Perfect afwerking en levering

Kwaliteit materiaal druk en levering

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Prima service Snelle reacties en goede antwoord op vragen.

• Uw oordeel over Plaatsing(en)
  • Beschrijf uw ervaring met Plaatsing(en) Ik was niet aanwezig bij de plaatsing maar hij is exact geplaatst op de plek die wij wilden
  • Zou u Plaatsing(en) aanbevelen? Ja

Goed verkeerde levering werd snel gecorrigeerd (moest seinvlag A zijn kreeg seinvlag 4)

• Uw oordeel over Seinvlag A
  • Beschrijf uw ervaring met Seinvlag A N.v.t.
  • Zou u Seinvlag A aanbevelen? N.v.t.

Goed overzichtelijk aanbod op de website, en vlotte en nette levering !

De site is overzichtelijk en het gezochte artikel daarom snel te vinden. Prettig winkelen dus!

• Uw oordeel over Nederlandse wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse wimpel Mooie kwaliteit.
  • Zou u Nederlandse wimpel aanbevelen? Ja

Zoals het hoort

Zocht een goede vlaggenstok met houder dit om de NAC Breda vlag buiten te hangen als ze spelen omdat mijn zoontje en ik niet fysiek in het stadion mogen zijn vanwege Corona en kwam op de site van dit bedrijf terecht. Top ervaring! Snel geleverd, kwaliteits materiaal en scherpe prijs! Aanrader!

• Uw oordeel over Set vlaggenstok compleet met kunststof knop wit
  • Beschrijf uw ervaring met Set vlaggenstok compleet met kunststof knop wit Super!
  • Zou u Set vlaggenstok compleet met kunststof knop wit aanbevelen? Ja

Nog niks aangekomen

Ik wordt eerder om een review gevraagd dan de order ontvangen is, dus kan nog niks over het product zeggen. Bestelproces is prima en makkelijk, maar technisch zou ik adviseren de review verzoek os na levering te versturen

• Uw oordeel over Baniervlag N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag N.v.t.
  • Zou u Baniervlag aanbevelen? N.v.t.

Snelle verzending

Een vlag besteld, snel geleverd. Enige is dat materiaal wat stugger is dan we verwachten, maar verder prima.

• Uw oordeel over Nederlandse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse vlag N.v.t.
  • Zou u Nederlandse vlag aanbevelen? Ja

Tesamen met de vlaggenmast geleverd, duurde wel even.

Helaas zat er zo’n ‘nylon’ vlag van Buren in. Ik had gehoopt op een ouderwetse ‘ katoenen’ vlag. Daar zijn de kleuren veel mooier van.

• Uw oordeel over Vlag gemeente Buren
  • Beschrijf uw ervaring met Vlag gemeente Buren Helaas van een nylon
  • Zou u Vlag gemeente Buren aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Mooie vlag, snel geleverd en van goede kwaliteit.

• Uw oordeel over Vastelaoves vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vastelaoves vlag Mooie vlag, voor een mooie prijs
  • Zou u Vastelaoves vlag aanbevelen? Ja

2x vlag besteld...snelle levering, goede kwaliteit. Voor brievenbus pakket wel veel verzendkosten....

• Uw oordeel over Hoera in lytse Poppe
  • Beschrijf uw ervaring met Hoera in lytse Poppe N.v.t.
  • Zou u Hoera in lytse Poppe aanbevelen? Ja

zeer vriendelijk en snelle terugkoppeling.

De vlaggenmast moet nog geplaatst worden. De service is goed, bij terugbel afspraak wordt dit snel gedaan. Ik had 2x 6 mtr bested en moest 1x 6 en 1x 7 worden. Het theoretisch omruilen in hun systeem is wel omslachtig, zelfs net na de online bestelling. Zorg er goed voor dat je in een keer de juiste online bestelling doet. Mocht je niet helemaal zeker weten wat je nodig hebt maar wel een plaatsing afspraak willen maken dan zou ik adviseren om te bellen.

• Uw oordeel over Vlaggenmast antidiefstal inclusief plaatsing - Polyester N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast antidiefstal inclusief plaatsing - Polyester N.v.t.
  • Zou u Vlaggenmast antidiefstal inclusief plaatsing - Polyester aanbevelen? N.v.t.

• Uw oordeel over Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm Goed
  • Zou u Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

Vlag ziet er goed uit.

Afwerking kan beter rondom om zoomen.

• Uw oordeel over Race vlag 33
  • Beschrijf uw ervaring met Race vlag 33 N.v.t.
  • Zou u Race vlag 33 aanbevelen? Ja

Heel lek dat de vlag redelijk snel is gekomen.

De vlag is toch nog redelijk snel gekomen,ondanks dat de bezorgers het heel druk hebben gehad den ik. Alleen had ik wel op gezoomde randen gehoopt ivm verlengen levensduur ,( of ik heb de optie vergeten ,kan ook natuurlijk )

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Goed, snel en mooi spul.

Makkelijk zelf te ontwerpen, met tekst, plaatje erbij en snel geleverd, gezien de feestdagen!

• Uw oordeel over Beachvlag Flex
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Flex N.v.t.
  • Zou u Beachvlag Flex aanbevelen? Ja

Prima, snelle afhandeling, mooi materiaal

Zelfs tijdens de kerstdagen keurig op tijd bezorgd zoals beloofd bij bestelling!

• Uw oordeel over Vlagpakket OP=OP
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket OP=OP Top
  • Zou u Vlagpakket OP=OP aanbevelen? Ja

Geleverde was exact het verwachte, prima

De kwaliteit voldoet geheel aan de verwachtingen. Per ongeluk ontving ik 2 wimpels, hoewel ik slechts één heb betaald. Omdat ik zo tevreden ben, retourneer ik de tweede wimpel niet, maar ik zal hem gewoon betalen.

• Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel ervaring is er nog niet
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Makkelijk beztellen. Volgende dag in huis.

• Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel N.v.t.
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Doet wat het beloofd

• Uw oordeel over Race vlag 33
  • Beschrijf uw ervaring met Race vlag 33 N.v.t.
  • Zou u Race vlag 33 aanbevelen? Ja

Probleemloos

Feestelijk gezicht

• Uw oordeel over Peer zilver aluminium
  • Beschrijf uw ervaring met Peer zilver aluminium Mooi om te zien
  • Zou u Peer zilver aluminium aanbevelen? Ja

vlaggenmast super maar het lichtnet is vreselijk

Het net met de lichtjes is een grote ramp. De draden zijn dun en krullen telkens weer opnieuw in elkaar. Geloof niet dat je dit net vaker gaat gebruiken.

• Uw oordeel over Mastpakket met Led Tree kerst - Polyester Fairybell
  • Beschrijf uw ervaring met Mastpakket met Led Tree kerst - Polyester Fairybell vreselijk
  • Zou u Mastpakket met Led Tree kerst - Polyester Fairybell aanbevelen? Nee

Precies wat ik verwachtte en snel geleverd.

Mooie vlaggen en lijken goede kwaliteit.

• Uw oordeel over Griekse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Griekse vlag Goed en snel geleverd
  • Zou u Griekse vlag aanbevelen? Ja

prima geleverd

De kunststof bus onder de peer was helemaal verteerd, en moest worden vervangen. Betere kunststof of een ander materiaal zal een langere levensduur geven.

• Uw oordeel over Peer goud messing
  • Beschrijf uw ervaring met Peer goud messing enige corrosie na 15 jaar,
  • Zou u Peer goud messing aanbevelen? Ja

Goede site met veen keuzes en snel geleverd.

Op zoek naar een nieuw vlaggenkoord kwam ik deze site tegen en deze viel op door de juiste keuzes en de redelijke prijzen en verzend kosten. Dus besteld en de volgende morgen in de bus. Prima dus.

• Uw oordeel over Vlaggenkoord 4-8m mast, 4mm
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenkoord 4-8m mast, 4mm Goed stevig koord
  • Zou u Vlaggenkoord 4-8m mast, 4mm aanbevelen? Ja

Ontwerp goed uitgevoerd, snelle levering.

Via de website hebben wij een vlag samengesteld, dit ging vrij simpel, bestellen ging makkelijk en de levering was snel.

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat ECO N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!