Echt een geweldige kapper. Je wordt mega vriendelijk behandeld met veel aandacht en rust. Er wordt goed geluisterd naar wat je wil met je haar en de kappers (in ieder geval Inge!) is echt heel goed in wat ze doet. Ik ben super tevreden.

Erg prettig!

Voor het verfen van mijn wimpers en wenkbrouwen. Wat ik er nu van zie is het erg mooi geworden. Ik kon vooraf prettig overleggen hoe we de kleur zouden doen en dat is nu opgeslagen in het systeem. Makkelijk om naar terug te verwijzen de volgende keer.

Super fijne kapper

Fijne plek, ze smeren je niet ongevraagd producten aan en wat ben ik er goed geknipt!

Altijd welkom!

Je voelt je altijd welkom en wordt goed geholpen. Ben blij met het resultaat!

Zuiver & zen betekent echt zuiver & zen

Ik kom inmiddels al een paar jaar bij Servaas (Lisette) voor de zuiver & zen behandeling. Deze behandelingen worden deskundig en professioneel uitgevoerd. Mijn huid is sinds deze behandeling veel rustiger en dankzij de heerlijke gezicht/hoofd massage loop ik elke keer weer volledig Zuiver & Zen de deur uit!

Goede service, behandelingen van kwaliteit

Kwalitatief goede behandelingen, ik voel me altijd in de watten gelegd.

Superfijne beauty- en kapsalon

Al enkele jaren kom ik met veel plezier bij Servaas! In de kapsalon is het gezellig druk en wordt je haar met veel aandacht en zorg geknipt. De beautysalon bevindt zich in het souterrain onder de kapsalon en daar ervaar je een oase van rust. Heerlijk om helemaal zen met een mooi verzorgde huid weer naar buiten te stappen!

Heerlijk en ontspannend

Ik heb een heerlijke ontspannen ochtend gehad.

Altijd super geknipt en altijd goede sfeer

De hele familie gaat al jaren met veel plezier én perfect resultaat naar Servaas!

Mijn huid is zichtbaar verbeterd!!

Ik kwam met huidproblemen en na een paar behandelingen gaat het stukken beter. De combinatie van gezichtsbehandeling, microneedling en de juiste producten hebben enorm geholpen.

Ik ga blij de deur uit!

Dankzij Bianca ga ik elke keer weer blij de deur uit.

Super friendly and welcoming

Everyone I met at Servaas were really welcoming, and happy to accomodate my Dutch not being so good! Jara cut my hair, and was really lovely -- she cut my hair exactly how I wanted it, and gave good advice about what would be most for the outcome I was looking for. It was my first time at Servaas, but I will definitely come back!

Deskundig en ontspannend

Servaas is weliswaar een bedrijf, waar veel mensen werken, maar toch weten ze een persoonlijk contact op te bouwen waardoor het vertrouwd is en waardoor je weet dat je een specifiek op jou afgestemde behandeling krijgt.

Ik voel me thuis bij Servaas

Ik ben in 1983 in de buurt gaan wonen. Ik liet mijn haar knippen bij Servaas en ging al snel ook af en toe naar de schoonheidssalon. Toen nog in het huis ernaast. Al die jaren was ik klant met grote tevredenheid. Ik ben ook "meeverhuisd "naar het Oudenoord. Ik voel me er gezien. Inmiddels ben ik zelf de wijk uit maar klant gebleven en ik weet ook van een paar andere mensen die ondanks verhuizingen (verder weg dan ik) onze Servaas blijven bezoeken. Bedankt ervoor.

Altijd happy

Mijn haar wordt altijd en alleen door Bianca geknipt en in model gebracht (en soms gekleurd). Een echte topper! Ze weet zo goed wat te doen met dik haar en eindelijk heb ik kapsels waar ik blij van wordt. Ik geef haar de vrije hand en kan alles bespreken. Ze zegt ook eerlijk met uitleg als iets niet kan of niet bij me past. Dat vind ik heel waardevol. Ze verdient een dikke 12 wat mij betreft!

Super de luxe

Mijn ervaring van de zen behandeling was heerlijk. Ja bent gewoon ontspannen midden in de stad in een spa wellness.

Waar voor je geld

Ik ben een hele lange tijd niet bij Servaas geweest, maar toen ik een curlsys behandeling wilde uitproberen (haar met lichte slag) werd ik weer met open armen ontvangen. En met resultaat: ik heb nog nooit zo lang plezier gehad van een knipbeurt! Inmiddels 10 weken verder zit m'n haar nog steeds zonder problemen in model ❤️

Goed en aangenaam!

Bij Servaas wordt je vriendelijk ontvangen en geplaceerd met water of koffie tot je opgehaald wordt voor je afspraak. Je jas wordt netjes aangenomen en tijdens de behandeling verloopt alles ook erg aangenaam en professioneel. Ik ben er tot nu toe graag geweest en blijf ook graag komen!

Vaste klant om een reden!

Perfecte BIAB en pedicure!

Heerlijke knip en kleurbeurt

Met tijd, rust en aandacht werd mijn haar gekleurd en goed geknipt. Lekkere kop koffie en alle ruimte om ook te genieten van het bezoek.

Heerlijke middag met mooi resultaat!

Een ontspannen behandeling gehad tijdens mijn zwangerschapsverlof. Inge denkt goed met je mee qua kleuring en het hele team is behulpzaam en vriendelijk. Blij met het resultaat!

Voor mij uitstekend.

Gewoon een goede service en top kapper! Ze nemen de tijd voor je. Niet zoals bij keten bedrijven snel geknipt de deur uit. Prijs is wat hoger maar dat mag ook.

Super behandelingen!

Altijd enorm veel tijd voor me genomen en een super kapsel achteraf!

Een kaper om elke keer weer blij bij terug te komen!

Servaas is een salon waarbij kwaliteit, perfectie en een zeer fijne sfeer altijd tip-top voor elkaar zijn. Je wordt hartelijk begroet, er staat altijd een drankje en wat lekkers voor je klaar en dan moet de behandeling nog beginnen. Voor mij een echte aanrader ik kom hier al 10 jaar!

Servaas is al jaren mijn nummer 1: altijd superaardig, persoonlijk en professioneel!

Deze keer eens zo’n heerlijke voetbehanding gedaan, inclusief gellak. Laat nu die zomer maar komen!

Oudenoord 285 D

3513EP Utrecht

030 2717159

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.