Makkelijk proces en snelle levering

Wij hebben de Engelstalige Sustainable Development Goals vlag aangevraagd en dat proces ging soepel en de levering ging snel, dus we zijn heel tevreden.

• Uw oordeel over SDG-vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met SDG-vlag ECO Goed materiaal
  • Zou u SDG-vlag ECO aanbevelen? Ja

Beste Esther, Bedankt voor je review en veel vlag plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Korrekt

Mooi. De kleuren zouden iets helderder mogen zijn.

• Uw oordeel over Friese Pridevlag
  • Beschrijf uw ervaring met Friese Pridevlag N.v.t.
  • Zou u Friese Pridevlag aanbevelen? Ja

Bedankt voor je feedback en het achterlaten van een review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Doen wat is beloofd

Geschatte Levering op dag X is levering dag X

• Uw oordeel over Hollandse Leeuw vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Hollandse Leeuw vlag Sinds hij hang hebben de mannen niet meer verloren.
  • Zou u Hollandse Leeuw vlag aanbevelen? Ja

Beste Edwin, Bedankt voor je review. Laten we hopen dat ze morgenavond weer winnen! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Precies wat we vroegen, kregen we ook!

Netjes op tijd, via de chat goede ondersteuning.

• Uw oordeel over Mobiele houder
  • Beschrijf uw ervaring met Mobiele houder stevig
  • Zou u Mobiele houder aanbevelen? Ja

Beste Willem, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Goede service en snelle beantwoording van een vraag mijnerzijds.

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat Mooie vlaggen
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Beste Ron, Bedankt voor je review en veel vlagplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Fantastische service

Ik had telefonisch contact en werd bijzonder vriendelijk en goed geholpen. Na het online aanschaffen van vlaggenmast en vlaggen kreeg ik een mail en bleek de levering na het weekend te zijn. Even bellen en er werd meteen meegedacht en de spullen werden nog voor het weekend geleverd zodat op de verjaardag van mijn vrouw de vlag in top gehesen kon worden. Klasse!

• Uw oordeel over Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester Licht en makkelijk te plaatsen
  • Zou u Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester aanbevelen? Ja

Beste Job, Wat fijn om te horen dat jullie de vlag nog op tijd op hebben kunnen hangen! Bedankt voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Geweldig product

Boven verwachting klasse spul

• Uw oordeel over Event M N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Event M N.v.t.
  • Zou u Event M aanbevelen? N.v.t.

Beste Geert, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Prima geregeld

Ondanks dat de vlaggen niet op voorraad waren, is er hard gewerkt om de vlaggen op tijd bij ons te krijgen. Vooral fijn dat er tijdig telefonisch contact werd opgenomen om het te bespreken. Goede communicatie en mooie vlaggen.

• Uw oordeel over Nederlandse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse vlag N.v.t.
  • Zou u Nederlandse vlag aanbevelen? Ja

Beste Mieke, Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad! We wensen je veel plezier met de vlaggen. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Stiksel laat snel los

Het is een mooie en stille wimpel. De kleur is mooi donker. Helaas laat na 2 maanden de naad van de punt van de wimpel al los. Ik had voor deze prijs wel een sterkere wimpel verwacht. Misschien is het een productiefout. In dat geval zou ik graag een ander exemplaar willen uitproberen. Mvg Vennema

• Uw oordeel over Friesland stille wimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland stille wimpel, 30 x 300 cm Na 2 maanden laat het stiksel van de punt al los. Ik weet dat een gemiddelde wimpel maar een seizoen mee gaat. Maar 2 maanden is wel erg kort.
  • Zou u Friesland stille wimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Nee

Beste Richard, Wat vervelend om te horen dat de wimpel defect is! Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je informatie doorgezet naar onze support afdeling, zijn zullen zsm contact met je opnemen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

• Uw oordeel over Peer oranje kunststof
  • Beschrijf uw ervaring met Peer oranje kunststof N.v.t.
  • Zou u Peer oranje kunststof aanbevelen? Ja

Beste Albert, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Bestellen betalen en plaatselijk ophalen

Naar alle tevredenheid geholpen . Met de boot in dokkum liggen en dan een Friese vlag bestellen, betalen en terplekke ophalen

• Uw oordeel over Friese vlag ECO N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Friese vlag ECO N.v.t.
  • Zou u Friese vlag ECO aanbevelen? N.v.t.

Beste Eelke, Fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met DVC! Veel plezier gewenst verder op het water. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Top geregeld en snel.

Bestelling is snel afgehandeld,zoals site vermeld. Het zelf ontworpen punt vlaggetje voldoet zeker aan de wensen,ziet er perfect en mooi uit. Was weer een aanrader om deze bij DVC te bestellen.

• Uw oordeel over Bootvlag puntformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag puntformaat Top
  • Zou u Bootvlag puntformaat aanbevelen? Ja

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

precies volgens specificatie een wimpel geleverd - ziet er echt goed uit. Levering tot mijn verbazing al na één dag ipv. de opgegeven 4 dagen. Gelukkig was ik wel thuis.

• Uw oordeel over Wimpel met eigen ontwerp
  • Beschrijf uw ervaring met Wimpel met eigen ontwerp goed te doen
  • Zou u Wimpel met eigen ontwerp aanbevelen? Ja

Beste Gerard, Bedankt voor je review! Veel plezier gewenst met je bestelling. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Goede kwaliteit en een snelle levering

Goede kwaliteit en een snelle levering

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Beste Gerard, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

De Friese vlag hangt weer in top!

Snelle levering goede service uitstekende kwaliteit

• Uw oordeel over Friese vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Friese vlag ECO Goede kwaliteit snelle levering
  • Zou u Friese vlag ECO aanbevelen? Ja

Beste Monica, Bedankt voor je review en veel vlagplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Netjes

Precies wat ik verwachtte

• Uw oordeel over Vredesvlag met duif
  • Beschrijf uw ervaring met Vredesvlag met duif N.v.t.
  • Zou u Vredesvlag met duif aanbevelen? Ja

Beste Antje, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Kwaliteit , keuzes , levering , toppie.

Er is volop keuzes , het was eenvoudig om te bestellen, in een mum geleverd en mooie kwaliteit.

• Uw oordeel over Italie vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Italie vlag N.v.t.
  • Zou u Italie vlag aanbevelen? Ja

Beste Ruud, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Marketing DVC

UITSTEKENDE SERVICE

• Uw oordeel over Beachvlag Sign Flag
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Sign Flag Goede kwaliteit
  • Zou u Beachvlag Sign Flag aanbevelen? Ja

Vlotte service!

Vlotte service! Uitstekende kwaliteit!

• Uw oordeel over Hollandse Leeuw vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Hollandse Leeuw vlag Prima kwaliteit!
  • Zou u Hollandse Leeuw vlag aanbevelen? Ja

Beste Jacqueline, Bedankt voor je review en veel vlagplezier gewenst tijdens het EK! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Altijd goede service en altijd op tijd!

Bij een vlag denk ik altijd als eerste aan de Dokkumer Vlaggencentrale!

• Uw oordeel over Oekraine vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Oekraine vlag Goede kwaliteit
  • Zou u Oekraine vlag aanbevelen? Ja

Beste Rita, Wat leuk om te horen en bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Prima vlag!

Een degelijke en mooie vlag!

• Uw oordeel over Oranje supporters vlag Leeuw
  • Beschrijf uw ervaring met Oranje supporters vlag Leeuw Prima
  • Zou u Oranje supporters vlag Leeuw aanbevelen? Ja

Beste Pieter, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de vlag. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Perfect op tijd.

Ik was veel te laat met bestellen maar omdat DVC zoveel producten op voorraad heeft liggen en daardoor zeer snel kon leveren, kon ik de vlag precies op tijd ophangen.

• Uw oordeel over Vlagpakket luxe
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket luxe Mooie kwaliteit
  • Zou u Vlagpakket luxe aanbevelen? Ja

Beste Jos, Fijn om te horen dat je je bestelling op tijd hebt ontvangen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Duidelijke site, prijs-kwaliteit is top en levering is razendsnel!

• Uw oordeel over Vaticaanse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Vaticaanse vlag N.v.t.
  • Zou u Vaticaanse vlag aanbevelen? Ja

Beste Ivo, Bedankt voor je positieve woorden en veel plezier gewenst met je bestelling! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Product ziet er goed uit. Verpakken kan beter

2 beachvlaggen besteld. Eigen ontwerp, eindproduct ziet er top uit. Kwaliteit lijkt me ook goed. Twee tassen er bij besteld. De vlaggen kunnen met het volste gemak in 1 tas. Wel een hele bult aan plastic verpakkingsmateriaal. Zoveel plastic tape om de doos daar zijn ondertussen ook wel beter producten voor. Nu ben ik geen milieu freak maar zelfs ik zie dat dit niet beter kan.

• Uw oordeel over Beachvlag Sign Flag
  • Beschrijf uw ervaring met Beachvlag Sign Flag Kwaliteit van het materiaal en de bedrukking zien er goed uit. Kleuren ook precies zoals gewenst.
  • Zou u Beachvlag Sign Flag aanbevelen? Ja

Beste Patrick, Bedankt voor je review en tips. We gaan kijken hoe we dit in het vervolg beter kunnen doen! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Top kwaliteit!

20 x 30 cm Groninger vlag besteld. Spun kwaliteit, mooie bedrukking! Heb deze vlag achterop mijn trike. Al meerdere ritten gereden, in weer en wind, maar het vlaggetje blijft heel.

• Uw oordeel over Groningse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Groningse vlag Erg mooie, en stevige kwaliteit!
  • Zou u Groningse vlag aanbevelen? Ja

Beste Steffan, Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Marketing DVC

Bedrijfsgegevens

Holwerderweg 25

9101PA Dokkum

0519-228 228

[email protected]

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.