Zeer goede services

Via internet besteld snelle levering volgens afspraak

Snelle levering , en goed contact over de levering!

Levering en communicatie als prima ervaren!

Wederom bijzonder goed en snel geholpen ( nu op nieuwe locatie Harkema) door het personeel.

betrouwbaar, vriendelijk en op tijd.

zeer betrouwbaar, vriendelijk en op tijd.

fijn geholpen door medewerker aan de telefoon

Na levering van de goederen bleek de maatvoering van deze niet goed. Nadat ik deze gemeld had en van foto's had voorzien is de gehele partij op zeer korte termijn geruild

Top bedrijf en service

Ondanks wat problemen met de levering (verkeerd bezorgd) een top bedrijf met top service.

Pir besteld goede prijs en kwaliteit . Snelle levering en vriendelijk personeel .

Alles was naar wens, de bestelling binnen 24 u. geleverd.

Snelle levering goed spul niks op aan te merken

Uitstekend.

Snelle levering, en een vriendelijke bezorger

Betrouwbaar, en woord is woord.

Nette levering, netjes verpakt, en op tijd gebracht. Na materiaal besteld te hebben, had ik nog wat nodig, een belletje was genoeg om dit bij de bestelling toe te voegen.

snel en netjes afgeleverd

korte en persoonlijke communicatie en snelle levering

Top service!

Mijn bestelling was snel bezorgd en super netjes in de schuur gezet ondanks dat er niemand thuis was! Top

Verwachtingen overtroffen

Prima service en vooral de snelheid van leveren. Product binnen twee dagen in huis.

Prettig advies

Tijdens telefonisch contact ben ik prettig geadviseerd

Goed advies snelle levering

Na mailverkeer met de vraag voor advies kreeg ik snel bericht . Na bestellen snelle levering

Snel en vakkundig

Jongens denken graag mee en kunnen snel schakelen. Volgende keer weer bij jullie.

Werd zelfs een dag te vroeg geleverd.

Wat een top service voor een webwinkel!!

Bestelling gedaan. Verliep heel soepel. Producten werden spoedig geleverd, maar bleken niet te voldoen aan de gestelde eisen. Omruilen bleek geen enkel probleem en ook een wijziging aan de order was geen punt. Daarnaast goed telefonisch bereikbaar!

Goede prijs. Goede service

Top! en een betaalbare prijs voor PIR isolatie.

Top! en een betaalbare prijs voor PIR isolatie.

Betrouwbaar bedrijf

Ook een nalevering werd keurig op tijd met de hoofdbestelling meegeleverd.

Vriendelijk behulpzaam en professioneel top

Helemaal Top

Goede communicatie, snel geleverd

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.