Alles is perfect gegaan.

Ik heb een acculader besteld (Victron) die snel aangekomen is en perfect werkt en dat voor een prijs waar anderen het niet voor doen.

goede kwaliteit en snelle levering

en het artikel was ook nog in de aanbieding dus de prijs was nog lager dan een andere leverancier

Snelle levering en correcte productbeschrijving.

Een aanrader voor elke booteigenaar.

Zeer snelle levering en zeer goed verpakt

Het bestelde voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Snel geleverd en goede service

Had een victron ppp20 besteld deze was de volgende dag geleverd. Super. Ik bedacht later dat ik toch de 30 versie wilde. Ik kon het probleemloos omruilen. Daarbij had ik ergens anders een lagere prijs gezien. Ik kon gebruik maken van de laagste prijsgarantie! Top ervaring. Contact via whatsapp ook snel en prima

Snelle levering scherpe prijzen!

Ik ben tevreden me de bestelde Victron artikelen : gel accu, lader,en mppt laadregelaar Aantrekkelijke prijzen vergeleken met de watersportwinkel hier in de buurt!

Vlugge levering

super , alles volgens afspraak, snel geleverd.

heel plezierig, goede communicatie, en alles volgens belofte van de website.

Zeer snelle levering

Goede klantenservice, vragen worden snel beantwoord!

Ik heb reeds meerdere goede ervaringen Wat een uitzondering maakt is dat eventuele vragen via WhatApp snel beantwoord worden! En de levering is ook nog snel! Aanrader!

Great product

A great product at the right price. Boormans’s service was excellent - ordered quite late in the day and yet had the stuff early the very next day. Very good, I definitely like to recommend anyone doing business with this company - you won’t be disappointed.

Netjes en snel geleverd

Product zoals omschreven , website erg duidelijk. Een aanrader

Snelle levering met goede communicatie

Duidelijke website met goede uitleg over producten. Snelle uitlevering.

Goede site, bestellen, betalen, snel geleverd

Hele goede website waarbij je snel kunt kiezen en daarna zorgvuldig en snel geleverd.

Producet werd de volgende dag al geleverd. Prijs en product naar tevredenheid afgehandeld!

goed en vakkundig geholpen

Snel levering

Goedkoop bij ander bedrijven!

Goed product. Snelle levering. Lage prijs

Goed product. Snelle levering. Lage prijs

Top product!

Omdat mijn bedrijfswagen voorzien is van een alarm gebeurd het nog wel eens dat, als de auto een weekje stil staat, de accu volledig wordt leeg getrokken. Ik was daarom op zoek naar een jumpstarter. Na diverse reviews ben ik uitgekomen op de Tacklife T8 Max Startbooster. Nadat ik de bestelling had gedaan op de website ontving ik direct via email de bestelbevestiging en de, reeds via Ideal betaalde, factuur. Een dag later werd het pakket keurig afgeleverd. Het aansluiten van de booster was ondanks het ontbreken van een Nederlandstalige handleiding (wel Engels en andere talen) zeer eenvoudig en duidelijk. Starten was, ondanks dat de accu compleet leeg was, geen enkel probleem. Al me al een top product en service!

goede informatie

Ook gestelde vragen worden goed beantwoord

Snel en netjes geleverd.

Goede informatie vooraf over het artikel op de website.

Top snel geleverd

Goede prijs en kwaliteit zeer vlot geleverd

Doen wat ze beloven

Ook buiten kantooruren goed te bereiken en voor 22u00 besteld volgende dag in huis . Prijstechnisch ook een interessant verschil met de andere webshops.

Uitstekende snelle service

Werdt snel geleverd zoals beloofd scherpe prijs!

Linnaeusweg 21

3401MS Ijsselstein