Prima !

Prima website en adequaat advies !

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Snel en overzichtelijk

Via het online dashboard kun je altijd zien wat de status is van het aanvraagproces. Het is duidelijk hoe de documenten moeten worden aangeleverd en je kunt altijd nog even kijken hoe het allemaal ook alweer zit. De adviseurs zijn betrokken en transparant.

snelle berekening

De tool geeft inzicht in wat je je kunt lenen

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Continu nieuwe documenten aanleveren omdat ze niet goed gecontroleerd worden

We zijn bezig met de hypotheekaanvraag maar blijven continu nieuwe documenten moeten aanleveren omdat de documenten verouderen. Dit is omdat Ikbenfrits niet goed op de hoogte is van de eisen van de geldverstrekkers. Hierdoor zijn ze continu (te) laat met aangeven wat me moeten aanleveren waardoor onze al ingeleverde documenten niet meer geldig zijn. We blijven zodoende in dezelfde cirkel rond gaan. En al die tijd blijven wij in de onzekerheid zitten over onze hypotheek.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

matig

de uitgerekende besparing kan niet kloppen.als ik nu 1,6 % betaal en de nieuwe rente wordt 1,54 % en de boete is €3000, dan kan de besparing nooit €11.000 zijn.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

goede indicatie van werkelijke kosten bij aanschaf nieuwe woning

goede eerste indicatie

vraag over oversluiten

Vreemd dat de ikbenfrits tool tot de conclusie komt dat er door ons niets geleend kan worden. Ongeloofwaardig eigenlijk! Ons salaris is namelijk veel hoger dan de geprognotiseerde hypotheeklasten en de door ons gevraagde hypotheek is slechts de helft van de getaxeerde woningwaarde.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Goedemiddag, Via de e-mail heb ik al even contact met je gehad, omdat er iets niet helemaal goed ging in je berekening. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Overzichtelijk, ruime keuze, goedadvies en prijzen.

Overzichtelijk, ruime keuze, goede begeleiding en prijzen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Snel, kundig, geduldig en super vriendelijk

We hebben een heel goede ervaring gehad met Ikbenfrits (Taco en Kim), bij het kopen van ons eerste huis. Als je er als leek instapt, ben je hier in goede handen. Alles ging ook supersnel (volgens de makelaar hadden we "een nieuw record" in het rondkrijgen van de hypotheek). Als je zelf ook pro-actief bent met het aanleveren van documenten, helpt dat ook. Taco maakte ons daar bewust van. Kim was net als Taco ook super snel, geínteresseerd en geduldig!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Een makkelijke manier om een nieuwe hypotheek aan te vragen tegen relatief gezien lage kosten.

Ik ben tevreden over ikbenfrits.nl omdat je alles vanuit huis kunt regelen, het contact telefonisch en via e-mail goed en snel verloopt en omdat de kosten in verhouding met andere adviseurs laag zijn.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek verhoogd

Duidelijk, snel en informatief.

Prima site.

Handige tool

Makkelijk en snel een berekening van een hypotheek

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

hoi, ik ben echt blij dat ik het meeste bij jullie kan leenen

op een mooie huis

zinvol

snelle berekening of oversluiten zinvol is!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Alles wordt eigenlijk uit je handen genomen en je hele hebben en houwen aangeven. Paspoorten, bankzaken etc.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek verhoogd

De Frits tool geeft maximale duidelijkheid met een minimale inspanning

Omdat de hypotheekrente al geruime tijd dalende blijft, toets ik af en toe met de Frits tool of me dat wat kan opleveren. Dus oversluitkosten en boeterente aftrekken van het financiële voordeel. Met Frits lukt dat in nog geen 5 minuten. Top dienstverlening en nog gratis ook!

Stuge tool

De tool houd niet goed rekening met overwaarde (iets wat in deze markt veel voorkomt), derhalve een aandachtspunt.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Mooie beloftes worden niet altijd waargemaakt

Voor ons nieuwe huis hebben wij bij ikbenfrits een hypotheek afgesloten. In eerste instantie is alles naar tevredenheid gegaan en werden er mooie scenario's bedacht, maar gaandeweg werd de service toch een stuk minder. De omslag was vooral merkbaar toen het duidelijk was dat wij als klant binnen waren en we doorgingen naar de backoffice. Hier duurde iedere handeling erg lang, de kennis is een stuk minder dan bij de echte hypotheekadviseur, veranderingen in de situatie worden niet goed doorgevoerd en er werd zelfs een overbruggingshypotheek aangevraagd terwijl dat helemaal niet nodig was. De eindstand is dat we op de allerlaatste dag van de ontbindende voorwaarden de hypotheek pas rond hadden. Dit was zelfs een hypotheek zonder NHG, terwijl in de eerste gesprekken het expliciet was aangegeven dat wij een hypotheek met NHG zouden krijgen. Dit scheelt met 20 jaar looptijd enorm veel geld. Helaas konden wij door het eerdere trage handelen van ikbenfrits geen andere opties meer aanwenden en is er geen andere keus dan deze hypotheek te accepteren. De volgende keer gaan wij denk ik toch gewoon weer voor een betrouwbaardere hypotheekadviseur. Uiteindelijk is goedkoop voor ons duurkoop geworden....

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Enorm handige en klantvriendelijke tools

Enkele jaren geleden via Consumentenbond in contact gekomen met Ikbenfrits. Toen gekeken of oversluiten aantrekkelijk was inclusief een gesprek. Uiteindelijk besloten, vanwege hoge boeterentes om zsm af te gaan lossen, financieel niet meest optimaal, maar voelde veel beter dan boetes te betalen en fors minder lening open te hebben. Sindsdien gebruik ik tooling en kennis van Ikbenfrits jaarlijks om te zien of situatie anders is. Mocht ik alsnog oversluiten dan doe ik dat zeker via hun gezien service, transparantie en toegevoegde waarde.

Uitleg zeer duidelijk

Aardig en doelmatig tegelijk

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Maandlasten berekenen

verhelderend en duidelijk

Ik wilde weten of oversluiten zou lonen, het antwoord had ik in 5 minuten

Ziet er tot nu goed uut

Niet na de kosten kijken maar na het totaal plaatje over 20 jaar

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheekrente vergelijken

Niet wat ik vraag

Over het verhogen géén uitsluitsel, slechts de oversluitkosten worden gegeven

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Ideale tool, goed advies en breed scherp aanbod

Goede vriendelijke service met goed advies gecombineerd met een scherp breed aanbod en een makkelijke online tool die je snel zelf inzicht geeft in de mogelijkheden.

Over Ikbenfrits

Persoonlijk hypotheekadvies met het gemak van online