Zeer goede service

Antwoorden snel op mails. Niet alleen op bestellingen maar ook op vragen Zeer snelle levertijd,

Correcte levering

Voortreffelijk

Vandaag besteld, morgen in huis, goede afstemming, en netjes afgeleverd.

Niets op aan te merken

Snel , goed en duidelijk.

Snelle reactie op vraag via email en duidelijke communicatie over plaats van aflevering.

Snelle levering, heel behulpzaam

Snel op maat gemaakt en bij afhalen hulp bij inladen. Prima!

Pirma isolatiemateriaal voor scherpe prijs.

Compleet assortiment, scherpe prijs en handige lokatie in Noord NL ivm zelf afhalen. Bij afhalen moest ik helaas lang wachtennomdat hele afdeling tijdens lunchpauze volledig en langdurig stil lag. Daarom 4 ipv 5 sterren.

Is ok

is ok

Goed bedrijf

Goed geregeld , op tijd gebeld door chauffeur en op gewenste plek geleverd

Geweldige service!

Goede prijs-kwaliteit en goede service en levering!

Na betaling in de webshop werd het materiaal snel geleverd.

Goede kwaliteit materialen tegen scherpe prijzen

Snelle levering van goede kwaliteit materialen tegen scherpe prijzen.

service prima maar staat van de goederen bij aflevering slecht

Het bestellen en opvragen van info mbt het product dat ik wilde bestellen was uitstekend verzorgt. Echter waren er veel platen beschadigt zelfs zo dat ik er aantal heb moeten verzagen om er nog iets mee te kunnen doen!

Dank voor uw terugkoppeling. Er is inmiddels contact geweest met de klant betreffende een passende oplossing en we nemen de feedback mee naar onze afdeling transport!

Duidelijke website. Snelle levering Goed gecommuniceerd

Net zo snel geleverd als besteld

Klasse. Net besteld en daar ging de telefoon al. We komen eraan met uw bestelling. Top. Geen gedoe. Niet lullen maar poetsen. Een Rotterdamse mentaliteit in Friesland. Doet mij goed.

Snel, goed en duidelijk

Makkelijk geregeld en goed advies. Korte lijntjes, erg prettig. Zeker een aanrader.

perfecte levering en uitstekend product

Product is zeer kwaliteitsvol en de levering snel en perfect verlopen

Betaalbaar en levert volgens afspraak.

Goed Betrouwbaar Komt afspraak na. Goede prijs

Isolatie voor scherpe prijs en snel geleverd

Isolatie besteld. Kon snel geleverd worden. Scherpe prijzen en vriendelijke mensen aan de telefoon.

Bestelling prima afgehandeld, ook prima informatie

Telefonisch prima geholpen hierdoor wist ik wat ik moest bestellen. De aflevering was prima, alleen informeerde de vervoerder niet hoe laat hij kwam, maar zijn service was perfect. De chauffeur plaatste de pallet voor ons in de achtertuin. Helemaal geweldig.

telefonische vraag over een artikel werd goed beantwoord en dit stond na twee dagen klaar

Prima producten en goede service

Vlotte levering, fijne communicatie en goede producten!

Very good products, great staff

Very good products, great staff

snelle levering voor een zeer scherpe prijs

*goede communicatie *vriendelijk personeel *goede bereikbaarheid bij het ophalen van materiaal *enorme keuze *scherpe prijzen

Goeie prijs en snel geleverd.

Zondag besteld in de avond en dinsdag al binnen. B keuze platen zien er netjes uit en zijn het geld zeker waard. In overleg op de juiste plek geleverd toen ik zelf even niet thuis was.

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.