Zeer goede ervaring met DVC

Snelle reactie voor het maken van een afspraak. Vakkundige en zeer vriendelijke monteur.

• Uw oordeel over Plaatsing(en)
  • Beschrijf uw ervaring met Plaatsing(en) Vakkundig en in twee dagen geplaatst
  • Zou u Plaatsing(en) aanbevelen? Ja

Beste Erik, Wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

conform ontwerp gemaakt

prima werk

• Uw oordeel over Baniervlag
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag goed
  • Zou u Baniervlag aanbevelen? Ja

Beste Edwin, Bedankt voor het achterlaten van een review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Zoals altijd…….

Weer vlot geregeld en van een goede kwaliteit.

• Uw oordeel over Vlag gemeente Heemskerk
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag gemeente Heemskerk N.v.t.
  • Zou u Vlag gemeente Heemskerk aanbevelen? Ja

Beste Frans, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Mooie kwaliteit

Prima vlaggen en kwaliteit voelt goed aan. Goed afgewerkt en ook nog eens snel geleverd.

• Uw oordeel over Nederlandse Antillen vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse Antillen vlag N.v.t.
  • Zou u Nederlandse Antillen vlag aanbevelen? Ja

Beste Iwan, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Goed en snel geleverd

Prima vlag en wimpel met stok en houder om de stok op te hangen. Helemaal compleet!

• Uw oordeel over Vlagpakket OP=OP N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket OP=OP N.v.t.
  • Zou u Vlagpakket OP=OP aanbevelen? N.v.t.

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel vlagplezier. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Vriendelijk, degelijk en correct.

DVC is een bedrijf waar mensen weten waar ze het over hebben. Eén min puntje: trage website af en toe

• Uw oordeel over Peesdoek voor textielframe
  • Beschrijf uw ervaring met Peesdoek voor textielframe Keurig
  • Zou u Peesdoek voor textielframe aanbevelen? Ja

Beste Carole, Bedankt voor het achterlaten van een review en het delen van je feedback!

Niet goed

De levering niet op tijd Niet de bestelde producten geleverd

• Uw oordeel over Roll-over vlaggenstok
  • Beschrijf uw ervaring met Roll-over vlaggenstok Niet geleverd
  • Zou u Roll-over vlaggenstok aanbevelen? Nee

Beste Willem, Wat vervelend om te horen dat de levering niet op tijd is en je de verkeerde producten hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik heb mijn collega's van afdeling Support gevraagd om contact met je op te nemen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Betrouwbaar

.mooi op tijd geleverd

• Uw oordeel over Groningse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Groningse vlag Mooi product
  • Zou u Groningse vlag aanbevelen? Ja

Beste Henk, Bedankt voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Gewoon perfect voor een goede kwaliteit en mooie prijs

• Uw oordeel over Rood-wit-marine blauwe vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Rood-wit-marine blauwe vlag N.v.t.
  • Zou u Rood-wit-marine blauwe vlag aanbevelen? Ja

Beste Wim, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Mooi product snrl geleverd

Mooi product snel geleverd

• Uw oordeel over Wales vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Wales vlag Het was een feest de vlag te sien wapperen
  • Zou u Wales vlag aanbevelen? Ja

Beste Gérard, Bedankt voor je review en veel vlagplezier gewenst!

Zie hieronder, kwam wat laat binnen

Vandaag besteld, morgen in huis was beter.

• Uw oordeel over Nederlandse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse vlag N.v.t.
  • Zou u Nederlandse vlag aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je vlag laat binnen was. Zodra het product ons magazijn verlaat hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd. Dit ligt bij de vervoerder. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

DVC prima, GLS waardeloos.

Mooie Friese wimpel voor goede prijs, snelle levering door DVC. Bezorging door GLS een drama, houden zich nergens aan.

• Uw oordeel over Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm Mooi
  • Zou u Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

Beste Johan, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet soepel is verlopen! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Geweldig en super snel

Goede klantenservice. Bij telefonische vragen goed en.duidelijke antwoorden gekregen. Levering overeenkomstig toezegging bij bestelling. Levering liep gesmeerd.

• Uw oordeel over Oranje vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Oranje vlag Mooie kleur en goede kwaliteit materiaal
  • Zou u Oranje vlag aanbevelen? Ja

Beste Jan, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Snel, duurzaam en ziet er goed uit

Alles op de website was gebruiksvriendelijk en het werd snel geleverd. Wij van Fair Future Generators, zijn heel erg blij met onze mastvlag voor het klimaat-traineeship!

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat ECO N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

Bedankt voor het delen van jullie ervaring! We wensen jullie veel vlagplezier toe. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

prima service

het bestelde werd op tijd geleverd !

• Uw oordeel over Oekraine vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Oekraine vlag hij hangt nog steeds buiten
  • Zou u Oekraine vlag aanbevelen? Ja

Beste Ine, Fijn om te horen dat je bestelling op tijd is geleverd! Bedankt voor het plaatsen van een review. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Mooi product, snel geleverd

Ik heb 2 beachflags met eigen ontwerp besteld + toebehoren: ziet er allemaal erg mooi uit. Gemakkelijk digitaal uit te werken en te uploaden.

• Uw oordeel over Voetplaat antraciet, 40x40 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Voetplaat antraciet, 40x40 cm Is mooi van kleur en afwerking; goed zwaar!
  • Zou u Voetplaat antraciet, 40x40 cm aanbevelen? Ja

Beste Monique, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Mastvlaggen, perfect geregeld!

Twee mastvlaggen met voet besteld en binnen een week netjes geleverd gekregen. Ze zien er echt super uit, precies zoals ik het in gedachten had. Top kwaliteit.

• Uw oordeel over Beachvlag Sign Flag
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Sign Flag Top!
  • Zou u Beachvlag Sign Flag aanbevelen? Ja

Beste Kris, Fijn om te horen dat je tevreden bent! We wensen je veel vlagplezier. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Snel en correct

Het was snel en correct besteld en geleverd

• Uw oordeel over Hollandse Leeuw vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Hollandse Leeuw vlag Hij wapperde fier ad mast
  • Zou u Hollandse Leeuw vlag aanbevelen? Ja

Beste Nils, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Prima product, maar….

… de bestelsite verdient een fikse update!

• Uw oordeel over Zuid-Afrika vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Zuid-Afrika vlag Zorgvuldig gemaakt. Tóp!
  • Zou u Zuid-Afrika vlag aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoopt! We horen graag je feedback m.b.t. onze website om onze service te verbeteren. Mocht je verbeterpunten hebben dan mag je deze altijd met onze delen via [email protected] Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Levering nog niet compleet

De vlaggen die ik heb besteld zijn precies zoals ik me had voorgesteld. Voldoen dus 100%.I Ik heb echter maar 3 van de 4 vlaggen ontvangen en geen bericht gehad van een nalevering of zo. Ik heb dat gisteren (een zondag) doorgegeven met bestelnummer etc. Ik wacht nog op een reactie. Nogmaals: het geleverde voldoet 100%

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat Nog niet ontvangen
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? N.v.t.

Beste Jan, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de vlaggen! Onze support afdeling zal zsm op je mail reageren. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Goede service!

Snelle hulp en er wordt fijn meegedacht!

• Uw oordeel over Event M
  • Beschrijf uw ervaring met Event M Top
  • Zou u Event M aanbevelen? Ja

Beste Marit, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Helemaal naar wens

• Uw oordeel over Zeeuwse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Zeeuwse vlag N.v.t.
  • Zou u Zeeuwse vlag aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Supersnel geregeld

In verband met de vakantie zat er nog geen week tussen de bestelling en het plaatsen. We zijn er heel erg blij mee. Het enige is dat we een extra wimpel erbij wilden en één dag na de bestelling hierover gebeld hebben, echter kon die niet worden toegevoegd aan dezelfde levering als de paal. Maar verder zijn we super tevreden.

• Uw oordeel over Vlaggenmast inclusief plaatsing - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast inclusief plaatsing - Polyester Super
  • Zou u Vlaggenmast inclusief plaatsing - Polyester aanbevelen? Ja

Beste Rozwita, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Makkelijk proces en snelle levering

Wij hebben de Engelstalige Sustainable Development Goals vlag aangevraagd en dat proces ging soepel en de levering ging snel, dus we zijn heel tevreden.

• Uw oordeel over SDG-vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met SDG-vlag ECO Goed materiaal
  • Zou u SDG-vlag ECO aanbevelen? Ja

Beste Esther, Bedankt voor je review en veel vlag plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Korrekt

Mooi. De kleuren zouden iets helderder mogen zijn.

• Uw oordeel over Friese Pridevlag
  • Beschrijf uw ervaring met Friese Pridevlag N.v.t.
  • Zou u Friese Pridevlag aanbevelen? Ja

Bedankt voor je feedback en het achterlaten van een review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Holwerderweg 25

9101PA Dokkum

0519-228 228

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!