Filters

10

Mooi materiaal, kleur komt mooi iit

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Kioskvlag PVC voor aan de gevel dubbelzijdig
  • Beschrijf uw ervaring met Kioskvlag PVC voor aan de gevel dubbelzijdig -
  • Zou u Kioskvlag PVC voor aan de gevel dubbelzijdig aanbevelen? Ja
10

Hele goeie ervaring.

Mijn ervaring is bijzonder prettig verlopen. Eerst gebeld, omdat we rouw vlaggen nodig hadden. Gelukkig had mendelen bij DVC. BINNEN 5 dagen vlaggen op de mat. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Rouw vlag met kruis
  • Beschrijf uw ervaring met Rouw vlag met kruis Hebben wij nodig om de uitvaart via een boot te doen. Vanuit Vreeswijk naar Jutphaas (Nieuwegein) en zo naar het Crematiecentrum Noorderveld
  • Zou u Rouw vlag met kruis aanbevelen? Ja
9

zeer snel de vlag binnen

prima website snelle leveringen mooi materiaal vlag vlag voor het uitvoeren van een as verstrooiing op onze Luna Azul

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Suriname vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Suriname vlag ziet er goed uit!
  • Zou u Suriname vlag aanbevelen? Ja
10

Prima

Correct afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Overijsselse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Overijsselse fluisterwimpel N.v.t.
  • Zou u Overijsselse fluisterwimpel aanbevelen? Ja
10

prima

x

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel geluidloos
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja
10

Toch geleverd

Er was wat mis gegaan bij de bestelling met de wimpels. Maar ik heb even gebeld en jullie hebben het goed opgelost. Bedankt voor de snelle reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Fluisterwimpel Terschelling
  • Beschrijf uw ervaring met Fluisterwimpel Terschelling N.v.t.
  • Zou u Fluisterwimpel Terschelling aanbevelen? Ja
5

Matig

De wimpel is heel snel verkleurd, vooral de rode kleur. We moeten ieder jaar een nieuwe kopen, want zo’n grauwe verkleurde wimpel is geen gezicht. Kunt u geen ander materiaal gebruiken zodat we ons niet na een paar maanden alweer ergeren? Graag antwoord op onze vraag Alvast bedankt Familie Maring Heufkens 302 5403 LR. Uden

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel Verkleurt snel
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Familie Maring, Wij adviseren om elke 3 maand uw vlag/wimpel te vervangen. Dit omdat een dergelijke vlag of wimpel erg onderhevig is aan de weersomstandigheden. Na verloop van tijd kan dit inderdaad resulteren in verkleuren en/of beschadigen van het doek. Hopelijk schept dit wat duidelijkheid over de verkleuring die u ziet. Alsnog bedankt voor de review! Groeten, Team DVC

4

Goed maar nog niets ontvangen!

Er zou een nieuwe knop voor de vlaggenmast nagestuurd worden.....tot op heden nog niets ontvangen. Dus een goed voor afhandeling van de klacht na mijn mail, maar een dikke onvoldoende voor de uitvoering!

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over Vlagpakket Chic
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket Chic Zie hierboven
  • Zou u Vlagpakket Chic aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Ludy, dat is erg vervelend! Ik heb je klacht doorgezet naar ons support team. Zij zullen contact met je opnemen om te kijken wat er mis gaat en hoe we dit op kunnen lossen. Onze excuses! Groeten, Team DVC

4

Het product is prima maar de bezorgservice zeer slecht.

Product voldoet aan verwachting maar de bezorgservice houdt zich niet aan de afspraken. Het thuiswerken -om bestelling in ontvangst te kunnen nemen- is achteraf overbodig en kost de klant dus gewoon verlof aan het einde van de rit. Erg slecht!

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over Roll-over vlaggenstok
  • Beschrijf uw ervaring met Roll-over vlaggenstok N.v.t.
  • Zou u Roll-over vlaggenstok aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Spijtig om te horen dat de bezorgdienst niet aan zijn afspraken heeft voldaan. Helaas ligt dit buiten ons bereik en kunnen we u hier verder niet mee helpen. Fijn dat het product wél aan uw verwachtingen voldoet en bedankt voor de beoordeling! Groeten, Team DVC

8

Top

Reeds vele jaren bij jullie vlaggen besteld en nu een eigen gemaakte vaan . Top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Wimpel met eigen ontwerp
  • Beschrijf uw ervaring met Wimpel met eigen ontwerp Zeer mooi geworden.
  • Zou u Wimpel met eigen ontwerp aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed om te horen, dankjewel voor de review! Groeten, Team DVC

10

prima kwaliteit

Een goede levering van een kwalitatief goed produkt. Binnen een aanvaardbare tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Transgender vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Transgender vlag Trots
  • Zou u Transgender vlag aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Veel plezier van je bestelling! Bedankt voor de beoordeling. Groeten, Team DVC

10

Goede bedrukking en uitstekende service

Miste 1 klemmetje op het buizenframe v/d 4 sets beachvlaggen die ik had besteld. Hierover gebeld en de volgende dag had ik al een zakje klemmetjes in huis. Bedankt voor de snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Event S N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Event S N.v.t.
  • Zou u Event S aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn dat we je goed en vlot hebben kunnen helpen. Bedankt voor de review! Groeten, Team DVC

10

Mooi artikel

Zie t maximale aantal sterren...

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Drentse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Drentse fluisterwimpel N.v.t.
  • Zou u Drentse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de beoordeling! Veel plezier van je bestelling. Groeten, Team DVC

7

Snelle levering,goed product jammer van de afhandeling

Het product is mooi en kwalitatief goed. Het product is ook snel geleverd. Enige minpunt is het kan nooit geretourneerd worden omdat ze zeggen dat het een product op maat is terwijl het standaard opdrukken zijn. Wij hadden deze helaas 2x gekregen en dacht eventueel kan het opgelost worden met een waardecheque. Ik begrijp dat je niet altijd geld terug krijgt het zou voor ons een goede oplossing zijn geweest. Ik zou hier persoonlijk niet snel meer bestellen omdat er geen producten retour gestuurd kunnen worden dan moet ik al echt zeker zijn van het product

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over Vastelaoves vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vastelaoves vlag N.v.t.
  • Zou u Vastelaoves vlag aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Joana, In ons online assortiment vindt je inderdaad standaard ontwerpen. Echter liggen niet alle vlaggen standaard op voorraad en wordt een deel van onze vlaggen 'on demand' geprint. Dit betekent dat een dergelijke vlag speciaal voor een bestelling wordt gedrukt. Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid. Fijn dat je alsnog tevreden bent over de kwaliteit en de verzending ervan. Bedankt voor je review! Groeten, Team DVC

10

uitstekend ook nadat de vlag verkeerd verzonden was

bleek de vlag verkeerd verzonden maar direct is er gereageerd en een nieuwe vlag gemaakt en met spoed verzonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen. Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van de bestelling! Groeten, Team DVC

9

Topvlag!

Enorme topkwaliteit. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Vrede vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vrede vlag Mooi, kwalitatief hoogwaardig
  • Zou u Vrede vlag aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review! Veel plezier van je bestelling. Groeten, Team DVC

10

goed product, keurig geïnformeerd over transport

snel, no nonsens, adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Event S
  • Beschrijf uw ervaring met Event S N.v.t.
  • Zou u Event S aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat je een goede ervaring had. Bedankt voor de beoordeling! Groeten, Team DVC

4

Teleurgesteld

Extra betaald om de levering zaterdag voor 12 uur geleverd te krijgen en nu wordt hij 2 dagen te laat geleverd door GLS.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat aanbevelen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hallo Jacco, Vervelend dat je de vlag niet op tijd hebt ontvangen. Helaas ligt dit probleem bij de vervoerder, waarop wij geen invloed hebben. Wellicht schept dit wat meer duidelijkheid. Natuurlijk hopen we dat je alsnog een mooie vlag van ons hebt ontvangen! Groeten, Team DVC

10

Snelle levering en mooie uitvoering

Prima aanschaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Gelderse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Gelderse fluisterwimpel N.v.t.
  • Zou u Gelderse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je beoordeling Frans! Groeten, Team DVC

10

Goede timing van deze vlaggen toen ze binnenkwamen

Ik zal jullie bedrijf graag promoten

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Zeeuwse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Zeeuwse vlag Mooie vorm
  • Zou u Zeeuwse vlag aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Snelle levering en prima product

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Duitsland vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Duitsland vlag Wappert prima, maar blijft nat
  • Zou u Duitsland vlag aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Geweldige support en kwaliteit !

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over AD-worstgewicht
  • Beschrijf uw ervaring met AD-worstgewicht N.v.t.
  • Zou u AD-worstgewicht aanbevelen? Ja
7

Goede levering duidelijke site

Ik moest een carnavals vlag hebben en vind die combi met de leeuw die de limburgsevlag verdrijft wel leuk. Kwaliteit is goed alleen ben ik niet tevreden over de kleur, rood geel groen is normaliter een diepe warmere kleur en deze doet een beetje chemische fluoride aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Vastelaoves vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vastelaoves vlag Kleuren zijn te licht van teint
  • Zou u Vastelaoves vlag aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Edwin, Jammer dat je niet tevreden bent over de kleuren. We streven er altijd naar om de kleur zo dicht mogelijk bij het originele ontwerp brengen. Echter kan dit door diverse invloeden toch (licht) afwijken. Fijn dat je toch tevreden bent over de kwaliteit en bedankt voor je beoordeling! Groeten, Team DVC

9

Makkelijk te bestellen en netjes geleverd

Eenvoudig om te bestellen. Netjes geleverd. Ziet er kwalitatief goed uit. Aangezien er niet zo vaak gevlagd wordt, zullen we de komende tijd er vast plezier van hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Vlagpakket luxe
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket luxe Prima
  • Zou u Vlagpakket luxe aanbevelen? Ja
9

Ruime keuze, hoge kwaliteit en snelle levering

Ik ben al bijna 30 jaar klant van DVC voor (Friese en Limburgse) vlaggen en wimpels, zowel voor onszelf als voor familie en vrienden. De producten zijn duurzaam. De eerste mast, een polyester mast van 6 meter met grondbuis is nu ruim 25 jaar oud, en ziet er nog steeds zeer goed uit (mogelijk ook dankzij jaarlijks schoonmaken met autowas), is mee verhuisd naar onze tweede woning. Wimpels verkleuren uiteraard, en zijn iedere 4-5 jaar te vervangen. De Oekraïense vlag die ik bij het begin van de oorlog heb gekocht hangt - tegen de regels in welliswaar - nu helaas al weer bijna 2 jaar onafgebroken buiten, en ziet er nog zeer goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over Limburgse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Limburgse fluisterwimpel duurzaam en stil
  • Zou u Limburgse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.