Uitstekende Hypotheekadviseur

Ik heb het genoegen gehad om met Henk-Jan Gijpstra van Frits samen te werken tijdens twee aankooptrajecten. Zijn ervaring is duidelijk zichtbaar in zijn werk. Hij kijkt zorgvuldig naar de persoonlijke situatie, bestaande bezittingen en verplichtingen, en denkt mee over de beste oplossing. Wat ik bijzonder waardeer is zijn flexibiliteit en snelle reactietijd. Het digitale dashboard van Frits met documentendossier, inzicht in hypotheekverstrekkers en hun voorwaarden, en de vergelijking van scenario’s zijn allemaal zeer inzichtelijk en hebben enorm geholpen bij het maken van de keuze. Na de beslissing werd de hypotheek zeer snel geregeld door de adviseur en het backoffice team. Frits is een uitstekend bedrijf, met scherpe tarieven, maar ook met flexibiliteit en deskundig advies. Ik wil Frits en Henk-Jan Gijpstra zeker aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar deskundig hypotheekadvies. Hun professionaliteit en toewijding aan klanttevredenheid zijn ongeëvenaard. Dank je wel voor de geweldige service!

Heel tevreden

Wij zijn erg tevreden met hoe het proces is verlopen met Judie als adviseur en Nico op de backoffice. Judie heeft heel veel kennis en ervaring en kon ondanks dat ze genoeg te doen had, altijd op korte termijn tijd voor ons vrijmaken. Ook waren de gesprekken altijd erg leuk en persoonlijk. Het dashboard is super prettig en geeft veel overzicht. Bedankt voor de goede service!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Snel, heldere uitleg, prettig persoonlijk contact

We hebben het persoonlijk contact met Judie als heel prettig ervaren. Ze was zowel op de mail als tijdens de video-meetings heel behulpzaam en meedenkend en helder met uitleggen. Het was voor ons een tweede keer dat we een hypotheek afsloten met Frits. We zijn een tevreden klant.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

Heel erg tevreden

De combinatie van online platform en persoonlijk contact werkt erg goed. Ikbefrits heeft ons erg goed geholpen een goede hypotheek te vinden.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Flexibel en helder, top ervaring met onze adviseur Marcel

Marcel was zowel op de mail als tijdens de video-meetings een behulpzaam en prettig persoon, die pro-actief adviseerde op basis van onze situatie. Hij was geduldig en legde alles duidelijk uit, met een goede balans tussen professionele en persoonlijke communicatie. We zijn blij met onze hypotheek bij een duurzame bank.

Zeer prettige samenwerking

Zeer ptetig samengewerkt. Helderde uitleg over alle opties

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Tegelijkertijd heel persoonlijk én professioneel geholpen, knap hoor!

Wouter en Mieke hebben ons door het hele proces heen een erg goed gevoel gegeven. Na een paar prettige video-meetings met Wouter zijn we erg professioneel geholpen en is alles van een leien dakje verlopen. We voelden ons gehoord en hebben nu een mooie hypotheek bij een duurzame bank! Aanrader! Aaron en Matties

Vertrouwen

Als starters was het erg fijn om met de consumentenbond te praten. Onze adviseur nam ons mee in het proces en legde alles duidelijk uit. Dit zorgde ervoor dat we vertouwen kregen in deze adviseur

Helder en professioneel

Het proces voor de hypotheek was fijn. Wat het fijn maakte was dat het advies goed gericht was op onze persoonlijke situatie en plannen. De communicatie was helder en snel.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goed geholpen door Marceau. Duidelijk uitgelegd gekregen hoe en wat te doen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Snelle en duidelijke hulp! Zeer tevreden.

De Fritsadviseur is zeer duidelijk en accuraat. Geen ingewikkelde taal. Het dashboard is heerlijk werken en geeft ook goed inzicht. De afspraak was zeer snel gemaakt. M.a.w. heel fijn om met Frits te werken!

Duidelijk en snel

Goed geholpen door Marceau, Marco en Nico. Op vragen zowel via het contactformulier als de mail werd snel en persoonlijk gereageerd. Dashboard maakt het erg makkelijk en overzichtelijk.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Uitstekend en tot in de puntjes geregeld

Op alle vlakken heel goed geholpen, persoonlijk en snel contact, advies in detail uitgewerkt gegeven persoonlijke complexiteit en soepel werkende portal

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Marcel heeft ons fantastisch geholpen

Iedereen weet hoe moeilijk de woningmarkt is voor starters. Marcel heeft ons realistische en creative wegen getoond om onze kinderen vanuit onze financiële positie een thuis mogelijk te maken. Bedankt voor jouw tijd en inzet, jouw vriendelijkheid en perspectief.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Snelle en deskundige hulp, makkelijk bereikbaar. Zeer tevreden

Wij kwamen via-via uit bij Frits voor een hypotheek gesprek. Ons oriëntatie gesprek met Judie verliep heel prettig en we voelden ons gerustgesteld over ons budget en de mogelijkheden. We hebben ook meerdere vragen gesteld via de mail die altijd snel en deskundig werden beantwoord. Na het vinden van een woning zijn we ook heel goed geholpen met een keuze maken die niet alleen bij ons budget maar ook onze visie past. Wederom werd elke vraag snel en deskundig beantwoord. De online tool is ook echt een waardevolle toevoeging . Heel fijn dat we regelmatig konden spelen met de cijfers om te kijken wat er haalbaar was.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Transparant en helder advies, zeker voor een eerste keer hypotheek aanvragen

We zijn toevallig bij Frits terecht gekomen en daar zijn we al hartstikke blij mee. Bertrick heeft ons heel goed geholpen en altijd transparant geweest. Met alle geduld bepaalde zaken meerdere uitgelegd en echt persoonlijk advies gegeven. Daarnaast was Bertrick en Frits zelf goed te bereiken, reageerde ze snel en zorgen ze dat je zelf op elk moment in de app kan zien wat de status van je aanvraag is.

Overzichtelijke en duidelijk

Duidelijk verhaal van begin tot eind. Wij werden fijn begeleid in het proces en online was er een duidelijk overzicht beschikbaar van de huidige status van de hypotheek.

Eerlijk, transparent en kraakhelder

Frits houdt de tools en kennis niet voor zichzelf. Na enkele intakes bij klassieke adviseurs, vonden wij het nogal een gesloten business. Jij mag één leenbedrag noemen, de adviseur ziet het gehele hypotheekaanbod en pikt er eentje uit. Daar moet je het mee doen. Kennis wordt nauwelijks gedeeld. Bij Frits is het anders. Daar krijg je zélf de tool in handen. Zo krijg je transparant inzicht in actueel hypotheekaanbod. Inzichtelijk via een fijne tool waarmee je zelf kan spelen. Ander huis op het oog? Ander energielabel? Toch wat eigen geld achter de hand? Je berekent een oneindig aantal scenario's gewoon thuis op de bank. Wij gebruikten deze tool naar tevredenheid en werden daarbij ontzettend fijn geholpen door onze adviseur Bertrick. Een objectief advies, gericht op wat goed is voor jou. Geen achterkamerdeal-gevoel of kennis achterhouden. Bertrick maakte alles voor ons kraakhelder en was ontzettend prettig in de samenwerking. Het enige punt van feedback is de bereikbaarheid van Frits. Je kunt niet makkelijk 'direct' je eigen adviseur bellen, maar moet altijd even inbellen op de klantenservice. Dat kan overigens wel vaak snel. Absolute aanrader.

Uw medewerker Frank de Leeuw heeft ons uitstekend geholpen

Hij adviseerde in ons belang, alles was helder en volledig voor ons.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheekrente vergelijken

Snel, adequaat en duidelijk

Xander en zijn collega's waren collega's waren zeer behulpzaam met het verkrijgen van mijn eerste hypotheek. Xander mij ook zeer goed en duidelijk geinformeerd gedurende het process van bieden tot het krijgen van de hypotheek. Daarnaast is er altijd snel contact geweest en duidelijk antwoord op mijn vragen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Super fijne ervaring met Judie!

Judie heeft me ontzettend goed begeleid bij de financiering van mijn eerste koopwoning. Ze bleef geduldig, gaf rustig advies maar liet ook voldoende ruimte over voor mijn eigen inzicht. Boven alles was ze flexibel, goed te bereiken en erg gezellig in de omgang!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Het hele proces was duidelijk en werd goed uitgelegd. Ook was Marceau altijd beschikbaar voor vragen en advies wat natuurlijk erg fijn is.

Knap werk geleverd

Het eerste gesprek met Nick Thijssen beviel ons direct goed. Alles werd duidelijk uitgelegd en goed doorgenomen. Helaas was het geen makkelijk traject aangezien mijn man een ZZP'er is met minder dan 3 jaar cijfers. Hier hadden alle partijen last van, maar dit was zeker niet te wijten aan de werkzaamheden van Frits! Mieke en Zillah (backoffice) hebben bijna dagelijks contact met ons en de bank gehad om alles zo snel mogelijk door te kunnen voeren. Wat hebben hun gestreden om onze hypotheek rond te krijgen! En uiteindelijk met goed resultaat! Wij zijn jullie dan ook enorm dankbaar!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Positieve ervaring met helder advies

Heel fijn en duidelijk advies gedurende het hele traject. De adviseur stond altijd voor ons klaar en dacht met ons mee.

Duidelijk, snel en vriendelijk

Wij hebben de samenwerking met Marco en Nico als zeer prettig ervaren.Zij zijn kundig, vriendelijk en goed bereikbaar.Wij kunnen ikbenfrits.nl aanbevelen.

Over Frits

Wij zijn Frits Wij vinden dat iedereen de beste hypotheek verdient! Het gaat tenslotte om veel geld en jouw thuis. Onze hypotheekadviseurs gebruiken geen moeilijke woorden of ingewikkelde termen. In jouw dashboard zie jij alles wat zij zien: iedere bank, elke rente en alle voorwaarden. Hierdoor zit jij zelf aan de knoppen en begrijp jij ons hypotheekadvies zó goed, dat je het kunt navertellen.