Snelle levering met goed advies

Ik ben erg tevreden met het gegeven advies .

Fijn en snel geholpen!

Overzichtelijke website en goede productinformatie.

Snelle service , correcte levering

Ik heb mijn Accubak 30A op een zaterdag online besteld. Netjes reeds op dinsdag geleverd in België. Top service.

snel verzonden, snel in huis

startbooster uitgezocht, betaald, en kort na de factuur kwam de verzendbevestiging al. De volgende middag was ie er met de post.

Bootman vaart scherp aan de wind.

Overzichtelijke site, duidelijk ,begrijpelijk, met oog voor de klant. Kwalitatieve producten en een snelle levering.

Heb eerder al wat gekocht blijft zeer goed bevallen

Top zaak

Goede uitleg en snelle levering

Mijn vragen over dit product zijn goed beantwoord. Er is duidelijk veel kennis er ervaring aanwezig bij Bootman over dit product. Na bestelling volgde de levering snel. Vervolgens hebben we ruim anderhalve week veel plezier beleefd aan deze aankoop. Hij voldoet ruim aan onze verwachtingen. Vooral dat deze motor bijzonder stil is.

Zeer tevreden met correcte en vlotte levering

top!!

Goede site, zeker een aanrader!!

Snel en adequaat

Snelle afhandeling en prima service

Supersnel geleverd, netjes verpakt

Het zitplankje voldeed aan de beschrijving, werd snel geleverd en zag er prima uit. Helaas tijdens harde wind overboord gegaan, dus we gaan gauw een tweede exemplaar bestellen. ;)

Super service formidabel

Heel contant van de super goede en snelle service echt een top aanrader

Compleet en snel geleverd

Netjes duidelijke uitleg en de zelfde dag nog verzonden. Heb meerder keren hier bestelt en keurig netjes geleverd. ga zo door!!

Snel, en duidelijke communicatie

Via de website besteld en goede communicatie over ontvangen order, verzending etc. Snel en efficiënt.

top kwaleit

als is top alle jullie zijn moeilijk te bereiken gebeld gemaild e via Facebook geen antwoord

topple toppie

ja gewoon topple donderdag besteld en vrijdag al bezorgd dank je wel

Levertijd klopt niet!

Wanneer je besteld staat er voor 21:00 besteld, morgen in huis. Helaas is dit niet waar gemaakt, wss gaat de bestelling dan ook retour

er wordt een totaal ander product geleverd dan de afbeelding op internet

was op zoek naar een snelheids regelaar zoals op de foto bij het product. ik krijg vervolgens een andere, niet passende geleverd...

Bestelling gedaan en binnen 1 uur verzonden.

Fantastisch gewoon

slechte of niet berijkbaar

ik heb een dakje voor me boot besteld . ik heb het vrijdag besteld zal zaterdag geleverd worden maar helaas was dat maandag. zal met post nl gestuurd worden maar helaas is dat niet gebeurt maar met een ander post TransMission. dat zal maandag tussen 10 en 12 uur maar helaas hij om 13.45. ik heb een mail na bootman gestuurd en gebeld maar er word niet gereageerd . of je word er uit gegooid en ze zal me terug bellen maar dat doen ze ook niet. een waardeloos winkel ik bestel daar nooit meer iets

zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

duidelijke website, goede informatie via de site, leveringen volgens planning. Zo moet een aankoop via internet verlopen.

niet volgens afspraak

zaterdag een boot besteld vandaag krijg ik alleen de vloer. opneningsuren kloppên niet kan niemand berijken

Snel

Zeer snelle levering , zondag avond besteld , dinsdag ochtend in huis ,

Makkelijke en overzichtelijke website

Makkelijk bestellen. En wordt gelijk verzonden .