Reageerde op mail door telefonisch contact. Uitleg duidelijk. De levering uiteindelijk ook prima voor elkaar. Beveel Bootman mbt een rubberboot zeker aan.

Zeer vlotte werking.

Ik was mijn huis nr vergeten in te geven en ze hebben mij onmiddelijk een mailtje verstuurd hiervoor waarvoor dank!

Goeden services en oplossing gericht.

Prettige en vriendelijk personeel.

Prima geholpen snelle levering

Prima geholpen, snelle levering, mooi product

Administratief prima in orde

Keurig te woord gestaan via de telefoon. Getoonde voorraad was ook aanwezig. Showroom om de boot te bekijken bestond niet tot de mogelijkheid in tegenstelling wat er op de website staat. De boot van 55 kg moet je alleen tillen. Niemand kan er een helpende hand bieden.

Website met zeer veel productinfo

Website is zeer uit gebreid en informatief. Bevelen ook andere keuze aan, deze zijn meestal goedkoper en net zo goed. Dikke duim ! De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

Zeer correct

Fluister motor bestelt. Netjes aangekomen mooi op tijd zoals aangegeven. Zeker een aanrader!!!

Hi Sandro, Goed om te horen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, John van Schaik - Team Bootman

Supersnelle service

Gisterenavond besteld, vandaag ontvangen! Goede prijzen en supersnelle service.

Levering volgens verwachting

Bootman heeft een mooi compleet product volgens verwachting geleverd. Naar aanleiding van product review besloten deze jumpstarter aan te schaffen. Product nog niet gebruikt.

Snel geleverd en degelijk

Skipaal besteld , deze is snel geleverd en ziet er degelijk uit,

Alle tijd genomen om tot het juiste product te komen.

Uitstekend telefonisch geholpen.

Snelle levering van een goed product

Op zoek naar een startbooster kwam ik Bootman/ accucenter tegen. Duidelijke website met zeer goede uitleg, bestellen ging makkelijk en levering uit voorraad, dus de volgende dag in huis. Volgens mij kan het niet beter.

Uitstekende club

Mijn ervaring tot nu toe (het bestelde product komt vandaag) is erg goed. De website is zeer overzichtelijk en heeft mij goed geholpen in het maken van een keuze (inflatable sup board). En ook de afhandeling van de bestelling ging vlekkeloos. Tot nu toe helemaal top!

Makkelijke Site, Snel geregeld, Zo in huis, Kinderen weer blij, Dankje Bootman

Goede ervaring en snelle verzending.

Snel gevonden wat ik zocht. Overzichtelijke website met heldere omschrijvingen. Snelle verzending en netjes verpakt. Dit was een eerste bestelling via deze website, positieve ervaring!

Bravo Bootman

Ik werd op een plezierige wijze In de boot genomen.

Intensive Care Verzending............

UItvoerige specificatie van het gezochte maakt snelle beslissing mogelijk.

5 sterren meer dan waard

Uitstekend functionerende webshop. Dito klantenservice en fysieke verwerking vd order. 5 sterren rating meer dan waard.

snel en overzichtelijk

na een online bestelling via de site, wordt er een duidelijk overzicht gegeven met de bestelde items en wat de status van transport met afleverdatum is. iedere ondernomen stap word aangegeven in een mail en de transport komt zijn tijd na die afgesproken is. Top

Duidelijke site, eenvoudig artikelen te bestellen en goede omschrijving. En zeer snel geleverd!!

Super service kwaliteit

Supboard gisteren besteld en vandaag al binnen. Uitgepakt en alles ziet er super uit, opgepompt voelt ie super hard en ziet er goed uit. Als het wat warmer wordt ga ik te water. Zin in.

tijdig bezorgd en alles lijkt in orde

we hebben de boot nog niet geprobeerd, wel al opgepompt in de huiskamer met het bijgekochte electrische pompje. Alles lijkt in orde. Ook de roeispanen voelen stevig aan.

Ik heb eerst telefonisch contact gezocht met informatie over de aqua marina sup. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en mijn vraag werd goed beantwoord. Daarna de sup online besteld. Volgende dag werd hij geleverd. Ik ben helemaal tevreden over de snelle service van bootman!

Prima communicatie, goede producten

Windsup met toebehoren gekocht. Levertijd langer dan verwacht, maar wel duidelijk toegelicht. Materiaal is uitstekend.

Snel en compleet geleverd.

Mooie boot van goed materiaal, voor een betere prijs!