Razendsnelle afwerking. Een telefoontje, goede adequate info direct langskomen en klaarinfo,

Telefonisch goede info over materiaal en scherpe prijzen. Je kunt direct langskomen, wordt gelijk geholpen en in no time zetten ze je bestelling op je aanhangwagen. Prima

Vlotte afhandeling, kon 1 artikel niet meer toevoegen in de winkelwagen na één mailtje direct geregeld en spullen werden volgens afspraak op de geplande datum netjes gebracht.

Prima leveringen kwaliteit

Helaas wel iets te veel isolatieplaten ontvangen dan we nodig hadden, maar verder was alles top

Communicatie en levering perfect geregeld!!

Communicatie en levering perfect geregeld!!

verlopen zoals gehoopt, zonder complicaties

Prima spul, geleverd binnen 2 dagen, naar de andere kant van t land. En idd a-kwaliteit voor b-prijs...

super materiaal en snel geleverd

Distributeur Vissertransport Bolsward heeft nog de oude normen en waarden. Precies volgens afspraak geleverd en netjes 30 min. van te voren gebeld dat ze eraan komen. TOP.

Keurig geïnformeerd en geleverd

Kleine partij, ca 25 m2, fermacell met pir. Op de dag van levering al om 9 uur voor de deur. Werd door Isolatienoord vooraf nog gebeld. Zeer tevreden. Ik raad dit bedrijf aan.

Prima bedrijf, vlotte service.

Product lag keurig gereed en de service verlening was dik in orde. Vriendelijk personeel.

Geweldig !

Correct en snel geleverd !

Goedc

Corecte levering

Echt top geregeld!

Super snel, goedkoop en A-kwaliteit. Ook heel vriendelijke mensen. Ondanks deze drukke tijden in de isolatiewereld kon ik het binnen een paar dagen al komen afhalen en werd zelfs nog geholpen met het inladen van de 28 zakken 500 liter Drowa chips!!

Had veel vragen en meerdere keren telefonisch goede antwoorden en tips gekregen. De bestelling mislukte bij mij. Na een telefoontje alles prima opgelost. Snelle en nette levering en goede materialen.

Gewoon goed!

Gewoon goed en snel. Top service

Snel en betrouwbaar

Goede en snelle levering, de bestelde producten voldoen aan de verwachtingen.

Prima levering!

Snelle levering als er voorraad is

zeer goed

het werkt heel goed

snel goed geleverd

nog eens

Snelle levering en goed bereikbaar voor vragen

Wilde advies en kreeg deskundig antwoord

Groot assortiment, snelle reactie niet duur.

Enorm assortiment, grote zaak en vlot de bevesting. Hier kun je gerust zaken mee doen!

Gewoon voortreffelijk

Vlot zaken doen, duidelijk voor de telefoon, weten waar ze over praten. Een aanrader

Snelle levering en voldoet aan de verwachting

pir B keuze gekocht,helemaal niks mis mooi spul

Uitstekend spul. Snelle levering.

Alles volgens afspraak

Alles volgens verwachting

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.