nick van IkBenFrits.

Al een tijdje zijn wij op zoek naar ons droomhuis binnen de mogelijkheden die we hebben. Meermaals contact gehad met Nick van IkBenFrits en inmiddels staan wij financieel ergens dan in het verleden. Hierdoor komen er veel leukere huizen op de markt. We hebben raak en direct een gesprek aangevraagd bij IkBenFrits voor een passend hypotheekgesprek. Hierbij zijn wij echt enorm goed geholpen en hebben we samen een constructie neergezet die in onze situatie het meest gunstig is. Echt maatwerk. Nick is een topper en legt alles laagdrempelig uit, want er komt nog al wat Jargon bij kijken normaal. Echt een aanrader!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Duimpje omhoog voor Lianne!

Lianne heeft ons heel goed door het proces heen begeleid. Ze was geduldig en heeft al onze vragen rustig beantwoord. We zijn heel blij met haar advies.

Enorm fijne wisselwerking

Alles is iedere keer goed voorbereid en duidelijk uitgelegd!

Deskundig advies, mooie portal

Deskundig advies, goed te tijd genomen, mooie portal waar je je opties/scenario's kunt zien.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Snel en goed, gewoon fantastisch

Al geruime tijd hadden wij het idee de overwaarde van onze woning te verzilveren. Hierover hadden wij al eens gesproken met een financieel specialist. En jazeker hij denkt na. Na bijna een jaar niets gehoord te hebben, hebben wij gesproken met Frank van Ik Ben Frits hypotheken. En Frank reageerde zeer snel, nadat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt had Frank er goed gevoel bij en werd de procedure opgestart. Tijdens de procedure kwamen er enkele problemen welke Frank zeer professioneel wist te tackelen en binnen enkele weken was de zaak rond. Nu genieten wij volop van onze caravan met bijpassende auto en voldoende reserves voor de vakanties. Frank en het hele team van Ik Ben Frits hypotheken: Bedankt !!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek verhoogd

Beste keus ever

Ikbenfrits heeft ons ontzettend goed geholpen. Vanwege ons huidige woonplaats is het lastig om een hypotheek in Nederland te krijgen maar, Frank heeft ons heel goed begeleid en was het verkrijgen van een hypotheek vrijwel probleemloos verlopen.

Fijn geholpen

Zowel Nick als Lianne heeft ons prettig geholpen. We kregen goede tips, adviseurs waren flexibel en prettig in de omgang. We vonden het fijn dat alles transparant was, en dat we ten alle tijden op het dashboard konden kijken. Het enige wat niet altijd even soepel ging was het uploaden van documenten in het dashboard. Verder alleen maar complimenten, een aanrader.

Good experience

Our experience was good in general, Nick our advisor helped us a lot. However, we didn't like that we had to work with different advisors. Especially when our case was handed to Migiel, he was very unbothered and didn't even care. Even sometimes he told us I replied to your email, where in fact we didn't receive anything except after we close the call with him.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Zeer professioneel en van deze tijd. Een echte aanrader!

We hebben advies gevraagd over een nieuw aanbod van onze huidige hypotheekverstrekker. Frank heeft ons heel prettig en persoonlijk uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden. Zeer professioneel en van deze tijd. We voelden ons op ons gemak om vragen te stellen en konden met hulp van Frank alles beter begrijpen om een keuze te maken. Gesprekken allemaal online en prima voorbereid met heldere visuals. Een echte aanrader!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheekrente vergelijken

Supersnel en kundig geholpen

Fijne deskundige hulp, totale proces ging snel.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over hypotheekaanvraag en begeleiding. Duidelijk, transparant en flexibel. Op alle vragen werd snel antwoord gegeven en er werd goed meegedacht over mijn specifieke situatie. Ging allemaal veel makkelijker en soepeler dan ik van tevoren had durven hopen!

Over Frits

Wij zijn Frits Wij vinden dat iedereen de beste hypotheek verdient! Het gaat tenslotte om veel geld en jouw thuis. Onze hypotheekadviseurs gebruiken geen moeilijke woorden of ingewikkelde termen. In jouw dashboard zie jij alles wat zij zien: iedere bank, elke rente en alle voorwaarden. Hierdoor zit jij zelf aan de knoppen en begrijp jij ons hypotheekadvies zó goed, dat je het kunt navertellen.