Alles volgens afspraak. Snelle levering op het juiste adres tijdens onze vacantie afgeleverd. Nette prijs, goed product

Mijn ervaring is TOP geweest!

Op de site is duidelijke uitleg te vinden over welke sup het best bij jou zou passen. Mijn voorkeur ging uit naar de sup die geadviseerd werd. Ik heb 's avonds besteld en de volgende dag werd de sup al geleverd. Wat een verschil met mijn vorige sup, echt top kwaliteit. Echt een klantvriendelijk en behulpzaam bedrijf.

Prima zoals we allemaal vinden hoe het hoort!

Ik heb bij Bootman een Victron Blue Smart IP22 (Type: 12V/20A - 3 Uitgangen) acculader gekocht. Het product voldoet prima maar daar heeft Bootman uiteraard weinig invloed op. De lader werd conform de beloften geleverd en was prima verpakt. Daarnaast was Bootman ook nog eens de leverancier met de laagste prijs. Dat is ook niet vervelend toch?

Super leuk!

Is heel makkelijk op te pompen en vaart super!!

Blij met onze aankoop

Levering was snel en goed. De boot was ook zoals verwacht en naar wens. Reacties op evt vragen word snel, goed en vriendelijk beantwoord.

Snelle levering en degelijk en compleet product

Leuke, niet zo'n dure, opblaasbare kayak gekocht. Deze werd heel compleet geleverd met pomp én peddels. Ligt stabiel en leuk voor beginners op rustig water.

Snel, simpel en fantastische boot

Bestellen ging uitermate eenvoudig en zelfs de volgende dag al ontvangen. Bezorging was uitstekend, zelfs helemaal achter het huis gebracht. Boot zelf was prima verpakt en mijn zoon is gek op zijn boot.

service goed, apparaat matig

geen problemen

snel, goed verpakt

de bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Vragen achteraf werden correct beantwoord.

Eenvoudig, snel, keuze, website, levering

Eenvoudige website, voldoende keuze, snelle levering, zéér goed verpakt. Iets nodig ...bestel ik hier weer ;-))

Snelle en goede levering van een prima product.

De Victron smartsolar MPPT 75/15 werd snel geleverd en bevalt uitstekend.

Prettig!

Duidelijk contact, goede communicatie!

Perfecte service echt super

Goede prijs kwaliteit verhouding Klein probleempje met leveren zelfde avond nog opgelost

Super !!

Snelle levering, mooi product. Snel antwoord op je vragen.

Gewoon een dikke 10

Wat een perfect bedrijf. Alles begon allemaal op de app Perfect geholpen met de informatie Snelle reacties op div. Vragen Vriendelijk en mij een gevoel gegeven dat niks te veel was. Uiteindelijk ons supboard besteld met diverse. Toebehoren En de dag erna al super snel geleverd DUS ARNOLD DE BAAS KAN HEEL BLIJ MET JE ZIJN. EEN DIKKE 10 IS WEL OP ZN PLAATS HOOR

Snelle goeie service!

Snel en makkelijk bestelt en ook snelle en vriendelijke reactie op onze vragen. Prima service!

Perfecte online bedrijf voor bootspullen

Leuke elektro buitenboord gekocht Mooie bootspullen Normale prijzen Service uit de kunst Snelle service

Wij zijn heel blij met onze nieuwe sup, er is al uitgebreid op gespeeld en getourd!

De sup is heel stabiel en makkelijk in gebruik.

Snel en goed 0 problemen op tijd

Prima prijs

Prima prijs stelling Snel verstuurd

Wij zijn zelf naar de winkel gegaan, hele goede uitleg, heel klantvriendelijk zelfs vooraf aan de telefoon en app zeer vriendelijk en duidelijke uitleg

Artikel was als beschreven, werd snel geleverd

Topwinkel!!

Altijd alles keurig en netjes verpakt en op tijd geleverd!

2 schroeven besteld voor de fluistermotor, 1 raakte beschadigd tijdens transport. Geen probleem en keurig omgeruild met (overbodige, het was immers hun schuld niet) excuses voor het ongemak.

Perfecte service en prijs.

Zeer snelle levering en goed verpakt. Prijs was conform de marktwaarde. Vriendelijke personeel

Linnaeusweg 21

3401MS Ijsselstein