Snel

Mooie spullen voor een mooie prijs. En snelle levering

Goes product en snelle levering

Bmv-700 besteld. Deze snel en compleet ontvangen. Duidelijke communicatie en overzichtelijke site.

Mooie kleine vlaggenstok

Mooi vlaggenstokje voor bootje en nette levering. En ook snel.

Fijn en snel advies, goed product

Omdat ik niet kon kiezen tussen twee producten om advies gevraagd. De mijnheer die ik sprak was heel vriendelijk en kon mij goed adviseren. Erg blij mee!

Versteld van zeer snelle levering ik beveel Bootsman sterk aan

Geweldig product en top-service.

Wij hebben twee sups besteld. De service van Bootman was top. De sups werden zeer snel geleverd en we werden blij verrast voor wat betreft de kwaliteit, afwerking en compleetheid. Dit hadden we niet verwacht voor de toch wel heel scherpe prijs.

Zeer positief deze bestelling ervaren erg veel plezier met de boot.

Super erg tevreden met de boot. Heb er veel plezier aan!

Mooie kano . het zijn de centen waart

Goed product en dezelfde dag nog kunnen afhalen!

In de ochtend besteld en kreeg in de middag al een bericht dat ik het product kon afhalen.

Plezierig

Bestelling bij Bootsman ging lekker soepel. Kan met PayPal betalen (wel een toeslag helaas) Paypal optie vind ik altijd wel fijn omdat je op die manier meer zekerheid hebt. Daarnaast constant op de hoogte gehouden over de bestelling en in tegenstelling tot vele andere webshops was dit echt de volgende dag geleverd. Handtekening zetten en binnen!

snelle levering en product als omschreven

gezellig kopje koffie en een gebakje

Prima service en goede supboard

Bestelling zoals verwacht. Fijne supboard, product zoals verwacht. Snelle levering.

Supersnel geregeld.

Heb een pomp voor de boot besteld, even gebeld.....ja gek hè dat je toch even een mens wil horen.....en ja volgende dag binnen...top.

Levertijd wordt helemaal niet gerespecteerd

Levertijden worden niet gerespecteerd

Beste Vincent, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat PostNL de volgende dag geprobeerd heeft om het SUP board bij u af te leveren. Dit is echter niet gelukt. Hierdoor is het pakket naar een PostNL punt verzonden. Helaas ligt dit buiten onze macht. Wij hebben het pakket optijd verzonden en PostNL heeft het pakket, volgens afspraak, geprobeerd af te leveren. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Uitstekend & professioneel

Goed telefonisch geholpen om juiste product aan te schaffen. Zeer professioneel

Snelle levering en product als omschreven

Duidelijke site en goede, snelle levering van onze sup. Gelijk het weekend uitgeprobeerd, Top!!!

Mooie producten , en goeie service

Duidelijke website , veel keus , goeie producten en een snelle levering . Zeer tevreden

Goede koop

Rubberbootje gekocht, kwam prompt aan, ziet er goed uit; veel waar voor het geld!! Registratie als snelle motorboot is geregeld, nu nog de registratie letters er op plakken, dan kan er gevaren worden!

Top snel antwoord en correct

Overzichtelijke site, juiste informatie.

Helemaal top, goede levering mooie boot n goede hulp van de klantenservice !

Betrouwbaar en zeer snel geleverd

2e keer bij Bootman besteld en wederom uitstekende ervaring in afhandeling en verzending van de bestelling. Volgende dag in huis en product in prima staat. Dit keer een Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440 met peddels besteld. Prima boot, ook voor beginners. Snel opgepompt en erg stevig door drop stitch constructie. De eerste 2 km is erg wiebelig en wennen maar daarna krijg je het ritme en vaar je er goed en snel mee weg. Aanrader als je zoekt naar een opblaas kayak.

Alles goed geregeld en super product

Duidelijke site en snelle levering.

Paar keer besteld en alleen positieve ervaringen.

Super goed dat spullen tot 22.00 uur afgehaald kunnen worden