Super snel binnen Keurig op de hoogte gehouden

Kleine fout in levering, snel en goed opgelost !

No nonsens en top producten

In mijn zoektocht naar de juiste isolatie ben ik naar isolatie noord gereden om wat ideeën te ventileren en zo tot een goede bestelling komen. Lekker laagdrempelig en doelgericht met veel tips en tricks. De bestelling ging eigenlijk net zo soepel. 1 dag na de bestelling kreeg ik een telefoontje en een mailtje dat de bestelling geladen was en of ze ergens rekening mee konden houden met de bezorging. Naar mijn inziens kunnen meerdere bedrijven hier iets van meepikken want het zijn deze kleine dingen die het kopen als prettig ervaren. Qua bezorging precies zoals afgesproken en goed verpakt geleverd. Ook de producten van goede kwaliteit.

Na mijn bestelling de volgende dag geleverd.Klasse!!

Snelle levering .Ik was er heel blij mee.

Zeer snel geholpen

Aangegeven dat een product niet was geleverd, binnen 1 dag geld teruggestort op mijn rekening. Top!

Zeer snelle correcte levering

Snel en netjes verpakt geleverd door een vriendelijke chauffeur

Netjes

Naar verwachting

Goed materiaal en snelle levering

Na de bestelling nog contact gehad met de leverancier of de levering nog voor mijn vakantie kon plaatsvinden. Geen probleem en aldus geschiede. Het werd netjes door de chauffeur afgeleverd alvorens een vooraf genoemde tijd. Gew Eldig

Goeie kwaliteit en snelle levering

Idem

Snelle levering voor een concurerende prijs.

snelle levering (vergeten te bellen van tevoren)

Erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Prima geholpen en mooie producten geleverd. Ik zou hier de volgende keer wederom isolatie kopen.

Super bedrijf

Zeer aantrekkelijke prijzen, veel op voorraad, goede kwaliteit producten. De service is gewoon top, helpen je altijd vriendelijk, ook met inladen en geven advies.

prima bedrijf

snelle levering, komen afspraken na

korte levertijd en correcte bezorging.

Zeer spoedige bezorging na de geplaatste bestelling en alles in een keer.

Snelle en goede service

Ik heb diverse spullen besteld. Deze kreeg ik snel geleverd. Ik stelde een vraag over mijn bestelling via de mail. Deze werd snel beantwoord.

Vlotte afhandeling

Snelle bezorging

perfect

zonder problemen materiaal ontvangen echter postnl maakt er de laatste tijd een zooitje van.

Vriendelijke mensen

De levering zou eerst op donderdag zijn, toen ineens op woensdag. De twee onderste platen van de pallet waren beschadigd. Beide dingen waren in mijn geval een beetje vervelend, maar met de vriendelijke mensen van Isolatie Noord konden we het goed oplossen.

Prima bedrijf met prima service

op tijd geleverd

Top service!

Bij Isolatie Noord denken ze met je mee en wordt er goed advies gegeven. Daarnaast snelle levertijden.

Goed en snel afgedaan.

Is uitdtekend.

Website goed bereikbaar, vlot bereikbaar voor advies ,snelle bestelling mogelijk en perfect bestelling volgens schema geleverd

Vriendelijke mensen

Werd correct geholpen door vriendelijk personeel en zeer goede kwaliteit.

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.