prima geholpen

geweldig geholpen

• Kwaliteit product Ja

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, www.matrassenfabrikant.nl

Niets op aan te merken

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven. Via de telefoon goed advies gekregen. Bestelling is heel snel geleverd en matras is precies zoals verwacht en gehoopt.

• Kwaliteit product Ja

Eenvoudig besteld snel in huis

Matras beschermer 2 persoons besteld en keurig en snel geleverd

• Levertijd Nee

Prima ervaring

Prima ervaring keurig geholpen

• Kwaliteit product Ja

Geweldige service en super resultaat

Matrasje op maat voor in onze wieg besteld, heel eenvoudig een mal kunnen opsturen en een week later hadden we een mooi afgewerkt en stevig matrasje binnen. Zo kan de familiewieg weer jaren mee!

Bijna goed

De matrasonderdekken waren net iets aan de kleine kant. 80x200 cm wordt echt niet gehaald. Het scheelt enkele cm's.

Zeer goede ervaring

Vantevoren kreeg ik via de mail uitgebreide informatie en een persoonlijk antwoord op mijn vraag. De levering vond op tijd plaats en het matras was geheel volgens verwachting. Mijn dochter kan nu heerlijk slapen (en ik ook).

• Kwaliteit product Ja

Perfect passent en lekker matrasje

Goed passent matrasje voor ons dreumes bedje

Wachten waard

Matrassen zijn van top kwaliteit, levertijd is misschien iets langer dan gewenst en of zou graag iets meer op de hoogte gehouden willen worden over de stand van zaken. Maar misschien ben ik verwend geworden door de huidige online winkel wereld en is de levertijd niet meer dan normaal. Hoe dan ook zeker het wachten waard.

• Levertijd Nee

Ik ben voor 100% tevreden

Vlotte levering - keurig verzorgd en een leuke prijs.

• Kwaliteit product N.v.t.

Zonder gedoe, gewoon een goed matras

What you see is what you get. Goede afstemming over de levering.

• Kwaliteit product Ja

netjes kunnen bestellen, goed geleverd, verwacht product

ik ben tevreden

• Kwaliteit product N.v.t.

Uitstekende service voorlichting en afhandeling.

Prettig geholpen en advies. Bij het ontbreken van de onderlegger ( jute) direct opgestuurd! Prima.

Super leuk

Contact fantastisch. Matras perfect gedaan en snel. Ik ben echt blij

• Kwaliteit product Ja

goed, mijn kind slaapt heerlijk, mooi matras

mijn kind slaapt heerlijk, mooi matras

• Kwaliteit product Ja

Prima kwaliteit en snelle levering

De op de site beloofde kwaliteit en levertijd zijn prima nagekomen

Heel blij mee!

Prettig advies via de chat. Dat heeft mij goed geholpen naast de uitgebreide informatie over materialen, maten, e.d. op de site. Dit maakt de keuze makkelijker. Het matras voldoet aan mijn wens.

• Kwaliteit product Ja

Prima kwaliteit en snelle service

Ik kocht onderleggers voor onder onze eigen matrassen. De matrassenfabrikant had ze ook in 2,20 meter! En in de kwaliteit die ik wilde hebben (jute met vilt). Binnen 3 dagen werden ze netjes thuisbezorgd. Prima!

• Kwaliteit product Ja

Mega service en snelle reactie op vragen.. matras past perfect in de bedstee, gewoon top!

Fijne produkten goede service

Snelle en goede service.

Snelle en goede service.

• Kwaliteit product Ja

kwaliteit en snelheid op maat

Ik was op zoek naar een matrasje met een bijzondere maat. Geen enkel probleem. Binnen een week had ik het matras in huis.

Snel en kwaliteit

Matrasje op maat besteld: snelle klantenservice en afhandeling, goede kwaliteit. Niks op aan te merken!

• Kwaliteit product Ja

Goed product en snel geleverd

Matrasbeschermer gekocht voor de camper. Juiste maat kunnen krijgen. Goed product en snel geleverd

prima en betrouwbaar

kundige en vriendelijke service, matras gekocht zonder proefliggen en ben er erg tevreden over, zeker aan te raden!

Vossenbeemd 107 C

5705CL Helmond

Over Matrassenfabrikant

Wij zijn gespecialiseerd in maken van matrassen op maat. Voor caravans, campers, dak-tenten en boten dragen wij bij aan een perfect slaapcomfort. Heeft u een afwijkende maat of model nodig dan bent u bij ons aan het juiste adres. Dit geldt natuurlijk ook voor uw slaapplaats in huis. Uw maatgemaakt matras maken wij in ons eigen atelier in Nederland en zijn van hoge kwaliteit. De gebruikte materialen zijn allemaal in Europa ingekocht en voldoen aan de hoogste keuringseisen. Neem gerust contact met ons op als u een specifiek verzoek heeft. Mail ons: [email protected] of neem telefonisch contact met ons op: 04925 47174. Met vriendelijke groet, De Matrassenfabrikant