Hele mooie salon en vriendelijk personeel. Mijn pedicure behandeling was heel goed en ik ben zeer tevreden.

Heel fijn, dank je wel Yvonne

Een ochtend ontspannen!

Een ochtendje ontspannen, gestart met een manicure met gellak, daarna de haren geknipt en geëindigd met een pedicure met gellak. Heel tevreden over het resultaat. De gellak op mijn vingernagels begon helaas na een week al los te laten vanaf de nagelriem. Heel vriendelijk en servicegericht personeel, fijne sfeer. En de koffie is heerlijk.

Fantastisch!

Mijn kapster Rachel begreep direct wat ik wilde en heeft me uiterst zorgvuldig, met chirurgische preciesie geknipt. Heel blij mee! Thanx!

Beste Arie, Fijn om te lezen, tot gauw weer bij SERVAAS

Prettige ontvangst en een mooi resultaat

De nagelstiliste was professioneel en deskundig.

Wauw!

Wat een geweldig ontvangst vanaf het moment van binnenkomen. Deze salon snapt echt de beleving die je wil ervaren. Ik voelde me volledig verwend vanaf de eerste minuut. En niet geheel onbelangrijk, de kwaliteit is ook nog eens mega goed. Mijn haar (krullen) heeft nog nooit zo goed gezeten. Het is niet de eerste krullen kapper waar ik kom, maar ze wist echt wat ze deed. Legde alles stap voor stap uit en stelde vragen tussendoor om mijn haar beter te leren kennen. Oprecht de beste salon waar ik ooit ben geweest.

Beste Olga, Hopelijk dansen je krullen nog steeds.

Niet wat ik ervan verwacht had voor die prijs.

Ik ben normaliter gewend dat mijn voeten stevig worden aangepakt. Grove scrub. Stevige voetmassage. Nagelriemen verwijderen. Nagels lekker kort in vorm en gepolijst. Teen haren epileren. En ga zo maar door. Helaas is dit niet wat ik tijdens de behandeling pedicure bij Servaas heb gekregen. Zeer vriendelijk personeel. Daar heb ik niets op aan te merken, maar de behandelwijze is toch anders dan ik had gewild en gewend ben. Helaas toch wel de eerste en laatste keer.

Beste Laila, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring kenbaar te maken aan ons. Onze basis pedicure behandeling bestaat uit: Het reinigen van de voeten en genieten van het bubblebad, verzorgen van het nagelgebied en het knippen/ vijlen van de nagels indien gewenst, het verwijderen van eelt en andere ongemakken aan de voeten gevolgd door een scrub en massage met een verzorgende crème. Uiteraard staat het altijd vrij om, tijdens de behandeling, aan te geven wanneer iets steviger mag of juist minder stevig of er andere wensen zijn. Dit stellen we ook zeer op prijs. Deze feedback maakt het voor ons mogelijk om de behandeling per individu op maat, en naar ieders specifieke wens, in te vullen zodat iedereen DE WELDAAD VAN SERVAAS ervaart. Uiteraard blijf je van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Servaas

Een heel ontspannen ervaring!

Alles werd heel goed uitgelegd en er is goed geluisterd naar mijn wensen ✨

Top kapper, hartelijk ontvangst en super aardige kapster!

Top kapper, hartelijk ontvangst en super aardige kapster! Ik kom zeker terug.

Resultaat voldeed aan mijn verwachting

Goede bejegening in sfeervolle omgeving.

Oprechte aandacht

Super ervaring voor het knippen van mijn krullen. Uitleg is duidelijk, professioneel maar toch warm. Ga zo door!

Een heel vakkundig geknipte Coupe!

De kapster luisterde heel goed naar mijn wensen. Ze gaf advies wat daarbij en bij mijn haar past en heeft het heel vakkundig geknipt! Heel blij mee.

All good and very happy with my cut!

I'm very happy with my cut. I especially appreciated that the hairdresser checked with me several times to be sure she was doing exactly what I wanted.

Aardige kundige kappers!

Ondanks het feit dat er een (technisch) probleem was met mijn afspraak, ben ik snel en goed geholpen en zat mijn haar weer mooi!

Mijn krullen zijn terug door goed te knippen.

Eerst heb ik afgewacht of mijn haar na het wassen nog zo goed zat als toen ik de winkel uitging.ik heb heel wat kappers geprobeerd in Utrecht maar de mijne nu gevonden. Een punt van verbetering is dat mijn e-mail in de ongewenste e-mail komt. Hoe dit veranderen.?

Ik heb een hele fijne knipbeurt gehad en ben blij met het resultaat

In een massagestoel liggen terwijl je haar wordt gewassen is echt ultiem ontspannen. Mijn kapster luisterde echt heel goed naar wat ik wilde en kon mijn visie met haar kennis tot een super goed resultaat brengen. Erg onder de indruk van haar! Blij met de service!

Geweldige salon!

Voor het eerst bij Servaas geweest, en wat een fijne ervaring. Vriendelijke kapsters, fijne sfeer in de salon er wordt goed naar je wensen geluisterd en je wordt er heerlijk in de watten gelegd. Ook het resultaat is top! Wel aan de prijzige kant, maar een goede kapper is goud waard toch? :-) Ik kom zeker terug.

Prima, nam echt de tijd

Prima voetbehandeling. Lisette nam echt de tijd en aandacht voor mij

Echt een meidenmomemt

Wij hebben met 4 vriendinnen een pedicure behandeling genomen. We gingen 2 om 2 en werden verrast met een hapje en een drankje echt top! Onze voetjes zijn weer lekker zacht.

Prettige pedicure

Prettige pedicure die duidelijk uitlegde wat ze ging doen en praktisch advies gaf voor thuis. Bij de kassa bleek er wel een meerprijs te zijn gerekend voor de gellak (dit was me van tevoren niet gezegd). Ook het licht beneden bij de pedicure stoelen was wat fel.

Beste Jenneke, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. We waarderen deze feedback en worden hier nog beter door. De opmerking over het niet vooraf benomen van de (geringe) meerprijs voor gellak ga ik zeker bespreken, ik ben ook van mening dat dit vooraf kenbaar gemaakt moet worden. De ruimte beneden is zo ingericht dat onze pedicures voldoende licht hebben om kundig hun werk uit te oefenen. Dit is zeker nodig bij een pedicure behandeling. Uiteraard had je tijdens de behandeling mogen aangeven dat het licht voor jou te fel was, daarop hadden wij je een oogmasker kunnen geven en had je verder kunnen genieten van je behandeling. We hopen je gauw weer te mogen ontvangen bij SERVAAS Hair Beauty CitySpa. Team Servaas

goed adres!

rustige sfeer, fijne verzorging en een aardige pedicure

Veel aandacht en uitleg

Ik kreeg veel zorg en aandacht Vwb mijn haar en het kleuren ervan. Het resultaat mag er ook wezen en mijn haar voelt heel fijn aan. Jullie hebben n klant erbij :-)

Fijn geholpen en een fijn binnen komst.

Spa-achtige ervaring

Ze nemen hun tijd om je wensen te bespreken en geven tips voor de haarverzorging. Was echt een goede ervaring.

Fantastisch!

Het was geweldig, mijn haar en make-up zagen er prachtig uit!

Ontzegd, genieten terwijl je prachtig opgemaakt en gekapt wordt

Mijn party prep behandeling (make-up en haar opsteken) was fantastisch. Ervaren personeel die je volledig verwennen en ontsloegen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. En mijn make-up en haar zaten prachtig.

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.