Ondanks vermelding montagematrissl dit niet aanwezig

Herhaald verzocht om correctie geen adequaat antwoord

• Uw oordeel over Nederlandse wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse wimpel N.v.t.
  • Zou u Nederlandse wimpel aanbevelen? N.v.t.

Zeer slecht.

Verkeerde artikelen geleverd. Gebeld, men zou met een oplossing komen. Tot heden toe ( vele weken geleden ) geen enkele reactie mogen ontvangen. Dus ook geen oplossing voor het probleem aangereikt gekregen. Wel hebben we u vooruit betaald, iets wat we nooit meer zullen doen. DVC is geen aanrader maar een afrader.

• Uw oordeel over Banierhouder inclusief ringen en contragewicht
  • Beschrijf uw ervaring met Banierhouder inclusief ringen en contragewicht Slecht
  • Zou u Banierhouder inclusief ringen en contragewicht aanbevelen? Nee

Makkelijk te bestellen en direct geleverd

Gewoon wat je verwacht, zoals het hoort

• Uw oordeel over Ethiopische vlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Ethiopische vlag rechtformaat goed
  • Zou u Ethiopische vlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Snelle levering, prachtig product

Hoe handig de site, hoe overzichtelijk de bestelmogelijkheid, hoe vlot de levering en hoe mooi is het product: een fraaie Noorse vlag. Zee over te spreken!

• Uw oordeel over Noorse vlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Noorse vlag rechtformaat hangt heel fraai
  • Zou u Noorse vlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en prijsverhouding met snelle levering.

Onze ervaring is in woord als positief te noemen!

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat prijsbewust
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat prijsbewust Kwaliteit ziet er goed uit. Logo gedetaileerd gedrukt en kleuren zijn helder.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat prijsbewust aanbevelen? Ja

Ik wilde enkele jaren terug een iets groter Fries wimpeltje bestellen. Kon dat niet vinden op de site. Gebeld en geregeld. Nu, jaren later wilde ik er weer een bestellen. En tot mijn verrassing stond ook dit, niet veel verkochte, model op de site. Besteld en binnen 2 dagen ontvangen. Een bedrijf dat nog luisterd naar de klant. Waar vind je dat nog?

• Uw oordeel over Friese bootvlag puntformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Friese bootvlag puntformaat N.v.t.
  • Zou u Friese bootvlag puntformaat aanbevelen? Ja

zeer tevreden

Vlag met prettige kerstdagen tekst aangeschaft. De vlag hangt en ik krijg veel complimenten over het mooie ontwerp en warme uitstraling van de vlag.

• Uw oordeel over Product
  • Beschrijf uw ervaring met Product goede kwaliteit, mooie uitstraling
  • Zou u Product aanbevelen? Ja

Heel blij met de vlag

Kwaliteit van de vlag ziet er goed uit. Ook mijn ontwerp is prima doorgekomen. Op zich jammer dat je geen kleurnummers kan doorgeven bij een eigen ontwerp. Misschien een verbeter puntje voor DVD, dan had ik een 10 gegeven.

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat ECO Prima
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

Netjes en vlot.

Plezierig

• Uw oordeel over Roll-over vlaggenstok
  • Beschrijf uw ervaring met Roll-over vlaggenstok Doet wat hij doen moet.
  • Zou u Roll-over vlaggenstok aanbevelen? Ja

fantastich

bedankt voor de service en de mooie vlag ben er heel blij mee

• Uw oordeel over Vlag “Met elkaar, voor elkaar!”
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag “Met elkaar, voor elkaar!” mijn ervaringen zijn helemaal oke mooie vlag goedverzorgd aan gekomen

Vlotte levering.

• Uw oordeel over Rouwwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Rouwwimpel In ons appartementencomplex is het de gewoonte indien er een medebewoner overleden is, op de dag van de uitvaart in overleg met de familie, de vlag halfstok te hijsen. Nu inclusief rouwwimpel. De combinatie wordt zeer op prijs gesteld . Gaan de rouwwimpel nu ook op 4 mei gebruiken
  • Zou u Rouwwimpel aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

• Uw oordeel over Actiepakket mast met gratis wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Actiepakket mast met gratis wimpel Prima
  • Zou u Actiepakket mast met gratis wimpel aanbevelen? Ja

Alles goed geregeld!!

Perfect geregeld! Goed bedrijf!

• Uw oordeel over Vlagpakket 4/5 mei
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket 4/5 mei prima!!
  • Zou u Vlagpakket 4/5 mei aanbevelen? Ja

Goede aanbieding!

• Uw oordeel over Fairybell kerstverlichting met aantrekkelijke korting en Nederlandse wimpel cadeau
  • Beschrijf uw ervaring met Fairybell kerstverlichting met aantrekkelijke korting en Nederlandse wimpel cadeau N.v.t.
  • Zou u Fairybell kerstverlichting met aantrekkelijke korting en Nederlandse wimpel cadeau aanbevelen? Ja

De bestelling was last minute maar de levering was toch keurig op tijd. Ook ben ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

• Uw oordeel over Gay Pride Regenboogvlag
  • Beschrijf uw ervaring met Gay Pride Regenboogvlag Prima vlag
  • Zou u Gay Pride Regenboogvlag aanbevelen? Ja

Super goed!

Zeer goed!

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat prijsbewust
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat prijsbewust N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat prijsbewust aanbevelen? Ja

Goed. Makkelijk.

• Uw oordeel over Vlag “Met elkaar, voor elkaar!”
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag “Met elkaar, voor elkaar!” De vlag heeft een wat goedkope afwerking
  • Zou u Vlag “Met elkaar, voor elkaar!” aanbevelen? Ja

Niks meer en niks minder dan ik verwachtte. Wel is het zo dat een vorige vlag maar een week of 2 buiten heeft gehangen en daarvan laat het stiksel al los in de hoek. Maar dat gaat over de goederen van een vorige zending, niet echt over de huidige aankoop en service. Ik hoop dat de nieuwe vlaggen wat langer houden als ze hangen.

• Uw oordeel over Nederlandse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse vlag De vorige is na 2 weken al beschadigd in de hoek.
  • Zou u Nederlandse vlag aanbevelen? Nee

Soepele online bestelling, plus snelle probleemloze levering. Top.

Mooi dat er een chat-functie is, deze werkt heel goed; kundige medewerkers die van alle ins en outs op de hoogte zijn en goed advies geven. Ik vind de 'toon' ook altijd goed richting de klant. Compliment daarvoor.

• Uw oordeel over Friese Pridevlag
  • Beschrijf uw ervaring met Friese Pridevlag Kleurige en mooi uitgevoerde vlag, kwalitatief super.
  • Zou u Friese Pridevlag aanbevelen? Ja

Geen ervaring

Wij hebben een vlaggenmast met kerstverlichting besteld maar deze moet nog geplaatst worden. Dus dit is voor ons een beetje te voorbarig.

• Uw oordeel over Mastpakket met Fairybell inclusief plaatsing
  • Beschrijf uw ervaring met Mastpakket met Fairybell inclusief plaatsing Moet nog gebeuren
  • Zou u Mastpakket met Fairybell inclusief plaatsing aanbevelen? Nee

Prima vlag, ik wilde net een meer gespecifeerde bestellen maar deze werd te duur

Snelle levering. Wel als je een vlag eerder wil hebben dat het per dag eerder heel duur wordt. Wel raar dat een vlag niet op voorraad ligt bij hele specifieke weken waar de vlag juist bij hoort.

• Uw oordeel over Gay Pride Regenboogvlag
  • Beschrijf uw ervaring met Gay Pride Regenboogvlag N.v.t.
  • Zou u Gay Pride Regenboogvlag aanbevelen? Ja

ziet er prima uit

prima vlag

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat plus
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat plus prima vlag
  • Zou u Mastvlag rechtformaat plus aanbevelen? Ja

Prima prijs, vlot geleverd

• Uw oordeel over Spanner met spinhaak
  • Beschrijf uw ervaring met Spanner met spinhaak N.v.t.
  • Zou u Spanner met spinhaak aanbevelen? Ja

Topservice

Levering op tijd en naar verwachtingen. En een zeer vriendelijke klantenservice.

• Uw oordeel over Tafelvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Tafelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Tafelvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Voortreffelijk

Vlotte levering goede kwaliteit

• Beschrijf uw ervaring met Vlag “Met elkaar, voor elkaar!” Prima

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!