Goede service, ook voor je iets besteld hebt. Goed overleg over transport en aflevering. Goede communicatie over omvang bestelling. Goed

Perfecte service

Makkelijk bestellen en goed en duidelijk contact. Gewoon geen opmerking of verbetering nodig.

Geweldig geregeld allemaal

Goede service en snel geregeld

Goed en snel

Bestellen via website is makkelijk en duidelijk. Levering sneller dan verwacht. Bestelde producten voldeden 100% aan de verwachting. Vriendelijke chauffer bij aflevering. Dikke 5 sterren meer dan verdiend.

Goede service, maar fout in geleverd product

Ik heb 35 platen A keuze pir isolatie van 8 cm besteld van het merk gor-stal. Kreeg uiteindelijk 22 platen van dat merk en 13 platen van een ander merk iko enertherm. Die platen komen niet overeen met de anderen en waren ook van mindere kwaliteit en niet haaks. Nadat ik de online beoordeling had ingevuld werd ik in enkele minuten gebeld door isolatienoord. De beste man was een beetje gepikeerd over de beoordeling. Ik heb mijn probleem uitgelegd aan de medewerker. Hij vondt het jammer dat ik niet gebeld had en aangegeven had dat er een fout zat in de levering. ik gaf aan dat het weekend was en dat ik het werk dat weekend af moest hebben. ik heb het isolatiemateriaal kunnen plaatsen met wat moeite. Hij begreep de situatie en bood zijn excuses voor de verkeerde levering en gaf me een korting voor de verkeerd geleverde platen. Het snelle en adequate handelen van isolatienoord gaf aandat ze er zijn voor de klant en dat mijn levering een fout is die iedereen kan overkomen. ik ben dan ook een tevreden klant

Goede prijs en top kwaliteit

Een eerlijke prijs voor top kwaliteit isolatie, enige minpuntje/kritiek die ik zou hebben is de communicatie over wanneer het af te halen is en wanneer dit mogelijk zou zijn. Dit had ik graag na de bestelling per mail gehoord. Hier heb ik zelf voor gemaild, en er is vriendelijk op geantwoord. Maar dit had ook vanuit het bedrijf kunnen komen. Verder geen op of aanmerkingen.

Prima geregeld en niet duur

Goede service en meegedacht over snellere mogelijkheid voor verzending.

Goed geregeld, netjes geholpen

Goed geholpen, werd op tijd geleverd. Prima

Prima assortiment en goede service

Door de extra brede gipsplaten waren de wanden snel bekleed. De aanbevolen emmer Knauf Fill and Finish strijkt goed uit op de AK naden. Men was vergeten de emmer gelijk af te leveren met de gipsplaten. Maar dit was snel opgelost.

Het aanraden waard

Snelle reactie, goed advies en men denkt met je mee. Makkelijk bestellen en de levering was zeer snel en vriendelijk. Een aanrader dus!

NVT

NVT

Prijs en levering prima

Prijs en levering prima

deskundig en correct

goed geholpen, betaalbaar en snelle levering

Snel en netjes geleverd

ZEER GOED, TOP WERK GELEVERD

Alles is keurig netjes gedaan. de opname offerte was duidelijk, de uitvoering top! en het resultaat is boven verwachting. en dat voor een scherpe prijs Bedankt

Goede spullen voor een redelijke prijs, maar mét uitstekende service

Als de aanlevering vanuit leveranciers een onverwachte vertraging oploopt wordt daarover snel gecommuniceerd, met je meegedacht en aan alle kanten gezocht naar oplossingen waar je wat me kan. Prima ervaring en toch snelle levering!

Veel keus voor een goede prijs

XPS platen gekocht, bij het afhalen zeer correct geholpen, nog ter plekke iets bijbesteld, was allemaal geen probleem en werd snel afgehandeld.

Prima materiaal, netjes geleverd

Na bestelling jammergenoeg geen mededeling van verwachte leverdatum. Verder prima materialen en aflevering.

Perfect geregeld

Kwaliteit voor een goede prijs

Gewoon goed! Aan te bevelen

Om 12 uur besteld, volgende dag om 8 al uur geleverd. Kwalitatief goede producten.

Snellere service als dit bestaat bijna niet . Wij zijn heel te vreden

Op zaterdag besteld,en dinsdag geleverd volgens juist tijdprofiel en nette communicatie via mail

besteld en geleverd conform afspraak

dit was mijn 2de levering. Beide keren zoals was afgesproken!

Snel geleverd en heldere communicatie

Onlangs isolatiemateriaal besteld. Super tevreden ben ik over het proces van bestellen en leveren!

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.