Bestelling was op maat en toch supersnel geregeld Top service

Goede PIR platen.

De goedkoopste en van prima kwaliteit.

Snell geleverd

Levering was op de afgesproken dag geleverd. Alleen had de chauffeur wel even mogen bellen voor dat die er was.

Goed, snel en betaalbaar

Fijn met bestellen, snel bezorgd Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Goede service en snelle levering

Reageren zeer snel op de mail en zijn telefonisch ook erg vriendelijk. Alles goed en snel geregeld!

Prima contact met de verkoper, keurig tijdige levering

Goede isolatie voor een scherpe prijs

Veel keus, keurig geholpen, goede service en een scherpe prijs

geweldig

prachtig materiaal om mee te werken En een hele goede service

Komt alle afspraken exact na,prima bedrijf!

Alles precies volgens afspraak geleverd!

Goede service en snelle levering

Er werd netjes contact gezocht voor de levering, materiaal de volgende geleverd

Geweldig en goed geregeld en snel

Zeer goed als je bestel word je gelijk weer geantwoord en een zeer snelle levering

De betaling via marktplaats wou niet . Gebeld naar isolatie noord de meneer aan de telefoon zei geen probleem ik stuur je wel een factuur via de mail Top service !!

Goed verpakt en schone levering

Een goed verpakte levering en netjes op tijd. Wel verwachten we op de site een volledige gegevens en beschrijving

Goede prijs kwaliteit verhouding

Online besteld. Alles stond klaar. Prima prijs

Prima bedrijf

Goeie prijs snel geleverd

Na productiefout keurig en snel opgelost

Zie eerder

Fijne service en snelle levering

Ik had na mijn isolatieklus nog een aantal pirplaten over. Deze konden zo weer terug en kreeg ik gecrediteerd! Heel fijn

Perfecte service

Bij aflevering bleek er 1 dingetje vergeten te zijn. Na snel en goed mailcontact is het vergeten onderdeel de volgende dag alsnog afgeleverd met de post. Bedankt voor de goede service.

keurige snelle levering tegen een scherpe prijs. vriendelijke mensen

veel isolatie gekocht voor mijn nieuwe huis. voor de muren en het dak.

geweldig !!!

Jullie website is mooi duidelijk, met goede info. En als we eens een vraagje hadden en jullie opbelden, dan krijg je iemand aan de lijn die echt verstand van isolatiezaken heeft. We kregen een mailtje hoe laat ongeveer de zending zou worden afgeleverd en inderdaad rond die tijd was jullie chauffeur hier. Een bijzonder aardige man die niet zomaar ff de spullen op je stoep pleurt, maar echt meedenkt en oplost en helpt om het zo goed mogelijk op de plek te krijgen. Jullie chauffeur verdient een grote pluim !!!! - Kortom: het was echt een plezier om zaken met jullie te doen. Vakkundig & Vriendelijk. Compliment !!!

Klantvriendelijk goede kwaliteit snelle service

Hele goede service en snelle levering

Bestelling dezelfde dag nog geleverd.

Na mijn bestelling werd ik gebeld of ze dezelfde dag nog konden leveren: 10:00 besteld en 14:30 geleverd. Helemaal top!

Snelle levering, goed materiaal, kwaliteit voor de juiste prijs.

Duidelijke website, producten zijn allemaal van goeie kwaliteit en levering was snel. De PIR platen zitten er al in, was voor een leek erg goed te doen. Ik zou zeggen doorgaan zo!

Prima en snel

Prima en snelle levering. Materiaal pir met gips moest nog gemaakt worden. Binnen 2 werkdagen al bericht dat het materiaal klaar stond en gehaald kon worden. Vriendelijk personeel.

scherpe prijs ,snelle levering

Prima bedrijf

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.