Goed service en snelle communicatie

De tijden van levering of retourneren liepen niet helemaal goed qua planning maar waren voor ons niet van groot belang. De bezorgdienst zelf communiceerde niet goed met ons en stonden zomaar voor de deur. Communicatie met de fabrikant verliep goed en snel. We zijn tevreden met de nieuwe matrassen.

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering en zorgvuldig afgewerkt

• Kwaliteit product Ja

Mooi product en snel geleverd

• Kwaliteit product Ja

Ik heb een ovale babymatras met dubbeldoek gekocht. Past precies. Ziet er keurig uit. Als je een mail stuurt, krijg je een nette vriendelijke antwoord terug.

Perfecte service!

Baby matrasje op maat besteld, kreeg na het ontvangen van de mal al de bevestiging dat ze mijn order in productie nemen (heb toen een berichtje gestuurd dat er plotseling spoed bij was gekomen ivm met een keizersnede die gepland stond) kreeg direct een berichtje terug dat ze het gingen regelen, 2 dagen later is het matrasje al geleverd, perfect! Super blij mee. Top service!

Klantvriendelijk

Goed advies. Snel geleverd . Online betrouwbaar advies. Top....,

prima geholpen

geweldig geholpen

Niets op aan te merken

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven. Via de telefoon goed advies gekregen. Bestelling is heel snel geleverd en matras is precies zoals verwacht en gehoopt.

• Kwaliteit product Ja

Eenvoudig besteld snel in huis

Matras beschermer 2 persoons besteld en keurig en snel geleverd

• Levertijd Nee

Prima ervaring

Prima ervaring keurig geholpen

• Kwaliteit product Ja

Geweldige service en super resultaat

Matrasje op maat voor in onze wieg besteld, heel eenvoudig een mal kunnen opsturen en een week later hadden we een mooi afgewerkt en stevig matrasje binnen. Zo kan de familiewieg weer jaren mee!

Bijna goed

De matrasonderdekken waren net iets aan de kleine kant. 80x200 cm wordt echt niet gehaald. Het scheelt enkele cm's.

Zeer goede ervaring

Vantevoren kreeg ik via de mail uitgebreide informatie en een persoonlijk antwoord op mijn vraag. De levering vond op tijd plaats en het matras was geheel volgens verwachting. Mijn dochter kan nu heerlijk slapen (en ik ook).

• Kwaliteit product Ja

Perfect passent en lekker matrasje

Goed passent matrasje voor ons dreumes bedje

Wachten waard

Matrassen zijn van top kwaliteit, levertijd is misschien iets langer dan gewenst en of zou graag iets meer op de hoogte gehouden willen worden over de stand van zaken. Maar misschien ben ik verwend geworden door de huidige online winkel wereld en is de levertijd niet meer dan normaal. Hoe dan ook zeker het wachten waard.

• Levertijd Nee

Ik ben voor 100% tevreden

Vlotte levering - keurig verzorgd en een leuke prijs.

• Kwaliteit product N.v.t.

Zonder gedoe, gewoon een goed matras

What you see is what you get. Goede afstemming over de levering.

• Kwaliteit product Ja

netjes kunnen bestellen, goed geleverd, verwacht product

ik ben tevreden

• Kwaliteit product N.v.t.

Uitstekende service voorlichting en afhandeling.

Prettig geholpen en advies. Bij het ontbreken van de onderlegger ( jute) direct opgestuurd! Prima.

Super leuk

Contact fantastisch. Matras perfect gedaan en snel. Ik ben echt blij

• Kwaliteit product Ja

goed, mijn kind slaapt heerlijk, mooi matras

mijn kind slaapt heerlijk, mooi matras

• Kwaliteit product Ja

Prima kwaliteit en snelle levering

De op de site beloofde kwaliteit en levertijd zijn prima nagekomen

Heel blij mee!

Prettig advies via de chat. Dat heeft mij goed geholpen naast de uitgebreide informatie over materialen, maten, e.d. op de site. Dit maakt de keuze makkelijker. Het matras voldoet aan mijn wens.

• Kwaliteit product Ja

Prima kwaliteit en snelle service

Ik kocht onderleggers voor onder onze eigen matrassen. De matrassenfabrikant had ze ook in 2,20 meter! En in de kwaliteit die ik wilde hebben (jute met vilt). Binnen 3 dagen werden ze netjes thuisbezorgd. Prima!

• Kwaliteit product Ja

Mega service en snelle reactie op vragen.. matras past perfect in de bedstee, gewoon top!

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.