Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en zeer correcte prijzen

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

Snelle en accurate afhandeling van de bestelling

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling van de bestelling. Prima! Niks op aan te merken.

Goede service en snelle levering top

Werkt prima geen problemen mee super

Goede kwaliteit en snelle levering!

Heel blij met mijn bestelling, snel verzonden en goede kwaliteit!

Super , geweldige service , goede hulp , een echte aanrader

Mijn ervaring is top Ik bestelde online een motor voor mijn plezierbootje Bestelling geplaatst en plots sloeg de twijfel toe , is dit wel de juiste Onmiddellijk via watsapp hen gecontacteerd even bestelling on hold gezet en samen met hen hen alles uitgezocht Fantastisch hoe zij begrip toonden en me hielpen Eens we er aan uit waren , hebben ze de motor pas verzonden en zo waren we zeker dat het de juiste was Dank voor deze top service en jullie geduld en begrip

Mooi product en tijdig geleverd

Top product top service

Alles snel en goed geleverd.

Alles klopte

Prima product, prima verpakt, prima geleverd.

Prima winkel

Rubberboot gekocht. Duidelijke informatie op de site. Alleen jammer dat de boot niet op de datum werd bezorgd dan aangegeven op de site (dag eerder). Later nog vragen gesteld over de boot en die zijn vlot en naar tevredenheid beantwoord.

prima webshop, Doen wat ze beloven.

snel besteld, en snel geleverd. Zou de volgende keer weer wat bestellen als ik het nodig heb

perfect product

De gel accu werkte direct als een speer! Klasse !

perfect

vlotte levering zonder problemen

snel en goed

snelle levering, product voldoet uitstekend. volledig overeenkomstig de beschrijving

Snelle levering en duidelijke communicate wanneer het product verstuurd is.

Snelle levering en duidelijke communicate wanneer het product verstuurd is.

Vriendelijk en snel geholpen.

We werden snel en goed geholpen bij de aanschaf van accu's

snel en goed

Het artikel voldoet volledig aan mijn wensen. snel geleverd, geheel compleet en duidelijke instructies.

Zeer profesioneel,

S,middags besteld de volgende morgen geleverd, Perfect verpakt. Ik ben zeer tevreden.

zeer gebruiksvriedelijke marifoon voor die prijs snelle levering

hele fijne marifoon voor die prijs makkelijk te gebruiken

Erg goed geholpen

De vragen die we stelden werden duidelijk beantwoord. De fenders die we kochten werden zelfs even opgepompt. Top!!

top

voldoet aan verwachting en super snelle levering

the best

fast delivery

Prima gedaan. Speciaal leverancier voor ons gebeld voor levering uit eerste productiecharge.

Fantastisch bediening

Corekte levering