Hartelijk welkom bij binnen komst, al het personeel in erg vriendelijk en luisteren naar wat je wensen zijn. Ik ben meer dan tevreden over Servaas en beveel het aan in mijn vriendenkring!!

De pedicure was super!

Fijne ambiance in de salon en heel vriendelijk personeel. Goede pedicure gehad waarbij ik zelfs slippers meekreeg die ik zelf was vergeten. Zeer positieve ervaring!

Ontspannen

Ik loet mijn wimpers liften en verven. Het was een erg ontspannen behandeling. Gezellige medewerkster met leuke gesprekken

Super kapper

Kennis van zaken, meedenken en tips om haar nog beter en makkelijker in model te krijgen en houden

Aardig personeel en goede koffie

Mijn likdoorns zijn bijna weg, ze moest stoppen vanwege bloeden maar kom er zeker terug.

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en ze vroeg door om precies te snappen wat ik bedoelde. Ook het resultaat ben ik erg blij mee. Strakke en asymmetrische korte bob, precies wat ik wilde :)

Fijn!

Mooi gekleurd en wenkbrauwen gedaan. Goede service ook met drinken en eten!

Helemaal goed!

vriendelijk, rustig, professioneel.

Vriendelijk en goede service

Ik was hier afgelopen zaterdag voor de eerste keer. Het ontvangst was heel hartelijk. En het meisje( sorry naam vergeten) was erg aardig en behulpzaam. Ik kom zeker terug.

Super eerste ervaring!

Hele fijne behandeling. Prettig ontvangst, en de medewerker die de behandeling uitvoerde was echt top. Ze was super aardig, werkte heel netjes en ik had het gevoel dat ze echt de tijd nam voor de behandeling en ook de uitleg (1e keer voor mij dat ik een lash lift kreeg).

Ik ging voor een krullenknipbeurt en verven. Alles werd heel duidelijk uitgelegd stap voor stap en er werd heel goed met mij meegedacht aan de hand van mijn wensen. Ben uiteindelijk met supermooie krullen/slag naar buiten gegaan. Ik kreeg zelfs even een massage tijdens het wassen in de massagestoel. Zeker een aanrader!

Ik kwam voor de eerste keer en kreeg een totaal voor mij nieuw kapsel. Alles werd “haarfijn “ uitgelegd o.a. Hoe ik mijn haar thuis het beste kon verzorgen. Het werd voorgedaan hoe het moest. Heel fijn omdat ik nogal onhandig ben l.v.m. Met mijn haar.

Great!

I loved the haircut I got, which is very rare!! The hairdresser had a really good understanding of what would make my hair look good, super happy :) the staff is also nice and attentive

Dear Ines, Thank you for taking the time to rate Servaas, we appreciate this and will use it as a learning opportunity. I understand that, due to circumstances, you are not spoiled with our famous washing massage. That is unfortunately and not what Servaas stands for. I would therefore like to schedule a moment to introduce you to our relaxing washing massage and will contact you about this. Sincerely Sjuul Coopmans

Haar goed geknipt

Moest 25 minuten wachten, was me niet helemaal duidelijk waarom want het was niet druk. Maar al het personeel was aardig en mijn haar is goed geknipt. Daar gaat het eindelijk om.

Professioneel, vriendelijk en nam uitgebreid de tijd

De kapster die mij knipte was vriendelijk en wist duidelijk wat ze deed. Ze gaf me veel tips en nam uitgebreid de tijd voor me.

Wat een geluk!

Geknipt door Heleen! Jammer dat ik Heleen en Servaas nu pas heb leren kennen. Ik heb weer volume en zelfs krullen. Bedankt!

Ze begreep precies wat ik wilde!

Vanwege een mooi feest wilde ik mijn haar losjes vrouwelijk opgestoken hebben. De kapster dacht super goed met me mee. Ik heb de hele avond lopen stralen. En ook na flink wat uurtjes op de dansvloer zat mijn coup nog perfect!

Super geknipt!

Helemaal blij met mijn nieuwe kapsel! Mooie salon en super vriendelijk geholpen. hey was er wel druk en daardoor iets rumoerig en ik had een glaasje water of kopje koffie wel fijn gevonden.

Beste Marjolijn, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om je bezoek aan Servaas Hair Beauty CitySpa te beoordelen, dat stellen wij op prijs. Excuses dat een kopje koffie niet aangeboden is, dat hebben we zeker wel, net zoals een heerlijk glaasje wijn, bier of limonade. Wij maken graag een verwenmoment van ieder bezoek. De volgende keer zullen we dit ook zeker aanbieden zoals normaal is bij ons! Geniet van je nieuwe coupe en tot gauw weer in onze salon. Sjuul, Salonmanager Servaas Hair Beauty CitySpa

kundige vakmensen met hart voor de zaak

Heel goed advies gekregen en mijn haar heeft nog nooit zo mooi gezeten.

Lieve personeel, allemaal even vriendelijk en vooral goeie service. Ik heb pedicure behandeling gedaan en ik was echt heel erg fijn geholpen :-) tijdens behandeling zat ik ook heerlijk in de massagestoel. Maar het meeste belangrijke van alles was de hygiëne die was echt top, super schoon en goed geregeld ivm covid. Ik zeg herhaling vatbaar

Fantastisch, verwennerij

Terwijl ik zelf niet precies wist wat ik wilde heeft Bianca samen met een collega (sorry naam vergeten) precies begrepen wat ik wilde. Top

Het meer een belevenis dan een gewoon kappersbezoek.

...

Super!!!

Professionele salon!

Goed advies, goede knipbeurt met het gewenste resultaat

Ik dacht dat mijn krul toch echt helemaal verdwenen was, maar Bianca wist er weer wat beweging in te krijgen met de juiste knipbeurt (luchtigheid, laagjes), producten en behandeling. Dit was bij een andere krullenkapper nog niet zo goed gelukt. Het lukt mij zelf nog niet zo goed om hetzelfde kruleffect te krijgen (minder krul en na een nacht slapen is het toch weer bijna weg), maar dat is vast ook oefening.

Top behandeling door een lieve en kundige medewerkster

Heerlijke, ontspannende en verfrissende behandeling van 90 minuten. Liep de deur uit met een stralende huis. Advies en tips gekregen voor verdere verzorging thuis om mijn huid zo stralend te houden.

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.