Scherpe prijzen, zeer snelle verzending

Verzenden, retourneren, alles gaat snel en overzichtelijk. Bootman is vaak het voordeligst met producten dus ik kijk altijd eerst even bij j8n als ik iets nodig heb.

Telefonisch slecht

Ik belde en kreeg een opname te horen vanwegen drukte waarin ik mijn vraag kon opnemen , en zou zodra er een medewerker vrij zou komen ik als eerste terug gebeld zou worden ! De 2e keer weer gebeld en kreeg weer hetzelfde te horen ! Ben nooit terug gebeld. Uiteindelijk wel mijn bestelling geplaatst die morgen zou moeten arriveren dus ben benieuwd.

Overzichtelijk, goede service

Overzichtelijke site, goede service en snelle levering. Ook de prijzen zijn goed! Al met al een aanrader!

Prima service en snelle bezorging

Snel geholpen en bezorgd, wel jammer dat ik na bestelling pas zag dat ik black friday korting had kunnen krijgen: dat had ik zelf als kortingscode in moeten vullen. Baal ik beetje van, was 10 % korting die er beter automatisch afgehaald had kunnen worden. Nu blijf ik beetje nare nasmaak houden, terwijl ik verder prima geholpen ben. Daarom maar vier en geen vijf sterren

Beste Roel, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u deze code vergeten bent in te voeren. U kunt hierover het beste een mail sturen naar klantenservice@bootman.nl. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Makkelijk gevonden, goede prijs, snel geleverd

Ruime keuze op de site, goede zoekfunctie en scherpe prijzen!

Prima advies, eerlijke prijs, snelle service,

Ik kocht een Cobra HH500 Marifoon. Snelle levering, goed verpakt. op internet was de Nederlandse gebruiksaanwijzing snel te vinden. Mijn vorige Marifoon was ook een Cobra. Deze is bij ons oude schip gebleven. Mijn ervaringen met Cobra zijn perfect. Met deze nieuwe gaan we het weer proberen.

Vrijdag besteld, zaterdagnamiddag in huis

Goede aanbieding voor een sup

Was tijdje op zoek naar een sup. Prijzen in de gaten gehouden en op tijd gekocht. In de winter voor een zomer artikel maar in maart kan 't al zo mooi zijn dat ik de sup kan gaan gebruiken. Levering niet de volgende dag maar 1 dag later. Wellicht door Black Friday wat vertraging.

Vlug antwoord en levering zoals beloofd

Alles zoals afgesproken

Super, !!!!!!!!!!!!!

zeer snelle service, de zending was de volgende dag bij mij. De winkel heeft een geweldig aanbod, een zeer grote selectie en geweldige prijzen. Ik raad 100% aan Lukas

Overzichtelijkse website, super kortingen en zeer snelle levering +++

Heel overzichtelijke website en eenvoudig te bestellen. Heel correcte prijzen en veel super kortingen. De levering was binnen de 24u dus echt een aanrader +++

Goede prijs, snelle service

In verhouding met andere (grote) aanbieders heb ik mijn product gunstig kunnen kopen.

Goed product voor goede prijs

Zeer snelle en professionele service

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Zeer goeie prijs.

Prima zaak

Goede producten en voordelige producten

Bootman.nl doet wat ze beloven zoals prijs kwaliteit

Onze ervaring met Bootman.nl is prima snelle levering en een goede prijs voor het gekozen product. gaat zo door Bootman.nl

Snelle klantvriendelijke service.

Super snel geholpen door een aardige medewerker. "s Ochtends een electrische buitenboordmotor besteld en meteen op kunnen halen.

Heel goede ervaring

Twee bestellingen geplaatst en tweemaal heel tevreden. Voor alle producten de scherpste prijzen. Een heel overzichtelijke en uitgebreide webshop. Snelle levering en goede communicatie ivm facturatie en leveringstermijnen. Vriendelijke klantenservice bij vraag over een artikel met uitgebreide en persoonlijke aanspreking. Een voorbeeld voor velen.

Goede prijs, snelle levering

De keuze is ruim genoeg, de prijzen heel netjes en de levering is vlot.

Snelle service, vriendelijk en helder!

Fijne communicatie, reageren erg snel en vriendelijk. Product enorm snel geleverd! Zelfs nog voor de factuur in de mail stond! Waar zie je dat nou nog?:)

Bootman doet wat ze beloven

Goede informatie over de status van je bestelling en snelle levering.

Snelle levering en goedkoper dan de rest

Had mijn haswing boeg motor binnen 12uur in huis en nog een stuk goedkoper dan alle andere verkopers,daarnaast ook de filmpjes over het product is natuurlijk helemaal top!!

Super snelle levering!

Goedewebsite

Goede service, snelle levering kano was goed verpakt.

Goede service en snel geleverd.

Scherpe prijzen, goede producten. Producten op voorraad snel geleverd. Goede informatie betreffende de verzending.