Goede service, snelle levering

We hebben een accu gekocht voor de boot. Er werd goed gecommuniceerd, levering ging snel en je kon in de gaten houden wanneer er geleverd werd. Na levering hadden we toch nog een vraag, die werd telefonisch meteen heel duidelijk beantwoord met een goed advies. Top service!

Goed advies en snelle levering

Na een zoektocht op internet zijn we bij Bootman uitgekomen. Nadat wij onze wensen kenbaar gemaakt hadden, zijn we door een goed advies uitgekomen op de kano die we nu aangeschaft hebben. Deze voldoet aan onze verwachtingen. Super en snelle levering. Top.

Goede boot

Goede boot. Goede service. Ook de after sales is ok. Prima zaak.

Juiste omschrijving product, en netjes op tijd geleverd.

Goede prijskwaliteitverhouding en service

Wij hebben hier een elektrische motor met accu gekocht. De accu die we eerst hadden was erg zwaar en hebben we binnen de retourtermijn van 30 dagen omgeruild voor een veel lichtere lithium accu. Dit was geen probleem.

Snelle service en een aantrekkelijke prijs

Zeer snel geleverd voor een goede prijs.

Rubberboot met fluistermotor

Ik heb onlangs een opblaasbare boot van het merk Hydro Force Mirovia met een accu en fluister buitenboordmotor besteld en ontvangen. Er zat echter geen duidelijke handleiding bij. Tijdens het oppompen van de boot ging een van de handvatten los, die opnieuw vastgelijmd moet worden. Volgens de beschrijving op de website zou je met een 12 volt accu 3 uur kunnen varen, maar na ongeveer 45 minuten was de accu al 70% leeg, terwijl deze volledig was opgeladen. Al met al vind ik het een miskoop en ben ik teleurgesteld in de kwaliteit.

snelle verzendid

ik heb problem met betaling, maar anders was goed

Prima verzorgd

Mijn kajak moest ineens ivm werkzaamheden van een plek voor de deur naar een plek in een haven. Ik had nogal wat haast om een peddel te kopen die in delen met een rugzak vervoerd kan worden. ik kreeg hem keurig op tijd. En hij was lekker licht in gebruik.

De bestelde spullen zijn netjes afgeleverd.

Niks mis mee

Precies wat ik wilde voor een goede prijs

Snel en behulpzaam, erg aangenaam.

De volgende dag had ik het in huis. En toen ik een vraag had werd ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Erg prettig.

Super en vriendelijke service

Bestelling geplaatst maar niet meer leverbaar De klantenservice heeft netjes contact opgenomen met de vraag of ze t mochten omzetten of geld terug . Aanrader dus !!!

Alles volgens bestelling

Product was snel in huis.

Bestelling was niet meer leverbaar netjes gebeld met voorstel voor vergelijkbaar product Goede service!

Perfect geleverd en op tijd

Perfect geleverd en optijd

Snel besteld en keurig geleverd

Acculader besteld en deze is keurig (goed verpakt) en snel geleverd.

Uitstekend snel geleverd!

Acculader besteld, had hem de volgende dag al in huis, ennnn top kwaliteit apparaat, mijn dank!

Super quick delivery, good prices

No complaints at all, great service and products!

concurrerende prijzen

snelle en correcte levering

Super snel geleverd.

Via de duidelijke website van @Bootman zag ik de juiste draagtas voor mijn elektrische buitenboordmotor staan. De prijs was concurrerend dus besteld op de vrijdag voor koningsdag en dacht dat wordt volgende week wel ergens geleverd. Maar nee hoor zondagmiddag werd het pakket door Post.nl afgeleverd. Een dikke pluim.

Boeg trolley is zoals beschreven , mooi afgewerkt en robuust . Goede aankoop gemakkelijk om onze boot op de zandstrook naar zee te trekken.

Bedrijfsgegevens

Linnaeusweg 21

3401MS Ijsselstein

0182 386286 / 06-30610681

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.