Heerlijke droombehandeling gehad!!

Op aanrader van een vriendin van me heb ik de droombehandeling genomen bij Amber :) Was echt heel fijn, goede zachte massage voor de rug en armen en de hoofdmassage was ook echt heel prettig. Dit was de eerste keer hier maar zeker niet de laatste!!

Gezellig en professioneel

Super blij met mijn goed geknipte krul

Super! Eindelijk een kapper die echt naar je luistert en meedenkt wat het beste is voor je haar. Super enthousiast over het resultaat van de curlsys behandeling. Super bedankt Bianca :)

Prijzig maar worth it!

Ik laat mijn krullen altijd knippen door Mariska en ben daar super tevreden over. Ik heb nog weleens een goedkopere krullenkapper geprobeerd maar die haalt het bij lange na niet bij Servaas. Ik blijf hier dus komen.

Beste Yvonne, Dank je wel voor je eerlijke review. Iedere maand verloten wij een heerlijke body & soul massage van 25 minuten onder onze review schrijvers. Deze maand ben jij de gelukkige winnaar. Je mag contact met ons opnemen om de massage in te plannen. Team SERVAAS

Best haircut of my life!

Excellent experience. I had no idea my hair could do what the stylist was able to accomplish. So glad I listened to the recommendations from other expats and booked the curly hair experience. Highly recommend.

Heel blij met Curlsys behandeling van Mariska

Al sinds jaren ga ik naar Servaas, voor de Curlsys behandeling. Was vorige maand één keer naar een andere kapper vanwege tijdsdruk; meteen spijt van gehad. Ik was helemaal ‘verknipt’ en pluizig. Ben vandaag toch naar Servaas gegaan en Mariska heeft m’n krullen er weer helemaal in weten te knippen, onder een goed gesprek. Echt fijn!

Heel persoonlijk

Uitgebreide informatie en uitleg over haartype. Enorm mooi kapsel geworden. Gezellige kapster.

Beste Else, Dank je wel voor je eerlijke review. Iedere maand verloten wij een heerlijke body & soul massage van 25 minuten onder onze review schrijvers. Deze maand ben jij de gelukkige winnaar. Je mag contact met ons opnemen om de massage in te plannen. Team SERVAAS.

Relaxing start of the day

A really pleasant experience at Servaas. They have very friendly and welcoming staff. The facilities are modern and clean. There was a warm blanket underneath the massage bed which made the experience even more pleasant. Would definitely recommend it, especially also for being very accommodating with speaking English.

Een ontspannen en warme ervaring

Gelijk bij binnenkomst is er een warm ontvangst. Je jas wordt opgehangen en je krijgt wat te drinken aangeboden. De behandelingen die ik heb gedaan waren professioneel en ontspannen. De medewerkers hebben echt kennis over het vak en stralen dit ook uit. Tot je weer naar huis gaat is alles tot in de puntjes goed verzorgd.

customer friendly and accommodating

truly trying to make customers happy and are keen on finding solutions if there are problems

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Het is onze missie dat jij als klant altijd tevreden bent. Wij bieden 100% garantie maar het kan voorkomen dat je niet geheel tevreden bent over het eindresultaat. Zoals aangegeven in de salon mag je dit altijd melden. Inmiddels hebben wij een afspraak gemaakt voor a.s. woensdag en zijn wij blij dat je ons de gelegenheid geeft dit netjes op te lossen.

Hele positieve ervaring

Van begin tot einde hebben ze gezorgd voor een hele positieve en rustgevende ervaring met een prachtig resultaat

Heerlijke zwangerschapsmassage

Top zwangerschapsmassage! Super lief en fijne medewerkers bij Servaas.

Al jaren tevreden klant

Ik kom al vele jaren voor knippen bij Servaas en altijd naar tevredenheid. Zowel bij mijn vaste kapster als bij een vervanger als dat nodig is. Mooie zaak met heerlijke cappuccino. Prijs is best fors opgelopen in de loop der jaren maar blij zijn met je haar is ook wat waard (zeker als je nog een flinke bos hebt als 50-er)

Persoonlijke aandacht en een geweldig resultaat

Er is persoonlijke aandacht, ik voel me echt welkom, en iedere keer opnieuw een geweldig resultaat

Altijd vriendelijk personeel

Ik ben al jaren klant en het personeel is altijd vriendelijk en kundig.

Vakkundige en aandachtige behandeling

Ik was bij Servaas voor een gezichtsbehandeling door schoonheidsspecialiste Amy. Ze werkt met veel persoonlijke aandacht en vakmanschap. Ik voel me heerlijk ontspannen na afloop en heb wekenlang plezier van deze behandeling.

Netjes geholpen met goed resultaat

Blij met resultaat, vriendelijke meid die goed werk heeft verricht.

Dank je wel Kirsten, het was fijn dat je er was.

Het was heerlijk, verwennerij voor moeder met dochter

Het vriendinnen-arrangement (moeder/dochter) gedaan en we zijn heerlijk verwend. Wij vonden het erg leuk om te doen. Een mooie belevenis om samen mee te maken. Iedereen is erg aardig, dank jullie wel!

Mijn haar is super goed verzorgd, geknipt en uitgroei gekleurd

Ik kom over 8 weken terug...

Dank je wel Sila, we zien jou ook graag weer terug bij SERVAAS.

Chique met service maar geen communicatie

Een welkome ontvangst. Ruim opgezet pand en alles netjes verzorgd. Echter, bij binnenkomst verwachtte ik dat bij een dergelijke salon, het personeel ook wel goed kijkt naar wie of wat je bent en de behandeling hierop aanpast. Qua kleur van mijn wenkbrauwen werd gevraagd naar hoe donker het moest: Top! Qua vorm werd er gekozen. Bij duurdere salons ben ik gewend dat de natuurlijke vorm wordt aangehouden, dus gad ik er vertrouwen in. Enfin, ik ging naar binnen met weerbarstige wenkbrauwen en kwam naar buiten met strakke en oneven jaren ‘90 streepjes waar pamela anderson/doja cat jaloers op zou zijn. Pluspunt: Er werd professioneel omgegaan met de feedback. Tip: Volgende keer altijd even van tevoren afstemmen hoe “natuurlijk” iemand eruit wil zien. PS: goodiebag is veel verpakking en weinig inhoud. Kan ook prima via namailing i.v.m. sustainability :)

Beste Brenda, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Dit stellen we zeer op prijs. We hebben jouw feedback intern besproken en daar zijn mooie leerpunten uit naar voren gekomen. Het informatie pakket voor nieuwe klanten passen we aan, we werken graag mee aan een gezonde wereld. Uiteraard zien we je graag terug bij SERVAAS en gaan we ons uiterste best doen om jouw tweede bezoek helemaal naar wens te laten zijn. Sjuul, salonmanager, namens Team SERVAAS

Veel persoonlijke aandacht en vakkundig

Ik ben ontzettend blij met de eindresultaat en vooral de aandacht en zorg van Jara vooraf heb ik zeer gewaardeerd. Super vakvrouw :)

Beste kapper in Utrecht

Kapster knipte met aandacht, ik ben enorm blij met het resultaat.

Top service en goed geknipt

Goed geknipt, kapster en eigenaresse denken goed mee en verlenen perfecte service!

Beste Tim, Nogmaals bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Ik betreur het dat je wens niet heeft geresulteerd in het gewenste kapsel! Zoals reeds telefonisch besproken gaan we ons uiterste best doen om jouw 2e ervaring de juiste te laten zijn, om ook jou de weldaad van SERVAAS te laten ervaren. Ons doel is om ook van jou een meer dan tevreden vaste klant te maken, wij hebben er vertrouwen in en willen dit graag met je delen. Heel fijn dat je ons deze kans geeft en door jouw review heeft het advies gesprek weer onze extra aandacht. Sjuul Coopmans Salonmanager team Servaas

Heerlijk!

Rustgevende omgeving, prettige werknemers en een fijne sfeer

Dank je wel Roos

Super vriendelijk

Is de eerste keer zeker dat ik nog een keer terug gaat

Beste Jenny, We zien je heel graag weer bij SERVAAS.

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.