Super geknipt!

Helemaal blij met mijn nieuwe kapsel! Mooie salon en super vriendelijk geholpen. hey was er wel druk en daardoor iets rumoerig en ik had een glaasje water of kopje koffie wel fijn gevonden.

kundige vakmensen met hart voor de zaak

Heel goed advies gekregen en mijn haar heeft nog nooit zo mooi gezeten.

Lieve personeel, allemaal even vriendelijk en vooral goeie service. Ik heb pedicure behandeling gedaan en ik was echt heel erg fijn geholpen :-) tijdens behandeling zat ik ook heerlijk in de massagestoel. Maar het meeste belangrijke van alles was de hygiëne die was echt top, super schoon en goed geregeld ivm covid. Ik zeg herhaling vatbaar

Fantastisch, verwennerij

Terwijl ik zelf niet precies wist wat ik wilde heeft Bianca samen met een collega (sorry naam vergeten) precies begrepen wat ik wilde. Top

Het meer een belevenis dan een gewoon kappersbezoek.

...

Super!!!

Professionele salon!

Goed advies, goede knipbeurt met het gewenste resultaat

Ik dacht dat mijn krul toch echt helemaal verdwenen was, maar Bianca wist er weer wat beweging in te krijgen met de juiste knipbeurt (luchtigheid, laagjes), producten en behandeling. Dit was bij een andere krullenkapper nog niet zo goed gelukt. Het lukt mij zelf nog niet zo goed om hetzelfde kruleffect te krijgen (minder krul en na een nacht slapen is het toch weer bijna weg), maar dat is vast ook oefening.

Top behandeling door een lieve en kundige medewerkster

Heerlijke, ontspannende en verfrissende behandeling van 90 minuten. Liep de deur uit met een stralende huis. Advies en tips gekregen voor verdere verzorging thuis om mijn huid zo stralend te houden.

We love Bianca!

Als je hele gezin van 5 alleen nog maar geknipt wil worden door 1 vrouw, omdat ze snapt wat je wil, het precies zo knipt/kleurt en daarnaast ook altijd echt fijne gesprekken met je voert, dan doe je iets heel goed...DANK BIANCA, onze topkapster!

Ontzettend blij!

Iedereen was bijzonder vriendelijk en mijn haar is nog nooit zo mooi geknipt. Ik ben officieel een vaste klant!

Heerlijk ontspannen en fijne behandeling

Heerlijk om met een glimlach en een kopje thee ontvangen te worden en vervolgens in een rustige ontspannen ruimte je wenkbrauwen te laten temmen ;). Heerlijk ontspanmomentje!

Mooie salon en goede kwaliteit

Super mooi geknipt en een mooie kleurspoeling. Goed advies en erg professioneel.

Beste en fijnste kapster!

Bianca is voor mij de beste kapster! Nooit meer naar een andere kapster. Ik vertrouw mijn haren aan Bianca. Iedere keer weer een mooi kapsel met veel krullen en een mooie kleur. Bianca heeft lef betreft haar vak, maar is ook heel eerlijk.

Great service!

The service was great - my hair looks better than ever! And the staff was very friendly and understanding. I especially commend them for speaking great English, they really went out of their way to make a foreigner like myself feel good.

Uitstekend!

Voor de eerste keer hier. Aardige mensen, nemen de tijd om goed naar je wensen te luisteren, en denken ook goed met je mee. Goed geknipt, goede uitleg qua styling, kreeg zelfs een gratis proefmonster mee. Zeker aan te bevelen!

Eerste keer bezoek. Goeie maatregelingen genomen Warme welkome ontvangen door de medewerker. Komt zeker terug.

Erg prettig geholpen

Vriendelijke ontvangst met bubbels en iedereen was bijzonder vriendelijk echt heel fijn plus prachtige wenkbrauwen

Weer zo als altijd heel goed geholpen en het was heel gezellig ook

Excellent service, as per usual!

I have been a client of SERVAAS for some time now, and the experience has always been great. Besides the great service, they always make you feel welcomed and cared for. Wishing happy and healthy holidays to the SERVAAS team.

Zeer goede service en vriendelijk personeel

Ze zijn super vriendelijk, erg flexibel, meedenkend, lekkere drankjes (zelfs gluhwein...) en altijd tevreden met het resultaat.

Fantastische service!

Wat super dat Servaas het hele team op maandag wist op te trommelen en iedereen tot 00.00 uur kwam werken om klanten die een afspraak hadden staan toch nog voor de Kerst te helpen. Ik ben super blij! Nogmaals dank en tot in het nieuwe jaar.

Altijd goed geknipt door mieke! Nemen echt de tijd voor persoonlijke aandacht. Zeer aan te raden.

Toppers!

Op een dag dat je eigenlijk dicht bent tot middernacht je klanten helpen voordat we in lockdown gaan is een prestatie van formaat! Chapeau!

Geluksmomentje in donkere dagen

Uiteraard de berichtgevingen mbt mogelijke lockdown gevolgd. Toen bleek dat deze er kwam, zijn de dames er nog vol voor gegaan (op hun vrije dag)! Gelukkig mijn afspraak kunnen verschuiven en was ik een van de gelukkige om nog last minute een fijne behandeling te krijgen. Dank jullie wel!!

Al jaren een tevreden klant bij Servaas. Leuke en professionele dames waar het altijd een feestje is om te komen. Wat jullie maandag 14 december hebben gedaan is helemaal bewonderingswaardig. Met dezelfde glimlach en positiviteit hebben jullie kei en keihard gewerkt zodat velen van ons met een mooie coupe de lockdown ingaan. Ik mis jullie nu al, hopelijk tot gauw!!

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Het begint bij ontspanning. Je verzorgde huid, glanzende haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt. Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staan voor je klaar.