Hypotheek advies van de nieuwe tijd

Waar ik twee jaar geleden met een klassieke hypotheek adviseur een huis heb gekocht, is het werken met ikbenfrits wel een verademing. Alles werkt snel en digitaal was past bij een flexibel rooster. Bertrick was heel kundig en gaf echt goede adviezen om het zo goed mogelijk te laten passen bij onze levenssituatie. Hij stond altijd paraat en de backoffice zorgt dat je ook bepaalde deadlines niet vergeet of helpt je met het goede document vinden. Ik ben nogal van het zelf uitzoeken en bij de klassieke adviseur is het lastig om dat nog dingen na te rekenen of te vergelijken. Ze vertellen eigenlijk gewoon wat je moet doen. Bij ikbenfrits ben ik echt geholpen met adviezen en begrijp waarom het beste bij je past. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik echt geholpen was en samen konden nadenken en overleggen ipv alleen vertellen. Bertrick gaf ruimte voor delen waar meer verheldering nodig was, maar skipte ook wanneer bepaalde dingen al duidelijk waren waardoor je altijd waardevolle sessies hebt. Hierbij helpt het dashboard waar je makkelijk scenarios kan vergelijken en kan nakijken. Ik vind het dan ook een hypotheek adviseur die past bij de nieuwe generatie. Lekker snel, makkelijk, flexibel maar toch nog persoonlijk en passend bij de individuele situatie. Ik zou het dan ook iedereen aanraden die houd van deze manier van werken.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Fijn gesprek met kennis van zaken

Onlangs een oriënterend hypotheekgesprek gehad bij ikbenfrits. Een fijn gesprek waarbij naast mijn persoonlijke situatie voor de hypotheekhoogte ook al dieper in werd gegaan op de mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan Rentemiddeling, waarbij mijn vraag goed werd beantwoord. De online rekentool geeft meteen goed inzicht ik jouw situatie.

Helder en snel geregeld!

Fijn contact gehad met Marco. Hij heeft altijd de tijd genomen om alles goed uit te leggen en de verschillende scenario’s door te spreken. De controle van de back-office op de ingeleverde is heel fijn. Hierdoor is de aanvraag bij de hypotheekverstrekker heel snel gegaan.

Prima tools & uitstekende adviseur

Helder proces ondersteund door goede tool. Duidelijk advies op basis van vergelijking groot aantal aanbieders.

Prettig contact, helder proces

Dit ging echt prima, online contact, kon ook s avonds. Ik kreeg snel antwoorden op vragen en het proces was vanaf het begin helder. De tool was echt superhandig om financiele consequenties door te rekenen. Ik heb 13 jaar geleden ook een hypotheek aangevraagd (bij een andere tussenpersoon, hypotheker) en daar was t black box, had je geen idee wanneer welke stap genomen werd en kreeg je op een gegeven moment telefoon dat t gelukt was. Hier heb je perfect inzicht in doorlooptijden en weet je precies wat je aan moet leveren. Aan te bevelen. Nick was ook echt relaxed in het contact.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Veel ondersteuning bij het hele proces en bij de meeste documenten.

Het was een fijne ervaring. Goede ondersteuning en ook fijn dat de adviseur en backoffice goed bereikbaar waren. Goede ondersteuning op het gebied van alle benodigde documenten (en dat zijn er veel). Daarnaast advies en informatie op een manier die aansluit bij jouw niveau. Enige advies: mocht voor mij soms iets adviserender zijn. Ik vertrouw op de kundigheid van de adviseur, dus gaat mij niet om aansprakelijkheid.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Ben heel goed en professioneel bijgestaan door Frits bij onze keuze voor een hypotheek om ons eerste huis aan te kopen. Frits heeft ons geholpen met vele proefberekeningen en hypotheekvarianten om uiteindelijk tot een passende hypotheek en hypotheekverstrekker te komen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Fijne samenwerking, alles snel geregeld!

Er werdt snel geschakeld, uitgebreid de tijd genomen voor uitleg en de bereikbaarheid was ook top. Fijn samen gewerkt met Bertrick en super snel (binnen 3 weken!) de hyptheek rond.

Heel fijne ervaring!

Ik heb Frits uitgekozen om te kijken naar mijn hypotheek constructie en samen te kijken naar oversluit mogelijkheden. De adviseur legde alles heel duidelijk en geduldig uit en middels hun dashboard kon ik hun advies nalezen en uiteindelijk de hypotheek aanvraag volgen. De aanvraag tot aan notaris verliep helemaal prima!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

Het contact met Frits verliep prettig.

Ik vind de dienstverlening prettig en vakkundig. Via de website heb je een duidelijk inzicht in de status van je hypotheekaanvraag.

Top ervaring!

Waar andere hypotheekadviseurs alleen maar hobbels in de weg zagen heeft Frits heeft vanaf moment 1 met ons meegedacht. De adviesgesprekken met Karin waren informatief, duidelijk, vriendelijk en vooral begripvol. Het verkrijgen van onze eerste hypotheek als starter was niet makkelijk en ze hebben echt moeite voor ons gedaan. Karin en Nico (binnendienst) waren altijd bereikbaar (zelfs 's avonds) voor hulp en vragen. Wij dachten altijd dat kopen momenteel nog niet mogelijk was, dus wel! Ik kan Frits daarom (zeker als starter) bij iedereen aanraden! Nogmaals, met Karin en Nico in het bijzonder, super bedankt! En we komen zeker bij jullie terug ^^.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Hypotheekadviseur die tot het uiterste gaat om het voor jou zo goed mogelijk te regelen

Onze hypotheekadviseur , Marco, heeft ons geweldig geholpen. Hoewel wij een lastige fiscale situatie hadden en hoge wensen, heeft hij ons uiteindelijk toch aan een passende hypotheek geholpen, waar wij dachten dat het niet meer ging lukken. Dit betekent niet dat we te hoge maandlasten hebben, daar adviseerde Marco ons altijd goed in. Hij denkt met je mee, zelf breder dan je vraagt, en was altijd beschikbaar voor vragen. Zonder Marco en Frits hadden wij nooit deze uitkomst gehad, en daar zijn we ontzettend blij mee. Ik zou deze partij aan iedereen aanraden, en ga dat ook zeker binnen. Mijn netwerk doen.

Zeer positief

Aan Bertrick als adviseur heb je een hele goede. Hij heeft veel kennis, legt alles glashelder uit en hij kan zich goed verplaatsen in jouw situatie.

Snel en goede communicatie

Bij onze huidige hypotheekverstrekker kregen wij ondanks eerdere navraag ivm een bijzonder object op het laatste moment geen financiering. Onze datum ontbinding financiering naderde inmiddels razendsnel. Extra obstakel wij stonden op het punt om op vakantie te gaan. Via de consumentenbond kwamen wij bij ikbenfrits.nl. Een gesprek kon direct gepland worden en het eerste gesprek liep vlot vanaf ons vakantieadres. Het vervolggesprek volgde binnen enkele dagen en daarna kon de hypotheek aangevraagd worden. Een goede week later was alles rond. We werden van alle stappen goed op de hoogte gehouden door Marco en Nico. Echt een aanrader!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Zeer professioneel, kundig, snel in reacties en vriendelijk

Marco Palfenier was mijn adviseur en. Zefanya Rezt de backoffice. Allebei fijne mensen. Reageren zeer snel op vragen en beantwoorden deze duidelijk en goed. Komen afspraken na.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Fijne en vlotte samenwerking met zowel Bertrick als Zefanya!

Als starters kwamen we via tips van vrienden bij Frits terecht voor hypotheekadvies. Meteen na het eerste gesprek voelden we ons goed geholpen, onder meer door Bertrick's correcte inschatting van onze kennis en onze wensen en zijn open houding. Het portaal van Frits is een heldere tool om mee aan de slag te gaan en onder meer het feit dat je bij vragen vanuit Frits of nodige acties een kort mailtje krijgt, maakt dat wij vlot alle benodigde stappen konden doorlopen. Na aanvraag van de hypotheek hadden we contact met Zefanya. Ook zij communiceert helder en snel, op een prettige en gepaste informele manier. Kortom: een aanrader en dank voor jullie hulp!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Henk-Jan van Frits is een zeer behulpzaam persoon

Contact met Frits als prettig ervaren. Henk-Jan bezit veel kennis en helpt je waar nodig. Zeker een aanrader!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Frank heeft de tijd genomen om geduldig naar mij te luisteren, zaken met mij te bespreken en mij te adviseren.

Maatwerk

Henk-Jan dacht actief mee en heeft me geholpen om een complexe situatie op te lossen op een manier die ik zelf niet had kunnen bedenken.

Echt dikke aanrader

Prettige gesprekken, persoonlijke aanpak, altijd telefonisch bereikbaar. Zeer flexibel en zater er goed op. Ondanks de vakantie periode waarbij er af en toe mensen op vakantie waren is alles soepel verlopen.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek overgesloten

Fijne betrouwbare partij

Hoewel ikbenfrits voor een volledig online partij niet de goedkoopste is, zijn we wel erg blij met onze keuze. Goed advies gekregen, maar ook veel zelf kunnen uitzoeken omdat het ons tweede huis was en we veel kennis al hadden. Niet te veel info gekregen, maar bij vragen was er wel altijd tijd en het online platform werkt fijn. Mocht je twijfelen maak een account aan en vul alles online in, daarvoor betaal je nog niets en geeft je al veel info op ene overzichtelijke manier. Maar ook het proces bij vervolgstappen verloopt erg soepel en kun je overzichtelijk online doen.

Deskundig advies

Hij neemt graag de tijd voor je en weet waar die het over heeft, vraagt actief naar wat je weet en bij twijfel legt die het graag uit.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Als twee ZZP-ers toch een hypotheek rond krijgen mede met dank aan Frits!

Als ZZP-er, leek in de wereld van hypotheken en stel dat van huur naar koop overging hadden we hulp nodig die hier in alle facetten mee kon helpen. Frits bood deze hulp door Bertrick van der Steege ons te laten adviseren en informeren. Dit deed hij met een hoop aandacht. Ook op momenten waarbij wij echt van ver moesten komen bleef hij geduldig en adviseerde hij ons. Het systeem van Frits zelf is ten alle tijden overzichtelijk en het is een grote plus alles (de hoop formulieren en documenten die bij een aanvraag komen kijken) online bij elkaar te hebben staan. Dit systeem had af en toe een foutje wat een verbeterpunt is, maar ondanks dit zouden we het iedereen aanraden.

Duidelijk, vriendelijk, compleet, snel

De service was snel en vriendelijk. Inhoudelijk was er goede uitleg die aansloot op mijn niveau. Ik werd op de juiste manier geholpen in het maken van de verschillende keuzes. De verdere afwikkeling werd punctueel en assertief uitgevoerd, er is me veel werk uit handen genomen en de communicatie verliep prettig. Ik had vertrouwen in het proces, de informatie en de betrouwbaarheid van de service.

Vriendelijk, duidelijk en snel

Vriendelijk, duidelijk en snel

Entrada 400 1114AA Duivendrecht

020 235 85 30

Over Frits

Wij zijn Frits Wij vinden dat iedereen de beste hypotheek verdient! Het gaat tenslotte om veel geld en jouw thuis. Onze hypotheekadviseurs gebruiken geen moeilijke woorden of ingewikkelde termen. In jouw dashboard zie jij alles wat zij zien: iedere bank, elke rente en alle voorwaarden. Hierdoor zit jij zelf aan de knoppen en begrijp jij ons hypotheekadvies zó goed, dat je het kunt navertellen.