Zeer eenvoudig bestelproces en zeer vlotte levering.

Het bestelproces was erg gemakkelijk en klantvriendelijk. De levering ook erg snel, top! Hoe het matras slaapt weten we nog niet want we gaan binnenkort op vakantie en zullen het dan uitgebreid testen. Maar dat komt vast goed. Het matras voelt vooralsnog goed aan.

• Kwaliteit product Nee

Goed matras

snelle en juiste levering

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Alles volgens bestelling en afspraak

Topper met speciale maatvoering laten maken voor onze Camper Paste perfect en netjes gemaakt

• Kwaliteit product Ja

Goede informatie tijdens bestelling.

• Levertijd Nee

Goede en snelle service

Wat je ook besteld het is overzichtelijk en duidelijk. Fijn geholpen aan de chat.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Niets dan lof!

Snelle levering en prijs/kwaliteit is uitstekend. Afmeting ook perfect van de matrasonderlegger.

Perfect!

Ons matras zelf samengesteld na telefonisch contact. Super fijn geholpen en het matras was binnen no-time binnen.

• Kwaliteit product Ja

Snel geleverd en niet duur

Super goede kwaliteit

Heerlijk al een paar nachten geslapen op de nieuwe topper. Echt goede kwaliteit, mooie afwerking en snelle levering. Top!

geweldig

Zeer goede matrassen besteld voor op de camping, ze liggen heerlijk hoor ik. hoop op.

`snelle prima regeling

helemaal tevreden

• Kwaliteit product Ja

Hele fijne matras voor een peuterbed. Goede dikte en prijs is ook goed

• Kwaliteit product Ja

Prima matras op maat gemaakt

Slaapt heerlijk, ik kan bijna niet wakker worden.

Fijne service

Telefonisch gesprek, toppie te woord gestaan, bedankt

Slap spul

Er werd heel hard gepusht om een review dus hier komt ie: de Matrasbeschermer die ik heb gekocht scheurde meteen kapot toen ik hem recht wilde leggen onder het matras. Ik trok helemaal niet hard maar het spul scheurde alsof het wc papier was. Onvoldoende kwaliteit dus.

• Kwaliteit product Nee

Echt perfect

Binnen de vooraf afgegeven termijn is het bestelde matras geleverd. Degelijk verpakt! Matras past precies.

• Kwaliteit product Ja

top prijs/kwaliteit en super vriendelijke klantenservice!

top prijs/kwaliteit en super vriendelijke klantenservice!

Prima matras en service

Zoals het hoort

• Kwaliteit product Ja

Goede prijs kwaliteit en snelle service

Wij hebben een kindermatrasje van 70x160cm besteld. Deze werd snel geleverd volgens de aangegeven levertijd. De afwerking van de tijk ziet er kwalitatief goed uit. Handig ook dat deze eraf te ritsen is en wasbaar is. De meebestelde jute matras beschermer was te klein voor het matras. Na een korte chatsessie kreeg ik binnen enkele minuten zonder gedoe meteen een nieuwe aangeboden in de juiste maat, en mocht ik de andere ook nog houden. De nieuwe was met enkele dagen in huis en zag er ook heel goed en mooi afgewerkt uit, nog mooier dan de eerste, waardoor ik denk dat ze die speciaal voor mij hebben laten maken. Vermoedelijk omdat er voor een matras van 70x160 geen passende matras beschermer is, omdat dit een niet veel voorkomende maat is. Al met al erg tevreden over matrassenfabrikant op prijs/kwaliteit en service.

Fijn matras!

Matras van goede kwaliteit, voor een mooie prijs en snel geleverd. Onze kleine man geniet duidelijk meer van zijn box met dit dikke matras

Veel mogelijk

Flexibele productlijn. Redelijke prijzen voor top materiaal. Goed advies. Snelle levering.

• Kwaliteit product Ja

Goeie service, snelle levering, matras goed op maat.

Goed. Snelle levering.

gewoon top

Hele vriendelijke mensen met tijd voor advies, daar houden we van.

• Kwaliteit product Ja

Super snel, betrouwbaar, goede kwaliteit en precies de goede maten opgeleverd!

Super snel, betrouwbaar, goede kwaliteit en precies de goede maten opgeleverd!

Prima geregeld

Goed telefonisch geholpen,daarna is alles goed verlopen. Alles volgens afspraak.

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.