Top bedrijf

Ik heb een apparaat gekocht voor mijn camperbus. Dit was zo geregeld en met een snelle levering. Binnen 2 dagen had ik het apparaat in huis. TOP

Snel en netjes

Makkelijk bestellen op de duidelijke site. Zeer snel en netjes bezorgd! Top!

Super boot, scherpe prijs

Mooie boot, en echt voor een bodemprijs!!!

Snel en conform geleverd.

Boost starter besteld. Gelukkig nog niet hoeven te gebruiken.

Kwaliteit en goede service

Snelle levering en top product.

Vriendelijk,en goede uitleg over produkten

Na een telefoontje met klantenservice, de juiste lader voor mijn batterij aangekocht. Top service

geweldig

goede en snelle levering, peddel voor de kano bevalt uitstekend.

Nette service, goed product en lage prijs.

Foutje bij het verzenden gemaakt. Kan gebeuren.. prima opgelost. Mooi product voor een topprijs. Hiervoor verdiend 5 sterren. Ga zo door

Vlotte service, snelle levering, lage prijzen

Heb al een paar keer Victron materiaal bij Bootman besteld vanwege de gunstige prijzen en steeds beschikbare voorraad. Ongelooflijk werd alles snel geleverd, en alles steeds perfect in orde. Ben zeer tevreden.

Wauw geweldige kano

Heel blij mee. Goede kwaliteit, snel geleverd. Aanrader!

Top service!

Snelle reactie op gestelde vragen. Volgende dag reeds geleverd.

Geode service

Goede service en levering op tijd

Kost mij nu geld

De weekend en de maanDag vrij genomen Levering maandag vrachtwagen staat voor de deur wacht enkele minuten rijd vervolgens weg krijg melding levering niet mogelijk adres onbereikbaar ben echt laaiend UPDATE 1 week later nog steeds niks transport bedrijf zijn oplichters komen niet opdagen en je krijgt elke dag een nieuw leugen en nieuw tijdstip je gaat wachten voor helemaal niks Ik kan deze bedrijf absoluut niet aanraden ik heb 3 halve dagen vrij moeten nemen voor helemaal niks ORDER is inmiddels al een week oud dus morgen bezorgd is onzin Bootman kan niet zo naïef zijn en dit als normaal accepteren

Beste J, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de aflevering in eerste instantie niet gelukt is. We hebben inmiddels contact gehad via de mail om dit op te lossen. Mocht u de chauffeur opnieuw voor de deur zien is het wellicht een idee om de chauffeur aan te spreken. Op deze manier voorkomt u dat de chauffeur weer weg zal rijden. U schrijft tevens dat u al een week op uw order wacht. Op moment van schrijven is het 3 dagen geleden, dus helaas is deze bewering niet juist. We betreuren deze situatie en vinden het spijtig om te lezen dat u zo ontevreden met over onze vervoerder. Ondanks alles wensen we u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Bootman

Zeer uitstekend

Dit is een kajak met alle belangrijke dingen zoals een woelen en een opgeruimde in pomp

Binnen 24 uur in huis

Volgende dag na bestelling in huis. Zeer tevreden

snel en volgens afspraak

snel en volgens afspraak

Topbootje!

Vandaag de kajak uitgeprobeerd, het vaarklaar maken ging vlotjes en daarna een heerlijk tochtje gemaakt. Goede koop geweest!

Snel geleverd en netjes verpakt

Na levering netjes verpakt ziet er goed uit moet het nog wel inbouwen

Prachtig en handzaam produkt

Goede info op de site, reviews waar je wat aan hebt. Mooi produkt. Je wordt goed geinformeerd over de voortgang van de bezorging. Kortom.... goed en professioneel bedrijf. Een aanrader.

Zeer goed.

Netjes op tijd geleverd en precies datgene wat ik verwacht had.

Fantastische elektromotor van Rhino voor de helft van adviesprijs. Snel verstuurd en snel binnen.

Mooie Rhino DX 55V besteld voor minder dan de helft van de adviesprijs. Na bestelling vlot geleverd, ben er heel blij mee. Veel dank!

Super service!

Snelle levering en ook telefonisch goed te woord gestaan.

Levering snel en scherp geprijsd.

Effen gegoocheld en zeer scherpe prijs gevonden. Besteld en volgende dag het product thuisbezorgd.

Uitstekend!

Makkelijke website, alles duidelijk vermeld, snelle verzending, duidelijke mail wanneer de zending wordt verzonden en je krijgt een indicatie wanneer het wordt bezorgd. En mijn complimenten voor de klantenservice zij hebben mij geholpen met een probleem en die is heel snel opgelost TOP dank u wel ik beveel jullie zeer zeker aan.

Goed telefonisch bereikbaar

Prettig en snel