very good material

Bought four panels with gips glued on top. Very solid and resistant. They went in to place easily with some correct screws and did not move anymore. Reccomandaded. Delivery not cheap

uitstekend

goede webshop zeer snelle levering dinsdag besteld woensdag geleverd.

Vanaf bestelling t/m levering was alles duidelijk en is alles volgens “afspraak ” verlopen.

Telefonisch is het bedrijf goed te bereiken en kun je afspraken maken. Het geleverde product was goed ingepakt. De website geeft goede informatie.

Echtuitstekende service en zeer vriendelijk personeel

Super klantvriendelijk via mail, telefoon en als je er bent.

Vlug en snel geregeld

Vlotte service. Ook een goede en duidelijke website die prijsvergelijking knap duidelijk maakt.

Snelle levering. Met vriendelijke en gedienstige chauffeur die goed uitgerust is om de vracht op de gewenste plaats neer te zetten. Alles zeer goed verpakt voor transport. Product is meer dan ok, alhoewel de tand en groef van de PIR niet altijd ten volle in mekaar passen (geen enkel nadeel voor het zicht maar misschien wel voor de isolatie = de lip is soms kleiner dan de schacht) Nadeel: geen communicatie omtrent teruggave (met creditering) van twee zeer kwaliteitsvolle palletten die een kleine boom hout vertegenwoordigen en die dus zomaar naar de afvalberg moeten? Milieu?

Prima levering

Product was goed ingepakt. Minpuntje is dat ik pas 1 dag van tevoren een mail kreeg wanneer het pakket geleverd zou worden zodat ik adhoc mijn afspraken die ik had staan moest afzeggen.

Op de website kon je bekijken wat je nodig had. Snelle levering en compleet.

Goed product, goede prijs.

Product is prima. Fijne prijs en makkelijk te verwerken. De informatie op de website is goed en voldoende om zelf aan de slag te gaan. Geen 5 sterren omdat ik ruim 2 weken van tevoren heb gevraagd om een ochtendlevering. Dit was geen probleem. Echter dag van tevoren kreeg ik een mail met de levering in de middag. Detail naar toch jammer. Verder heel tevreden en aan te bevelen om hier je materiaal te kopen.

Ruim op tijd en geleverd wat gevraagd

Ruim op tijd en geleverd wat gevraagd

Fantastic

Renovating a room in an old house, first time I used both the PIR/gypsum+ PIR flooring, absolute transformation, fantastic results, would definitely recommend.

Zoals altijd, snel, goede prijs en top kwaliteit

Prima service, ik vind het fijn dat ik mijn online bestelling persoonlijk kan afhalen = geen bezorgkosten en het kan al binnen een uurtje. Als ik niet zeker weet, wat ik moet bestellen, kan ik altijd bellen en krijg supergoed advies. En nooit de duurste producten, er wordt echt gekeken wat goed past.

Ga zo door is prima voor de klanten.

Best mogelijke advies gegeven.

Had zelf bepaalde ideeën betreffende isolatie, maar bij Isolatie Noord met een deskundige te hebben gesproken krijg ik een beter resultaat.

Heel goed geholpen en goede kwaliteit

Voor het isoleren van onze garage meerdere keren contact gehad en steeds vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Met de hulp en adviezen van de medewerkers tot de juiste keuze van spullen en werkwijze gekomen. Ook de levering was mooi volgens afspraak en de op maat gemaakt PIR+OSB platen dragen zeker bij aan de positieve ervaring. Voor een volgende klus staan ze zeker weer bovenaan mijn lijstje.

Super! Ik ben zeer blij met Isolatienoord

Super! Ik ben zeer blij met Isolatienoord Snel en goed geleverd het lijkt Isolatienoord wel

Alles als afgesproken geleverd.

Snel geleverd volgens afspraak

Prijs volgens website

Alles super snel geregeld

Duidelijke website, meedenkend personeel en super snelle levering. Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Prima bedrijf

Alles volgens afspraak geleverd naar mijn wensen , en goed telefonisch bereikbaar , Een hele duidelijke website met goede uitleg.

Goede prijzen, goede bestelprocedure en volgens afspraak; snel en netjes geleverd door de vriendelijke eigen chauffeur. Volgende keer bestel ik hier weer.

Prima levering

Prima materiaal en service.

Vriendelijk en behulpzaam. Een goed product tegen nog redelijke prijzen. Snelle levering. Kortom heel tevreden!!

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.