Fijn contact met goede service en betrouwbare snelle levering

Zeer goed matras met organic katoen super

• Levertijd Nee

Prima matras

Op maat besteld voor de caravan. Snel geleverd en past goed.

• Kwaliteit product Ja

Keurig op maat gemaakte topper voor de camper!

Voor over onze matras wilden wij graag een topper. Deze is keurig op maat en binnen 10 dagen geleverd door matrassenfabrikant. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

• Kwaliteit product Ja

Goed contact en een top resultaat

Contact via de chat verliep heel soepel. Duidelijk wat er van mij verwacht werd (mal aanleveren ivm ovale vorm). Duidelijk wat de keuzes waren mbt schuimsoort en afwerking. Resultaat is prachtig. Levering was zoals op de site vermeld staat. Heel erg tevreden!

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering van mooi matras

Snelle levering van mooi op maat gemaakt matras

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, www.matrassenfabrikant.nl

Nu twee keer besteld bij Matrassenfabrikant en twee keer heel erg tevreden. Vorig jaar een nieuw matras besteld die echt top is! De beste investering in onze camper tot nu toe. Prachtige kwaliteit, zeer comfortabel en levering stipt. Nu een matras onderlegger bijbesteld. Wederom prachtige kwaliteit en super snelle levering! De volgende dag al in huis!

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Snel, duidelijk

Alle matrasmaten mogelijk dus superhsndig bij afwijkende maten

• Kwaliteit product Ja

Uitstekende snelle bezorging en uitermate vriendelijke dame aan de telefoon!

• Kwaliteit product Ja

Topper voor queensbed besteld. Goede service en topper bevalt goed.

• Kwaliteit product Ja

Babymatras past perfect in het wiegje

Na goed contact gehad te hebben met Marrassenfabrikant heb ik een mal opgestuurd van het wiegje. In een week tijd kreeg ik het babymatras thuis gestuurd en het past perfect! Erg blij mee.

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering van topper voor frans bed

Snelle reactie op vragen, eenvoudige bestelling en fijne topper voor ons frans bed. Levering conform verwachting. Maakt slapen in onze caravan fijn. Door overtrek om de losse topper is het ook makkelijker om spullen onder het bed te pakken zonder dat hele bed overhoop ligt.

Prima kwaliteit

Op maat gemaakt. Uiteraard enkele weken in het proces. Netjes afgeleverd.

• Kwaliteit product Ja

Zeer goed matras, perfecte maat.

Voor een caravan had ik een matras met twee schuine kanten nodig. Ik had alles opgemeten en doorgegeven bij de bestelling. Best spannend of het uiteindelijk goed zou komen. Het matras bleek perfect te passen en ligt heerlijk.

Geweldige service !!

De bestelde matrassen werden i.v.m op vakantie gaan met spoed eerder geleverd. Geweldig !!

• Kwaliteit product Ja

Goede service perfecte maatvoering.

Prima geïnformeerd over het proces van een op maat gemaakt baby matrasje.

• Kwaliteit product Ja

Goede service en snel geleverd

Snel geleverd en goed geholpen

• Kwaliteit product Ja

Alles is correct verlopen.

Alles ok

• Kwaliteit product Ja

Na bestelling zeer snelle levering omdat wij op vakantie gingen en de topdeck bevalt prima!

Topfirma

Kwaliteitsvolle producten aan een schappelijke prijs. Correcte service en snelle levering.

Prima ervaring, snel goed product geleverd

Prima ervaring, snel goed product geleverd

Uitstekend!

website is duidelijk. Levertijden kloppen. Afleveren nauwkeurig zodat je er neit de hele dag voor thuis hoeft te blijven.

Maakt de belofte waar

Prachtige matrassen, 1 op maat gemaakt en 1 standaardmaat. Goede en ook mooie kwaliteit. Snel geleverd zoals beloofd. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader.

• Kwaliteit product Ja

Zeer klantvriendelijk en snelle behandeling

Telefonisch zeer prettig behandeld in combi met online bestelling

• Kwaliteit product Ja

Één zin, heel tevreden klant!

Als men de instructies van de site volgt is er geen enkel probleem. De bestelling is geleverd 100% volgens de verstuurde mal.

• Kwaliteit product Ja

Perfecte afhandeling en planning mbt levering matras

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.