Mijn oplossingsrichting wordt niet herkend

Ik vraag me af of ik mijn huidige aflossingsvrije hypotheek gedurende 5 jaar kan oversluiten. Ik mag ieder jaar 20% boetevrij aflossen. Kan ik dat doen via een lening/hypotheek bij een andere bank of bij ING zelf. Na 5 jaar heb ik dan een lening/hypotheek tegen de huidige rente of die over 5 jaar. Kan dit? Zijn er banken die hieraan meewerken?

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Flexibel, modern en heel helder advies

Wij hebben goede ervaring met IBF: vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke offerte was het contact prettig, laagdrempelig en helder. De mogelijkheid om in te loggen op je eigen dashboard is heel fijn en beide adviseurs die we spraken waren zeer deskundig. Afspraken maken was heel eenvoudig, zelfs in het weekend. Het was nog voor de coronatijd, maar alles op afstand is geen enkel probleem (fijn zelfs dat je niet naar een of ander kantoortje hoeft te komen). En dat alles tegen een zeer scherp tarief. Warm aanbevolen!

Handige tool

Snel overzichtelijk wat je zou kunnen lenen bij welke bank.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Hi Mylene, Wat onwijs vervelend! Onze developer duikt er gelijk in. Ik kom er snel bij je op terug. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Erg handig en gebruiksvriendelijk

Ik ben voor nu blij met mijn hypotheekadviseur, maar als ik ooit overstap, dan is dat wss naar ikbenfrits.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Super snel, efficient, niet te duur en alles vanuit huis

De volledig digitale werkwijze met een heldere portal waarin alle stappen, bank opties, hypotheekvormen, informatie en documenten telkens te raadplegen zijn, gecombineerd met helder advies en een snelle doorlooptijd maakt dat wij ikbenfrits zeker willen aanbevelen. Daarbij was het niet te duur en zijn we heel tevreden over de hypotheek oversluiting die we hebben kunnen realiseren.

geruststellend

Duidelijke informatie van hypotheekadviseur. Veel ruimte voor vragen en actief meedenken met mijn persoonlijke situatie.

uitstekend eerste gesprek

Adviseur Judie was uitstekend op de hoogte en was in staat om op al onze vragen antwoord te geven, en deze antwoorden ook toe te lichten als we ze nog niet snapten. Uitstekend geholpen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Matig

Berekend dat ik 30 jaar kan lenen tegen 0%. MAW na een vragenlijst van 5 kantjes ben ik terug bij af. - Teruggebeld. Dat is netjes, maar blijkt alsnog dat mijn situatie niet in een tool past.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Goedemiddag, Dank je wel voor je feedback. Ik neem graag even contact met je op om de tool door te nemen. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Piotr

Rotterdam

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Maandlasten berekenen

Mijn berekening is mislukt Ga terug en probeer het opnieuw

Helaas na alles invullen krijg ik de foutmelding "Mijn berekening is mislukt Ga terug en probeer het opnieuw". Zonde van de tijd. Bovendien is er geen mogelijkheid voor mijn situatie: heb al een koopwoning met hypotheek die ik wens aan te houden. Mijn vriendin heeft een koopwoning met hypotheek die ze wil verkopen. We willen samen een woning kopen met hypotheek.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Hi Rob, Ik neem contact met je op om samen even te kijken wat er aan de hand is. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Eerlijk advies, geen sales druk en de beste hypotheek

persoonlijk contact via telefoon met een open en eerlijk advies waarbij geen druk wordt neergelegd en zelfs het eerste advies gratis is met daarbij de opmerking dat bij behoefte je terug kunt bellen naar wens

Prima service en meedenken

In financieel best een lastige situatie goed helpen zoeken naar een oplossing.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Het eerste gesprek heeft mij vertrouwen gegeven om verder te gaan met ikbenFrits. Het oversluiten van een hypotheek moet ik nog bezien

Deskundige adviseurs en eigen Dashboard

Persoonlijke aandacht en transparantie over de kosten prima! Ze nemen alle tijd om je mee te nemen in de te maken stappen!

eerste gesprek

duidelijk en helder verhaal door een vriendelijke medewerker die geduldig en helder alle vragen heeft beantwoord.

Geweldige ervaring , aanrader

Uit nieuwschierigheid wat ingevuld op het internet en na 1 telefonisch gesprek was het duidelijk dat we om waren. Geen verkoop praatjes , geen beloftes. Via je eigen dashboard in je account is alles na te zien en je planning staat er met agenda ook al in. Jij wordt gevraagd informatie te leveren en bij ons waren Judie en Froukje de dames die het verwerkten. 2 toppers! Erg aardig en domme vragen zijn er niet Nu 4 maand verder super strakke rente voor ons geregeld voor het oversluiten Super blij mee! . Zouden het precies weer zo doen . Dank voor alles dames ! Dikke aanrader .

erfpacht

Na een bug keurig en snel opgelost! Top

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Hi Joost, Ik ben even in je situatie gedoken en heb het 'probleem' gevonden. Ik stuur je een e-mail om het samen even op te lossen. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Het werkt niet - edit: bug is gefixt

Na het invullen van de gehele tool krijg helaas een foutmelding. Jammer van al dat opzoek en invul werk. Ik hoop dat ze het snel fixen. Edit: Bedankt voor het fixen! Dat hebben jullie snel opgepakt. Bij de rabobank kwam er een absurd hoog toetsinginkomen uit, dat kon niet kloppen. De rest leek wel te kloppen, dus vandaar een voldoende.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Hi Martijn, We hadden heel even problemen met onze rekentool. Ik heb je gelijk een e-mail gestuurd, nadat het was opgelost. Onze excuses voor het ongemak! Groet, Angelina van Ikbenfrits

Zeer professioneel en betrouwbaar.

Tijdens het gehele proces ben ik goed begeleid en ik kreeg een duidelijk advies in de diverse keuzemogelijkheden. Met het eindresultaat ben ik zeer tevreden en hoef ik mij de komende 20 jaar er niet meer druk om te maken. Een prima partner en ik zal ze zeker aanraden.

geweldig instrument

Je moet heel veel gegevens inkloppen, maar daardoor kan de tool ook ingewikkelde situaties berekenen. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Beste Rob, Wat onwijs vervelend. Ik neem contact met je op om dit samen met jou uit te zoeken. Groet, Angelina van Ikbenfrits

Eerlijk en duidelijk,

Scherpe prijs, zonder later bijkomende kosten.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Ik kan geen verschillende hypotheekvormen in voeren

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Gekregen waar we voor kwamen: goed advies en een hypotheek!

Wij hebben onze hypotheek succesvol afgesloten via ikbenfrits.nl Het is een stressvolle periode, de periode na de koop van een huis. Wij kregen goed onafhankelijk advies en na ons gesprek werden we zelfs teruggebeld dat er nog een betere situatie was voor ons, dus ze stoppen niet waar nodig maar denken echt met je mee naar de beste situatie voor de klant (dus echt onafhankelijk) Ikbenfrits geeft goed advies, maar de backoffice mag wel iets proactiever rekening houden met de stress van een klant. Wij hebben nu wel veel er achter aan moeten bellen/mailen, maar dat zal vast bij andere partijen ook zo zijn. Wij zaten ook in een wat moeilijke periode, de eerste weken van Corona, dus thuiswerken en enorm veel aanvragen omdat de rente stijgt. Hierdoor was het ook drukker dan normaal. Verder gekregen waar we voor kwamen: een hypotheek met goed advies. Wij hebben gebruik gemaakt van een 100 euro kortingscode. Ga je afsluiten via ikbenfrits.nl dan kun je met onze eigen code: ec075d5eee17 ook 100 euro korting krijgen!

Maandlasten ?

Hoe kunnen mijn maandlasten 136 euro worden? Is dit geheel aflossingsvrij? Ik begrijp niet hoe jullie op die 136 uitkomen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Beste Guus, Wat vervelend dat het resultaat niet zo duidelijk voor je is. We nemen contact met je op! Groet, Angelina van Ikbenfrits

Over Ikbenfrits

Persoonlijk hypotheekadvies met het gemak van online