Prima service.

Netjes op de aangegeven dag geleverd.

Komen afspraken na

rederlijk maar kan beter afgeleverd worden.

Beste isolatie noord.volgende keer misschien platen beter verpakken en niet los op oprit leveren.veel platen hebben beschadigingen zoals deuken in het opvlak van platen. met vriendelijk groet, martien boxelaar

Prima product en snel geleverd

Niets meer aan doen, is prima zo

Isolatienoord komt afspraken erg goed na, en levert prima producten.

Snelle levering , goede communicatie.

Goede prijs , hoge isolatie waarde

super !!!

super geholpen!ik had 1 plaat te weinig gekregen, we hadden ze niet nageteld, ook dom van ons natuurlijk, ze maakten hier geen enkel probleem van !!!!

Snelle en correcte levering

De levering van de gekochte isolatie was snel en correct. De verpakking was ook netjes en de hulp van de bezorger was ook netjes en correct. Zeker een aanrader voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

prima kwaliteit, en binnen een paar dagen geleverd

prima kwaliteit, en binnen een paar dagen geleverd

super

Supersnelle levering, makkelijk contact!

Snelle levering en komen afspraken na

Scherpe prijzen

Op zich goed

Alleen 1 opmerking Als ik n briefje op mijn deur heb bgg (bij geen gehoor mag t bij de buren achtergelaten worden) , verwacht ik wel dat er eerst aangebeld wordt voordat t bij de buren aangeboden wordt . Ik was gewoon thuis maar was niet aangebeld t is dat mijn buur me belde zodat t toch gewoon bij mij afgegeven is .

Zeer goede ervaring bij dit bedrijf

Ruime sortering isolatiematerialen en de laagste prijzen! Goede snelle service!

Goede service en afspraak is afspraak

Zie boven

Prima. Snelle levering.

Snelle levering van bestelde materialen

Top service en snel geleverd

Prima en snelle service

S middags om 14u wat besteld, kon het direct komen afhalen. Goede materialen tegen een prima prijs!

prima ervaring

bedrijf is goed bereikbaar en geeft geduldig advies. Ik ben tevreden.

Snelle levering, producten goed afgeleverd.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Producten snel afgeleverd.

Uitstekende snelle levering

Kreeg na mijn bestelling de volgende dag een telefoontje dat er de volgende dag zou worden geleverd tussen 9.00 en 10 uur. Om half tien stond de auto voor de deur Dus zeer tevreden.

Nette service wanneer je er om vraagt!

Vorige week heb ik hier PIR platen gekocht voor mijn woning. Op de site stond 1-3 werkdagen levering. Na een week contact opgenomen om te vragen hoe het er voor stond aangezien ik geen bericht over een mogelijke verzenddatum had gekregen. Keuring te woord gestaan en het antwoord gekregen dat het wat langer duurt omdat dit product handmatig gelijmd moest worden. Dit gaf aan dat er zorg is voor het product en dat je met een gerust gevoel de telefoon kan ophangen. Echter is het voor Isolatienoord nog wel een leerpunt dat de klant nog beter begeleidt kan worden in het leveringsproces (status update, verwachte leverdatum etc.). Zeker wanneer het om hoge bedragen gaat.

Goed afspraken nagekomen.

O.k.

Uitstekend. Keurig gebeld voor afspraak. Netjes op tijd geleverd. Rob

Zeer prettig en effectief geholpen

Fijne zaak om Isolatiemateriaal te kopen en of voorlichting te krijgen over Isolatie. Mooi toegankelijk bedrijf op goed bereikbare locatie.

Super snel en vriendelijk

Super snel en vriendelijke bezorger

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.