Snelle en correcte levering

Wimpel snel geleverd zoals besteld

• Uw oordeel over Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm Zeer goed
  • Zou u Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

Na bestelling, snelle levering.

Jouw

• Uw oordeel over Limburgse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Limburgse vlag N.v.t.
  • Zou u Limburgse vlag aanbevelen? Ja

Geen ervaring

DVC belooft dat iets komt, maar de transporteur laat het afweten

• Uw oordeel over Vlaggenmast met antidiefstal voorziening - Aluminium N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met antidiefstal voorziening - Aluminium Nog niet ontvangen
  • Zou u Vlaggenmast met antidiefstal voorziening - Aluminium aanbevelen? N.v.t.

Prima systeem van uploaden van bestanden voor het drukken

We hebben voor de tweede keer vlaggen besteld en alles is moeiteloos gegaan. Het is fijn dat je, tegen een kleine vergoeding, je ontwerp en de kwaliteit van je bestanden kunt laten controleren. Dat geeft vertrouwen. De levering was op de beloofde dag.

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat ECO Ziet er goed uit.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

Goede aflevering.

Prima.

• Uw oordeel over Nederlandse wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse wimpel Goed
  • Zou u Nederlandse wimpel aanbevelen? Ja

Weet niet

Op 25 maart wordt het uit de verpakking genomen. (Jubileum)

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat ?
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Ik krijg veel leuke en goeie reacties

• Uw oordeel over Ontwerpkosten incl. één correctieronde
  • Beschrijf uw ervaring met Ontwerpkosten incl. één correctieronde Goed maar voor deze simpele wel prijzig
  • Zou u Ontwerpkosten incl. één correctieronde aanbevelen? Ja

Een zeer dienstverlenend bedrijf dat vriendelijk en uitstekend communiceert

Na het plaatsen van de order wordt je uitstekend op de hoogte gehouden over de levering en plaatsing van het product. Dit gebeurt via mail en telefoon. Na het plaatsen wordt je ook gebeld dat het werk is afgerond en eventuele instructies over het gebruik worden aangeboden. Kortom een uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

• Uw oordeel over Vlaggenmast AD - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast AD - Polyester Uitstekend
  • Zou u Vlaggenmast AD - Polyester aanbevelen? Ja

Tevreden klant

• Uw oordeel over Gelderse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Gelderse fluisterwimpel Goede kwaliteit
  • Zou u Gelderse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Fijn en snel contact

De bestelling is snel geleverd.

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Fijne en makkelijk werkbare site, snelle service en uitstekende kwaliteit!

• Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat Perfect
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

bestelling correct naar verwachting uitgeleverd.

mooie wimpel vlot geleverd

• Uw oordeel over Drentse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Drentse fluisterwimpel doek slijt bovenzijde stokje omdat dit steeds tegen de mast aankomt
  • Zou u Drentse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Top, levering prima.

Prima wimpel. Goede kwaliteit.

• Uw oordeel over Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm N.v.t.
  • Zou u Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

Totaal klant onvriendelijk

Wij bestelde een beach vlag. Daarbij aannemende dat het een complete vlag is, dus stok en vlag. Je kan ook allerlei extra's erbij bestellen (wij bestelde er een grondpaal bij). Daar stond ook een frame bij, maar wij gingen er vanuit dat dat een extra frame betrof. Bij binnenkomst van de bestelling zat er alleen de vlag en een grondpaal in de doos en geen frame. Staat dus onduidelijk op de website, daar staat: Materiaal van de Beachflag Event: Het frame van de Eventflag is gemaakt van sterk en duurzaam aluminium en bestaat, , uit 2, 3, 4 of 5 delen. Jouw ontwerp wordt gedrukt op het doeksoort Poly-glans, LongLife OK, interpretatieverschil. Gebeld, ik moest het frame maar los bestellen. Wat blijkt, als je het frame los besteld is het duurder dan dat je het bij de vlag besteld. Waarom?? Ik heb gebeld en gemaild en duidelijk gemaakt dat het klaarblijkelijk een vergissen van mij was dat ik het frame er niet direct had bijbesteld, maar dat het wel de bedoeling was omdat ik een complete vlag wil. En of ze mij het prijsverschil konden crediteren (buiten de onnodige dubbele vrachtkosten) Maar volgens een of andere goedkope stagemedewerker aan de telefoon kon het niet volgens het systeem. Ik zei "het kan wel, maar je wilt het niet" Enfin, ze zouden het nog bespreken, ik heb zelfs nog een reminder email gestuurd met de transcriptie van het gesprek, maar DVC reageert nergens meer op. Voor onze vereniging is € 30 een hoop geld, maar voor DVC blijkbaar nog meer en hun ook een ontevreden klant waard. Onbegrijpelijk dat zo'n groot bedrijf zo met zijn klanten omgaat. Er zijn tientallen bedrijven die zulke vlaggen kunnen leveren, wij dachten voor kwaliteit te gaan, maar helaas staat klantvriendelijkheid en begrip niet hoog bij hun in het vaandel.

• Uw oordeel over Event S N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Event S vlag op zich ziet er goed uit.
  • Zou u Event S aanbevelen? N.v.t.

Goed en snelle levering

Mail met voorbeelden gestuurd en super snel geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met Wimpel met eigen ontwerp Goed
  • Zou u Wimpel met eigen ontwerp aanbevelen? Ja

Helemaal naar wens

Wederom een herhalingsbestelling geplaatst. Zoals gewend was alles weer naar wens.

• Uw oordeel over Baniervlag
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag N.v.t.
  • Zou u Baniervlag aanbevelen? Ja

Ik vind het fijn om een wimpel aan mijn vlaggenmast te hebben

• Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel N.v.t.
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Prima& prompte levering

Bestelde in het verleden al eens vlaggen. Ook toen al prima verloop en mooie exemplaren. Ook nu weer prima ervaring & snelle service van de DVC!

• Uw oordeel over Oekraine vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Oekraine vlag Nog niet gebruikt.
  • Zou u Oekraine vlag aanbevelen? Ja

Echte aanrader

DVC heeft goede producten en levert snel. Een echte aanrader!

• Uw oordeel over Baniervlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag ECO Goede kwaliteit
  • Zou u Baniervlag ECO aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over Tafelvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Tafelvlag rechtformaat Top
  • Zou u Tafelvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Mooie vlag en goede hulp bij het maken

Na een ontwerp te hebben gemaakt ben ik goed geadviseerd over de grootte van het bestand. De geleverde vlag is van mooie kwaliteit en goed afgewerkt. De levertijd viel me een beetje tegen. De kosten om het sneller te laten leveren vond ik vrij fors. Daarom 4 sterren, maar wanneer jij wel op tijd besteld zou niets je tegen moeten houden.

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat Prima kwaliteit, mooi afgewerkt
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Communicatie liep wat stroef in het begin

Communicatie liep wat stroef in het begin Maar is uiteindelijk wel goed gekomen. Wel is het zelf ontwerpen nog een dingetje. Misschien dat jullie site voorzien kan worden van makkelijker software om een vlag te ontwerpen. Maar overall tevreden.

• Beschrijf uw ervaring met Wimpel met eigen ontwerp Zie tekst
  • Zou u Wimpel met eigen ontwerp aanbevelen? N.v.t.

Lekker vlot

Zoals beloofd binnen een paar dagen geleverd. Kleuren zijn zoals verwacht.

• Uw oordeel over Bootvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Bootvlag rechtformaat De kleuren zijn scherp en vloeien niet in elkaar over.
  • Zou u Bootvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Het bestellen was niet gemakkelijk, er moesten 3 schermen worden doorlopen voordat deze compleet was. Verder ging het om een herhaling van een eerdere bestelling en ik heb dit niet kunnen vinden op de website na een aantal contacten met de klantenservice kwam het goed. Ben daarbij uitstekend geholpen.

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat goed
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Zo vriendelijk en behulpzaam! Top!

Bij het samenstellen van een zelf ontworpen wimpel zeer goed advies gekregen over het ontwerp van de wimpel en hoe verder te gaan in het programma op se site.

• Beschrijf uw ervaring met Wimpel met eigen ontwerp Zie boven
  • Zou u Wimpel met eigen ontwerp aanbevelen? Ja

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!