Isolatie Noord is een goed bedrijf, plaatsen van de bestelling gaat precies zoals het hoort. kreeg netjes op tijd een telefoontje m.b.t. de levering. ik ga hier zeker vaker zaken mee doen.

Prima bedrijf met goede service

Er werkt netjes telefonisch contact gezocht voor het maken van de bezorg afspraak. En de producten zijn scherp geprijst wat ook zeker niet onbelangrijk is

Goed assortiment, snelle bezorging

Veel keuze binnen assortiment, dit bedrijf had ook de Knauf mw35 die we bij andere bedrijven tevergeefs zochten. Ook fijn dat je bij dit bedrijf gewoon de prijzen online kunt zien. Wij hadden de spullen de volgende dag al in huis met dank aan de vriendelijke behulpzame bezorger, net als de medewerker die belde voor de bezorgafspraak. Ik zou niet twijfelen om een volgende keer hier weer te bestellen.

Snelle levering en goede service

Na 1 telefoontje kon mijn levering de zelfde dag al bezorgd worden. Prijstechnisch ook erg aantrekkelijk.

Snelle levering. En goedkoopst.

Vriendelijk personeel

Snel en correct

Isolatie werd na 2 werkdagen geleverd. Aan de B keuze is niets te zien, hooguit wat verkleuring aan de kopse kanten. Chauffeur mocht de isolatie naast het huis leggen, maar heeft het netjes achter het hek geplaatst.

Snel en netjes geregeld

Levering door heel nederland voor een redelijke bezorgprijs. Proma email afhandeling. Ook nog persoonlijk telefoontje over de bezorging. Aardige chauffeur in een woord top

Bellen werkt beter dan site

Meerdere malen aangegeven dat site niet juist werk wat ook eerst beaamd door medewerker die ik sprak. Weet niet of dit al opgelost is. Maar kon jullie telefonische steeds snel bereiken.

Klantvriendelijk, snel goed, juiste prijs

Fijn geholpen, snelle service, wat wil je nog meer

heel goed

goed afspraak - precious op tijdt - meer kan ik niet zeggen

Goede service, snelle levering en vriendelijke medewerkers.

Alle materialen binnen 2 dagen geleverd. Van te voren werd ik netjes gebeld of het uitkwam dat ze mijn order kwamen leveren. Een aanrader om hier uw isolatie materiaal te bestellen!!

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Via telefoon werd de afleveringstijd doorgegeven.

Bezorgen iets minder

Het bezorgen was niet helemaal goed gegaan. Chauffeur had meer interesse in bellen. Werd niet geteld hoeveel platen er bezorgd waren, Moest om gevraagd worden, folie op rol vergeten. Volgende dag bezorgd was pluspunt.

perfect

duidelijk en snel

Goed bedrijf

Goede website Goede bestel bevestiging Niet zo goed het op de hoogte houden van de klant over de levering. Uiteindelijk ook een snelle goede levering. Zeer vriendelijke medewerkers.

Communicatie prima, snelle levering. Na de bestelling bleek dat een aantal platen EPS niet op voorraad waren. Hiervoor is extra XPS geleverd tegen de EPS prijs. Prima opgelost!

Snel en correct

Alles snel geleverd, goed en makkelijk telefonisch te bereiken. Ze doen wat ze beloven

Goed materiaal Goede service Goede prijs

prima service

via internet gezien dat er voldoende voorraad was, konden het meteen ophalen goede service

Rockwool nat

Er waren meerdere pakken 10 Rockwool nat van binnen (buiten op voorraad gestaan?), ook waren de pakken gipsplaten door de bevestiging banden licht beschadigd. Verder goede snelle levering

Goed en voordelig product, snel geleverd, persoonlijk contact.

Had op korte termijn grijze EPS-100, 140 mm voor vloerisolatie nodig. Isolatienoord bleek duidelijk voordeliger (materiaal en vervoer) dan andere aanbieders. Gebeld over levertermijn en levering op moeilijk bereikbaar adres om niet voor verrassingen te komen. Alles prima en ruim op tijd verzorgd en bezorgd.

Perfecte levering

De telefonische communicatie wordt erg gewaardeerd. Levering zelfs eerder dan verwacht.

Hoop dat het isolatie aan mijn verwachting voldoet.

De tijd moet het uitwijzen.

Aluminiumtape zeer goed!

Voor mijn isolatieklus had ik aluminiumtape nodig om alle naden goed af te dichten. Isolatienoord heeft de juiste tape in huis. Sterk maar erg flexibel (goed om hoeken te vouwen, zonder los te laten) en niet onbelangrijk, met een makkelijk te verwijderen folie aan de plakzijde. Dit maakt het snijden/knippen van de tape veel eenvoudiger. Echt een aanrader t.o.v. andere tapes (van diverse bouwmarkten).

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.