Alles is correct verlopen.

Alles ok

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, www.matrassenfabrikant.nl

Na bestelling zeer snelle levering omdat wij op vakantie gingen en de topdeck bevalt prima!

Topfirma

Kwaliteitsvolle producten aan een schappelijke prijs. Correcte service en snelle levering.

Prima ervaring, snel goed product geleverd

Prima ervaring, snel goed product geleverd

Uitstekend!

website is duidelijk. Levertijden kloppen. Afleveren nauwkeurig zodat je er neit de hele dag voor thuis hoeft te blijven.

Maakt de belofte waar

Prachtige matrassen, 1 op maat gemaakt en 1 standaardmaat. Goede en ook mooie kwaliteit. Snel geleverd zoals beloofd. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader.

• Kwaliteit product Ja

Zeer klantvriendelijk en snelle behandeling

Telefonisch zeer prettig behandeld in combi met online bestelling

• Kwaliteit product Ja

Één zin, heel tevreden klant!

Als men de instructies van de site volgt is er geen enkel probleem. De bestelling is geleverd 100% volgens de verstuurde mal.

• Kwaliteit product Ja

Perfecte afhandeling en planning mbt levering matras

Precies wat ik zocht

In mijn zoektocht naar matrasbeschermers kwam ik de website van De Matrassenfabrikant tegen. Deze kwam mij heel betrouwbaar over en mijn keus was dan ook snel beslist. Omdat ik niet heel ver van de fabriek af woon, had ik gekozen om de producten zelf op te halen. Al heel snel na mijn bestelling kreeg ik een bericht dat mijn bestelling klaar lag. Na een afspraak gemaakt te hebben, werd ik op het moment van afhalen uiterst vriendelijk en behulpzaam ontvangen. De geleverde producten voldoen geheel aan de behoefte en wanneer ik weer iets nodig heb is dit het eerste adtres waar ik ga kijken.

• Kwaliteit product Ja

Heerlijke matrassen maar naaiwerk hoezen zeer matig en weinig professioneel

Na bestelling ontvingen wij een automatische mail met het stappenplan. Voor dat moment prima en duidelijk. Daarna hoorden we een week niks en kwam het bericht dat de matrassen onderweg waren. Het zou fijn geweest zijn als we tussentijds een persoonlijke mail zouden hebben gekregen dat bijvoorbeeld de productie was opgestart. Het was toch een week onzekerheid... De op maat gemaakte matrassen zijn heerlijk en voldoen aan de verwachting. Echter de kwaliteit van het naaiwerk van de hoezen zijn minder professioneel (geen biesje, hoeken niet helemaal passend, zien er niet uit als 2 matrassen van bijna € 1000,=), Dat is tamelijk onbevredigend en doen de kwaliteit van het matras tekort.

• Kwaliteit product Nee

Er wordt meegedacht, super service.

Telefonisch contact gehad, ze denken met je mee en geven een professioneel advies. Binnen twee weken geleverd, super toch!

ZOALS HET HOORT !

vlotte communicatie via chat over bepaalde vragen en duidelijk antwoord. Correcte levering van op maat gemaakte topper. helemaal tevreden dus.

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Prettig contact en zeer goede kwaliteit matras

Hoewel er enige vertraging was in het leveren van de matras werden wij keurig en vriendelijk te woord gestaan. Het matras is keurig geleverd op het nieuwe tijdstip, solid verpakt. Het matras voldoet zeer goed

Goede kwaliteit

Prima, echt zoals het hoort te zijn.

• Kwaliteit product Ja

Mooie matrasjes op maat ontvangen.

2 baby matrasjes op maat besteld, 1 ovale en 1 rechthoekige. Zien er keurig uit, mooie kwaliteit. Levering volgens afspraak. Zeer tevreden!

• Kwaliteit product Ja

Goede en snelle service en prima kindermatras

Goede en snelle service. Werd keurig teruggebeld door baliemedewerker die uitgezocht had of iets nog leverbaar was. Prima kindermatras.

• Kwaliteit product Ja

Ze doen en leveren waar je om vraagt

Ze maken en leveren waar je om vraagt ... goede kwaliteit prijs verhouding

Geweldige service

Sneller dan verwacht 2 medium caravanmatrassen geleverd. Zeer tevreden over

• Levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Goed service en snelle communicatie

De tijden van levering of retourneren liepen niet helemaal goed qua planning maar waren voor ons niet van groot belang. De bezorgdienst zelf communiceerde niet goed met ons en stonden zomaar voor de deur. Communicatie met de fabrikant verliep goed en snel. We zijn tevreden met de nieuwe matrassen.

• Kwaliteit product Ja

Snelle levering en zorgvuldig afgewerkt

• Kwaliteit product Ja

Mooi product en snel geleverd

• Kwaliteit product Ja

Ik heb een ovale babymatras met dubbeldoek gekocht. Past precies. Ziet er keurig uit. Als je een mail stuurt, krijg je een nette vriendelijke antwoord terug.

Perfecte service!

Baby matrasje op maat besteld, kreeg na het ontvangen van de mal al de bevestiging dat ze mijn order in productie nemen (heb toen een berichtje gestuurd dat er plotseling spoed bij was gekomen ivm met een keizersnede die gepland stond) kreeg direct een berichtje terug dat ze het gingen regelen, 2 dagen later is het matrasje al geleverd, perfect! Super blij mee. Top service!

Klantvriendelijk

Goed advies. Snel geleverd . Online betrouwbaar advies. Top....,

Over Matrassenfabrikant

Wij zijn gespecialiseerd in maken van matrassen op maat. Voor caravans, campers, dak-tenten en boten dragen wij bij aan een perfect slaapcomfort. Heeft u een afwijkende maat of model nodig dan bent u bij ons aan het juiste adres. Dit geldt natuurlijk ook voor uw slaapplaats in huis. Uw maatgemaakt matras maken wij in ons eigen atelier in Nederland en zijn van hoge kwaliteit. De gebruikte materialen zijn allemaal in Europa ingekocht en voldoen aan de hoogste keuringseisen. Neem gerust contact met ons op als u een specifiek verzoek heeft. Mail ons: [email protected] of neem telefonisch contact met ons op: 04925 47174. Met vriendelijke groet, De Matrassenfabrikant