Was huisnummer vergeten te vermelden en snel contact met verkoper

10 top

Goede prijs,snelle levering.

Goed snelle service

Goed producten en snelle levering

super snelle bezorging,

ik zal hier vaker wat bestellen,voor s,avonds 9 uur besteld andere dag om half 1 binnen,product zoals besteld,niks mis mee

Snel,prima prijs.

Goede prijs voor de lader van mijn keuze,snelle levering met onze favoriete besteller,post nl.

Compacte jumpstart met veel power

Onlangs heb ik twee Noco Genius GB20 jumpstarters bij Bootman gekocht. Er staan veel video's en ervaringen online over Jumpstarters, maar deze voldoen voor een hobby-matig gebruik uitstekend. Zeer eenvoudige bediening. Ik heb altijd een in auto en een bij de motor. Inmiddels getest op lege accu van een zware diesel en dat was geen enkel probleem. Overigens zeer snelle verzending bij Bootman. Kortom, zeer tevreden.

Heel vlugge service

Ik wou dat ik die firma eerder had leren kennen. Als ik nu iets nodig heb dan kijk ik eerst bij bootman.nl want daar weet ik dat ik het vlug thuis heb

Had met spoed lijm nodig Voor de boot iets voor 9 savonds besteld voor 12 uur smiddags in huis echt top!!

Goede website, prijs en afhandeling

Een druppellader voor mijn accu gekocht. Duidelijke afbeelding maakt mijn duidelijk dat Bootman de juiste stekker er aan had zitten. Dat zag ik bij anderen niet. Ook de prijs was incl. Verzendkosten heel concurrerend. Zondag avond besteld dinsdag morgen in huis. Top! Heel tevreden!

Snelle en correcte afhandeling.

Zeer vlugge afhandeling van mijn bestelling. Goed geinformeerd. Item goed verpakt. Bedankt.

Een echte aanrader

Goed prijs, snel afgeleverd! Ik zal vaker bestellen bij Bootman.nl

Meine Erfahrungen mit Bootman sind sehr gut.

Ich habe im Oktober 2019 einen Haswing Protruar 3.0 bei Bootman gekauft. Der Preis war sehr gut, Lieferung nach Berlin pünktlich und gut. Motor läuft bis heute einwandfrei. Dann habe ich im September 2020 einen größeren Propeller für den Motor gekauft. Der Propeller passte leider nicht, aber der Kundendienst war sehr freundliche und sofort telefonisch erreichbar. Die Rücksendung mit Erstattung lief schnell und unkompliziert. Ich kaufe jederzeit gerne wieder dort.

Goede informatie

Snelle feedback op technische vragen

Zeer snelle levering.

1e maal wat besteld ,Maar zeer snelle levering! Gekocht product nog niet gebruikt! Dus afwachten verder.

Perfecte service en aflevering op afgesproken tijdstip

Verschillende bestellingen steeds stipt geleverd

Snelle afhandeling, complimenten :)

Na vijf minuten al verzonden, perfect binnen de 24 uur te leveren, nog ferfecter :)

Razend snel geleverd

‘s Middags een Tacklife T8 startbooster besteld. De volgende ochtend al bezorgd volgens de keurige aankondiging met track and trace link.

Zeer goede service en scherpe prijzen

heel te vrede

snelle levering een probleem had met een levering en hebben dat bij bootman snel opgelost

Duidelijke website en snelle levering

Goede prijs - kwaliteitsverhouding.

snelle levering, prima webpagina

snelle levering, prima webpagina

Snel geleverd.

Gister besteld vandaag al binnen. Geweldige service. Ga zo door.

Goed duidelijk en snel geholpen

Goed bedrijf met snelle communicatie. Product besteld en volgende dag al in huis!

fantastisch

ik heb op aanraden van mijn schoonzoon geprobeerd. en hij heeft mij niet teleurgesteld!!!!!!

Prima, webshop

Fluistermotor besteld, en zoals afgesproken op tijd en volgens afspraak geleverd. Motor voldoet aan de op de website beschreven informatie.