netjes en adequaat

duidelijke website snelle en nette afhandeling concurrerende prijsstelling levering keurig, telefoontje vooraf van de chauffeur

• Uw oordeel over Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester eenvoudig te monteren
  • Zou u Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester aanbevelen? Ja

Prima service ook bij een datum wijziging tijdige levering

Het vinden van huurvlaggen van niet officiële landenvlaggen als Wales en Scotland gaat vrij moeizaam. Mis vlag van Catalonië ( Spaanse provincie)

• Uw oordeel over Armeense vlag huren
  • Beschrijf uw ervaring met Armeense vlag huren soepel
  • Zou u Armeense vlag huren aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en afdruk foto op beachvlag

Website om foto te uploaden coor beachvlag is eenvoudig en duidelijk. Kwaliteit afdruk meer dan goed...ondanks melding dat foto te lage resolutie is. Snelle en keurig geleverd

• Uw oordeel over Beachvlag Flex
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Flex N.v.t.
  • Zou u Beachvlag Flex aanbevelen? N.v.t.

Zoals beloofd, producten zien er goed uit.

Geleverd volgens afspraak en producten zien er goed uit. De levensduur is nog niet bekend. Zou de levertijd niet sneller kunnen? Dat zou een extra ster opleveren.

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat ECO N.v.t.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

Mooie uitvoering en snel thuis geleverd

Wat een gemak... Ik ga ervan genieten.

• Uw oordeel over Vlagpakket luxe
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket luxe Nog niet - gaatjog komen
  • Zou u Vlagpakket luxe aanbevelen? Ja

jammer dat je niet kunt pinnen bij het bedrijf in Dokkum

Wel heel omslachtig om in de zaak in Dokkum eerst een bestelling online te moeten doe en dan ook nog afhandelingskosten moeten betalen. Zoiets kleins afhalen en direct innen is voor de klant handiger.

• Uw oordeel over Verloopstuk 50mm (over mast)
  • Beschrijf uw ervaring met Verloopstuk 50mm (over mast) past een beetje krap
  • Zou u Verloopstuk 50mm (over mast) aanbevelen? Ja

Alles prima voor elkaar

Goede en snelle levering

• Uw oordeel over Drentse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Drentse fluisterwimpel goed
  • Zou u Drentse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester N.v.t.
  • Zou u Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester aanbevelen? N.v.t.

Snelle en goede service

Bij de bestelling wordt er door de medewerkers meegedacht zodat het eindresultaat zeer goed is.

• Uw oordeel over Vlaggenmast met hijsbare banierhouder - Aluminium
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met hijsbare banierhouder - Aluminium Werkt zeer soepel en gemakkelijk
  • Zou u Vlaggenmast met hijsbare banierhouder - Aluminium aanbevelen? Ja

snelle service, prima product

Fairybell besteld voor bij ons nieuwe huis, Dat wordt genieten in December

• Uw oordeel over Fairybell 900 LED
  • Beschrijf uw ervaring met Fairybell 900 LED nog niet geïnstalleerd, wel getest, ziet er prima uit
  • Zou u Fairybell 900 LED aanbevelen? Ja

Conform afspraken

• Uw oordeel over Plaatsing(en)
  • Beschrijf uw ervaring met Plaatsing(en) Uitstekend
  • Zou u Plaatsing(en) aanbevelen? Ja

Keurig, meedenkend aan een oplossing en prima service

Al jaren een prima leverancier voor grote en kleine aantallen. Vlot en accuraat geholpen altijd

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat Prima
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Goed produkt, snelle levering

Mooie mast, heb er al jaren 4 staan blijven goed.

• Uw oordeel over Grondanker
  • Beschrijf uw ervaring met Grondanker Prima system, alleen jammer, dat het niet los verkocht wordt
  • Zou u Grondanker aanbevelen? Ja

overeenkomstig gemaakte afspraak

Goede ervaring Ik heb nog een vraag: beschikt u nog over een occasion mast (evt zwart) met opdraaifunctie binnenwaarts.

• Uw oordeel over SDG-vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met SDG-vlag ECO ok, nog njet gebruikt
  • Zou u SDG-vlag ECO aanbevelen? Ja

Great personal customer service

When I had trouble placing my order I called and was offered great assistance. When I inquired on the status of my order I helped promptly and with kindness. I definitely recommend working with this company.

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat good quality
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Snel, prijs - kwaliteit is OK en in een keer goed!

Als je snel vlaggen nodig hebt, dan is dit een aanrader.

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat aanbevelen? N.v.t.

Onjuist logo

Het Airborne logo heeft eigenlijk 2 kleuren. (Een wijnrode vlag met het paard in lichtblauw). Ik heb dit op het plaatje bij mijn aankoop niet gezien en de vlaggen hangen al. Maar ik vind het niet okay wanneer een origineel wordt aangepast. Ook al snap ik dat dit met de kosten te maken heeft. Mvg. Nick Mos

• Uw oordeel over Airborne vlag N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Airborne vlag N.v.t.
  • Zou u Airborne vlag aanbevelen? N.v.t.

Mooie en duurzame vlaggen voor onze atletiekvereniging

Het bestellen van de vlaggen ging heel eenvoudig via de site. De support van DVC hielp me vlot op weg toen het bestand met ons eigen ontwerp niet goed ontvangen was bij DVC. Dat was met één mailtje opgelost. De levering ging snel en soepel. En het belangrijkste: de vlaggen zien er prachtig uit en zijn degelijk afgewerkt. Hopelijk hebben we hier nog vele jaren plezier van.

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat ECO Bestellen ging eenvoudig, levering verliep soepel. Producten zien er degelijk uit.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

Slechte service

Bij een herbestelling van twee vlaggen gaf ik te goeder trouw akkoord op een door DBC zelf ooit geproduceerde werktekening, in de veronderstelling dat dit in orde was en de basis voor de vlaggen. Een week later ontving ik de vlaggen, bedrukt met de foutieve werktekening. Kennelijk is er niemand die dit controleert in de output. DVC was niet bereid deze fout te herstellen, want ik gaf zelf akkoord, ook niet op mijn voorstel de kosten te delen. 'Wij kunnen hier niets voor u betekenen.' Met de vlaggen is dus niets mis, de service en after sales echter star en klantonvriendelijk!

• Uw oordeel over Kioskvlag PVC voor aan de gevel dubbelzijdig
  • Beschrijf uw ervaring met Kioskvlag PVC voor aan de gevel dubbelzijdig Vlaggen zijn prima
  • Zou u Kioskvlag PVC voor aan de gevel dubbelzijdig aanbevelen? Ja

Goede prijs/kwaliteit en fijne service

Producten zijn van goede kwaliteit voor een hele nette prijs. Snelle verzending. Bij een probleem met het product was de service heel fijn, en is dit netjes en snel opgelost.

• Uw oordeel over Stok hout 200cm zwart + zwarte knop
  • Beschrijf uw ervaring met Stok hout 200cm zwart + zwarte knop Goede kwaliteit
  • Zou u Stok hout 200cm zwart + zwarte knop aanbevelen? Ja

goed en snel

• Uw oordeel over Litouwen vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Litouwen vlag Prima met één kritische vraag: Is jullie geel niet teveel citroen-geel voor de vlag van Litouwen? Kent de vlag van Litouwen niet veel meer een goud-geel/oker kleur?
  • Zou u Litouwen vlag aanbevelen? Ja

Product ziet er mooi en degelijk uit.

Ik begrijp alleen niet waarom er zo'n grote doos gebruikt wordt om een vaandel te versturen. Hier kan wel op bezuinigd worden. Dat is ook beter voor het milieu!

• Uw oordeel over Friesland Eco wimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland Eco wimpel, 30 x 300 cm Is als kado gekocht dus n.v.t.
  • Zou u Friesland Eco wimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

snellle levering en goede servive

toppie

• Uw oordeel over Noord-Brabantse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Noord-Brabantse vlag N.v.t.
  • Zou u Noord-Brabantse vlag aanbevelen? Ja

Uitstekende kwaliteit

Beachflags bij DVC besteld, snel geleverd en uitstekende kwaliteit.

• Uw oordeel over Event M N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Event M N.v.t.
  • Zou u Event M aanbevelen? N.v.t.

Niks aan te merken gewoon netjes geleverd

• Uw oordeel over Drentse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Drentse vlag Netjes en snel geleverd
  • Zou u Drentse vlag aanbevelen? Ja

Holwerderweg 25

9101PA Dokkum

0519-228 228

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!