Gewoon keurig geregeld

Makkelijke website,gelijk mails na bestelling over bestelling en betaling. Ook zeer goed verlopen via verzending van post.nl. Prijs product was ook zeer goed. Geen verdere wensen,of misschien als mijn schoonmoeder bij jullie mag wonen…

Buitengewoon klantvriendelijk

Alle moeite die door de medewerkers van Bootman is gedaan om mijn bestelling te realiseren was buitengewoon! Zelfs het tot twee keer toe tussentijds wijzigen van de besteldatum werd zonder enig probleem gerealiseerd, waarvoor grote dank! Zowel aan de telefoon als online werd ik snel adequaat een zeer vriendelijk bejegend! Kom ik niet vaak tegen!

Een voorbeeld voor anderen

De bestelling is zeer snel en zonder problemen of vertragingen geleverd. Ik was niet thuis op het moment van de levering, maar kreeg een telefoon van de koerier om te vragen waar hij mijn bestelling veilig kon afleveren. Ik vroeg of de man 5 min kon wachten omdat ik net om de hoek was, en dit was helemaal ok voor hem. Een zeldzaam gebeuren in deze dagen. Super tevreden en top service. BEDANKT

Beste Frank, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. En wat coulant van de koerier om even op u te wachten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Netjes verpakt en snel ontvangen ondanks de sinterklaasdrukte

Acculaders gekocht bij Bootman, deze waren supervoordelig geprijst. Recensies van het produkt waren erg goed. Bootsma heeft de 2 laders ondanks de Sinterklaasdrukte binnen enkele dagen keurig verpakt bij ons thuis laten bezorgen.

Beste Arnold, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat uw pakket, ondanks de drukte bij PostNL, zo snel afgeleverd is. Veel plezier met uw aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Uitstekend!

Op zondagavond teakhouten tafelblad en opklapbaar onderstel besteld en op dinsdag was het al in huis. Degelijk verpakt en daarom ook geheel onbeschadigd. Klein beetje zelfwerkzaamheid om de schuifvoetjes op de juiste plaats op het blad te schroeven (meegeleverd), maar dat was een fluitje van een cent.

Beste A.J. Wessels, Bedankt voor uw bericht en het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het tafelblad de manier van leveren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Prima acculader voor een goede prijs en snel geleverd.

Beste Nico, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Dankzij Black friday was de marifoon een stuk goedkoper dan elders wat me er toe heeft gezet de marifoon eerder aan te schaffen en een paar dagen later had ik het pakket al binnen! :).

Beste Cor, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u zo tevreden bent en het product snel heeft mogen ontvangen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

voordeligste aanbod en snelle levering

na zoeken op internet was de Optimate 5 acculader het goedkoopst bij Bootman.nl. gemakkelijk te bestellen en snelle levering. krtom: klasse!

Beste Jan, Bedankt voor het plaatsen van uw order en deze positieve review. Hier zijn wij erg blij mee! Wij wensen u veel plezier met de Optimate 5 acculader. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Helder, duidelijk snel

Snelle levering van een goed product. Duidelijke omschrijving.

Beste Daan, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze positieve review. Veel plezier met uw aankoop en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Toppie

Snelle levering en goede kwaliteit!!!!!

Beste Bart, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop gewenst en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Perfect!

Simpel! Gisteren besteld, bedrag overgeboekt, prompte melding hierover, bestelling gereed gemaakt en verstuurd. Vanmorgen om 9.30 uur al thuisbezorgd! Gewoon keurig!

Beste Geert, Bedankt voor het invullen van deze positieve review. Hier worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Gisteren om 1700 bestelling geplaatst, volgende dag om 1200 geleverd, bijzondere prestatie in Corona tijd

Beste Arnold, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en bedankt voor het compliment. Veel plezier met uw aankoop en alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Perfecte follow up op mijn bestelling

Bootman reageert adequaat op mijn bestelling . Order wordt snel uitgeleverd en eventuele retourmogelijkheden zijn ook duidelijk. Prijstechnisch de laagste.

Beste Anne, Bedankt voor uw bericht. Wauw wat een prachtige review. Hier worden wij uiteraard erg blij van. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super Epropulsion gekocht en snel ontvangen!

Met een mooie BF deal een Epropulsion 1.0 Plus gekocht. Snelle en nette levering. Ik heb de motor al even uitgeprobeerd en super tevreden. Wat is dat relaxed varen...

Beste Alex, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te lezen dat u blij bent met uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met de Epropulsion motor. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Verrijkende kennismaking met Bootman.

Ik heb een druppellader gekocht en die beantwoord aan mijn verwachting. Ook de levering was zoals belooft de dag na de bestelling. Een minpunt, verzendkosten zijn niet vermeld bij het product.

Beste Willy, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u uw order zo snel ontvangen heeft. Uw feedback zullen wij ook zeker mee nemen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Top Service

Terwijl half Nederland door Covid-19 op z'n kont ligt werkt Bootman onvermoeid door. Ik zag vanmiddag nog 1 stuks catamaran te koop van het type 335 dat ik wilde hebben. De koop en betaling waren snel geregeld. Binnen 10 minuten de betalingsbevestiging , aankoopbevestiging, de factuur en de leverbevestiging digitaal toegezonden. Helemaal Top !

Beste Roland, Bedankt voor het invullen van deze fantastische review. Heel erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Wij staan, ook in deze tijden, iedere dag klaar voor onze klanten. Wij wensen u veel plezier met uw catamaran en wellicht tot ziens!! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Bestelling ligt altijd netjes klaar

al meerdere keren besteld, vriendelijk personeel en de bestelling ligt altijd netjes klaar. aanrader!

Beste Jan, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Veel plezier met uw aankoop en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Het product moet nog komen maar de eerste ervaring was zeer goed. Vriendelijk geholpen nadat ik contact met ze had opgenomen. Veel nuttige informatie en goede adviezen.

Beste Aaron, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u het contact als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

TOP

Bootman.nl is een zeer professioneel bedrijf, inherent aan een compleet assortiment goede perfomance en bijhorende services... Complimenten hiervoor.

Beste Eric, Bedankt voor uw complimenten. Hier worden wij als bedrijf erg blij van! Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

goed, snel en goedkoop

Met een omvormer gebruik ik de elektrische buitenboordmotoren met mijn fietsaccu's. Totaal 300W= € 150, 500W= €200

Beste Ab, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Zeer goeie service

Niks op aan te merken

Beste Yves, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze review. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Perfecte service

Binnen een tijdspanne van 2 uur na betaling is de levering aangeboden voor verzending. Perfect verzorgd en een goede service.

Beste Robert, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Bootman maakt waar wat ze beloven

Goed advies en snelle levering van een mooi product met goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Rob, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u hierbij alvast een fijn weekend toe en veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Prima service Altijd meedenkend Super vriendelijk en efficient

Beste Peter Smits, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u onze service als positief ervaart. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super bedankt

Door bootman nooitmeer in de kou staan ga de voor groetjes jack

Beste Jack, Bedankt voor uw bericht en positieve feedback. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman