Uitstekend geregeld, complimenten

Goed contact met Sven gehad. Telefonische afspraken goed nagekomen. Erg overzichtelijk via het online dashboard, wat en wanneer je zaken moet uploaden. Planning wordt goed bijgehouden door het hele team. Mijn complimenten naar iedereen van Ikbenfrits uiteraard. Ga zo door!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Nieuwe hypotheek afgesloten

Judie was vriendelijk , duidelijk, deskundig en nam de tijd en dacht vooral mee. Onze eerste kennismaking met " Frits" was goed. Ook je dashboard bij je account is erg overzichtelijk .Wij gaan ook verder met het oversluiten van onze hypotheek.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Oversluiten hypotheek

Niet verwacht zoveel zelf te moeten doen.

Af en toe moest ik best lang op een antwoord wachten of een herinnering sturen. Maar over het algemeen wel tevreden over jullie. Wat ik persoonlijk wel vervelend vind, is dat mijn gegevens 5 jaar lang in het ikbenfrits account blijven staan. Als jullie gehackt worden ( kan altijd natuurlijk), dan liggen al mijn gegevens op straat en dat verontrust mij een beetje. Als ik dat vantevoren wist ( ik had mezelf beter moet informeren), weet ik niet of ik dit traject had aangegaan.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek

Zeer deskundig advies, goed werkend online dashboard.

Telefonisch advies in combinatie met het online dashboard werkt heel goed en efficiënt. De medewerkers zijn heel goed bereikbaar en beschikbaar. Persoonlijk contact is relaxt en laagdrempelig.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek voor nieuwbouw huis

Online alles duidelijk zichtbaar

Een fijn bedrijf om samen de hypotheek mee uit te zoeken. Ze hebben verstand van zaken en geven alles op een duidelijke manier weer op het dashboard. De gesprekken zijn telefonisch en kunnen op zeer fijne tijden worden ingepland.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek

Relevant

Hier is men bezig met een eerlijk advies. Als oversluiten niet gunstig is,wordt dat ook gezegd. Prima!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek herberekenen

Super service bij afsluiten eerste hypotheek!

Vanaf het eerste telefoontje super geholpen door Kim en Dirja. Duidelijk uitgelegd wat er nodig is en wat het inhoud. Dit is onze eerste koopwoning en alles was dus nieuw. Het uploaden is snel geregeld en heel gemakkelijk. De taxateur die werd aangeraden zou ik echter liever zelf geregeld hebben, want dit vertraagde de boel behoorlijk en op de allerlaatste dag was de hypotheek goedgekeurd, dat gaf best wel wat stress! Na een aantal maanden geen contact (de overdracht duurde even) werd er netjes gebeld toen de koopakte binnen kwam. Er werd gevraagd of alles duidelijk was en toen bleek dat ik wat vragen had, zijn ze hier meteen achteraan gegaan. Top! Al met al fijn geregeld. Geen probleem dat er geen real life contact is, telefonisch contact is net zo prima! En op mails reageren ze ook snel. Bedankt meiden, bedankt IkbenFrits!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Eerste hypotheek

Helder advies, maar communicatie, begeleiding en planning moeten veel beter.

Op advies van de Consumentenbond zijn we met Ikbenfrits in zee gegaan voor advies over het al dan niet oversluiten van onze hypotheek. Onze ervaringen zijn niet overwegend positief. Positieve punten: * het advies over oversluiten helder * klant kan meekijken via een dashboard * advieskosten redelijk * veel keuze in banken Negatieve punten: * communicatie met klant zeer matig, chat vaak offline, mails laat of niet beantwoord * planning onder de maat, deadline passeren werd hierdoor niet gehaald * interne communicatie matig, zaken liepen langs elkaar heen * dashboard zelden up-to-date, geüploade documenten werden traag gecontroleerd en bijgewerkt * slechte informatie (financiële) consequenties van te laat passeren Gezien het bovenstaande zou ik Ikbenfrits alleen willen adviseren aan ervaren klanten, die zelf continu actief willen meedenken en sturen in het proces. Onervaren klanten kunnen veel beter naar bijvoorbeeld de Hypotheker gaan.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? oversluiten hypotheek

Ook ik ben Frits

Duidelijke antwoorden, inzichtelijk dashboard, zet jezelf tot nadenken en acteren.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Oriënterend gesprek gehad

Heel goed en reeel advies

Goed advies. Bedankt.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheekadvies

Ikbenfrits is een uitstekende keuze voor een gedegen en op maat hypotheekadvies.

Tot nu toe, na het adviesgesprek, ben ik zeer tevreden. ik heb ook al een rentevoorstel ontvangen. Dit was geheel conform het advies. Alles verloopt geheel volgens planning. De adviseur belt altijd keurig op de afgesproken tijden en geeft zeer deskundig advies. Onafhankelijk advies met een zeer ruime keuze uit hypotheekverstrekkers.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Ik ben bezig om een nieuwe hypotheek af te sluiten.

Voor een halve gigibeet het beste en duidelijkste advie ooit

Duidelijke en deskundige medewerkers.snelle aktie en reaktie

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Ophoging bestaande en eerder bij Ikbenfrits afgesloten hypotheek

heel prettig

Na eerst zelf op de site de grove mogelijkheden te hebben bekeken hebben we twee fijne gesprekken gehad met de adviseur. Goede uitleg, zowel op de site als van de adviseur.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek oriëntatie

Erg prettig en toegankelijk...

Mijn oriënterende gesprek met Ton was erg prettig, helder en duidelijk. Het gevoel hebben dat ik met een volledig onafhankelijk persoon te maken heb m.b.t. financieringsmogelijkheden geeft vertrouwen en ook rust. Zijn expertise was daarnaast duidelijk merkbaar. Wij, mijn vrouw en ik, komen graag bij Ikbenfrits terug als we meer duidelijkheid hebben over onze toekomstige situatie, oftewel onze mogelijke nieuwe woning.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Orienterend hypotheekgesprek

Prima advies

Deskundig, onafhankelijk advies in begrijpelijke taal. Vlotte service.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Mogelijkheid onderzocht van hypotheek oversluiten

Goed doorvragen en passende voorstellen

Een hypotheek oversluiten naar een andere bank is geen sinecure. Goede informatie en meedenken is dan nodig. Ikbenfrits nam voldoende tijd om tot goede voorstellen te komen. De consequenties van keuzes werden grafisch zichtbaar gemaakt. Een prima partij om mee samen te werken.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? N.v.t.

Snel en gericht antwoorden op mijn hypotheekvragen

Na de eerste verkennende en algemene vragen en de standaard oplossing (waar het bij veel adviseurs stopt), direct geschakeld naar een door mij gewenst scenario. Direct worden de consekwenties in kaart gebracht en op een duidelijke manier gepresenteerd. Ik heb ervaren dat bij Ikbenfrits de klant inderdaad centraal staat.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Orientatie hypotheek

Top adviseur die kennis heeft van zaken

Adviseur Ton erg vriendelijk, denkt met je mee en hopelijk lukt het hem om hypotheek voor ons te regelen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Berekeningen, 2 gesprekken. Hopelijk oversluiten van hypotheek.

Goede informatie en snel een afspraak geregeld

Ikbenfrits heeft super heldere informatie op de website staan over het kopen van je eerste huis. Vanuit daar een eerste gesprek aangevraagd met een adviseur. Dat was heel snel geregeld en het consult zelf was informatief en duidelijk.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheekgesprek

Zeer goede ervaring, fijn contact en professionele medewerkers

Wij zijn heel prettig geholpen door leuke medewerkers met veel kennis en ervaring, ondanks onze lastige situatie als 2 ZZP'ers die nieuwbouw zelf gaan doen

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheek aanvraag

Hypotheek goed geregeld in een online omgeving met hulp van vriendelijke en deskundige mensen.

Zeer goede en positieve ervaring. Er werd ruim aan onze verwachtingen voldaan. Bij vragen is contact op verschillende manieren mogelijk. En altijd snel antwoord. Goede terugkoppeling na elke stap in het traject.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheekaanvraag

Kundig, professioneel en vriendelijk

Tot nu toe heb ik 2 hypotheekgesprekken gehad, met beide adviseurs had ik het gevoel in goede handen te zijn. Heel ontspannen gesprekken waarin er alle tijd genomen werd om mij e.e.a. uit te leggen, mijn vragen te beantwoorden, enz. Er werd goed naar me geluisterd.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheekgesprek voeren

goed en to the point maar vriendelijk contact

Hoewel een moeilijk onderwerp voor mij vloog het gesprek voorbij, terwijl ik al mijn vragen beantwoord kreeg

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek orientatiegesprek gevoerd

Op hele korte termijn kon ik een adviesgesprek krijgen

Duidelijke informatie via email ter voorbereiding op het gesprek. Vriendelijke en kundige adviseur met ruimte voor vragen. Goede uitleg en goed advies en gratis.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? N.v.t.

Ik proef deskundigheid

Het gevoel goed geholpen te worden door iemand die weet waar hij over spreekt.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? eerste gesprek

Over Ikbenfrits