Heel tevreden!

Ik had een lastige vraag over een matrasje op maat. Even gebeld met de firma en zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan met goed advies. Het geleverde matrasje zag er keurig uit en past goed!

Volgens verwachting afgehandeld

Zowel product als levering zoals beloofd en. Logens verwachting.

• Kwaliteit product Ja

prima matras, afwijkende maat maar past precies. Levering volgens afspraak.

goede kwaliteit keuze

zeker doen

Goede services

Geen punten. Goede kwaliteit en snelle service

Doen wat ze zeggen. Correcte levering. En ligt uitstekend

Doen wat ze zeggen. Correcte levering. En ligt uitstekend

Goede kwaliteit, snel geleverd

Het matras heeft de juiste maat (zoals besteld). Kwaliteit is zeer goed.

• Kwaliteit product Ja

Prima gedaan, goede kwaliteit.

Prima gedaan, goede kwaliteit.P

Snelle en goede levering

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering en keurig verpakt, tevreden mee!

• Kwaliteit product Ja

Superfijn matras precies op maat!

Prachtig afgewerkt wiegmatrasje.

Mooi produkt voor een mooie prijs.

• Kwaliteit product Ja

Snel geregeld, ziet er zeer goed uit !

We hebben onlangs een Topper voor ons Frans bed in de caravan besteld. Na 7 werkdagen hebben we de Topper (6 cm dikte )ontvangen. We hebben hem meteen in de caravan geplaatst. Hij past perfect, en ligt heerlijk !!! De kwaliteit ziet er ook goed uit. We gaan over een paar weken met de caravan weg, dus daarna kunnen we ook een oordeel geven hoe de matras ligt na een nacht slapen.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Prima matras snel geleverd

Bestelling geplaatst en kindermatras was snel geleverd. Wat ik nog wel mis is dat er geen label van de fabrikant op het matras aanwezig was met de gebruikte keurmerken of de vulling in die in het matras zit. Nu kan het eigenlijk elk matras zijn.

Fantastische service!

Fijne service, goed meegedacht en supersnelle levering! Heel erg blij mee :)

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering en uitstekende service

Goed telefonisch advies gekregen en na bestelling werd er sneller dan verwacht geleverd. Ik heb een matras voor mijn dochter (4) besteld en die zegt dat het matras het lekkerst van de hele wereld ligt. Heel tevreden.

Geweldige service!

Door corona kon de matras niet op tijd geleverd worden. Na telefonisch contact heeft matrassenfabrikant alles op alles gezet om op tijd te leveren. We moesten de matras wel zelf ophalen maar hierdoor konden wij de volgende dag toch met de nieuwe matras op vakantie. Super gewoon. Hier is de klant echt koning

Mooi product

Goed natuurlijk materiaal Praktisch Goede prijs-kwaliteit verhouding

• Levertijd Nee
  • Kwaliteit product Ja

Prachtige matrassen precies op maat!

Aanrader, geen op of aanmerkingen. Iets aan levertijd Maar dan heb je ook iets. Top!

• Kwaliteit product Ja

Top matras en top bedrijf

Na enig speurwerk op internet voor een matras met afwijkende maat, kwam ik uit op deze site. Ik was al blij dat ik een afwijkende maat kon bestellen. Ik kon zelf het matras samenstellen naar wens, dat heb ik ook gedaan. Na bestelling ontving ik direct een melding dat de levertijd iets langer zou zijn i.v.m. vakantie. Dit was geen probleem voor mij. Het bestelproces ging vlot, en de matras kwam per post naar me toe. Ook dit proces werd duidelijk gecommuniceerd. Erg fijn. Wat betreft het matras, mijn zoon ligt er heerlijk op en ik vind het speciaal dat het matras nog handgemaakt wordt en zoals jullie zelf zeggen, niet een jaar op de plank heeft gelegen... ☺️ Kortom ik ben heel blij met onze keuze en als ik nog een keer een matras nodig heb, dan bestel ik zeker weer bij jullie. Hartelijk dank!

geweldig

Vlotte levering, prachtig matras

• Kwaliteit product Ja

Snel geleverd, na ontvangst van de mal had ik het matras binnen drie dagen. Matras is precies zoals ik het verwacht had. Echt super!

• Kwaliteit product Ja

Perfecte service en goede communicatie

Goede ervaring mbt informatie over het product, duidelijk en levering conform afspraak. Product ziet er netjes uit maar kan over de kwaliteit van het matras nog niet veel zeggen aangezien we er pas 4 keer (lekker) op hebben geslapen.

• Levertijd Ja
  • Kwaliteit product N.v.t.

Uitstekende communicatie en perfect passend matras voor in onze klassieke camper.

Goed product

Goed product Goede prijs Levering volgens afspraak

Over Matrassenfabrikant

De specialist in matras op maat.