Doen wat ze beloven

Wij bestelden midden in de zomer een supboard om half 10 in de avond. Volgende dag om 10 uur in huis, uurtje later op het water.

Mooi product

Boot Tafelblad Circle Eude Marine besteld, prima prijs en mooi product

Fantastic

Ordered a SUP board Friday arrived Saturday :) Product as described. Would recommend this company.

Prima service, snel geleverd. Top, top

Een volgende keer zal ik zeker wanneer nodig weer bij "Bootman", bestellen

Makkelijk

Overzichtelijke site en snelle levering

Waardeloos.

Tot 2 maal toe klapte het systeem er uit ( net voor betaling) Orders waren wel geregistreerd. 3 e keer ging het wel goed. Klantenservice (wegens grote drukte en misschien wel meer missers) onbereikbaar! Wordt ook niet terug gebeld. op 11/8/22 om 13.oo uur besteld. Voor 22.00 uur volgende dag geleverd. Eerste levering mail PTTpost 12/8/22 tussen 10.45 en 13.45. Om 13.00 kreeg ik 2e mail zou pas tussen 13.45 en 15.00 worden geleverd. en Nu om 13.15 3e mail wordt pas zaterdag 13/8/22 tussen 12.45 en 15.15 . Dus steeds maar afspraken omgooien en proberen die "club " te bereiken dat ze bedankt worden. Bovendien had ik het subboard ook nog eens te duur betaald. 218.95 andere warden goedkoper maar duurde langer. ja ja Als ik toch alles van te voren had geweten....

Beste Pieter Jan, Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend dat u dit op deze manier ervaart. In deze review praat u over 'missers' vanuit Bootman wat ons inziens onterecht is. U heeft inderdaad contact met ons opgenomen en het antwoordapparaat ingesproken. Hierin geeft u aan dat er door een computerfout meerdere orders geplaatst zijn en vraagt ons om er aan aantal te annuleren. Hierin vraagt u niet of u teruggebeld zou kunnen worden. Op uw verzoek hebben wij de overige orders geannuleerd. Vervolgens hebben wij uw order op de afgesproken dag verzonden. In een nieuw bericht geeft u aan dat u niet voor Bootman gekozen had als u wist dat wij met PostNL zouden verzenden. Dit staat tevens duidelijk op onze website vermeld. Helaas heeft PostNL op dit moment te maken met drukte waardoor er wat vertragingen ontstaan zijn. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u met dit lekkere weer (nog) geen gebruik kunt maken van het SUP board. Wel vinden wij het erg jammer dat u onze firma omschrijft als waardeloos. Ondanks alles wensen wij u veel SUP plezier toe! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Geweldige motor, krachtig en stil!

Ik wilde een vervangende motor voor de elektrische motor die ik in 1998 van mijn opa en oma heb gekregen. Deze motor begon wat minder te worden en mijn zoon van 6 vaart er nu mee. Gebeld met bootman of het ook op een post nl punt geleverd kon worden. Dit was geen probleem, dus besteld en nog geen 24 uur later kon ik hem afhalen! Hele fijne krachtige motor. Werkt top! Wederom erg stil, en traploos versnellen ideaal!

Volgende dag de boot al in huis Kon hij nog op tijd mee als bijboot Super geregeld

Super goede ervaring !

Sup HF Oceana set gekocht bij bootman.nl deze complete set wordt bij meerdere webshops voor meer dan €320,- verkocht en bij bootman €225,- echt een goede prijs. (zonder fratsen) Ook echt een super service, telefonisch goed geholpen. Levering snel geleverd 21:30 besteld de volgende dag om 14:30 al geleverd. Ook handig dat je je bestelling tot 22:00 kunt ophalen bij de locatie. (Vriend van mij gedaan) Ik raad bootman aan, nu al meerdere mensen naartoe gestuurd, top geregeld.

eerste ervaring met Bootman

Fantastisch afgehandeld in een werkbare tijdschema

Het product dat ik heb gekocht was nergens goedkoper. Snelle verzending. Een echte aanrader.

Goede service en vlotte sup

Heerlijk door de grachten van Utrecht gesupt op mijn nieuwe aquamarine Hyper 11’6. Dankzij de feedback op deze site heb ik die gekozen, omdat ik graag tochtjes wil kunnen maken. Ik heb niet veel ervaring, maar vind hem prima stabiel. Dankzij de slankere vorm loopt hij goed door.

Duidelijk website en snelle levering.

Zondag besteld en dan te weten dat de firma Bootman topdagen draait en toch optijd geleverd.

Uitmuntend!

Mijn bestellingen van: de zeer prijsgunstige! Rhino cobold V24 electr. Buitenboordmotor, AMG Accu 80Ah. met Accu Lader en accubak, en de extra Lithium Accu 20Ah. Verliep vlot en werd door mij snel ontvangen. Het Proefvaren met mijn kleinzoon (ik 75jr.) en hij (15jr.) in de Rubberboot was erg leuk, het bedieningsgemak en de prestaties van dit kleinste Rhino model (met 2- snelheden en voor en achter uit! via praktische tuimelschakelaars was zeer eenvoudig en handig en ruim voldoende (in onze combinatie met Rubberbootje van 2.40mtr.) Ter info: (voor aspirant kopers!) Met de AMG accu 80Ah. konden wij de gehele dag (8h.) met volle kracht! varen. Met de 20Ah. Lihium accu kun je 1-h. ononderbroken op volle kracht! varen en 2-h. op halve kracht (het volledig terug opladen van deze accu vergt c.a. 2h.) N.B. BELANGRIJK! De AMG accu weegt 24kg.! Dat is best wel veel en niet echt handig in 'n rubberbootje! De Lithium accu weegt 4kg en is daardoor wel eel erg handig en praktisch in gebruik! in 'n rubberbootje! Conclusie vanuit onze praktijkervaring is dat aanschaf en gebruik van deze Rhino buitenboorder in combinatue met 2-stuk Lithium accu's van 20Ah. een ideale, aan te bevelen! combinatie vormt bij het varen rondom je verblijf met 220Volt oplaadmogelijkheid! zowel in prijs als in kwaliteit. Immers Als je met de ene 20Ah accu vaart, dan kun je de andere 20Ah. Accu intussen weer opladen. Voor het varen over grotere afstanden zonder accu-laadmogelijkheid!) Is (ons inzien) de keuze voor een Lithium accu van 40Ah.- 100Ah. of de AMG accu van 80Ah. aan te raden. De laatste zeker in een wat groter/stabieler bootje! Waarbij het voordeel van de Lithium accu's uitmunt door het groter aantal haalbare herhalende laadcycli en door het aanmerkelijk geringere gewicht! De veilige accubak met praktische rest- vermogen accuindicator! is ook erg handig in het gebruik en zeker zijn prijs waard. Bedankt Bootman.nl ! Ahoy! Pleziervaarders. Veel vaarplezier van Sam en Piet.

Snelle levering. Ook goed bereikbaar voor vragen.

Snel afhandelen bestelling.

Snel bij het afhandelen van een bestelling. Ook als je een keer een bestelling wil annuleren is het geen probleem. Goede service.

Helemaal goed!

Mijn bestelling was tijdig en netjes verzonden. Niets op aan te merken.

Gewoon een goed subboard.

Gisteren twee Hydro Force Oceana Opblaasbaar SUP Board 2021 gekocht. Vandaag allebei ervan genoten. Lekker stabiel board voor een leuke prijs. Voor mij één minpuntje, het schuimrubber kniesteuntje vind ik te kort, terwijl de buis waar die overheen zit lang genoeg is. Verder p Prima ding en een snelle levering!

Top bedrijf

Uitstekende producten en beschrijving, zeer snelle levering wij zijn super tevreden.

Toegankelijke website met duidelijke uitleg

We waren op zoek naar sup boards en aan de hand van de beschrijvingen in de video's hebben we een weloverwogen keuze kunnen maken. Het bestel- hmm betaalproces verliep soepel en binnen een uur leggen we zelfs al bevestiging van de verzending. Als het goed is zijn de boats binnen 24 uur gratis thuis bezorgd en kunnen we dit weekend nog het water op! Helemaal tevreden!

Snelle kan het niet.

Gisteren besteld vandaag in huis, prijs technisch, heel Google af gesnuffeld, Maar Bootman.nl is toch de Goedkoopste en de snelste

super product en snelle levering

Voor de aankoop had ik een vraag die onmiddellijk beantwoord is, na levering aangesloten op de batterij, en met de boost was onze diesel 2.2 direct gestart. Handleiding vond ik iets moeilijker, maar op youtube zijn er filmpjes te vinden.

Snelle en gemakkelijke service

Dag erna al geleverd!

Snelle service en prachtige sup!

Concurrerende prijzen voor goede kwaliteit! Helder overzicht met voor- en nadelen eerlijk beschreven. Eenmaal besluit genomen dan ook een gemakkelijk betaalproces en snelle verzending! Hartelijk dank!

Snelle levering, overzichtelijk, goede kwaliteit

Overzichtelijke site. Binnen 1 dag geleverd. Goede kwaliteit en prijs. Aanrader.