Heel snel en vakkundig geholpen met vragen over mijn hypotheek!

Een uitstekende eerste ervaring met Ikbenfrits. Snelle reactie op mijn mail, snelle uitnodiging voor telefonisch consult. Antwoorden op mijn vragen m.b.t. mijn hypotheek waardoor ik voorlopig vooruit kan.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheekrente vergelijken

Niet van toepassing op mijn situatie, dus niet handig.

Zie boven

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Ondanks dat er geen persoonlijk contact is in fysieke zin merk je wel dat ikbenfrits zich inzet om een goede en persoonlijke service te verlenen. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

De adviseurs zijn zeer deskundig. De backoffice medewerkers zitten scherp op je dossier (mbt communicatie naar de bank en naar ons als er bv documenten ontbreken welke de bank behoeft) Binnen 3 weken was de volledige hypotheek rond. Zeer aan te raden boven bv een " De hypotheker"

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Resultaat prima, communicatie wat stroef.

Uiteindelijke resultaat is precies wat afgesproken is en ben daar dus zeer tevreden mee. In het aanvraag proces is zelf direct bellen met je adviseur niet mogelijk. Daarvoor moet altijd een telefonisch contact ingepland worden, wat dan pas 1 of 2 dagen later kan plaats vinden. Waardoor je dan langer in onzekerheid blijft dan nodig. Chatten is wel snel, maar niet altijd geschikt om uit te vinden hoever de adviseur is met bepaalde acties. Ik had daarbij de pech dat mijn adviseur een paar dagen ziek was. Maar vergeleken met een hypotheek aanvraag bij mijn bank een jaar geleden, levert Ikbenfrits zeker waar voor zijn geld, terwijl ik bij mijn bank bijna het dubbele betaalde voor heel weinig werk.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Het team van ikbenfrits gaf ons vooraf duidelijke uitleg en goed persoonlijk advies vanaf het aller begin tot aan het tekenen bij de notaris. De taxatiepoging van "Maatwerk" was een minpuntje.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Tool liep vast; snel opgelost!

Aan het eind kwam een foutmelding: Er ging iets mis! Ik kan je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het nog eens. Datum einde looptijd moet in de toekomst liggen. Het bleek dat er nog oude gegevens opgeslagen waren. Snel opgelost door Frits. Wellicht wel handig om in de tool een link naar eventuele oude gegevens te maken.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - ZZP Hypotheek

Super tevreden met het advies

Wat ik zo fijn vind aan Ikbenfrits is dat je eerst een zeer gedegen advies krijgt en daarna pas verder in het proces gaat en gaat betalen op het moment dat je werkelijk een hypotheek wilt. Ik wist dat ik waar voor mijn geld kreeg.

niet zo best

Ik krijg telkens te zien dat de berekening is mislukt Nadat ik me moest registreren is het wel gelukt om een berekening te maken, wel vreemd!

aanbeveling!

goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke medewerkers, ruim keuzeaanbod

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Vragen passen niet bij mijn via mail gestelde vraagraa

Zie boven

Kundig en op het oog echt onpartijdig

Prettig contact met steeds dezelfde adviseur in de tijd levert vertrouwenwekkende relatie

overzichtelijk, onafhankelijk en duidelijk

Fijn dat Marion ons alles zo duidelijk uitgelegd heeft en alle opties heeft getoond. Hierdoor kunnen wij voor ons een perfecte keuze maken. Dank daarvoor

Vakkundig en snel

Yvonne heeft mij bijzonder geholpen om mijn situatie helder te krijgen en de mogelijkheden met mij te bespreken. Het snelle schakelen van haar en het gemak van het online regelen heeft mij tevreden gestemd en ik kijk met dankbaarheid terug op de hulp die ik heb gekregen. Ik beveel jullie zeker aan!

Uitstekend advies, opvolging matig

De portal en het advies waren uitstekend bij het oversluiten van de hypotheek, echter de opvolging was niet volgens verwachting. Er is zeker meer aandacht nodig om de doorlooptijden te managen en de gestelde vragen tijdig te beantwoorden. Uiteindelijk wel het juiste resultaat en tevreden met de uitkomst.

Supersimpel, eerlijk en duidelijk

Hoe 1 telefoontje je leven aanzienlijk kan vereenvoudigen! Dankjewel Xander, voor je adviesgesprek. Mede dankzij de visuele hulp van de tool en je geduldige uitleg in eenvoudige taal, snap ik nu wat de beste keuze is en kan ik mijn maandlasten halveren. DANK!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Een snelle berekening als antwoord op mijn vraag

De berekening over eventueel oversluiten van mijn hypotheek geeft snel een reƫel beeld van wat ik zou kunnen verwachten.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Deskundig en vriendelijk advies, snelle afhandeling

Over de service van Ikbenfrits.nl zijn wij zeer tevreden. We zijn goed, snel en op een prettige manier geholpen. Ook vragen tussendoor werden snel beantwoord. Alles digitaal, helemaal van deze tijd en goed in te plannen. Absolute aanrader!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Prettig, vriendelijk en deskundig advies!

Wij hebben een orienterend hypotheekgesprek gehad met Judie Liu. Zeer vakkundige adviseur die met je meedenkt. Aan te raden voor wie persoonlijk advies zoekt!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Prima gratis orientatiegesprek en uitleg. Kom zeker terug als ik huis gekocht heb.

Kan beter

Goed en vaste prijs, kan sneller is te ingewikkeld voor de gewone burger

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Met vertrouwen gekozen en met vertrouwen afgehandeld.

Behulpzaam, luisterend en juist advies. Zeer vlotte afhandeling. Duidelijke taal. Duidelijk op de hoogte houden. Makkelijk taalgebruik.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Advies gevraagd om mijn hypotheek over te sluiten. Hun advies was om het nu niet te doen. Dat viel mij best tegen. Wel heel blij was ik met hun eerlijke advies. Ik heb tweemaal telefonisch contact gehad een adviseuse. Dat was bij elkaar ruim een uur. Dat was geheel gratis. Ze zijn er dus niet op uit om koste wat het kost geld aan je te verdienen. Dat waardeer ik zeer. Hoewel het advies voor mij negatief, viel er toch een last van mijn schouders, omdat ik me eindelijk met hun hulp in deze materie had verdiept. Top dus!

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Online rekentool - Hypotheek oversluiten

Je betaalt minder en doet dus meer zelf

Ikbenfrits is erg handig bij recht toe recht aan hypotheken. De tools die zij aanbieden om de goedkoopste hypotheek voor jouw situatie te vinden werken goed. Echter, in mijn geval was het een complexere situatie en dan ontbreekt de kennis intern om goed advies te geven, heb je minder baat bij de online tools, is er rommelige interne overdracht en ben je vooral zelf veel aan het regelen.

• Wat heb je bij Ikbenfrits gedaan? Hypotheek overgesloten

Beste Philip, Dank je wel voor je review. We balen natuurlijk enorm dat je niet 100% tevreden bent. We gaan hard aan de slag met je feedback! Groet, Angelina van Ikbenfrits

Transparant

Helder overzicht!

Over Ikbenfrits

Persoonlijk hypotheekadvies met het gemak van online