Korte-termijnbestelling komt ruim op tijd

I.v.m. een officiële uitreiking van het SDG-predicaat bestelde ik in het weekend een vlag. Het verwachtingsmanagement van DVC klopte en door het betalen van een kleine vergoeding voor eerdere levering kwam de besteld vlag keurig op tijd aan.

• Uw oordeel over SDG-vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met SDG-vlag ECO uitstekende kwaliteit en heldere kleuren
  • Zou u SDG-vlag ECO aanbevelen? Ja

Perfecte service en levering!

Prettige firma die je helpt als je er zelf niet uit komt.

• Uw oordeel over Beachvlag Sign Flag
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Sign Flag Mooi resultaat
  • Zou u Beachvlag Sign Flag aanbevelen? Ja

Tevreden klant

Snel afhandelen en bezorging, prima kwaliteit en mooi product.

• Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel Goed overnagedacht en fluisterstil
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Ik heb nog niets ontvangen

Geen ervaring, zonder levering

• Uw oordeel over Vlaggenmast met antidiefstal voorziening - Aluminium N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met antidiefstal voorziening - Aluminium N.v.t.
  • Zou u Vlaggenmast met antidiefstal voorziening - Aluminium aanbevelen? N.v.t.

Prima website

Ik kan niks negatiefs bedenken dus is de bestelling goed gegaan en netjes geleverd.

• Uw oordeel over Vlag gemeente Heerlen
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag gemeente Heerlen Wij hadden geen idee dat die er zo uit zag
  • Zou u Vlag gemeente Heerlen aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review, Claire! 😄

Snel geleverd en goede kwaliteit

Groepsvlaggetje ontworpen. Mooi in beeld gebracht bij de bestelling en precies zoals ik hem wilde.

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je review Marcel! Veel plezier met je bootvlag 😄

Levering te laat

De levering van mijn bestelde vlaggenmast en vlaggen was bij bestelling al anderhalve week later gepland, dat vind ik lang. De opgegeven leverdatum was net voor de verjaardag waarvoor het cadeau bedoeld was. Helaas werd die datum niet gehaald, zonder bericht vooraf. Bij contact werd een nieuwe datum doorgegeven (geen excuses) maar ook die datum is niet gehaald. Zet alleen een leverdatum bij een order als je dat ook kunt waarmaken.

• Uw oordeel over Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester N.v.t.
  • Zou u Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester aanbevelen? N.v.t.

Zeer vlot en snel te configureren en vervolgens te bestellen. Levering prima volgens aankondiging en je wordt goed op de hoogte gehouden. Vlaggen prima kwaliteit en voldoen volledig aan de verwachtingen.

• Uw oordeel over Bootvlag puntformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag puntformaat Simpel en snel samen te stellen. Keuze uit vele kleuren.
  • Zou u Bootvlag puntformaat aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review, Rudy! Veel plezier met je bootvlag 😀

Prima vlag

De vlag ziet er mooi uit. Wat me tegenvalt is dat niet duidelijk op de site vermeld staat ex btw. Vind ik misleidend

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Hoi Conny! Fijn dat je blij bent met de vlag! We proberen op zo veel mogelijk plekken aan te geven wat de prijs zal zijn zowel excl. als incl. BTW. Zo kun je dit zien als je over een product zweeft met je muis, bij het product zelf en nogmaals in het winkelmandje. We nemen je feedback mee en gaan kijken waar we dit nog meer kunnen tonen! 😀

De straat was enthousiast. Zie de foto die ik recent hebt toegestuurd.

• Uw oordeel over flagclips N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met flagclips N.v.t.
  • Zou u flagclips aanbevelen? N.v.t.

Hoi Nico! Goed om te horen en bedankt voor de mooie foto's 😃

goede kwaliteit. Uitstekende service.

Ik heb een bootvlag (eigen ontwerp) besteld. in tegenstelling tot algemene reclame drukwerkbedrijven weet DVC wat een bootvlag is. Er ging - bij mij - nog iets mis met het uploaden van mijn ontwerp. Ik werd binnen minuten gebeld en het was zo gefixed. Top service.

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat goede kwaliteit. Uitstekende service.
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Wauw, bedankt voor je review Herke! Fijn dat je het zo positief hebt ervaren. Ook leuk dat je hebt gekozen voor een eigen ontwerp! Veel plezier met je bootvlag 😄

helemaal goed

prima vlag en mast

• Uw oordeel over Vlaggenstok
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenstok N.v.t.
  • Zou u Vlaggenstok aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je review, Huib! 😄

Top service & kwaliteit

Zeer tevreden over mijn aankoop. Ook het meedenken van de klantservice was top.

• Uw oordeel over Factuurkosten N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Factuurkosten N.v.t.
  • Zou u Factuurkosten aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je review, Bas! Goed om te lezen 😄

super service

snelle service en snel geleverd

• Uw oordeel over Friese vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Friese vlag mooi product
  • Zou u Friese vlag aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review Kornelis! Veel plezier met de Fryske flagge 😄

Prima service, snel en heldere communicatie

Alles volgens wens verlopen. Website is wat veel klikken navigeren. Zou sneller kunnen. Jammer dat de clipjes voor vlagbeverstiging per stuk en niet per tweetal worden verkocht. Nu moest ik nogmaals bestellen met dus hoge verzendkosten. waarom niet 2 clipjes gratis bij een vlag? De prijs kan het niet zijn.

• Uw oordeel over Rood-wit-marine blauwe vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Rood-wit-marine blauwe vlag Voldoet aan wens
  • Zou u Rood-wit-marine blauwe vlag aanbevelen? Ja

Hoi Dirk! Dank je wel voor je review, fijn dat je tevreden bent met je vlag 😄 Jouw feedback over de clips gaan we meenemen, bedankt voor je feedback!

Ik kocht een vlag en kreeg er 5!

Ik kocht er een en kreeg er 5.

• Uw oordeel over Vlag “geefboerentoekomst.nl"
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag “geefboerentoekomst.nl" zakdoek
  • Zou u Vlag “geefboerentoekomst.nl" aanbevelen? Ja

Slecht product (Airborne vlag)

Kleuren komen niet overeen met de originele kleuren. Behoort paars en lichtblauw te zijn, maar is bruin en wit. Vlaggen worden niet teruggenomen. (via Google review wordt verwezen naar algemene voorwaarden). “Dit heeft u besteld” is de reactie via mail. Beoordeling op de website bij het product wordt niet geplaatst. Benieuwd of deze beoordeling (door DVC zelf gevraagd) wel wordt geplaatst…

• Uw oordeel over Airborne vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Airborne vlag Kleuren kloppen niet en zijn op de website niet te onderscheiden
  • Zou u Airborne vlag aanbevelen? Nee

Beste H, de kleuren zijn inderdaad niet de originele kleuren. Wij geven dit ook nergens aan, alleen dat de vlag door ons ontwikkeld is voor de wandeltocht. Op de afbeelding bij het product is ook te zien dat de kleuren inderdaad neigen naar bruin en wit, in plaats van paars en lichtblauw. We vinden het vervelend dat je hierover niet tevreden bent, we nemen je feedback mee en zullen dit duidelijker aangeven in de productieomschrijving.

Heel behulpzaam en vriendelijk

Heel behulpzaam met het ontwerp van de vlaggen. Daarna een snelle een goede en juiste levering. Tenslotte een prima kwaliteit geleverd.

• Uw oordeel over Beachvlag Flex
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Flex N.v.t.
  • Zou u Beachvlag Flex aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! 😄

1 groot drama

1 bestelling geplaatst en bestond uit 3 leveringen, buizen van het frame te lang (levering 1), spandoek kwam later, maar zag er goed uit (levering 2) en toen was het wachten op de bochten en muurbevestigingen (levering 3), die waren ze vergeten. Bij het spandoek zaten de verkeerde spanners en ik kreeg voor 1 besteld frame van 180x140 cm maar liefst 8 bochten en 14 muurbevestigingen terwijl ik er van elk maar 4 nodig had. Nu moet ik zelf de buizen nog op maat maken en heb zelf de goeie spanners elders besteld.

• Uw oordeel over Spandoek met frame
  • Beschrijf uw ervaring met Spandoek met frame Het eindresultaat zal zeker mooi zijn, ik ben nogal handig al zeg ik het zelf.
  • Zou u Spandoek met frame aanbevelen? Ja

Hoi Antoon, wat vervelend! Dat is natuurlijk niet zoals het hoort, ik geef het door aan mijn collega's. Fijn dat je, ondanks de vervelende levering, wel tevreden bent over het spandoek!

• Uw oordeel over Wimpelstok, rubber
  • Beschrijf uw ervaring met Wimpelstok, rubber N.v.t.
  • Zou u Wimpelstok, rubber aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review, fijn dat je tevreden bent met de wimpelstok 😄

Verkeerde levering

De levering is tot tweemaal toe onjuist. Ik hen tot nu toe nog steeds niet mijn bestelling ontvangen, waardoor ik een deadline van levering voor montage heb gemist. Erg ontevreden

• Uw oordeel over Vlaggenstokhouder (Ø 1.8 cm) N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenstokhouder (Ø 1.8 cm) N.v.t.
  • Zou u Vlaggenstokhouder (Ø 1.8 cm) aanbevelen? N.v.t.

Alles makkelijk te bestellen

Makkelijk bestelformulieren. Levering geheel volgens afspraak.

• Uw oordeel over Vlaggenstok
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenstok N.v.t.
  • Zou u Vlaggenstok aanbevelen? Ja

Hoi Hans, bedankt voor je review! Goed om te lezen 😄 Veel vlagplezier gewenst!

Prettige manier van bestellen

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

• Uw oordeel over Friese vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Friese vlag ECO N.v.t.
  • Zou u Friese vlag ECO aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review, Iko f! 😄

Snel en vakkundig

• Uw oordeel over Vlagpakket 4/5 mei
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket 4/5 mei N.v.t.
  • Zou u Vlagpakket 4/5 mei aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je review Helen! 😄

Super mooie parasol, zeer degelijk!

• Uw oordeel over Parasol Ø 400 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Parasol Ø 400 cm N.v.t.
  • Zou u Parasol Ø 400 cm aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review Wybe! Veel plezier met de parasol 😄

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!