Snelle service en goede materialen

Fijne partij om mee zaken te doen, vlotte levering en goed bereikbaar voor aanpassingen aan de levering. Alleen het kiezen van een leveringsdatum zou iets duidelijker genoteerd mogen worden.

Goed bedrijf, goede service en producten

Heb positieve ervaringen met dit bedrijf. Voor ons casco huis veel isolatie besteld. Prettig contact gehad voor advies en offertes.

Mooie producten, goede prijs, strakke levering

Alles via de website makkelijk besteld, paar dagen later netjes uitgeleverd

Super fijne ervaring!

Mooi uitgebreid assortiment met goede prijzen! Zeer snelle levering en goed verpakt. Helaas waren in mijn geval diverse PIR+GIPS platen scheef gelijmd, maar daar is wel omheen te werken/zagen. Hier ga ik vaker bestellen!

Goed contact, spullen gekregen die ik wilde.

Alles goed, alleen werd niet gebeld of gemaild hoelaat hij kwam. Dacht dat dat zou gebeuren.

Dik in orde!

Goed spul, vlot geleverd, vriendelijke mensen.

Snel en juist geleverd

In een woord. Top

Super goed geholpen en snel geleverd .

Ik heb de isolatie ships zelf met mijn vriendin in de kruip kelder aangebracht in 2 uurtjes tijd waren wij klaar echt top. En een compliment aan het transport bedrijf. Ondanks dat ik niet thuis was hebben zij de zakken met isolatie ships netjes op de afgesproken plaats neergezet.

snelle en juiste behandeling van de order

vriendelijk personeel en goede prijskwaliteit verhouding

veel keuze snelle levering

goed overzicht van ruim aanbod

Duidelijke communicatie en snelle levering

Erg duidelijke site, korte en snelle communicatie en een belletje 15 min voor levering, kortom top.

BUITENGEWOON GOED

Normaal ben ik NIET een persoon die goede of slechte reviews plaatst. Maar in dit geval verdienen ze een ECHT GOEDE review , vandaar. Na telefonisch overleg en advies gehad te hebben heb over het aanschaffen van isolatieplaten was het toch niet het geen wat aan de eisen moest voldoen. De fout zal waarschijnlijk bij beide partijen gelegen te hebben, waarschijnlijk elkaar niet goed begrepen. Maar de oplossing van Isolatienoord was buitengewoon goed. De isolatieplaten werden verruild met de juiste platen en dat in een zeer kort tijdbestek en zonder aanvullende kosten. Gewoon correcte mensen waar nog mee gebeld en gepraat kan worden. Als nog bedankt voor de correcte afhandeling.

alles duidelijk en snel

goede service en keurig bezorgt

Top bedrijf

Super snelle levering

Ik nen erg tevreden

Snel en zoals afgesproken werd geleverd

Snel en correc geleverd

Snel en correct geleverd tegen nette prijzen!!

Prima producten en levering.

Alles volgens afspraak. Prima communicatie!

Snelle levering en na een fout in de levering binnen 2 uur een oplossing gevonden door een nw levering en terug name

Snelle en correcte levering

Prima materiaal, en netjes in garage afgeleverd

Goed en duidelijk advies en snelle bezorging.

Goed bereikbaar en duidelijk advies op mijn vragen. Spullen waren goed verpakt en de chauffeur zette het op de gewenste plek neer.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Snelle levering, helaas verkeerd product

Ik had, een aantal weken geleden, ruiterroller besteld. Nu heb ik vorige week een ruiter geplakt. En pakte ik de 2e uit de doos om verder te gaan. En merkte ik op dat ik 1 zwarte heb, en 4 rode. Ookal had ik 5 steenrode besteld. Gelukkig werd dit zeer snel opgelost, super service!!

Duidelijke info / communicatie en snelle levering

Zoals hierboven aangegeven

Geweldige klantenservice

Komen hun afspraken na en denken met je mee

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.