Mijn nieuwe vaste krullenkapper

Vriendelijk Ontvangen door super aardige meiden. Kreeg veel informatie & tips over hoe ik het beste mijn krullen kan verzorgen en onderhouden. Super fijne curlsys behandeling gehad en ging voor het eerst met een prachtige bos gezonde en goed geknipte krullen naar huis. Heel erg tevreden en ik kom zeker terug

Perfecte behandeling.

Vakkennis, goede communicatie, perfect resultaat.

Mijn huid straalt weer

Er werd goed geluisterd naar mijn huidproblemen, waarna een behandeling werd gegeven gebaseerd op die problemen. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren, en kom zeker terug!

Fantastische kapper voor krullen

Ik ben onderhand 3 weken geleden geknipt door Christiane met de curlsys methode. Mijn krullen zaten onmiddelijk beter maar voordat ik een review schreef wilde ik nog even kijken wat mijn haar zou doen. En ik moet zeggen dat mijn krullen met de dag beter zitten! Ik kan nu zelfs mijn kapsel een paar dagen dragen door er alleen een beetje water in de knijpen op de dagen na het wassen. Mijn krul is sterker, mijn haar heeft meer volume en het geheel oogt gezonder. Ik ben al een tijd niet bij een goede krullenkapper geweest maar ik ben super blij dat ik naar Servaas ben gegaan! Het is prijzig, maar absoluut de moeite waard :) dus als je de hoop op een goede krullenkapper bijna hebt laten gaan, geef Servaas zeker een kans.

Super goede salon!!

Aardig personeel en mijn haar is super mooi geknipt!

Prachtige salon met geweldige service & goede kappers

Ik ben erg tevreden over mijn haar. Mooie salon met goede service en goede kappers in dienst. Mooie producten met goed advies passend bij mijn haar.

Perfect geknipt en een warme sfeer!

Ik ben geknipt door Bianca, een super leuke gezellige vrouw waardoor de tijd vliegt! Ik heb niet het makkelijkste haar, maar Bianca heeft het echt super goed geknipt en de tijd genomen om wat dingen uit te leggen. Bedankt en tot de volgende keer!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik moest snel naar de kapper en was nog nooit bij SERVAAS geweest. Ik liep naar binnen en werd al gelijk vriendelijk benaderd. Na een korte uitleg werd ik geknipt door een vriendelijke dame, waarmee ik gezellig mijn studententijd heb besproken. Dit zorgde voor redelijk hilarische verhalen waardoor ik soms moeite had met stilzitten vanwege het lachen. Ook de rest van het personeel luisterde vrolijk mee, waardoor de verhalen steeds sterker en flauwer werden. Kortom weet het personeel een goed gesprek gaande te houden en is knippen slechts de dienst die zij aanbieden. Ik kan garanderen, dat er nog veel meer leuke services beschikbaar zijn, dus aan de klant om dit zelf ook uit te zoeken ;).

Ik heb nog niet heel veel bezoeken gehad, maar het personeel is uitermate vriendelijk. Ga vooral zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een bezoek aan Servaas voelt als een cadeau. Persoonlijk, vriendelijk, zacht en goede verzorging. Écht een oppepper voor jezelf.

Geroezemoes op de afdeling nagels zorgde voor nét geen 100% intunen in de fantastische massage-behandeling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

altijd vriendelijk, goede service en goede kwaliteit.

geen verbeterpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Heerlijke massage gehad, in een top salon waar ze alles te bieden hebben en waar je heerlijk tot je rust komt!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De reden waarom ik hier al jaren mijn haar laat doen is, omdat hier nog echt aandacht voor de klant is. En dan heb ik het niet (alleen) over de heerlijke koffie of thee die je geschonken krijgt en de vriendelijke begroeting bij de deur. Maar vooral over de aandacht voor haarverzorging, knippen, kleuren en stijlen. De kapsters werken er ook al jaren en zijn op de hoogte van alle nieuwe ins&outs. En kom je langer, zoals ik, dan weten ze precies wat je wel/niet wilt of zou willen :-) Ik heb mij al een paar keer laten overhalen tot nieuwe coupe en met succes. Had ik zelf niet kunnen bedenken. Ik kan deze salon dan ook van harte aanbevelen!

Zou het echt niet weten. Topservice.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supergoed geknipt en geverfd door Esma. Ze is een echte perfectionist. Daarbij voelt een boek aan Servaas echt als een spa beleving: ze zorgen goed voor je met drankjes maar ook een massage wasstoel. Heerlijk!

Geen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Een knip-, was en verfbehandeling is pure ontspanning. Vaak kom ik gehaast uit het werk, maar ga ik na de behandeling helemaal ontspannen naar buiten. Het begint al met het kopje thee dat je bij binnenkomst ontvangt. En vervolgens persoonlijke aandacht, de massagestoel tijdens het wassen, maar ook de aandacht voor je haar en hoofdhuid. En ook het model waar ik mee baar buiten loop ben ik altijd erg blij mee! Ik kijk altijd uit naar de volgende behandeling.

Ik heb geen verbetertips. Misschien een suggestie: de (echte) medische pedicure zou een welkome uitbreiding zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een professioneel bedrijf met heel vriendelijk personeel. Ik voel mij altijd erg op mijn gemak hier, en dat heb ik lang niet overal.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hele goede service, goede vakmensen en leuke sfeer

Bij de massage kon ik het koffie-automaat horen. Zonder zou nog relaxter zijn (dit is overigens wel al een tijd geleden dus misschien niet meer van toepassing)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Vriendelijke service - Medewerkers met ervaring - Je hebt het gevoel ultiem verwend te worden - Er wordt goed geluisterd naar je wensen en vragen

- De prijzen zijn redelijk hoog (maar het voor mij wel waard)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Vriendelijk en vooral zeer professioneel personeel - Makkelijk reserveren online - Altijd warm welkom met kopje koffie of thee - Zeker waar voor je geld!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik voel me hier gast en geknipt worden met uitzicht op de dom is super.

Probeer goede mensen vast te houden. Er zijn een aantal weg die goed waren en voor continuiteit zorgden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een gaaf top bedrijf.Alles onder 1 dak van hairstyling tot manicure. Makkelijk online je afspraak in te plannen. Goed advies en mooie producten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super netjes ontvangen met wat lekkers te drinken, geen lange wachttijd en de behandeling voldeed aan de verwachtingen! Zou zeker terug gaan!

Eigenlijk geen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijne sfeer en vakkundige en leuke mensen.Door wie je ook geholpen wordt, ik heb altijd het vertrouwen op een mooi resultaat.

Er is ook een prachtige beauty en city spa, down staire, wat je niet verwacht want het is minder zichtbaar.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Kwalitatief erg goede kapper, beautysalon (zelf ervaringe met de pedicure en wenkbrouwen). Leuke meiden met aandacht voor de klant!

Niet de goedkoopste...

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Er wordt echt de tijd voor je genomen. Personeel erg vriendelijk en gewoon goed in wat ze doen. Zeker een aanrader.