All good and very happy with my cut!

I'm very happy with my cut. I especially appreciated that the hairdresser checked with me several times to be sure she was doing exactly what I wanted.

Aardige kundige kappers!

Ondanks het feit dat er een (technisch) probleem was met mijn afspraak, ben ik snel en goed geholpen en zat mijn haar weer mooi!

Mijn krullen zijn terug door goed te knippen.

Eerst heb ik afgewacht of mijn haar na het wassen nog zo goed zat als toen ik de winkel uitging.ik heb heel wat kappers geprobeerd in Utrecht maar de mijne nu gevonden. Een punt van verbetering is dat mijn e-mail in de ongewenste e-mail komt. Hoe dit veranderen.?

Ik heb een hele fijne knipbeurt gehad en ben blij met het resultaat

In een massagestoel liggen terwijl je haar wordt gewassen is echt ultiem ontspannen. Mijn kapster luisterde echt heel goed naar wat ik wilde en kon mijn visie met haar kennis tot een super goed resultaat brengen. Erg onder de indruk van haar! Blij met de service!

Geweldige salon!

Voor het eerst bij Servaas geweest, en wat een fijne ervaring. Vriendelijke kapsters, fijne sfeer in de salon er wordt goed naar je wensen geluisterd en je wordt er heerlijk in de watten gelegd. Ook het resultaat is top! Wel aan de prijzige kant, maar een goede kapper is goud waard toch? :-) Ik kom zeker terug.

Prima, nam echt de tijd

Prima voetbehandeling. Lisette nam echt de tijd en aandacht voor mij

Echt een meidenmomemt

Wij hebben met 4 vriendinnen een pedicure behandeling genomen. We gingen 2 om 2 en werden verrast met een hapje en een drankje echt top! Onze voetjes zijn weer lekker zacht.

Prettige pedicure

Prettige pedicure die duidelijk uitlegde wat ze ging doen en praktisch advies gaf voor thuis. Bij de kassa bleek er wel een meerprijs te zijn gerekend voor de gellak (dit was me van tevoren niet gezegd). Ook het licht beneden bij de pedicure stoelen was wat fel.

Beste Jenneke, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. We waarderen deze feedback en worden hier nog beter door. De opmerking over het niet vooraf benomen van de (geringe) meerprijs voor gellak ga ik zeker bespreken, ik ben ook van mening dat dit vooraf kenbaar gemaakt moet worden. De ruimte beneden is zo ingericht dat onze pedicures voldoende licht hebben om kundig hun werk uit te oefenen. Dit is zeker nodig bij een pedicure behandeling. Uiteraard had je tijdens de behandeling mogen aangeven dat het licht voor jou te fel was, daarop hadden wij je een oogmasker kunnen geven en had je verder kunnen genieten van je behandeling. We hopen je gauw weer te mogen ontvangen bij SERVAAS Hair Beauty CitySpa. Team Servaas

goed adres!

rustige sfeer, fijne verzorging en een aardige pedicure

Veel aandacht en uitleg

Ik kreeg veel zorg en aandacht Vwb mijn haar en het kleuren ervan. Het resultaat mag er ook wezen en mijn haar voelt heel fijn aan. Jullie hebben n klant erbij :-)

Fijn geholpen en een fijn binnen komst.

Spa-achtige ervaring

Ze nemen hun tijd om je wensen te bespreken en geven tips voor de haarverzorging. Was echt een goede ervaring.

Fantastisch!

Het was geweldig, mijn haar en make-up zagen er prachtig uit!

Ontzegd, genieten terwijl je prachtig opgemaakt en gekapt wordt

Mijn party prep behandeling (make-up en haar opsteken) was fantastisch. Ervaren personeel die je volledig verwennen en ontsloegen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. En mijn make-up en haar zaten prachtig.

Hartelijk welkom bij binnen komst, al het personeel in erg vriendelijk en luisteren naar wat je wensen zijn. Ik ben meer dan tevreden over Servaas en beveel het aan in mijn vriendenkring!!

De pedicure was super!

Fijne ambiance in de salon en heel vriendelijk personeel. Goede pedicure gehad waarbij ik zelfs slippers meekreeg die ik zelf was vergeten. Zeer positieve ervaring!

Ontspannen

Ik loet mijn wimpers liften en verven. Het was een erg ontspannen behandeling. Gezellige medewerkster met leuke gesprekken

Super kapper

Kennis van zaken, meedenken en tips om haar nog beter en makkelijker in model te krijgen en houden

Aardig personeel en goede koffie

Mijn likdoorns zijn bijna weg, ze moest stoppen vanwege bloeden maar kom er zeker terug.

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en ze vroeg door om precies te snappen wat ik bedoelde. Ook het resultaat ben ik erg blij mee. Strakke en asymmetrische korte bob, precies wat ik wilde :)

Fijn!

Mooi gekleurd en wenkbrauwen gedaan. Goede service ook met drinken en eten!

Helemaal goed!

vriendelijk, rustig, professioneel.

Vriendelijk en goede service

Ik was hier afgelopen zaterdag voor de eerste keer. Het ontvangst was heel hartelijk. En het meisje( sorry naam vergeten) was erg aardig en behulpzaam. Ik kom zeker terug.

Super eerste ervaring!

Hele fijne behandeling. Prettig ontvangst, en de medewerker die de behandeling uitvoerde was echt top. Ze was super aardig, werkte heel netjes en ik had het gevoel dat ze echt de tijd nam voor de behandeling en ook de uitleg (1e keer voor mij dat ik een lash lift kreeg).

Ik ging voor een krullenknipbeurt en verven. Alles werd heel duidelijk uitgelegd stap voor stap en er werd heel goed met mij meegedacht aan de hand van mijn wensen. Ben uiteindelijk met supermooie krullen/slag naar buiten gegaan. Ik kreeg zelfs even een massage tijdens het wassen in de massagestoel. Zeker een aanrader!

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.