heel prettig

Na eerst zelf op de site de grove mogelijkheden te hebben bekeken hebben we twee fijne gesprekken gehad met de adviseur. Goede uitleg, zowel op de site als van de adviseur.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek oriëntatie

Erg prettig en toegankelijk...

Mijn oriënterende gesprek met Ton was erg prettig, helder en duidelijk. Het gevoel hebben dat ik met een volledig onafhankelijk persoon te maken heb m.b.t. financieringsmogelijkheden geeft vertrouwen en ook rust. Zijn expertise was daarnaast duidelijk merkbaar. Wij, mijn vrouw en ik, komen graag bij Ikbenfrits terug als we meer duidelijkheid hebben over onze toekomstige situatie, oftewel onze mogelijke nieuwe woning.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Orienterend hypotheekgesprek

Prima advies

Deskundig, onafhankelijk advies in begrijpelijke taal. Vlotte service.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Mogelijkheid onderzocht van hypotheek oversluiten

Goed doorvragen en passende voorstellen

Een hypotheek oversluiten naar een andere bank is geen sinecure. Goede informatie en meedenken is dan nodig. Ikbenfrits nam voldoende tijd om tot goede voorstellen te komen. De consequenties van keuzes werden grafisch zichtbaar gemaakt. Een prima partij om mee samen te werken.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? N.v.t.

Snel en gericht antwoorden op mijn hypotheekvragen

Na de eerste verkennende en algemene vragen en de standaard oplossing (waar het bij veel adviseurs stopt), direct geschakeld naar een door mij gewenst scenario. Direct worden de consekwenties in kaart gebracht en op een duidelijke manier gepresenteerd. Ik heb ervaren dat bij Ikbenfrits de klant inderdaad centraal staat.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Orientatie hypotheek

Top adviseur die kennis heeft van zaken

Adviseur Ton erg vriendelijk, denkt met je mee en hopelijk lukt het hem om hypotheek voor ons te regelen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Berekeningen, 2 gesprekken. Hopelijk oversluiten van hypotheek.

Goede informatie en snel een afspraak geregeld

Ikbenfrits heeft super heldere informatie op de website staan over het kopen van je eerste huis. Vanuit daar een eerste gesprek aangevraagd met een adviseur. Dat was heel snel geregeld en het consult zelf was informatief en duidelijk.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheekgesprek

Zeer goede ervaring, fijn contact en professionele medewerkers

Wij zijn heel prettig geholpen door leuke medewerkers met veel kennis en ervaring, ondanks onze lastige situatie als 2 ZZP'ers die nieuwbouw zelf gaan doen

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheek aanvraag

Hypotheek goed geregeld in een online omgeving met hulp van vriendelijke en deskundige mensen.

Zeer goede en positieve ervaring. Er werd ruim aan onze verwachtingen voldaan. Bij vragen is contact op verschillende manieren mogelijk. En altijd snel antwoord. Goede terugkoppeling na elke stap in het traject.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheekaanvraag

Kundig, professioneel en vriendelijk

Tot nu toe heb ik 2 hypotheekgesprekken gehad, met beide adviseurs had ik het gevoel in goede handen te zijn. Heel ontspannen gesprekken waarin er alle tijd genomen werd om mij e.e.a. uit te leggen, mijn vragen te beantwoorden, enz. Er werd goed naar me geluisterd.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheekgesprek voeren

goed en to the point maar vriendelijk contact

Hoewel een moeilijk onderwerp voor mij vloog het gesprek voorbij, terwijl ik al mijn vragen beantwoord kreeg

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek orientatiegesprek gevoerd

Op hele korte termijn kon ik een adviesgesprek krijgen

Duidelijke informatie via email ter voorbereiding op het gesprek. Vriendelijke en kundige adviseur met ruimte voor vragen. Goede uitleg en goed advies en gratis.

Ik proef deskundigheid

Het gevoel goed geholpen te worden door iemand die weet waar hij over spreekt.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? eerste gesprek

Vakkundige, vriendelijke mensen die de tijd nemen om je het beste advies te geven.

Hypotheken zijn niet ieders “cup of tea”, ook niet het mijne. De adviseur van Ikbenfrits heeft alle tijd genomen om mij door het hele proces heen te helpen. Onze bank werkte niet helemaal mee zo als wij graag zouden willen, maar daar heeft Ikbenfrits alles aan gedaan om alles tot een goed einde te brengen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Prima service, duidelijk proces

Wij moesten bestaande hypotheek verlengen. Via via in contact gekomen met Ikbenfrits. Zij hebben ons prima begeleid in het proces en zijn tot de conclusie gekomen dat een andere hypotheekvorm bij een andere geldverstrekker voordeliger was voor ons. Alles is prima en keurig op tijd verlopen en begeleid door Ikbenfrits. Wij zijn tevreden en hebben extra geld bespaard t.o.v. de hypotheker of hypotheekshop.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? N.v.t.

Het contact met de adviseurs is zeer prettig. Ze zijn zeer deskundig. De dashboard waar je alles in kan zien en documenten kan uploaden. Daarbij is ook de prijs helder en acceptabel.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek aanvraag

Prima geholpen

De adviseur had zich voorbereid op mijn vraag en had hierbij de juiste informatie gevonden en hiermee antwoord op mijn vragen. Daarnaast luisterde hij goed en dacht goed mee. Al met al vond ik het gesprek zeer klant- en servicegericht. Imitiaaz van Ikbenfrits heeft mij prima geholpen, nogmaals hartelijk dank daarvoor!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheekvraag

Gewoon helder en zeer duidelijk.

Goede contactuele eigenschappen top,

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek oversluiten advies.

persoonlijk, deskundig, betrokken en stipt!

Zeer goed geholpen bij ikbenFrits! Gemakkelijk vanuit thuis, scheelt tijd en geld. Erg fijn dat één vaste persoon, contactpersoon is. Deskundig, persoonlijke uitleg en betrokkenheid, tijd voor uitleg en vragen, erg goed te bereiken zowel per mail als telefonisch. Ook als ondernemer kun je hier perfect terecht!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheek aangevraagd

Goed inzicht in je financiele situatie en leenvermogen door fijne site en tools

Moderne hypotheekverstrekker waarbij je zelf inzage hebt in alle mogelijkheden en berekeningen. Snelle en vriendelijke klantenservice. Tarief is ook netjes.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? hypotheekadvies

Duidelijke informatie, onafhankelijk advies

Het adviesgesprek was duidelijk. Genoeg ruimte voor vragen. Al snel een renteaanbod van de gekozen bank.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek oversluiten

Duidelijk

goede en duidelijke voorlichting

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? mogelijkheden onderzocht om hypotheek over te sluiten. Achteraf bleek dat een overwaarde hypotheek in mijn geval beter was.

Zeer professionele en attente adviseurs

Het systeem via internet werkt perfect. Scheelt heel veel reis- en overleg tijd. Dossier is ook makkelijk voor de klant. Altijd alles bij de hand.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek verhoogd

Goed advies en to the point.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Mogelijkheid oversluiten hypotheek

Snel en simpel

Het afsluiten van onze eerste hypotheek was spannend, maar Frits was erg klantvriendelijk en sleepte ons door het hele proces heen. Onze volgende hypotheek gaan we er zeker weer afsluiten!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Eerste hypotheek afgesloten

Over Ikbenfrits