Tevreden zoals het nu loopt.

Na enige twijfel heb ik mij toch bij Ikbenfrits aangemeld omdat we onze hypotheek willen oversluiten. De procedure zoals op de website vermeld en de telefonische afspraken met de adviseur zijn voortreffelijk geregeld en men neemt de tijd om alles precies uit te leggen. Onze aanvraag om de hypotheek over te sluiten loopt momenteel en we hopen dat alles in orde komt en dat Frits waar maakt wat hij beloofd.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Top! Snel, overzichtelijk en toch uitgebreid. Goede service.

Top! Snel, overzichtelijk en toch uitgebreid. Goede service.

Super makkelijk!! Echt een aanrader

Tegenwoordig heb je totaal geen adviseur nodig die je fysiek moet zien. Online gaat het een stuk makkelijker. Als de adviseur druk was dan belde hij meteen op zodra hij beschikbaar was. Degene aan de telefoon was ook heel vriendelijk en ook hun konden antwoord geven op je vragen!! Zeker een aanrader!!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Begint goed, daarna alleen maar bergafwaarts

Een eerste gesprek gehad, dat was positief. Besloten om met ze in zee te gaan voor een eerste hypotheek en toen werd het met de week slechter. Online tool werkte niet naar behoren, alles uploaden was niet mogelijk. Backoffice liep steeds achter de feiten aan en als ik niet elke dag had gebeld om naar de status te vragen denk ik niet dat het goed was gekomen. Na de online evaluatie hoor je niets meer, lijkt erop alsof ze teveel hooi op hun vork hebben genomen. De hele ervaring was niet prettig. De adviseur was wel goed, vandaar nog 1 ster.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goedemorgen, Dat is even schrikken. We nemen snel contact met je op om samen tot een oplossing te komen. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Eenvoudig en doeltreffend volgens je eigen planning

Het was nogal een strijd om een huis te kopen door krapte op de markt, onbetrouwbare makelaars etc. Reuze fijn dat de administratieve kant van de aankoop van een huis zo inzichtelijk en eenvoudig werd aangeboden door ikbenfrits.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

(Vak)Kundig, professioneel, fris, helder proces en betaalbaar

Goede online ervaring. Vraag gesteld via de chat, binnen 1 uur reactie. Goede en vakkundige medewerkers en informatie op de website. Dashboard is gewoon top! Ik had meerdere vragen, wellicht niet direct in het standaard pakket van vragen, waar adequaat en direct op gereageerd werd. Vriendelijk alsmede professioneel, niet te amicaal, noch afstand. Een goede basis van vertrouwen. Dit was de eerste stap, dus over de vervolgstappen kan ik nog niks (zinnigs) melden.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Kundig, klantvriendelijk en to the point. En praktisch.

Ik vond dat mijn vragen duidelijk beantwoord werden. De uitleg over de gang van zaken was duidelijk. Op welke manier de hypotheken vergeleken werden was ingewikkeld, Ton was daarbij geduldig en probeerde het steeds beter of anders uit te leggen. Blijft moeilijk. Als ik aanvullende vragen had tijdens het traject, was het mogelijk om een telefonische afspraak te maken. Ik werd gebeld volgens afspraak, soms eerder. Ondersteuning was betrouwbaar, maakte een kundige indruk en vraag- en proces gericht. Toppie.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Zeer goede infomatie en vlotte afwikkeling

Deskundige medewerkers, goede en snelle informatie voorziening. Absoluut een aanrader. Veel makkelijker dan bij de traditionele hypotheek adviseur!

Professioneel, transparant, onafhankelijk advies

uitstekend!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goed advies, prettige werkwijze en pre-screening

Hypotheek voor nieuwbouw woning afgesloten via Ikbenfrits.nl Prima hypotheek advies van Vincent en prettig gesprek. Al je gegevens voor de bank worden vooraf goed gecontroleerd. Je hebt een goede scanner nodig om alle vereiste papieren documenten te kunnen uploaden en ook offertes etc te kunnen ondertekenen en weer uploaden. De manier van elektronisch werken en online advies werkt voor mij prettig, de tarieven voor een volledig advies zijn scherp.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Prima verlopen tot dus verre

Een luisterend oor, behulpzaam, meedenkend

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Zeer goed begrepen wat de bedoeling is.

Fijne adviseur, gesprek verliep soepel, begreep precies wat wij graag willen, zou iets voor ons uitzoeken en is die afspraak keurig nagekomen. Ik kijk uit naar het vervolggesprek.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Heel kundig, professioneel en top adviserend

Praten over geld, inkomsten en financiële mogelijkheden is en blijft privè. De manier waarop er met mijn gegevens werd omgegaan met daarnaast ongevraagd goed advies gaf me een heel goed gevoel.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Makkelijk en simpel hypotheek oversluiten

Wij hebben onze hypotheek overgesloten via ikbenfrits. Dit ging redelijk soepel. Wel is het verstandig om je zelf vantevoren al in te lezen in de mogelijkheden en hypotheekvormen, want ik vond dat het pro-actieve advies hierop beter had gekund. Maar als je weet je ongeveer wilt en niet helemaal een leek bent op financieel gebied, dan is dit een prima partij om zaken mee te doen. Uploaden van documenten gaat soepel, duurt alleen soms wat lang voordat ze zijn goedgekeurd. Al met al is onze hypotheek keurig overgesloten naar een veel lagere rente!

eerlijk en transparant

Frits werkt op basis van vertrouwen en probeert je geen product op te dringen. Website en dashboard werkt goed en geeft je veel inzicht.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Maandlasten berekenen

Deskundig, goede begeleiding

Sander als persoonlijk contactpersoon heeft ons geweldig door het gehele proces geholpen! Absoluut een aanrader! Gemakkelijk van thuis uit alles regelen, medewerkers goed te bereiken en deskundig.

Onafhankelijk deskundig advies

Een prima bedrijf, onafhankelijk deskundig heid en betaalbaar

Mooi Tool

Mooi tool waarin je complexe situaties kunt opnemen (meerdere leningdelen, verhuizen, eigen geld, scheiden, oversluiten). Dit tool kan veel meer en is gebruikersvriendelijker dan die van ING of andere grote aanbieders. Een rekenfoutje dat ik ontdekte was snel opgelost.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Vrijwel onmogelijk om online tot een vervolg afspraak te komen

Heel wat pogingen moeten ondernemen om online een afspraak te plannen want de adviseur heeft het te druk. Je krijgt wel telkens herinneringen om een afspraak te plannen. Is het gelukt wordt de afspraak geannuleerd door henzelf en krijg je vervolgens de vraag waarom jij hebt geannuleerd. Vreemde gang van zaken en doet je als klant afvragen of ze je wel echt als klant willen. Echt zonde wat ze hebben een goed platform en het eerste gesprek met de adviseur was naar tevredenheid

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Beste Peter, Vanwege de drukte kan het inderdaad wat lastiger zijn om online een afspraak in te plannen. Gelukkig is het inmiddels gelukt. Tot snel! Groet, Angelina van Ikbenfrits.nl

Duidelijke uitleg en overzichtelijke website

De uitleg die we kregen was duidelijk en overzichtelijk. Elke stao van het proces wordt met je doorgenomen en je kunt in het dashboard precies zien welke stappen je zelf moet doen en wat er voor je wordt gedaan. Prima service

Duidelijk, simpel

Fantastisch geholpen. Prima bereikbaarheid Goed hypotheekvoorstel

Eerlijk en oprecht

Voor het omzetten afspraken gemaakt met verschillende hypotheek adviseurs. Na met ze alle gesproken te hebben en de zaken mooi kan vergelijken, springt Ikbenfrits er wel flink boven uit. Positief wel te verstaan. Duidelijk kennis van zaken. Goede adviezen en ook duidelijk aangegeven waar de pijnpuntjes zaten. Kosten in vergelijking met anderen zijn zij zeker 1000 tot 2000 euro goedkoper ! Voor mij gaat dit zeker hier een vervolg krijgen.

duidelijk advies

Prettig om telefonisch en via de site de hypotheek te kunnen regelen. De status van het proces, is via je eigen portaal ook erg duidelijk.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Moderne aanpak met ouderwetse vriendelijkheid

Wij hebben onze hypotheek geregeld met behulp van Ikbenfrits (Harm Jan, bedankt!) Vanaf het eerste moment werden we vriendelijk te woord gestaan en het online platform is helemaal van nu. Geen onnodige lijstjes meer met informatie die je moet aanleveren, geen vage berekeningen van adviseurs. Gewoon meekijken, zoals het platform aangeeft: "Even de schouders eronder" en uiteindelijk stelt het allemaal niet zo veel voor met de juiste ondersteuning. Ik kan ikbenfrits iedereen aanraden als je zelf het overzicht wil behouden en elke stap wil kunnen volgen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Overzichtelijke site en vriendelijke begeleiding

Ik ben erg tevreden over de heldere site en de vriendelijke begeleiding tijdens het invullen van de vragenlijst. Op deze manier heb ik compleet beeld van de hypotheken welke geboden worden.

Over Ikbenfrits

Persoonlijk hypotheekadvies met het gemak van online