Prima service.

Bestellen, betalen en de volgende dag in huis.

Ze doen wat ze zeggen te doen.

Ik kreeg al snel bericht dat ze de volgende dag zouden leveren. Een half uur later bericht dat hun voorraadbeheer een steekje had laten vallen en dapper twee dagen het product weer bij hen geleverd zou worden. Ik zou dan s’middags gebeld worden hoe laat de levering zou plaats vinden. Ik werd idd gebeld om half één die dag met de mededeling dat het de volgende dag tussen 10 en 12 bezorgd zou worden. De volgende morgen om 10.30 uur stonden ze voor de deur met alle bestelde producten. Zoals ik al zei: ze doen echt wat ze zeggen. Super correct.

Beste customer service

Ik heb gekozen vantevoren voor isolatie noord. Omdat mensen wilden mij niks verkopen maar eerst zochten met mij beste oplossing voor huidige dak die al geisoleerd is. Ook hadden ze alle bevestiging materiaal op vooraad voor goede prijs. Ik kom hier zeker terug. Bonus was een levering een zorgzaam man die had voor mij gewacht en de hele pallet heel dichtbij voor mij neergezet. Ik heb hem nog lekker koffie voor onder weg aangeboden.. Ook vooraf bellen wanner kunnen wij komen leveren enzf... Echt prima bedrijf van A-Z.

Prima producten, snelle en nette aflevering

Isolatienoord heeft een uitgebereid assortiment en een gebruiksvriendelijke website. Binnen een week waren de spullen geleverd. De bezorger bekeek eerst de bestrating om daarna netjes met de kooiknaap alles op de juiste plek af te leveren.

Uitstekende Service.

Makkelijke website eenvoudig bestellen, betalen ensnel gebracht.

Vriendelijke mensen die hun best doen

Door diverse mensen gevraagd of ik al geholpen werd bij het afhalen van materiaal. Ik kreeg echter niet de juiste dikte isolatieplaten aangeboden. Ik ontdekte dit zelf en het werd gecorrigeerd. Ik werd met veel enthousiasme geholpen met het laden in mijn auto. Thuis aangekomen vernam ik dat ik niet de juiste gipsplaten had meegekregen. Ik heb het verder hierbij gelaten.

Afhandeling vlot en goede prijzen.

Ik had 15cm Rockwool plus besteld. Op de verpakking stond ook 15cm. Ik heb ook 15cm betaald. Maar bij meten kwam ik niet verder dan 13cm dikte. Lengte en breedte klopte exact. Beetje jammer.

Spijtig om te horen dat de materialen niet naar volle tevredenheid zijn. We hebben inmiddels contact gehad met de klant en gezocht naar een passende oplossing

Goede en heldere website, gevraagde platen keurig en op tijd geleverd

Dit was mijn eerste ervaring met Isolatie Noord en is mij prima bevallen. Mooie isolatieplaten en aanverwante artikelen. Volgende keer weer naar Isolatie Noord.

Goede prijs snelle levering

Duidelijke website met snelle levering

Van bestel t/m afhaal goed geregeld

Goede website met ruime keus. Concurrerende prijzen en alles is goed geregeld. Vlotte service.

Wat je van andere leveranciers eigenlijk ook zou mogen verwachten.

Eenvoudig bestellen, snelle afhandeling. Snelle levering, zelfs iets te snel ;-) (8:00 uur in de ochtend) ook gunstig geprijsde artikelen. Op alle punten een aanrader!!

Levering 2x verplaatst

De levering werd 2 x verplaatst door fouten in de logistiek. Daarnaast moest ikzelf met de chauffeur de pakken 1 voor 1 eruit halen wegens geen pallet wagen

Topbedrijf!

Zoals beschreven op de website goede afspraken en optijd geleverd ook de chauffeur was er behulpzaam. Volgende keer bel ik ze weer Tom Lokker IntegraalBouwers Den-Haag

Snel geleverd. Prima prijs.

Super, goed afgehandeld

Netjes en op tijd geleverd, zoals afgesproken. (Schrok alleen wel van de prijsstijging tussen de eerste en de tweede bestelling van de OBS-PUR platen)

Heb het bij de locatie opgehaald, vriendelijk geholpen en de spullen werden zelfs netjes in de auto gelegd.

Snelle levering. Last minuten adres nog kunnen aanpassen van bezorging. Top service!

Van bestelling tot levering helemaal top.

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding!

Overzichtelijk site

Houden zich aan afspraak en goede prijs

Product voor aantrekkelijke prijs. Helaas transportschade maar dat is prima opgelost. Dat wekt vertrouwen.

Prima en snelle levering

Snelle service, goed materiaal. Ben uiterst tevreden

Uitstekende service!

Snelle levering en goedkoop

vlote levering en goed product

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.