Goede service en snelle levering

Helmaal top

De bestelling was binnen enkele dagen binnen en het natras oogde meteen goed Het paste ook perfect.

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Zeer vriendelijke eigenaar en service gericht

Hier kom ik graag terug

Beste Jos, Je bent van harte welkom Tot de volgende! Team Matrassenmaker

een top matras

wat ik heb bestelt is geleverd een aanrader

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Team Matrassenmaker

Supersnel

Zeer snelle levering en als PostNL zijn werk had gedaan had ik het pakket niet zelf op hoeven halen. Past precies volgens opgegeven maten. Prima kwaliteit.

Alles prima verzorgd

Communicatie is prima, snel antwoord op eventuele vragen. Bestel- en leveringstraject is goed verzorgd, goed op de hoogte gehouden met e-mailberichten. En uiteindelijk het belangrijkste: een matras ontvangen geheel volgens de bestelde specificaties. Het matras is erg netjes gemaakt en ligt uitstekend. Als je op zoek bent naar een kwalitatief op maat gemaakt matras zeker een aanrader!

• Kwaliteit product Ja

Wat een goed matras precies op maat

Hartelijk dank voor de behulpzaamheid en de vriendelijkheid.

• Kwaliteit product Ja

Fijn en goed matras, maar met een luchtje.

Goed en een fijn bedrijf. Je kunt telefonisch goed overleg plegen Over welk matras je eventueel zou aanschaffen. Ik heb gekozen voor de HR 55 in het type hard. Maat 90 x 200 cm. Dit is een zeer stevig Matras Maar die had ik nodig voor mijn rugklachten. Matras is mooi afgewerkt en ik had gekozen voor organisch katoen als tijk. Daar zit wel een klein nadeel aan want het ruikt al behoorlijk een hele week. Ik hoop dat de lucht nog verdwijnt. De levering ging ook goed alleen was de buitenkant van de verpakking behoorlijk beschadigd door Post NL. Dit heb ik doorgegeven aan de eigenaar van het bedrijf. Het is wel een zwaar matras in de 20 cm denk ik dat het tussen de 15 en 20 kg weegt. Werd binnen 1 week geleverd.

Super mooi matras

Mooi matras precies op de juiste maat. Snel en goed geleverd.

• Kwaliteit product Ja

De matrastopper was binnen 3 dagen geleverd terwijl er een levertijd van 10 werkdagen voor stond. De topper was goed verpakt en de kwaliteit is erg goed.

Top topper.

Afwijkende maat voor camper past precies en heeft de goede hardheid.

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering, goede matras. Netjes verpakt. Dus tevreden.

Supersnelle en goede service

Op korte termijn een topper voor de camper nodig. Op zaterdag contact gehad en maandag al klaar. Beter kan niet!!!

Uitstekend!

Prima product geleverd Alles verliep probleemloos!

Telefonisch goed advies gekregen

Goed geholpen.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Goed product, net en snel verzonden

Matrasonderleggers zijn precies wat ik ervan verwacht had, verzending snel en netjes

Matras is te hard/stevig

Bestellen en leveren van de matrassen ging erg soepel en ze zien er netjes uit. Voor onze caravan hebben we matrassen van koudschuim laten maken en we hebben ze al een paar dagen na ontvangst mee op vakantie genomen. We keken er naar uit om prinsheerlijk te slapen maar de matrassen veroorzaken pijn in ons lijf en we worden stijf wakker. Matrassen zijn te stevig/hard, waardoor ze zich nauwelijks naar ons lichaam vormen. We gaan nu nadenken over alternatief hiervoor. Heel spijtig en vandaar de lagere score.

• Kwaliteit product Nee

Uitstekende service.

Goede vakmensen die hun vak echt verstaan.

• Kwaliteit product Ja

De klantenservice en medewerker waardeloos

Meerdere malen contact gemaakt met de matrassenmaker maar elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. De klantenservice is een drama. Kortom NIET tevreden!!

• Levertijd Nee
  • Kwaliteit product Nee

Een aan te bevelen adres voor maatwerk matras

Goed matras gunstig geprijsd snel geleverd

Correcte orderverwerking en levering

Communicatie en levering keurig in orde. Prijs en kwaliteit zijn meer dan prima.

Goede webshop en kwaliteit

Goede winkel en tevreden van de matras. Wel weinig communicatie over de levertermijn of leverdatum waardoor ik het toch even spannend vond of het wel zou arriveren ..

• Levertijd Nee

een zeer goede matras

nog geen ervaring met pasen gaan we ze uit proberen

• Kwaliteit product Ja

En betere nachtrust met deze topper

Zeer tevreden met de aankoop van de topper , Veel te lang gewacht.

• Kwaliteit product Ja

Zeer tevreden over deze matras.

Over Matrassenfabrikant

Wij zijn gespecialiseerd in maken van matrassen op maat. Voor caravans, campers, dak-tenten en boten dragen wij bij aan een perfect slaapcomfort. Heeft u een afwijkende maat of model nodig dan bent u bij ons aan het juiste adres. Dit geldt natuurlijk ook voor uw slaapplaats in huis. Uw maatgemaakt matras maken wij in ons eigen atelier in Nederland en zijn van hoge kwaliteit. De gebruikte materialen zijn allemaal in Europa ingekocht en voldoen aan de hoogste keuringseisen. Neem gerust contact met ons op als u een specifiek verzoek heeft. Mail ons: [email protected] of neem telefonisch contact met ons op: 04925 47174. Met vriendelijke groet, De Matrassenfabrikant