Als ik erop ga liggen, slaap ik direct.

De topdek matras slaapt heerlijk, alleen het gewicht is zwaar om het regelmatig te moeten keren.

Fijn stevig Matras

Fijn matras gekocht voor ons kind (70 x 160). Dit was ook de enige die we op zijn formaat voor een redelijke prijs op HR55 konden vinden

Goede communicatie, perfecte levering

Wij zijn middels mail en telefoon netjes geïnformeerd over een maatwerk matrasje. De kwaliteit van het matras is prima en perfect op maat.

Prima levering.

Mijn op maat bestelde wiegmatrasje is keurig netjes gemaakt volgens de door mij toegestuurde mal. De verzending is ook prima verlopen. Het matrasje was erg goed verpakt. Ik ben er heel blij mee.

• Kwaliteit product Ja

Zo geregeld en slapen als een roos!

Prima, snelle levering en een goed matras!

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Uw team Matrassenfabrikant.nl

Super snel geleverd en goede kwaliteit van het babymatrasje!

Super snel geleverd en goede kwaliteit van het babymatrasje!

Prachtige kwaliteit

Matrasje voor familieweekend op maat gemaakt. Door een mal op te sturen perfect passend en snel geleverd

• Kwaliteit product Ja

Voldoet precies aan de verwachting en de wensen!!!

TOP

Super vriendelijke dame aan de lijn en dan nog super service geven....... Wat wil je of moet je nog meer hebben....

Prima matrasbeschermer.

Juiste maat gevonden bij Matrassenfabriek.

• Kwaliteit product Ja

Dit is mijn tweede topper goede ervaring met de eerste

Perfecte service

top !!!!!!

• Kwaliteit product Ja

De wens van de klant vervuld

Uitstekende organisatie die ook, op wens van de klant, kan afwijken van de standaardprocedure. Kortom, klantvriendelijk gewoon leveren wat de klant vraagt.

• Kwaliteit product Ja

De mal die ik heb opgestuurd is keurig verwerk tot een mooi matrasje voor de wieg

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Uw team Matrassenafbrikant.nl

Snel, op maat en verzorgd!

Tot nu toe al mijn matrasjes voor de kids hier besteld en heel tevreden. Eenvoudig een mal van krantpapier opsturen en het matras wordt snel op maat geleverd. Contact per e-mail verloopt altijd snel en ben erg tevreden over de wijze en snelheid waarop mijn bestelling wordt geleverd.

Heerlijk matras

Goed advies

Telefonisch contact en samen kijken welk matras het beste bij ons zou kunnen passen heb ik als zeer prettig ervaren. Mevrouw met wie ik contact had was erg vriendelijk.

• Kwaliteit product Ja

Klantvriendelijkheid, goede kwaliteit, persoonlijke benadering zijn kenmerkend

Zie bovenstaande. Echt een aanrader om hier matras op maat te bestellen.

• Kwaliteit product Ja

Fijn contact met goede service en betrouwbare snelle levering

Zeer goed matras met organic katoen super

• Levertijd Nee

Prima matras

Op maat besteld voor de caravan. Snel geleverd en past goed.

• Kwaliteit product Ja

Keurig op maat gemaakte topper voor de camper!

Voor over onze matras wilden wij graag een topper. Deze is keurig op maat en binnen 10 dagen geleverd door matrassenfabrikant. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

• Kwaliteit product Ja

Goed contact en een top resultaat

Contact via de chat verliep heel soepel. Duidelijk wat er van mij verwacht werd (mal aanleveren ivm ovale vorm). Duidelijk wat de keuzes waren mbt schuimsoort en afwerking. Resultaat is prachtig. Levering was zoals op de site vermeld staat. Heel erg tevreden!

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering van mooi matras

Snelle levering van mooi op maat gemaakt matras

• Kwaliteit product Ja

Nu twee keer besteld bij Matrassenfabrikant en twee keer heel erg tevreden. Vorig jaar een nieuw matras besteld die echt top is! De beste investering in onze camper tot nu toe. Prachtige kwaliteit, zeer comfortabel en levering stipt. Nu een matras onderlegger bijbesteld. Wederom prachtige kwaliteit en super snelle levering! De volgende dag al in huis!

• Kwaliteit product N.v.t.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, www.matrassenfabrikant.nl

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.