Deskundig advies

Hij neemt graag de tijd voor je en weet waar die het over heeft, vraagt actief naar wat je weet en bij twijfel legt die het graag uit.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Als twee ZZP-ers toch een hypotheek rond krijgen mede met dank aan Frits!

Als ZZP-er, leek in de wereld van hypotheken en stel dat van huur naar koop overging hadden we hulp nodig die hier in alle facetten mee kon helpen. Frits bood deze hulp door Bertrick van der Steege ons te laten adviseren en informeren. Dit deed hij met een hoop aandacht. Ook op momenten waarbij wij echt van ver moesten komen bleef hij geduldig en adviseerde hij ons. Het systeem van Frits zelf is ten alle tijden overzichtelijk en het is een grote plus alles (de hoop formulieren en documenten die bij een aanvraag komen kijken) online bij elkaar te hebben staan. Dit systeem had af en toe een foutje wat een verbeterpunt is, maar ondanks dit zouden we het iedereen aanraden.

Duidelijk, vriendelijk, compleet, snel

De service was snel en vriendelijk. Inhoudelijk was er goede uitleg die aansloot op mijn niveau. Ik werd op de juiste manier geholpen in het maken van de verschillende keuzes. De verdere afwikkeling werd punctueel en assertief uitgevoerd, er is me veel werk uit handen genomen en de communicatie verliep prettig. Ik had vertrouwen in het proces, de informatie en de betrouwbaarheid van de service.

Vriendelijk, duidelijk en snel

Vriendelijk, duidelijk en snel

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Strak en naadloos proces met vriendelijke service!

Ben enorm goed behandeld door Marco en Amanda gedurende mijn hypotheek erkenning en -aanvraag proces. Heb binnen 4 weken alles rond gekregen met gepast advies. Zou “Frits” zo weer aanbevelen en overwegen voor eventuele vervolghypotheek.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Heldere uitleg over de "jungle" van hypotheek verstrekkers.

Frank de Leeuw heeft mij als starter op de woningmarkt heel goed wegwijs kunnen maken in de "jungle" van hypotheek verstrekkers. Met zijn nuttige en heldere uitleg over de berekening van de hypotheek, de bijkomende kosten en de opbouw van maand lasten, hebben wij samen een prettig gesprek kunnen voeren.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Outstanding support, communication, and timely performance

I needed a mortgage for the purchase of a my first house, having already failed at a mortgage application with my home bank and tried to resolve the matter on my own. There was very little time and everything needed to be done extremely quickly and efficiently, but most importantly - with guaranteed success, because there would likely not be time for another attempt. My advisor at Frits got in touch with various banks to scope out whether or not they would be open to issuing a mortgage considering my unique set of circumstances even before we had the first appointment, and we hit the ground running. From first contact to submitting the application to the bank took less than a day. Throughout the entire process everything was transparent, clear, easy to follow, and otherwise very stable and reliable. We met the deadlines, I got the mortgage, and essentially have Frits to thank for the successful purchase of my new home.

Top service!

Na het eerste gesprek met Frits gehad te hebben hadden wij binnen zeer korte termijn een geaccepteerd bod op een woning. Hierop werd snel en deskundig gereageerd door het Frits team. Wij kunnen nu gaan genieten van onze 1e woning, bedankt!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goede begeleiding en snelle reacties

We zijn fijn door het proces begeleid waarbij we duidelijke uitleg kregen over al onze opties. Snelle antwoorden gekregen op onze vragen. Het is ook super dat er allerlei templates en handleidingen beschikbaar zijn. Verder kan je ook de status en de rapporten makkelijk terug vinden. Online documenten inleveren werkte vaak fijn, soms lukte het uploaden even niet maar later weer wel..?

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Een fijn eerste hypotheekgesprek & zeer nuttige informatie vind je bij ik ben frits.

Wij hadden ons allereerste hypotheek gesprek met Frank, een zeer vriendelijke en behulpzame adviseur. Zowel vooraf, tijdens als na het eerste gesprek is de informatievoorziening goed op orde. De website van ik ben frits staat vol met nuttige artikelen en documenten, dat is fijn. Tijdens het gesprek ga je wat meer in op je eigen situatie en neemt de adviseur je mee in hun digitale tool. Ook die is erg handig!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Snel, professioneel, gemakkelijk. Zeer tevreden.

Mijn vrouw en ik hadden een zeer goed ervaring met Frits. Iedereen met wie we te maken hadden bij Frits handelde zaken snel en professioneel af. We hadden een nogal bijzondere situatie waarin we de hypotheek binnen een krap tijdsbestek moesten regelen. Dit werd door iedereen bij Frits heel goed opgepakt, die extra moeite deden om ons snel te helpen. Eduard, Dave en Manon reageerden altijd snel en waren geduldig om dingen uit te leggen en ons overal doorheen te begeleiden. Heel erg bedankt aan alle 3! Ook de digitale beleving van het proces is uitstekend - alles heel duidelijk en gemakkelijk. James

Super ervaring

Wij zijn ontzettend goed geholpen door onze hypotheekadviseur Henk-Jan. Dit hele proces was nieuw voor ons, maar hij heeft ons goed en deskundig geadviseerd. Afspraken konden snel gepland worden, waardoor onze volledige hypotheek rond was binnen 2 weken. En het dashboard waarmee gewerkt wordt is erg overzichtelijk. Ik zou Frits, en Henk-Jan, dan ook zeker aanraden aan andere!

Super duidelijke customer journey

Hele fijne ervaring gehad met Bertrick. Alles online, super fijn. Duidelijk proces, goed advies en goede "after sales". Bouwkundige keuring en taxatie kunnen ook door Frits geregeld worden. Top!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Snelle en duidelijke commicatie, fijn!

Het contact met de hypotheekadviseur en backoffice verliep gedurende het hele proces voorspoedig. De website bestaat uit volgbare stappen die - ook als starter op de woningsmarkt - goed zijn te volgen. Zeker een aanrader!

Helder en duidelijk

Vanaf het eerste moment een vertrouwd gevoel gekregen van Frits en we zijn uitstekend begeleid bij de aankoop van onze eerste woning. Communicatie is helder en duidelijk en de adviseur neemt echt de tijd om zaken uit te leggen. Er komt een hele hoop op je af als starter, maar bij iedere fase wordt je voldoende begeleid. Daarnaast werkt het dashboard ook nog eens goed en was het eenvoudig om alle documenten aan te leveren.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goed geholpen en zeer goed advies

Bertrick en Amanda hebben ons erg goed geholpen bij het verkrijgen van een hypotheek. Met Bertrtick hebben we de verschillende scenario’s doorlopen om een duidelijk beeld te krijgen van de nieuwe situatie. De scenario’s konden we later op ons gemak weer inzien als dat nodig was. Hij was prettig in de omgang en was bereid om nogmaals iets uit te leggen waar nodig. Amanda heeft ons geattendeerd op een deadline van een document dat wij moesten uploaden naar hun systeem en heeft onze hypotheekverstrekker achter hun kont aangezeten zodat wij een deadline konden halen. Zeer tevreden!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Erg informatieve gesprekken met een zeer duidelijke en inzichtelijke tool.

Frank heeft ons heel goed geholpen bij de aanvraag van onze eerste hypotheek. Zijn kennis en kunde in combinatie met een zeer duidelijke tool zorgden ervoor dat het proces erg soepel verliep.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Online rekentool - Hypotheek berekenen

Fijne, directe communicatie en goed hypotheekadvies.

We zijn door adviseur Karin goed geholpen bij de aanvraag van onze hypotheek. Zij verdiepte zich in onze persoonlijke situatie en wensen en op basis daarvan hebben we een passend advies gekregen. Van begin tot eind was het een heel vlot proces, met dank aan Karin en Manon (backoffice) voor het snelle schakelen en meedenken. Alle deadlines werden behaald en ook daarin werd fijn gecommuniceerd. Wat ons betreft een aanrader voor als je een fijne onafhankelijke hypotheekadviseur zoekt!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als doorstromer

Professionele partij voor een goed resultaat

Wij hebben Frits ervaren als een professionele en deskundige partij die zich inzet om voor jou een helder overzicht te geven van de stappen die er te nemen zijn bij het kopen van een woning en daarnaast klaar staan om jouw vragen te beantwoorden. De Frits tool is erg handig in gebruik. Wij werkten samen met Bertrick van Frits en hadden ons geen betere adviseur kunnen bedenken: vriendelijk, slim, vlot en schakelde snel. Ook hebben we prettige hypotheek gesprekken gehad waarin alles helder werd uitgelegd. Wij zouden Frits zeker bij onze vrienden aanraden.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Uitstekend, snel en vakkundig geholpen

Het proces verliep erg snel en soepel. Dit komt door de expertise van onze adviseur en het beschikbare dashboard inclusief de snelle controle van de back office. Iets wat ons enorm stressvol leek werd hierdoor een fijn en gecontroleerd proces.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Frank de Leeuw is heel behulpzaam en geeft ieder keer heel snel reactie. Ik ben zeer tevreden met hem.

Super tevreden!

Er is op een zeer prettige manier gekeken naar mijn wensen en wat er haalbaar is. Andere adviseurs vertelde mij vaak dat het lastig voor mij zou zijn om een hypotheek te krijgen, maar Judie was de enige van wie ik hoop kreeg en het aller belangrijkste is natuurlijk dat het ook gelukt is! Door Judie heb ik het volste vertrouwen gekregen dat het mij zal lukken om mijn eerste (ook nog eens alleen) nieuwbouwwoning te kopen. Iets waar ik van kon dromen, zal binnenkort werkelijkheid gaan worden. Ik kan niet wachten om straks samen met mijn 2 kinderen een eigen thuis te creëeren. Super bedankt voor alles lieve Judie en ik raad Judie zeker aan!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Fantastisch gesteund als starters!

Bertrick en Manon hebben ons goed geholpen bij het afsluiten van ons eerste hypotheek. Al vanaf het eerste gesprek was Bertrick in staat al onze vragen te beantwoorden, waardoor we meteen aan de slag konden gaan met het verzamelen van de relevante documenten. Hun deskundigheid waarderen wij zeker als starters. Ze hebben al onze zorgen ontnomen, waren proactief en hielden ons altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken, waardoor we met een gerust hart het proces hebben doorlopen. We zijn hun dan ook ontzettend dankbaar!

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Goede begeleiding tijdens een periode waarin er heel veel op je af komt

We waren erg tevreden met hoe Frits het hele proces inzichtelijk heeft gemaakt ons stap voor stap door het hele proces heeft geloodsd. Het was te merken dat Judie kennis van zaken had en ons met haar ervaring van goed advies kon voorzien. De manier waarop er gecommuniceerd is, en de reactiesnelheid, kan alleen maar als positief worden bespreken. De software liep niet op alle momenten even soepel, en soms was het wat lastig om elkaar te pakken te krijgen, maar uiteindelijk is alles prima verlopen. Helemaal tevreden.

• Wat heb je bij Frits gedaan? Hypotheek afgesloten als starter

Zeer prettig contact en erg goede tools

Wij bevelen Frits van harte aan, en onze adviseur Frank de Leeuw daarbij specifiek. Ondanks dat wij uiteindelijk geen gebruik hebben gemaakt van de bemiddeling, hebben wij in twee gesprekken met Frank heel helder een situatie kunnen schetsen welke hypotheekverstrekkers/type hypotheek/rentevaste periode voor ons geschikt zouden zijn bij de aankoop van ons eerste huis. Geheel belangeloos en vrijblijvend. Dat uit de analyse bleek dat het mogelijk net iets voordeliger voor ons was om op execution only basis zelf een hypotheek af te sluiten werd ons niet nagedragen. Erg open en eerlijke communicatie, een toegankelijk dashboard waar na het invullen van een aantal gegevens een duidelijke vergelijking tussen alle beschikbare hypotheekverstrekkers op de markt naar voren komt. Bij een volgend huis zullen wij Frits zeker opnieuw benaderen.

Entrada 400

1114AA Duivendrecht

020 235 85 30

Over Frits

Wij zijn Frits Wij vinden dat iedereen de beste hypotheek verdient! Het gaat tenslotte om veel geld en jouw thuis. Onze hypotheekadviseurs gebruiken geen moeilijke woorden of ingewikkelde termen. In jouw dashboard zie jij alles wat zij zien: iedere bank, elke rente en alle voorwaarden. Hierdoor zit jij zelf aan de knoppen en begrijp jij ons hypotheekadvies zó goed, dat je het kunt navertellen.