Zeer tevreden over geboden hulp

Er waren wat issues met de bestelde onderdelen,helaas tot 2 keer toe. Echter was dat niet relevant want de hulp vanuit kantoor was gewoonweg super te noemen,alles opgelost.bedankt

Gemengd

Marifoon gekocht in Nederlandse webwinkel, maar word geleverd met Internationale en Belgische kanalen set. Geen idee of en in hoeverre dat verschilt van de Nederlandse kkanalen set. Had het alleen niet verwacht.

snel en klantvirendelijk

Fijne ervaring gehad met Bootman.nl Bestelling werd snel geleverd en ik werd telefonisch op de hoogte gehouden over een onderdeel dat in in voorraad was. Uiteindelijk werd dit 3 dagen later geleverd en is mijn aankoop prima verlopen.

Uitstekende ervaring

Snelle levering en goed product.

Goede service, makkelijk te gebruiken, product kwam alleen later ann dan verwacht.

Ik bestelde een torqeedo remote throttle en alles was heel duidelijk en makkelijk te gebruiken op de website. Het pakketje kwam een beetje laat , maar het is helemaal heel zonder schade aangekomen. Toen ik later wat moeite had met opzetten kon ik daar goed terecht met mijn probleem en is het uiteindelijk opgelosd.

Prima geregeld

snelle keuze, mooi assortiment, snel geleverd

Ik had een acculader nodig en vond deze met de juiste en nodige functies hier bij Bootman, Niet alleen netjes geprijsd maar ook snel en goed verpakt geleverd. Als ik weer wat nodig heb wat ze aanbieden zal ik zeker weer kopen.

Professionele ervaren mensen met advies en oplossingen op maat!

Mijn ervaring met deze mensen is zoals het overal zou moeten zijn. Ik heb deze firma gebeld en er nam direct iemand op die mij binnen de minuten geholpen. Er was een artikel niet meer op stock Daan heeft me 2 X gebeld maar ik kon niet opnemen dus kreeg ik een mailtje, ik mailde terug en binnen het kwartier kreeg ik antwoord waar krijg je nog zo een service? Als ik iets nodig heb adres Bootman!

Alles tiptop!

Alles in orde!

Mooie boot en snelle service!

Bij bootsman hebben wij een kajak besteld. Alles was/is super. Boot werd snel geleverd en boot zelf is super! We hebben er heerlijk mee gevaren in de Ardennen.

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Duidelijke webshop, hoede prijzen en vlotte levering.Geen klachten

goed en snel

correcte afhandeling, snel geleverd.

Niet eerlijk en misleidend

Geachte, ik heb een scheepstoeter besteld, zag er op het plaatje heel leuk uit. Stom dat ik niet goed naar de specificaties heb gekeken want dan had ik zelf kunnen zien dat dit een mini toetertje was. Desalniettemin vond ik het op het plaatje heel misleidend. Zal ook niet zo snel meer iets kopen bij jullie.

Beste Peet, Bedankt voor uw bericht. De maten van al onze producten staan op onze website vermeld. Ook de foto is in die zin niet misleidend want foto's zijn niet op ware grootte. Wij vinden uw review niet terecht en betreuren het dat u daarom nooit meer iets bij ons zou kopen. Ondanks dit wensen wij u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Bootman

Niet tevreden over het gekochte, maar helemaal niet over de afhandeling hiervan

Aqua marina 375 opblaasbare kano gekocht met peddels . De pomp was gelijk kapot, maar dit werd keurig opgelost. De peddel bleek 2 linkerbladen te hebben wat door Bootman werd afgedaan door te zeggen dat ik dat op de foto had kunnen zien. Het allerslechtste is nog dat de dure kano na 1 keer opblazen aan de buitenkant 2 bulten kreeg op de plaats waar je de lucht erin pompt.....was normaal volgens Bootman.......wordt voor de koop zo niet verteld want dan is het een top kwaliteit Had de set niet gekocht als ik dit vantevoren had geweten

Vlugge bestelling

2x besteld, 2x vlotte levering van mijn bestelling.

Uitstekende en snelle service.

Heb een sup besteld bij dit bedrijf, echter was de bestelling door een eigen fout niet correct. Na een belletje hebben ze dit ter plekken opgelost.

Mooie kayak

Mooie opblaaskayak gekocht bij Bootman.nl. De prijs was erg competitief voor een kayak voor 2 personen met alles erop en eraan. Ik ben er erg blij mee.

Fast delivery

It was fast delivery however not enough cover the package and it was little bit damages

Sup board prima

Maar levering slecht. Heb tot twee maal toe contact gehad met PostNL en zij hadden nog geen pakket ontvangen. Bij andere bedrijven later besteld en via PostNL andere dag binnen. Na mailen naar Bootman werd het pakket 'opeens' dag later bezorgd. Sup board is echt prachtig, goede kwaliteit en zeer compleet.

Beste Henk, Bedankt voor uw bericht. PostNL heeft inderdaad te maken gehad met vertragingen. Hier hebben we meermaals contact over gehad. Het board is door ons, op afgesproken dag verzonden. Het is dus niet zo dat het board ineens geleverd is omdat u gemaild heeft maar we zijn blij dat u het board ontvangen heeft. Wij wensen u veel SUP plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Goed geholpen

Bij Bootman hebben ze de tijd genomen om goede uitleg te geven. Heb een Kolibri KM-300B gekocht en zeer tevreden over het bootje. Er kunnen 3 a 4 personen in, maar we hebben er zelfs een keer met z’ vijven in gezeten voor een tochtje. Wellicht nu nog een afdekzeil, een biminitop en een opbergtas voor onder het bankje en we zijn helemaal compleet.

Gewoon goed geregeld

Omdat het niet duidelijk was voor mij welke lader te kopen eerst maar eens wat vragen gesteld. Snel een antwoord en een helder advies. Daarna besteld en snel geleverd prima dus.

Top bedrijf!

Alles is goed geregeld!

Zeer positief!

Zeer positieve ervaring. Alles verloopt vlot. Bij ontvangst bleek één stuk niet te werken, dit werd onmiddellijk opgelost door een nieuw stuk op te sturen.

Prima elektrische motor gekocht.

Ik had eerst online wat onderzoek gedaan en Bootman bleek het goedkoopst. Omdat ik er niet heel veel verstand van heb eerst even gebeld, en werd goed geholpen. Ik heb de motor diezelfde middag nog opgehaald. Prima service!

Linnaeusweg 21

3401MS Ijsselstein