Vriendelijk bedrijf.

Zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Prijs/kwaliteit is goed.

makkelijk besteld, snelle levering en duidelijk

alles ging makkelijk, de aftrek alleen omdat de verpakking niet geheel afgesloten was, en er een kartonnen doos bovenop vol gelopen was met water. kon wat hebben, maar als de bezorger het gemeld had, dan was de doos direct naar binnen gegaan.

Goede communicatie, vlotte levering.

Snelle en duidelijke afspraken over levering. Top.

Super kwaliteit en geweldige service.

Materiaal werd netjes op tijd afgeleverd. Advies op maat.

Snel gedaan

Isolatienoord levert tijdig, vriendelijk en op zeer correcte wijze de door mij bestelde materialen.

Sympathiek bedrijf, vriendelijke chauffeurs!

Heel goed geholpen aan de telefoon en alles duidelijk gecommuniceerd rondom levering!

Ene dag besteld en anderen dag in huis

Pakket wordt netjes verzorgd en in gepakt, De ene dag besteld en anderen dag in huis. Er wordt netjes van te voren gebeld voor afspraak .Goede service ga zo door. .

Zoals het hoort te zijn.

Prima prijs service en transport.

Afspraken gemaakt en nagekomen

Jammer dat er een fout zat in de uitvoering maar dat is na overleg opgelost.

Goede communicatie betreffende levering.

Snelle levering en is mooi op tijd. Prima product. Groeten Mark van Loon

snelle service

Een snelle service maar een sterretje minder, ik kreeg doordat ik de verkeerde lijm van de advieslijst aangegeven heb de verkeerde lijm. Dat kon ik gelukkig door een winkel in de buurt kopen, dus is het project wel geslaagd.

Snelle, goedkope isolatie

Snel geleverd, goed en goedkoop: wat wil je nog meer?

Alles was goed.

Alles was goed

Prima van kwaliteit en prijs

Er wordt prima kwaliteit geleverd, er is goede communicatie en dat maakt de prijs het waard!

Goede professionele firme

Goed georganiseerde werkwijze en correcte snelle levering

Uitstekend.

Prima service!

het bestelde snel geleverd

Ik had het e.a. besteld tijdens de (kerst) vakantie periode. Had verwacht dat het wel even zou duren, daar 'Isolatienoord' ook een paar dagen dicht was. Tot mijn grote tevredenheid werden de spullen toch in de eerste week van januari geleverd, top! Overigens ook een prettig transportbedrijf

Makkelijk besteld, vriendelijk bezorgd en alles in orde voor een mooie prijs!

Ik heb een flinke hoeveelheid PIR isolatie besteld en kreeg 'm keurig op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. Als je voor deze prijs je PIR bestelt, verwacht je dat er ergens iets niet helemaal lekker gaat lopen, maar dat neem je dan voor lief. Het tegendeel bleek waar. je kunt voor een mooie prijs ook goede persoonlijke service krijgen van een partij die zijn afspraken nakomt! Mocht ik ooit verhuizen en weer moeten isoleren, weet ik waar ik ga kijken!

Goede ervaring met communicatie en levering

Levering volgens afspraak

Top isolatie voor een scherpe prijs.

Kwaliteitsmateriaal voor een scherpe prijs. Daarnaast werd ik alle keren door vrolijk en vriendelijk personeel ontvangen.

Prima verzorgd

Prima bedrijf alles keurig verzorgd.

Helemaal top!!!

Men geeft goed advies en prima service.

Prima advies via telefoon, kon het snel en makkelijk ophalen

Uitstekende onderneming

Bestelling en levering verliepen perfect

de Wending 27

9865 VC Opende

Over Isolatienoord

Het adres voor betaalbaar isoleren! Groot assortiment isolatiematerialen tegen scherpe prijzen. Zoals PIR platen (A- en B-keus), Steenwol, Glaswol, XPS, EPS, folies, benodigdheden en afwerkingsmateriaal. Eenvoudig online bestellen in onze webshop.