service meer dan perfect

service meer dan perfect, erg snel!

Geweldig klantenservice

Ik had een probleem met mijn bestelling. Binnen 10 minuten had ik een antwoord op mijn e-mail. Bedankt!

Beste Phil, Heel graag gedaan! Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Ik had informatie nodig over een opblaasboot voor mijn zoon in de webshop. Keurig telefonisch geholpen met adviezen. Daarna de boot besteld en alles ging supersnel! Volgende dag al in huis. Factuur dezelfde dag en track & tracé code ontvangen. Chapeau

Beste Sasha, Bedankt voor uw positieve bericht! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen jullie veel plezier met de opblaasboot maar dat moest vast lukken met dit heerlijke weer! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Easy !

I found the best prices and most options for SUP boards at this shop. It is being almost 2 months I’m researching which SUP and where to buy in NL. The website is friendly and uncomplicated! I’m very happy with my choice !

levertijd niet volgens website

Product in goede orde ontvangen en kwaliteit goed. Echter het stoort mij dat op de website staat voor 21:00 besteld volgende dag geleverd. Dat is dus een lokkertje. Ik had voor 21:00 besteld maar je ziet direct na het bestellen dat er geen logistieke afspraak wordt ingepland. Dat begon pas de volgende dag. Dus misleidende informatie op de website.

Beste Erik, Bedankt voor uw bericht. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Onze excuses voor het ongemak dat u uw order een dag later ontvangen heeft. Hopelijk heeft ons telefoongesprek voor opheldering gezorgd. Ik wens u hierbij veel plezier met het board. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super goeie ervaring met Bootsman.nl

Was op zoek naar een sup board. Op de site staat alles duidelijk en uitgebreid uitgelegd. Staat aangegeven wat er op voorraad is. De levering is echt zoals er vermeld staat op de site. SUPER!

Beste Nicol, Onwijs bedankt voor uw leuke bericht! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Ik wens u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

In de avond besteld. De volgende ochtend om 9 uur werd onze bestelde boot al geleverd. Top!

Beste Allart, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat uw bestelling zo snel bezorgd is! Heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super snelle en zeer correcte levering in een woord top

Super snelle service Dikke aanrader Na de eerste keer suppen besloten er direct nog 1 bij de bestellen

Beste Hans, Bedankt voor uw bericht! Wat leuk om te horen dat u nog een sup heeft aangeschaft! Alvast heel veel plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Duidelijk, snel en naar tevredenheid

Omschrijving op de site komt goed overeen met de werkelijkheid. Snel en duidelijk contact Persoonlijk contact met bezorger. Top! .Ik raad andere Bootman aan.

Beste Dorien, Bedankt voor deze positieve aanbeveling! Dit vinden wij leuk om te horen/lezen! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Snel!

Dank u wel voor de snelle levering!

Beste Wim, Graag gedaan en veel plezier met uw ontvangen product! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Communicatie was top en zeer tevreden over de kajak die ik besteld heb.

Beste John, Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u hierbij veel plezier met de kajak. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Super vlugge levering en topkwaliteit

Super vlugge levering en top kwaliteit

Snelle levering, mooie spullen!

Een 'karperbootje' gekocht via de website. Snel geleverd, en de eerste indruk is erg goed, ziet er kwalitatief erg goed uit! zeker voor dat geld! Nu snel het water op!

Beste Floris, Bedankt voor uw positieve feedback. Alvast heel veel plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Lekker overzichtelijke website

Leuke roeiboot aangeschaft. Goed om te zien dat je gelijk alternatieve peddels kan bij bijbestellen in een pakket aangezien de standaard peddels snel kapot zijn. Snel geleverd en goed verpakt. Ik zeg helemaal top.

Geweldig , wat een sup, fantastisch snel bedrijf!!

Naast het surfen wilde ik een sup. Relaxt nog even het Veerse meer op na de harde wind, die toen geluwd was, getrotseerd te hebben. Prachtige dagen in juni en geen sup meer te krijgen in het land....behalve natuurlijk bij Bootman.nl! gelukkig ze hebben 'm nog... zo makkelijk te bestellen en om 15.00 uur besteld, de volgende dag 11.00 uur in huis! Betalingswijze is uitgebreid en goed geregeld. je wordt goed op de hoogte gehouden! Morgen ga ik de Sup uitproberen!!

Beste Willie, Bedankt voor uw bericht. Onwijs bedankt voor deze leuke review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Alvast heel veel plezier op het water. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Goede aankoop ervaring, snelle service.

Reeds een uur na het plaatsen van een bestelling kreeg ik al te horen dat de bestelling reeds onderweg was.

Zeer tevreden, super snelle levering.

Online besteld de dag erna in huis!! ☺️

Beste Nicole, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u uw bestelling zo snel ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Snelle levering kolibri km 330a

Zeker voor herhaling vatbaar

Voor het eerst via Bootman.nl een bestelling geplaatst. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Ook zeer snelle reactie op nog een vraag van mij via de mail. Overzichtelijke site, voldoende informatie, als ik weer iets nodig heb zal ik zeker aan deze website weer een bezoekje brengen.

Beste L. de Bondt, Dat is leuk om te horen. Hopelijk zien we u in de toekomst terug. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Boudewijn Blok -Team Bootman

Gewoon helemaal top

Ik had vier winkels afgebeld met de vraag over een product dat ze op hun site aanboden. De vraag was heel simpel wat zijn de maten van dat product want dat stond nergens op hun website. Nou ze zeiden allemaal dat weten we niet dan moeten we de leveranciers bellen, waarop ik zei kan u het niet even meten nee was het antwoord want we hebben het niet op voorraad. En toen ik bij de site van Bootman.nl kwam daar stonden alle maten van het product en hadden er gewoon 6 op voorraad dat is toch super en ook nog voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis, nou ze krijgen van mij een dikke 10 Mvg John Duijker ( een zeer te vreden klant)

Beste John, Bedankt voor het compliment! Dat is erg goed om te horen. veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Boudewijn Blok - Team Bootman

Geweldig bedrijf!

3 maal bestelling gedaan en elke keer de dag erna geleverd, zelf een complete rubberboot ook gewoon direct de dag erna geleverd. Zeer tevreden, klantenservice ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Erik, Bedankt voor uw bericht! Fijn dat u zo tevreden bent! Ik wens u hierbij een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Tamara Goes - Team Bootman

Jammer van de service na verkoop

Snelle levering. Jammer van de service na verkoop.

Beste Timothy, Fijn om te horen dat de levering snel was. Vervelend om te horen dat de service u niet beviel na de aankoop. Ik zie dat de klantenservice u zo goed als mogelijk heeft geholpen. Als we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Boudewijn Blok - Team Bootman

Alles prima

Goede prijzen, maar ook heel goede klantenservice 2aat je gemakkelijk kontakt mee krijgt.