Goed geregeld, vriendelijke mensen.

Het was maar een kleine order. Toch netjes en snel geregeld.

Prima en snelle informatie en zending

Vragen werden adequaat behandeld, en het transport, en de communicatie daarover, verliep uiterst soepel en snel.

Prima voor elkaar.

Snelle service ondanks meerdere telefoontje die ik kreeg die voor andere in het land waren bestemd

Goede kwaliteit, keurige service.

Goed product en gemakkelijk op de te halen.

Ruime keuze aan producten. Goed advies gekregen door te bellen. Bestelling lag als afgesproken gereed.

Bla bla

Zeer klantvriendelijk, helemaal top..

Zeer flexibel en stonden direct voor je klaar bij wijzigingen van de bestelling.

Snel, goede levering

Klasse

Netjes en vriendelijk te woord gestaan nadat ik wat vragen had

snel geleverd en prima contact.

snel geleverd en netjes gebeld 1 dag voor levering. Behulpzame transportbedrijf. Helaas 1 plaat beschadigd maar deze is toch verwerkt in een passtrook. Had kunnen bellen en was waarschijnlijk naar tevredenheid opgelost. Prima bedrijf met scherpen prijzen.

Alles prima geregeld

Ik werd gebeld wanneer ze de spullen kwamen afleveren. Alles zat nog netjes in de pakken. Niks kapot dus ja ik heb er een prima ervaring mee.

Wederom dik in orde

Makkelijk besteld tegen een goede prijs. Snelle en nette levering

Gewoon alles wat je verwacht van een goede service.

Goeie service en prijsverhoging.

Prima geholpen.

Alleen jammer dat de bestelling op mijn factuuradres is afgeleverd in plaats van op het opgegeven leveringsadres !

Snel en correct geholpen.

Online order geplaatst en binnen 48 uur kunnen afhalen.

Topservice

Goede service, flexibel en vlotte levering

De goedkoopste en snel geleverd.

Super.

Super!! Zeer snel geleverd!

Kom ik zeker terug!

Oke

Perfect.

Mijn wens telefonisch kunnen doorspreken en vervolgens mijn bestelling online gedaan. Alles is keurig netjes verzorgd.

Top, alles op 1 plaats

prima website, handig dingen zoeken, advies erbij hoe het moet of wat je verder nog nodig hebt. Betalen en hup snel geleverd.

Best costumer service!

Heel netjes geleverd

Materiaal zat goed verpakt en niet met heel erg beschadigde pakketten zoals je soms wel ziet

prima 100% tevredeb

tevreden met levering bezorgen etc

Snelle service! Kleine miscommunicatie ivm de drukte omtrent de feestdagen en vakanties maar snel opgelost. Zeer tevreden.

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.