Groot assortiment

Groot assortiment, duidelijke site, redelijke prijzen. Bereikbaarheid en lever snelheid kan beter

Super snelle levering

Super! Net voor 22:00 besteld volgende morgen om 9:15 al in huis

Goede snelle levering

Woensdag besteld donderdag in huis goed verpakt en waar voor je geld degelijke kwaliteit

Beste Jan, Bedankt voor uw bericht. Heel fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Heel betrouwbare service

Steeds beschikbaar voor raad voor en na de aankoop.

Beste David de Clercq, Bedankt voor uw bericht. Heel fijn om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Zeer snelle levering !

In de middag besteld, de volgende ochtend in huis. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Beste Rik van de Beek, Bedankt voor het invullen van deze positieve review. Hier worden wij erg blij van! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Goed en SNEL Servieces

Beste Metin, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze review. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Gat in boot bij aflevering

Bij aflevering en gereedmaken, gat geconstateerd in opberghoes en beschadiging onderkant boot! 2 jaar garantie en foto’s bijgevoegd, moet eerst de boot retour voor beoordeling, en dan kijken of er een nieuwe boot komt! Je koopt een nieuwe boot, met 2 jaar garantie? En na 3 weken heb hem misschien. Dit had volgens mij bij de retour gelijk geruild kunnen worden! Aan de doos mankeert helemaal niks, mooie garantie is dit

Beste Ferdi, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Ik vermoed dat het bericht van mijn collega niet helemaal duidelijk overgekomen is. Wij zullen vandaag nog even contact met u opnemen voor het bespreken van een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Een review schrijven vóór ontvangst?

Dus ik moet een review schrijven voordat ik het produkt in huis heb? Beetje té eager zou ik zeggen... Produkt is -achteraf gezien, na levering- echter geheel naar wens! Denk dat de kans op 100 Euro met deze review ook wel verkeken is.

Beste A, Bedankt voor uw bericht. Helaas worden deze mails automatisch verstuurd, dus soms ook voordat een product daadwerkelijk verzonden of in huis is. Jammer dat u hierdoor besloten heeft deze review te schrijven. Wij wensen u een fijne zonnige dag toe! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Snelle levering en prima prijs

De bestelde opblaasbare kano was vergeleken met sommige andere sites voordeliger en hij werd heel snel geleverd.

Fijne website

Fijne website, een boot gekocht met de hulp van de klantenservice. Antwoord op mijn mail in 15 minuten!

Beste Thijs, Bedankt voor het invullen van deze review. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Helemaal top!

Anke service en ze hebben op mijn verzoek ook voor me ingepakt! Een hele tevreden klant, ik zie me al helemaal zitten in mijn bootje ;-)

Beste Renate. Bedankt voor het invullen van deze review. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Thx for a quality service!

Ordered yesterday and delivered in Belgium the next working day. Clear communication. Packaging was done properly. Good quality product. Bootman: they do what they say, and they say what they do :-) Thx for a quality service. Grts from Belgium..

Hello Dirk. Thank you very much! Have a nice day! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Ze hebben een ruim assortiment voor wat vaar

Servicegerichte zaak!

Fijne duidelijke site met heldere filmpjes op YouTube. Vriendelijk personeel dat je prettig te woord staat. Toen we iets te vroeg waren met ophalen, werden we heel vriendelijk alsnog geholpen. De motor die we gekocht hebben, moeten we nog testen, maar we hebben er een goed gevoel bij!

Beste Dagmar, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel vaarplezier! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Blij met de goed informatie en prima levering

Accu bleek niet op voorraad, daarna correct geïnformeerd over de levertijd.

Beste Piet, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het bestelde product niet op voorraad bleek te zijn. Gelukkig bent u tevreden met onze service. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Mooie cobra 500 beteld

Blij met mijn cobra 500. Snelle levering

Beste Rob, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Snel opgestuurd

Prima communicatie en opvolging status verzending. Prijsstelling ook prima!

Beste Marko, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Netjes en snel geleverd

Werd goed verpakt verzonden. Heb het gelukkig nog niet nodig gehad. De T6 zit in een goede verpakking zodat hij niet kan beschadigen als hij in de auto ligt. De beschrijving is duidelijk. alleen jammer niet in het Nederlands.

Beste Kees, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en zullen uw feedback zeker meenemen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Duidelijke omschrijving producten

Bestelling snel en eenvoudig afgehandeld, productomschrijving goed, verzending snel, communicatie goed, product mijn inziens datgene waar ik naar op zoek was en bij Bootman geen bulk aan soort gelijke producten waardoor je door het bos de bomen niet meer ziet.

Beste Hans, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Hier worden wij erg blij van! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super service!!

Super service!!

Beste Jan-Reint, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Snelle service en hele vriendelijke behandeling via telefoon en bij afhaalbali.

Ik had een verkeerde fronttroller besteld en het was geen probleem om deze bestelling om te zetten. Het was mijn fout en het is heel vriendelijk en service gericht opgelost. Kortom geweldige service en klantvriendelijkheid. Om aan te bevelen aan andere personen. Een dikke 10+ als cijfer.

Beste Karel Klaver, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden.

Zeker een aanrader om bij Bootman te bestellen. De levering is de volgende dag. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling per mail en het product is zoals omschreven.

Beste Wiebren, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Hier worden wij erg blij van! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en wie weet, tot ziens! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Uitstekend!

Goed en duidelijk advies van de klantenservice gehad. Volgende dag de boot al in huis. Boot is boven verwachting. Zeer mooie en stevige boot. Zoon is er helemaal blij mee. Dat gaan vele mooie uurtjes varen worden.

Beste Patoucha, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Wij wensen jullie veel vaarplezier toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Supersnel

Goede ervaringen met Bootman,Snel en betrouwbaar

Beste Pieter, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman