Prima matras snel geleverd

Bestelling geplaatst en kindermatras was snel geleverd. Wat ik nog wel mis is dat er geen label van de fabrikant op het matras aanwezig was met de gebruikte keurmerken of de vulling in die in het matras zit. Nu kan het eigenlijk elk matras zijn.

Fantastische service!

Fijne service, goed meegedacht en supersnelle levering! Heel erg blij mee :)

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering en uitstekende service

Goed telefonisch advies gekregen en na bestelling werd er sneller dan verwacht geleverd. Ik heb een matras voor mijn dochter (4) besteld en die zegt dat het matras het lekkerst van de hele wereld ligt. Heel tevreden.

Geweldige service!

Door corona kon de matras niet op tijd geleverd worden. Na telefonisch contact heeft matrassenfabrikant alles op alles gezet om op tijd te leveren. We moesten de matras wel zelf ophalen maar hierdoor konden wij de volgende dag toch met de nieuwe matras op vakantie. Super gewoon. Hier is de klant echt koning

Mooi product

Goed natuurlijk materiaal Praktisch Goede prijs-kwaliteit verhouding

• Levertijd Nee
  • Kwaliteit product Ja

Prachtige matrassen precies op maat!

Aanrader, geen op of aanmerkingen. Iets aan levertijd Maar dan heb je ook iets. Top!

• Kwaliteit product Ja

Top matras en top bedrijf

Na enig speurwerk op internet voor een matras met afwijkende maat, kwam ik uit op deze site. Ik was al blij dat ik een afwijkende maat kon bestellen. Ik kon zelf het matras samenstellen naar wens, dat heb ik ook gedaan. Na bestelling ontving ik direct een melding dat de levertijd iets langer zou zijn i.v.m. vakantie. Dit was geen probleem voor mij. Het bestelproces ging vlot, en de matras kwam per post naar me toe. Ook dit proces werd duidelijk gecommuniceerd. Erg fijn. Wat betreft het matras, mijn zoon ligt er heerlijk op en ik vind het speciaal dat het matras nog handgemaakt wordt en zoals jullie zelf zeggen, niet een jaar op de plank heeft gelegen... ☺️ Kortom ik ben heel blij met onze keuze en als ik nog een keer een matras nodig heb, dan bestel ik zeker weer bij jullie. Hartelijk dank!

geweldig

Vlotte levering, prachtig matras

• Kwaliteit product Ja

Snel geleverd, na ontvangst van de mal had ik het matras binnen drie dagen. Matras is precies zoals ik het verwacht had. Echt super!

• Kwaliteit product Ja

Perfecte service en goede communicatie

Goede ervaring mbt informatie over het product, duidelijk en levering conform afspraak. Product ziet er netjes uit maar kan over de kwaliteit van het matras nog niet veel zeggen aangezien we er pas 4 keer (lekker) op hebben geslapen.

• Kwaliteit product N.v.t.

Uitstekende communicatie en perfect passend matras voor in onze klassieke camper.

Goed product

Goed product Goede prijs Levering volgens afspraak

• Kwaliteit product Ja

prima service en snelle levering

We konden gewoon met een bankoverschrijving betalen hetgeen ook best vlot ging. Er werd daarna snel maar onverwacht geleverd omdat het niet was aangemeld dat er werd geleverd en wanneer.

Goed matras

Deze maat was lastig te vinden(65x130). Kwaliteit is super. Mooie tijk. Aanrader.

• Kwaliteit product Ja

Geweldige service en produkt is top

Snel makkelijk en probleemloze bestelling en afhandeling

Makkelijk, snel en goed

We zochten een matras voor de caravan. Ideaal zelf de maat opgeven. Een goed matras wat ook precies goed past.

• Kwaliteit product Ja

Nette snelle levering en een heerlijk matras voor in onze camper.

Snel, goed, naar wens en fijn matras

• Kwaliteit product Ja

Voor de tweede keer een perfect matras

Als het zo goed was, waarom dan toch een tweede matras bestellen? Omdat het eerste matras naar mijn logeerbed ging. Dat eerste matras was al geheel op maat gemaakt tot op de centimeter nauwkeurig. Nu wederom een steengoed matras in huis gehaald. Matrassen steken met kop en schouder uit boven al het standaardwerk.

• Kwaliteit product N.v.t.

Prima matras en contact met de leverancier.

Wij hebben een matras voor een Frans (camper)bed besteld. Deze moest op maat gemaakt worden. Vriendelijke dame belde ons op om voor de zekerheid om een papieren mal te vragen. Het matras werd daarna keurig volgens de opgegeven afmeting en afgesproken tijd geleverd. Wij zijn blij met het matras en zeer tevreden.

• Kwaliteit product Ja

Product als beschreven/afgebeeld en goede bezorging

Het product werd snel geleverd en is precies zoals ik had verwacht. Goede foto's en omschrijvingen. Geen klachten

Klantenservice ten top!

Mw was zeer hulpvaardig Kreeg later zelfs geld terug omdat ik via een verkeerd icoon had besteld...

• Kwaliteit product N.v.t.

Snelle correcte levering zelfs.op de camping

Correct en snelle levering zelfs op de camping.

• Kwaliteit product Ja

Netjes en snel geleverd. Goede en kloppende informatie via de mail.

Niks op aan te merken

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.