Snelle goede service heldere website

Snelle levering netjes verpakt. Duidelijke website met uitleg van de verschillende materialen. Zeer tevreden met ons op maat gemaakte matrasje voor in de wieg van ons baby'tje

• Kwaliteit product Ja

Veel keuze in afmetingen en nette verzending

Fijn dat we toch een passend matrasje hebben kunnen vinden voor ons vintage babybedje.

Zeer nette en goede persoonlijke service voor mij een dikke 10

Ik heb een matras op maat laten maken voor in mijn camper Het past perfect en het ligt 100% beter dan het standaard te dunne matras wat er vanaf fabriek in ligt. Nu een mooi en dik matras wat comfortabel ligt en ook helemaal uit 1 stuk gemaakt dus geen vervelende rand meer in het midden. Ik ben zeer netjes geholpen door de mensen van matrassen fabrikant in Helmond en kan het iedereen aanbevelen om daar uw nieuwe matras te kopen. Vriendelijke groeten van Rob Kuijpers motoren uit Veghel

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Tevreden met mijn aankoop, de service en communicatie.

Levering zoals omschreven, product goed verpakt en naar verwachting.

Super service!

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.