Hoe het zou moeten

Snelle levering en service, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs en een goede website met keuzemogelijkheden!

snelle levering, mooie kwaliteit

En fijne support aan de telefoon om tot een goede keus te komen.

fijn matras, snelle levering

super!

• Kwaliteit product Ja

Prima service en producten lijken van goede kwaliteit

Nog maar kort geleden een matras en topper besteld. Producten lijken van goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit lijkt dit tot nu toe een goede deal. Ook het advies, in mijn geval via chat, was direct en volledig. Kortom zeer goede ervaring.

Goed product snelle service

Vriendelijke medewerkers denken met je mee en zijn heel behulpzaam. Snelle reactie, snelle service, goed betrouwbaar bedrijf!

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden met de goede uitleg en snelle levering. Ziet er goed verzorgd uit.

Geweldige koudschuim topper

Perfect op maat, uitstekend ligcomfort en geleverd cfm afspraak.

• Levertijd Nee
  • Kwaliteit product Nee

Snelle levering alles naar wens

Alles naar wens. Goede levering en mooi product

Mooi matras

Precies volgens bestelling keurig verpakt thuis afgeleverd. Via internet website gevonden gegevens ingevuld en week later keurig in huis. Wat wil je nog meer.

prima matras !

Mijn ouders hadden nog een ouderwetse maat matras, voor een zogenaamde "twijfelaar". Ik was bang dat ik voor die maat alleen camper en caravan matrasjes kon bestellen met een mindere kwaliteit. Niets bleek minder waar; je kunt allerlei prijzen en opties kiezen en zodoende toch een goed matras bestellen in een afwijkende maat. Toen ik mijn ouders vroeg voor een review, begonnen ze te lachen: "het ligt zo lekker, we hebben moeite met uit bed komen : ) ". Maar zonder flauwekul; een prima matras, snel geleverd en zeer tevreden!

Prima.

Goede service. Maat en vakwerk.

• Kwaliteit product N.v.t.

Uitstekend product volgens afspraak geleverd

Matras voldoet aan verwachtingen en is binnen de opgegeven levertijd geleverd

Goede en snelle service!

Zeer tevreden over de snelle levering en fijne matras

• Kwaliteit product Ja

Fijn matras, heel snel geleverd

We hebben een boxmatras op maat besteld. Het is een fijn matras en was heel snel geleverd.

• Kwaliteit product Ja

Als ik erop ga liggen, slaap ik direct.

De topdek matras slaapt heerlijk, alleen het gewicht is zwaar om het regelmatig te moeten keren.

Fijn stevig Matras

Fijn matras gekocht voor ons kind (70 x 160). Dit was ook de enige die we op zijn formaat voor een redelijke prijs op HR55 konden vinden

Goede communicatie, perfecte levering

Wij zijn middels mail en telefoon netjes geïnformeerd over een maatwerk matrasje. De kwaliteit van het matras is prima en perfect op maat.

Prima levering.

Mijn op maat bestelde wiegmatrasje is keurig netjes gemaakt volgens de door mij toegestuurde mal. De verzending is ook prima verlopen. Het matrasje was erg goed verpakt. Ik ben er heel blij mee.

• Kwaliteit product Ja

Zo geregeld en slapen als een roos!

Prima, snelle levering en een goed matras!

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Uw team Matrassenfabrikant.nl

Super snel geleverd en goede kwaliteit van het babymatrasje!

Super snel geleverd en goede kwaliteit van het babymatrasje!

Prachtige kwaliteit

Matrasje voor familieweekend op maat gemaakt. Door een mal op te sturen perfect passend en snel geleverd

• Kwaliteit product Ja

Voldoet precies aan de verwachting en de wensen!!!

TOP

Super vriendelijke dame aan de lijn en dan nog super service geven....... Wat wil je of moet je nog meer hebben....

Prima matrasbeschermer.

Juiste maat gevonden bij Matrassenfabriek.

• Kwaliteit product Ja

Dit is mijn tweede topper goede ervaring met de eerste

Over Matrassenfabrikant

Wij zijn gespecialiseerd in maken van matrassen op maat. Voor caravans, campers, dak-tenten en boten dragen wij bij aan een perfect slaapcomfort. Heeft u een afwijkende maat of model nodig dan bent u bij ons aan het juiste adres. Dit geldt natuurlijk ook voor uw slaapplaats in huis. Uw maatgemaakt matras maken wij in ons eigen atelier in Nederland en zijn van hoge kwaliteit. De gebruikte materialen zijn allemaal in Europa ingekocht en voldoen aan de hoogste keuringseisen. Neem gerust contact met ons op als u een specifiek verzoek heeft. Mail ons: [email protected] of neem telefonisch contact met ons op: 04925 47174. Met vriendelijke groet, De Matrassenfabrikant