Uitstekend!

Prettig contact gehad met Isolatienoord. Zij hebben conform de afspraak de producten afgeleverd.

Goed advies, prima prijs. Vlotte bezorging

Vlot, niet te duur, goed advies. Niks te zeuren. Ben blij.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Bij de levering werd contact met mij opgenomen, om te vragen waar ik het wilde hebben. Keurig voor de garage neergezet. Ben dus dik te vreden.

heel tevreden!!!

U reageert snel en doet wat u belooft en dat is heel fijn!

Snelle levering tegen goede prijs

Doen wat ze beloven

Geleverd op de dag naar keuze. Reageren snel en duidelijk op vragen. Alles netjes verpakt. Blij met deze isolatie.

maatvoering bij a keus pir plaat klopt niet

volgende keer b keus bestellen

Niks op aan te merken

Prima bedrijf

Perfect afgestemd en komen daardoor de afspraak na.

Fijne zaak om op internet te winkelen

Mooie en goede website, je word vriendelijke te woord gestaan en een dag afgesproken wanneer het mij uitkomt. Netjes verpakt afgeleverd door een vriendelijke chauffeur.

Goede sfeer.

Bij aankomst al hartelijk ontvangen, serieus goed geholpen door vriendelijk personeel. Het isolatiemateriaal lag snel met hulp op de aanhangwagen. En om de prijs moet je het niet laten !!

Prima producten

Altijd goed advies met goede service.

Doet wat het moet doen.

Bij vragen van een klant wordt er niet goed gelezen. Daardoor een niet volledig antwoord.

Betrouwbaar bedrijf

Het produkt voldoet aan de eisen en snek geleverd

Snelle en adequate service

Zeer positief, wel iets meer communicatie omtrent tijdstip van levering aan huis is gewenst.

Alles volgens afspraak en voordelig.

Alles netjes afgeleverd product is goed te verwerken. Knauf Naturoll 040, Rd 5.0, gebruikt in de kruipruimte. Product is wat slap, maar met een flink lang nylon koord goed te fixeren tussen de balken. Je moet wel voldoende ruimte hebben. Volgens mij verdien ik het snel terug met de huidige gasprijs.

Isolatie materiaal was prima verpakt en zeer snel geleverd! Erg tevreden!

Prima. Levering conform afspraak. Goed verpakt. Hulpvaardige chauffeur.

Helemaal tevreden.

perfecte en snelle levering

prijs voor PIR isolatie was goed en de levering was al een dag later. Top!

Goed verzorgd, netjes gewerkt.

Fijne samenwerking

Helaas, had iets beter gekund

Levering was netjes op tijd, transportkosten wel veel te hoog, €60,- voor 1 pak isolatie, had denk ik wel anders gekunt. 1 plaat behoorlijk beschadigd. Overige platen van prima kwali6

Zeer positief

Snelle levering, netjes verpakt. Producten geheel onbeschadigd

Supersnel geleverd

Topservice en super snel

Snel geleverd, goede uitleg bij vragen! Topservice!

Toppie

Veel keuze, goed advies, goede prijs en snelle levering.

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.