Scherpe prijs, zeer snelle levering

Goed geprijsd, verrassend snelle levering, geen contact verder nodig gehad. Dit was voor het eerst dat ik bij Bootman bestel maar wat mij betreft niet voor het laatst. Aanbevolen!

Snel, efficient en vakkundig

Gelukkig kon ik hier mijn accu makkelijk bestellen en zonder extra verzendkosten laten bezorgen. De eerste webshop waarop ik mijn keuze liet vallen bleek de accu ineens toch niet op voorraad te hebben bij nader inzien en bood me een vreemd alternatief aan, de tweede website vroeg 35 euro verzendkosten terwijl de accu binnen de 30 kilo voor gratis verzenden binnen Nederland viel. Bij Bootman.nl was de accu er zonder extra verzendkosten meteen de volgende dag.. En zelfs goedkoper dan direct via de merkdealer. Fijn!

correct geholpen , snelle levering

netjes geholpen en snelle levering

Startbooster

Ik heb de startbooster besteld en die werd snel geleverd, de startbooster kwam precies op tijd want de accu van mijn auto bleek leeg te zijn, en ondanks de kleine afmeting van startbooster, was de auto zo gestart, dus prima kwaliteit! Echt een aanrader. Vrgr fam Ladage

Na 6 dagen nog geen bestelling afgeleverd

Op 1 januari 's avonds een bestelling gedaan van een accu lader/druppelaar. Het is nu dinsdag en volgens PostNL wordt het pakketje morgenmiddag bezorgd.

Prima site

snelle makkelijke bestelling, geen rompslomp!

10 punten!!!

Om 20.30 uur besteld en ze maken waar wat ze zeggen. De volgende dag netjes thuisbezorgd gekregen. Wat een service!!

Super snel service

Wat een snelle service top kwaliteit spullen echt een aanrader.

Super service!

Eindelijk het passende handset voor mijn cobra portofoon gevonden niet duur en heel snel geleverd !! Bedankt toppers

Supersnelle levering

Supersnelle levering, vrijdag avond besteld, zaterdag voormiddag reeds in huis. Het product zelf heb ik nog niet kunnen uitproberen, dat komt later wel.

Nu al een goed gevoel over mijn aankoop.

Ben nu al tevreden over mijn bestelling. Jullie houden de klant SNEL en GOED op de hoogte! Ik heb mijn order nog niet eens binnen. Maar heb alle vertrouwen dat ik het ook binnen de 24 uur in huis heb. Als dat zo is zet ik jullie in mijn favorieten. Nog 6 uurtjes wachten!

Super Super Super

SUPER SUPER SUPER Direct na de bestelling op de website een reactie dat mijn bestelling in ontvangst was genomen en klaar gezet voor verzending, SUPER. Binnen 24 Had ik mijn bestelde product in huis, SUPER. En het product was precies zoals het op de website was vermeld, SUPER.

Gewoon goed

Krijg alle informatie die je nodig heb bij n bestelling

goede service

Werd na telefonische vraag snel teruggebeld en kreeg een goed advies.

Prima producten tegen goede prijs

Gezocht naar acculader. Ruime keus tegen goede prijs. Bestelling en afhandeling simpel en snel, zo ook de levering.

Fantastisch apparaat

Een klein apparaat. Is gebruiksvriendelijk. En van alle gemakken voorzien zoals een USB aansluiting voor je gsm. Ook een plug voor je bandenpomp is aanwezig. Ook is een lamp met sos mogelijkheid op het apparaat is er. Maw een volledig tool. Beter dan de grote jumpstarters

Top zaak!

Een duidelijke website, prima prijzen en snelle levering! Ook word je prima op de hoogte gehouden, wanneer het pakket wordt geleverd.

Topservice en alles duidelijk en goed geregeld

Zocht een top marifoon en ook gevonden , zeer goede uitleg en alles top geregeld . Besteld en 15 min later al bericht dat het verzonden werd . Bertie

snel, kundig en vriendelijk in de contacten

twee bestellingen geplaatst na voorafgaand verkregen advies snelle en correcte levering mooi assortiment zeer tevreden uiteraard dus

Service en contact.

Top service!! Ik belde omdat ik had nog wat vragen had over boot. Mijn vragen waren netjes en duidelijk beantwoord.

duidelijke site

met een heel duidelijke indeling van de website vond ik wat in nodig had.

uitstekend !

bestelling 30 dec geplaatst , echter ondanks de drukte 31 dec in huis

Super snel in huis

Snelle levering en scherpe prijzen.

de victron acculader werd tehen een scherpe prijs aangeboden. Levering was keurig gedaan. Snel en degelijk verpakt.

Scherpe prijzen en snelle verzending

Bootman.nl hanteert scherpe prijzen met een uitgebreide uitleg van het product.Duidelijke correspondentie van het verzend proces en snelle levering.