Positieve ervaring - duidelijk & goed bereikbaar

Het was een positieve ervaring voor ons om een eerste hypotheek af te sluiten met hulp van Frits (eigenlijk van Marco!), alles was vanaf het begin duidelijk welke stappen en wat er besproken of besloten moest worden op welk moment, welke kosten hieraan verbonden waren en wat hiervoor nodig was om te doen. Ook was het prettig dat het allemaal in het Engels mogelijk was. Erg flexibel en goed bereikbaar, we konden al onze vragen goed en helder via e-mail sturen ten allen tijden en kregen vaak dezelfde of de volgende dag al antwoord of konden een belafspraak inplannen. Wij raden ikbenfrits zeker aan!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Vol vertrouwen ons nieuwe woonavontuur aangegaan

Vanaf het eerste gesprek met Judie Liu van Ik Ben Frits hadden we een heel goed gevoel. Deze expert die ons de voor ons ingewikkelde materie van n hypotheek zo goed kon uitleggen, met ons mee dacht en door alle detail en feiten te combineren ons een goed advies kon geven wilde graag samen werken. Met een gerust hart wachtte wij op de offerte van de bank. Ook heel fijn is het systeem waar Ik Ben Frits mee werkt. Hier zet je alle documenten en kun je in het voortraject verschillende scenario's maken. Heel blij zijn wij, want half feb verhuizen wij met een mooi passende hypotheek. Bedankt Judie en team Ik Ben Frits!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

Duidelijk, transparant en persoonlijk proces!

Wij zijn erg goed geholpen gedurende het hele proces. We vonden het vooral fijn dat Judie alle tijd voor ons nam en genoeg ruimte liet om onze wensen te koppelen aan de juiste hypotheek. Daarnaast vinden we de online omgeving van Frits ook er goed werken en was alles erg duidelijk.

van onervaren tot hypotheek

Wij gingen al leek ons eerste huis kopen, en net zoals vele starters was het voor ons een groot doolhof. Na meerdere hypotheekadviseurs te hebben gesproken te hebben begrepen bleven we met een hoop vragen zitten. Gelukkig wist Frits ons overal antwoord op te tegen. Je wordt netjes aan de hand meegenomen, en doordat je online, ten alle tijden kunt meekijken, is het duidelijk en overzichtelijk.

Geeft Goede uitleg en tips

Fijn gesprek gehad met dhr. Laros. Hij geeft duidelijke uitleg is vriendelijk en kijkt naar mogelijkheden. Aanrader!

Snel, positief en goed!

Snelle, duidelijke en prettige communicatie voor het afsluiten van een hypotheek. Kennis van zaken dus erg prettig om zaken mee te doen.

Supervlotte, persoonlijke service

Erg goede ervaring met Frits. Erg snelle reacties van zowel de adviseur als backoffice medewerkers met goede ondersteuning in ons proces. Het aanleveren van alle benodigde documenten voor een hypotheek blijft een drempel, maar Frits doet er alles aan die zo laag mogelijk te maken. Daarbij was het advies zeer persoonlijk en gericht op onze situatie. En ook nog eens de goedkoopste die wij tegenkwamen in de markt.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

vol vertrouwen de toekomst in!

Ik had het voorrecht om met een uitstekende hypotheekadviseur (Judie Liu) samen te werken, en ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel vertrouwen ik in haar professionaliteit had. Ze gaaf niet alleen deskundig advies, maar toonde ook een oprechte interesse in mijn persoonlijke situatie. Een keer herinner ik me dat we bijna een uur lang over de verschillende opties hadden gesproken, en ze naam de tijd om alles grondig uit te leggen, zonder enige tekenen van ongeduld. Dat soort toewijding aan het begrijpen van onze behoeften en het verstrekken van geduldig en grondig advies was echt geruststellend. Het voelde alsof we een echte partner hadden in ons huizenjachtavontuur. Kortom, mijn ervaring met deze hypotheekadviseur was uitzonderlijk, en ik zou ze zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, deskundige, begripvolle, en flexibele adviseur.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Heldere uitleg wat betreft de hypotheekkeuze en stappen

Fijne ervaring met adviseur Marcel P. Goed geholpen, alle tijd voor vragen en gesprekken zijn makkelijk vanuit huis in te plannen. Alle informatie is duidelijk en overzichtelijk in te zien in op het dashboard van de website. Inleveren van de benodigde documenten voor de hypotheek is ook duidelijk gespecificeerd en daardoor vrij eenvoudig als checklist. De documenten worden snel gecontroleerd en de back office is goed bereikbaar voor eventuele vragen inzake de documenten. Ook later op de avond kan er nog contact zijn.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Goed advies en een overzichtelijk dashboard

Fijne ervaring met adviseur Henk-Jan Grijpstra. Goed geholpen, alle tijd voor vragen en gesprekken zijn makkelijk vanuit huis in te plannen. Alle informatie is duidelijk en overzichtelijk in te zien in op het dashboard van de website. Inleveren van de benodigde documenten voor de hypotheek is ook duidelijk gespecificeerd en daardoor vrij eenvoudig als checklist.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goed advies en fijn meegedacht

Onze adviseur, Henk-Jan, van Ikbenfrits was heel prettig in de omgang en voorzag ons van voldoende advies. We hadden altijd het gevoel dat we met vragen terecht konden bij hem. Verder verliep de afhandeling heel prettig en soepel en waren eventuele foutjes in de systemen zo opgelost. We zijn goed ontzorgd door Ikbenfrits!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Snel aan een goede hypotheek geholpen

De adviseurs van Frits hebben ons erg goed geholpen. Ze maken goed duidelijk wat wel en niet kan. De communicatie en service is snel, duidelijk en vriendelijk.

Denken in mogelijkheden

Denkend in mogelijkheden is er veel mogelijk, zo bleek. We zijn blij met de ervaring en het positieve contact.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Eerste hypotheek zonder problemen afgesloten.

Pro: - Onafhankelijk advies - Goed bereikbaar; snelle reacties bij vragen - Duidelijk verschillende hypotheek-scenarios besproken - Ruimte voor vragen over alle details Con: - 1 keer een dag moeten wachten voor een belletje. Geen groot probleem

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Onafhankelijk advies en zelf kunnen kiezen

Als iemand die zelf graag het naadje van de kous wil weten, maar ook wat ondersteuning nodig heb als het menens wordt, heb ik Frits uitgekozen op basis van de positieve reviews en het feit dat ze een superhandige vergelijkingstool aanbieden. Hierbij wordt snel duidelijk wat er wel en niet mogelijk is. Vooral de mogelijkheid om (in de afgelopen drie jaar) zowel loondienst als ZZP inkomsten te combineren kwam erg goed van pas. Voor advies werd uitgebreid de tijd genomen en ook bij vragen werd er altijd snel (binnen 24u) gereageerd. Van de eerste keer tool invullen tot definitieve hypotheekofferte duurde slechts drie weken. Aanrader!

Adequaat en volledig

Zeer prettig contact met alle ruimte voor vragen en zeer snel in het afronden van mijn hypotheek aanvraag! Zeker aan te bevelen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Prettig contact, ik kreeg alle ruimte voor mijn wensen

Ik had een heel prettig contact met Wouter. Hij dacht goed mee en was realistisch in de mogelijkheden. Heel bereikbaar, en heel bereid om alles uit te leggen en uit te zoeken. Uiteindelijk was mijn situatie zodanig dat een hypotheek bij een bank niet mogelijk was, en daar heeft hij ook moeite voor me gedaan. Al met al een goede ervaring, echt een aanrader.

Goed geholpen

Service was goed, uitleg was helder en afhandeling was vlot en professioneel.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Hypotheek advies van de nieuwe tijd

Waar ik twee jaar geleden met een klassieke hypotheek adviseur een huis heb gekocht, is het werken met ikbenfrits wel een verademing. Alles werkt snel en digitaal was past bij een flexibel rooster. Bertrick was heel kundig en gaf echt goede adviezen om het zo goed mogelijk te laten passen bij onze levenssituatie. Hij stond altijd paraat en de backoffice zorgt dat je ook bepaalde deadlines niet vergeet of helpt je met het goede document vinden. Ik ben nogal van het zelf uitzoeken en bij de klassieke adviseur is het lastig om dat nog dingen na te rekenen of te vergelijken. Ze vertellen eigenlijk gewoon wat je moet doen. Bij ikbenfrits ben ik echt geholpen met adviezen en begrijp waarom het beste bij je past. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik echt geholpen was en samen konden nadenken en overleggen ipv alleen vertellen. Bertrick gaf ruimte voor delen waar meer verheldering nodig was, maar skipte ook wanneer bepaalde dingen al duidelijk waren waardoor je altijd waardevolle sessies hebt. Hierbij helpt het dashboard waar je makkelijk scenarios kan vergelijken en kan nakijken. Ik vind het dan ook een hypotheek adviseur die past bij de nieuwe generatie. Lekker snel, makkelijk, flexibel maar toch nog persoonlijk en passend bij de individuele situatie. Ik zou het dan ook iedereen aanraden die houd van deze manier van werken.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Fijn gesprek met kennis van zaken

Onlangs een oriënterend hypotheekgesprek gehad bij ikbenfrits. Een fijn gesprek waarbij naast mijn persoonlijke situatie voor de hypotheekhoogte ook al dieper in werd gegaan op de mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan Rentemiddeling, waarbij mijn vraag goed werd beantwoord. De online rekentool geeft meteen goed inzicht ik jouw situatie.

Helder en snel geregeld!

Fijn contact gehad met Marco. Hij heeft altijd de tijd genomen om alles goed uit te leggen en de verschillende scenario’s door te spreken. De controle van de back-office op de ingeleverde is heel fijn. Hierdoor is de aanvraag bij de hypotheekverstrekker heel snel gegaan.

Prima tools & uitstekende adviseur

Helder proces ondersteund door goede tool. Duidelijk advies op basis van vergelijking groot aantal aanbieders.

Prettig contact, helder proces

Dit ging echt prima, online contact, kon ook s avonds. Ik kreeg snel antwoorden op vragen en het proces was vanaf het begin helder. De tool was echt superhandig om financiele consequenties door te rekenen. Ik heb 13 jaar geleden ook een hypotheek aangevraagd (bij een andere tussenpersoon, hypotheker) en daar was t black box, had je geen idee wanneer welke stap genomen werd en kreeg je op een gegeven moment telefoon dat t gelukt was. Hier heb je perfect inzicht in doorlooptijden en weet je precies wat je aan moet leveren. Aan te bevelen. Nick was ook echt relaxed in het contact.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Veel ondersteuning bij het hele proces en bij de meeste documenten.

Het was een fijne ervaring. Goede ondersteuning en ook fijn dat de adviseur en backoffice goed bereikbaar waren. Goede ondersteuning op het gebied van alle benodigde documenten (en dat zijn er veel). Daarnaast advies en informatie op een manier die aansluit bij jouw niveau. Enige advies: mocht voor mij soms iets adviserender zijn. Ik vertrouw op de kundigheid van de adviseur, dus gaat mij niet om aansprakelijkheid.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Ben heel goed en professioneel bijgestaan door Frits bij onze keuze voor een hypotheek om ons eerste huis aan te kopen. Frits heeft ons geholpen met vele proefberekeningen en hypotheekvarianten om uiteindelijk tot een passende hypotheek en hypotheekverstrekker te komen.

Over Frits

Wij zijn Frits Wij vinden dat iedereen de beste hypotheek verdient! Het gaat tenslotte om veel geld en jouw thuis. Onze hypotheekadviseurs gebruiken geen moeilijke woorden of ingewikkelde termen. In jouw dashboard zie jij alles wat zij zien: iedere bank, elke rente en alle voorwaarden. Hierdoor zit jij zelf aan de knoppen en begrijp jij ons hypotheekadvies zó goed, dat je het kunt navertellen.