Rubberboot besteld en 2 dagen erna in huis, goede snelle service!

Makkelijke site en ook telefonisch bereikbaar

Kon niet direct vinden wat ik zocht maar na telefonisch contact perfect geholpen

Leuke winkel behulpzame klantenservice

Leuke winkel, belde even voor wat advies en werd enthousiast geholpen... geeft tevreden gevoel!

Beste Toon, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u zich goed geholpen voelt. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Beste Bartlomiej, Bedankt voor uw positieve feedback. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Bijzonder snel en duidelijk, zelf in t weekend

Ik zocht een start Booster. De Noco genius GB70, vrijdags 17 sept besteld, en zaterdags 18 sept thuis bezorgd, snap niet dat t kan Petje af, een zeer duidelijke site die je makkelijk kunt doorzoeken, Daar kon bol.com niet tegenop, aanrader, dank u wel,

Beste F. Ouwens, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service! Hier doen wij het voor! Veel plezier met uw aankoop en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Goede service, maar duur voor Belgen

Prima service, maar ik vind 9,22 euro kosten een beetje te veel.

Beste Lode, Bedankt voor uw bericht en de feedback. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Zeer snelle verzending

Goede service en snelle verzending. HyPalon reparatie setje besteld Zou daarom ook hier zo weer wat bestellen. Raad deze webshop zeker aan.

Beste Rick, Bedankt voor uw bericht en de aanbeveling van onze webshop! Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

zeer goed

zeer goede ervaring en snelle levering

Beste Ronald, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze review. Wij wensen u hierbij een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

zeer goede service

Al jarenlang trouwe klant van Bootman.nl, nu een nieuwe fluistermotor besteld, de prijs vergeleken op internet en met de plaatselijke dealer. Scheelde 40 euro dus de keus was weer snel gemaakt. Prima service en vriendelijk personeel.

Beste Ceriel, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Zeer tevreden van de service en de vriendelijkheid.

Ik was opzoek naar een degelijke elektro buitenboord motor voor een rubberboot Bennet 2.70m om te vissen. Na wat zoekwerk ben ik op de webpagina van Bootman terecht gekomen en inderdaad daar heb ik mijn motor gevonden een Spirit 1.0 Plus vermogen vergelijkbaar met een 3pk, met zonnepaneel en lader + opbergtas. De levering naar België is binnen de 24 uur gebeurt dat is snel en ook een juiste afhandeling ik raad deze firma dan ook aan en geef hen een 10/10. Ik ben een zeer tevreden klant.

Beste Marc, Wauw, hier worden wij erg blij van!! Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Gemakkelijk om te kopen en prima afhandeling

Ik wist wat ik zocht en dat was gemakkelijk te vinden; prijs was competitief en afhandeling aankoop proces via website was gemakkelijk; levering en informatie over levering was snel en efficient; kortom een prima ervaring

Beste Richard, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Hier doen wij het uiteraard voor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super goed de beste

Eerste maal bij hen gekocht onmiddellijk Komt de levering Ik ga er zeker nog bij handelen Grt bp

Beste Benny, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze positieve review. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Motor besteld en zelfde dag opgehaald. Werd enorm goed geholpen!

Beste Jeffrey, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Goede service!

Mooi assortiment, duidelijke informatie. Bij levering was een klein onderdeeltje defect, maar dat heeft Bootman keurig opgelost.

Beste Laurens, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Hier doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Levering binnen 24uur hebben ze waar gemaakt!

Razendsnelle levering in goede verpakking. Ervaring met t product moet nog komen.

Beste Yoost, Wat goed om te horen dat het product zo snel geleverd is. Hopelijk zijn de ervaringen met het product net zo goed! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

top zeer snel geleverd in de avond besteld volgende morgen in huis top

super top service

Beste Aad, Bedankt voor deze positieve feedback. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Prima webshop, mooi en duidelijk met goede prijzen

Na een korte speurtocht kwam ik al snel bij Bootman, daar het juist product gevonden, goede prijs en een snelle verzending

Beste Gerard, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze positieve review. Hier zijn wij erg blij mee! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Snelle levering na prettig contact met klantenservice

Vanwege een kleine onduidelijkheid in de bestelbevestiging toch even contact gehad over de levertijd van de SUP die ik had besteld. Super klantgericht en vriendelijk geholpen! En de volgende dag stonden de kids al op het water. Perfect met dit heerlijke weer.

Beste Ralph, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u dit op deze manier ervaren heeft. Wij hebben u met plezier geholpen. Veel SUP plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Topkwaliteit aan degelijke prijzen.

Snelle levering Topkwaliteit Goede prijs Altijd antwoord op uw vragen

Beste Stijn, Bedankt voor het invullen van deze positieve review. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Makkelijke en overzichtelijke website.

Beste Jeffrey, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent! Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Mooi bedrijf en goede service

Een top bedrijf om spullen te kopen

Beste Joeri, Bedankt voor uw bericht en het invullen van deze review. Fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes- Team Bootman

Top kwaliteit. Snel geleverd.

Super snelle levering . Beste materiaal en beste prijs.

Beste Anthony, Bedankt voor uw bericht. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Lekker snel en duidelijk

Kwam via Rubberbootshop.nl op de beste aanbieding voor een AquaMarina Magma sup terecht. Én echt op voorraad, niet zoals andere webshops toch vaak proberen: een voorraad 'veinzen' en je dan alsnog weken laten wachten . Dat vind ik fijn: doen wat je belooft. Online goed op de hoogte gehouden, netjes op afgesproken tijd geleverd. Product is prima, al kan Bootman / Rubberbootshop daar verder niet heel veel aan veranderen.

Beste Edwin, Bedankt voor het invullen van deze positieve review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw supboard. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Op vrijdag een sup besteld en zoals aangegeven netjes op zaterdag morgen geleverd. En een goede prijs voor deze sup. Gewoon top.

Beste Chris, Bedankt voor het invullen van deze positieve review. Wij wensen u veel SUP plezier toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Een echte zomer heb je met je Boot, man

Ik heb nu tweemaal een product besteld. Super snelle levering, Aardige mensen aan de telefoon, die je bij staan bij je keuze. Mijn zomer is pas echt begonnen met spullen voor mijn boot, man. Bedankt voor uw service.

Beste A.P. van Wijk, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman