Moeilijk bestelproces

Te ingewikkeld om het juiste te bestellen. Vroeger kon ik de vaste bestelling met 1 mailtje herhalen.

• Uw oordeel over Baniervlag
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag N.v.t.
  • Zou u Baniervlag aanbevelen? Ja

Altijd betrouwbaar, jammer van dat er geen relatiegeschenk in de doos zat..gemiste kans.

• Uw oordeel over Filipijnen vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Filipijnen vlag goed
  • Zou u Filipijnen vlag aanbevelen? Ja

Hoi Frans, bedankt voor je positieve review! Wat voor relatiegeschenk had je graag gezien bij de bestelling? Ideeën zijn altijd welkom 😃

Keurig op tijd en prima verpakt afgeleverd.

De kwaliteit van de vlag is geheel volgens mijn verwachting.

• Uw oordeel over Vlag Twentse Ros
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag Twentse Ros Geheel volgens verwachting
  • Zou u Vlag Twentse Ros aanbevelen? Ja

Jan, bedankt voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent. Veel vlagplezier gewenst! 😃

Alles snel en keurig geregeld

Al jaren lang dezelfde goede service.

• Uw oordeel over Banierbandje
  • Beschrijf uw ervaring met Banierbandje N.v.t.
  • Zou u Banierbandje aanbevelen? N.v.t.

Fantastisch, bedankt voor de positieve review! Daar zijn we blij mee 😃

Ik vond het artikel wel prijzig voor ringen die al na een half jaar kapot zijn. Kwaliteit??

• Uw oordeel over Set ringen
  • Beschrijf uw ervaring met Set ringen Duur
  • Zou u Set ringen aanbevelen? N.v.t.

Bestellen ging makkelijk, aflevering en aftersales was niet naar teverdenheid

zoals omschreven hierboven

• Uw oordeel over Vlaggenmast AD - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast AD - Polyester N.v.t.
  • Zou u Vlaggenmast AD - Polyester aanbevelen? N.v.t.

Hoi Jelle-Marco, goed om te lezen dat je tevreden bent over het bestelproces en het artikel. Wat jammer dat de aflevering van je bestelling en de aftersales niet aan je verwachting voldeden, heb je hierover contact opgenomen met ons webteam? Wellicht kunnen zij nog iets voor je betekenen, of meenemen in hun werkwijze.

Zeer tevreden met de kleur van de druk

Voor mijn organisatie heb ik een fullcolour vlag besteld met een kleurovergang, die mooier is geworden dan ik had verwacht. Ik had gekozen voor de optie om mijn ontwerp te laten controleren, dus dat gaf ook wel wat extra zekerheid.

• Uw oordeel over Baniervlag
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag Goed
  • Zou u Baniervlag aanbevelen? Ja

Wauw Maureen, wat positief! Fijn dat je tevreden bent. Veel vlagplezier gewenst 😃

Prima geholpen en aanbevolen

• Uw oordeel over Sierkussen
  • Beschrijf uw ervaring met Sierkussen N.v.t.
  • Zou u Sierkussen aanbevelen? Ja

Bedankt Corrie, goed om te lezen! 😃

Goede kwaliteit

Top kwaliteit en service. Vanuit binnendienst ook alle hulp om het juiste ontwerp te regelen. Alleen helaas Eur 17,50 extra moeten betalen omdat levering binnen vier werkdagen niet juist was. Het bleek verzenden binnen vier werkdagen. Ik dacht een dag extra te hebben, terwijl dat dit niet zo bleek te zijn. Vandaar extra kosten voor spoedzending.

• Uw oordeel over Bootvlag puntformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag puntformaat Mooi
  • Zou u Bootvlag puntformaat aanbevelen? Ja

Hoi Rob, bedankt voor je positieve review! Goed dat je aangeeft waar verbeterpunten liggen, we gaan kijken of we dit op een duidelijkere manier kunnen communiceren.

Prima service, hulp en kwaliteit!

Ik had geen goed bestand om een vlag te laten maken, DVC had heel veel geduld en begrip!

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Hoi Henk, bedankt voor je positieve review! We wensen je veel vlagplezier. Mocht je een leuke foto hebben, vinden we leuk om te ontvangen op marketing@dvc.nl! 😄

Alles correct verlopen. Graag offerte voor grote Oekraïense vlag.

Heel fraaie vlag.

• Uw oordeel over Vastelaoves vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vastelaoves vlag Mooi!
  • Zou u Vastelaoves vlag aanbevelen? Ja

Bedankt Harry, voor je positieve review! We wensen je een fijne carnaval 😁

Goede service, snelle levering!

• Uw oordeel over Beachvlag Flex
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Flex Mooie vlag voor een mooie prijs
  • Zou u Beachvlag Flex aanbevelen? Ja

Goed om te lezen dat je tevreden bent! Veel plezier met de beachvlag 😄

makkelijk bestellen vlot in huis. Prima

Goed, mooie wimpel, netjes bezorgd

• Uw oordeel over Wimpel Oekraine
  • Beschrijf uw ervaring met Wimpel Oekraine goed
  • Zou u Wimpel Oekraine aanbevelen? Ja

Bedankt Allard, voor je positieve review! 😄

Moaie Fryske flagge..

Krekt wat ik ferwachte fan de DVC.

• Uw oordeel over Friese vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Friese vlag ECO Mooie vlag
  • Zou u Friese vlag ECO aanbevelen? Ja

Bêst genôch, tige tank foar dyn review! 😄

Zeer Goed

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Uw oordeel over Groningse fluisterwimpel 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Groningse fluisterwimpel 30 x 300 cm goed
  • Zou u Groningse fluisterwimpel 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review, Cornelis! 😄

Eigen ontwerp eenvoudig insturen en binnen een paar dagen een vlag in huis

nadat ik mijn eigenontwerp heb ingezonden heb ik ruim binnen een week de vlaggen in huis. Top service voor een heel redelijke prijs!

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat Top kwaliteit
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Wauw, goed om te lezen Michel! Mocht je een leuke foto hebben, vinden we ook leuk om te zien! marketing@dvc.nl 😄

ik woon zelf in friesland en had binnen twee dagen een vlag nodig en heb een mail gestuurd of ze deze specifieke vlag op voorraad hadden. Dát hadden ze gelukkig en zei, ik kom em graag afhalen want dat online geneuzel vind ik niks maar meer ook zodat ik zeker weet dat ik em op tijd heb en of het écht de juiste vlag is en dan heb ik geen bezorg kosten, ik moet tóch in de buurt zijn.. HELAAS was afhalen en betalen absoluut geen optie. En da's jammer. Ik ben nog ouderwets en hou van persoonlijke contacten. èn wat jammer is, is dat de bezorgkosten wel erg duur zijn naar mijn mening. Ik ken in ieder geval wel goedkopere opties om mijn eigen pakketten te versturen, voor de rest een geweldig mooie vlag ontvangen van super kwaliteit.

• Uw oordeel over Taiwanese vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Taiwanese vlag Mooie vlag, goede kwaliteit
  • Zou u Taiwanese vlag aanbevelen? Ja

Hoi Michiel! Inderdaad, afhalen is nog niet mogelijk bij onze locatie. Wel staat dit op ons wensenlijst en werken we naar een oplossing. Fijn dat je in ieder geval tevreden bent over de vlag en de kwaliteit! 😄

Ziet er uitstekend uit

Op dit moment de carnavalsvlag nog niet top gehesen, kom in de komende weken ergens, maar ben overtuigt dat die mooi zal hangen/waaien t.g.v de gebruikte glansstof

• Uw oordeel over Vastelaoves vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vastelaoves vlag Nog net te vroeg
  • Zou u Vastelaoves vlag aanbevelen? Ja

Hoi Wim, wat leuk! Mocht je een leuke foto hebben, mag je die altijd mailen naar marketing@dvc.nl, vinden we erg leuk om te zien 😄 We wensen je alvast een fijne carnaval!

Snel geleverd, prima kwaliteit

Snel geleverd en prima kwaliteit

• Uw oordeel over Vlagpakket luxe
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket luxe N.v.t.
  • Zou u Vlagpakket luxe aanbevelen? Ja

Wauw, bedankt voor je positieve review! 😄

Bestelling, begeleiding product optimaal uitleg en advies Maar een hele grote maar… ik heb extra geld betaald voor snelle bezorging. Het bedrijf dat goederen aflevert. Heeft totaal geen moeite gedaan om het pakket op tijd en juiste persoon afgegeven. Nergens aangebeld en niet de moeite genomen om mij te bellen. Er stond nota benen een nummer op het pakket. In mijn geval gaat het om een vlag voor een uitvaart van een vriend van mij. Zeer slordig !!! Zeker voor het extra geld die er voor betaald is . Daarin tegen heeft DVC een hele zoektocht gedaan en werd op de valreep met geregeld. Ik moest wel een waar naar een depo komen. Maar goed net voor de uitvaart geregeld.

• Uw oordeel over Mastvlag hoogformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag hoogformaat N.v.t.
  • Zou u Mastvlag hoogformaat aanbevelen? N.v.t.

Hoi Filip, wat vervelend om te horen dat de bezorgservice het pakketje niet op tijd zou bezorgen.. Goed dat je contact hebt opgenomen en fijn dat de collega's van het webteam je hebben kunnen helpen! Blij om te horen dat het bestelproces en de bestelling wél in orde waren 🙂

Overzichtelijke site, alles is heel duidelijk en loopt soepel

• Uw oordeel over Verenigd Koninkrijk vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Verenigd Koninkrijk vlag N.v.t.
  • Zou u Verenigd Koninkrijk vlag aanbevelen? Ja

Dag Cornelis, wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met de vlag 😀

Website duidelijk. Product goed omschreven. Snel geleverd.

• Uw oordeel over Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm Mooie kwaluteit
  • Zou u Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

Dank je wel voor je positieve review, Bettina! We wensen je veel plezier met de wimpel 😀

Makkelijk en snel besteld en geleverd

Makkelijk bestellen en snel en netjes geleverd.

• Uw oordeel over Wimpel met eigen ontwerp
  • Beschrijf uw ervaring met Wimpel met eigen ontwerp Mooi product.
  • Zou u Wimpel met eigen ontwerp aanbevelen? Ja

Fantastisch Mary, dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! 😀 Mocht je een leuke foto hebben, vinden wij het ook super leuk om te zien! Dat mag naar marketing@dvc.nl. Fijne dag!

Snelle levering, goede service en degelijke kwaliteit.

• Uw oordeel over Vlaggenstokhouder (Ø 3 cm)
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenstokhouder (Ø 3 cm) Degelijk
  • Zou u Vlaggenstokhouder (Ø 3 cm) aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review Eric, top! 😀

Teleurstellend

Na nog geen half jaar hangen de rafels er al aan, voor je dure geld! Ik mag toch wel een goede kwaliteit verwachten bij deze vlaggencentrale, Gebeld met de klantenservice, maar wat blijkt; dat de vlaggen maar 3 tot 6 maanden meegaan en ik nog geluk heb gehad dat het een half jaar gehangen heeft.

• Uw oordeel over Product
  • Beschrijf uw ervaring met Product Zeer matig
  • Zou u Product aanbevelen? Nee

Hoi Cam, wat jammer dat de vlag niet voldoet aan je verwachtingen. Vlaggen hangen nou eenmaal buiten en hebben soms veel te verduren. Meer over de levensduur lees je hier: https://dvc.nl/klantenservice/onderhoud. Ik kan je helaas niet verder helpen.

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!