We love Bianca!

Als je hele gezin van 5 alleen nog maar geknipt wil worden door 1 vrouw, omdat ze snapt wat je wil, het precies zo knipt/kleurt en daarnaast ook altijd echt fijne gesprekken met je voert, dan doe je iets heel goed...DANK BIANCA, onze topkapster!

Ontzettend blij!

Iedereen was bijzonder vriendelijk en mijn haar is nog nooit zo mooi geknipt. Ik ben officieel een vaste klant!

Heerlijk ontspannen en fijne behandeling

Heerlijk om met een glimlach en een kopje thee ontvangen te worden en vervolgens in een rustige ontspannen ruimte je wenkbrauwen te laten temmen ;). Heerlijk ontspanmomentje!

Mooie salon en goede kwaliteit

Super mooi geknipt en een mooie kleurspoeling. Goed advies en erg professioneel.

Beste en fijnste kapster!

Bianca is voor mij de beste kapster! Nooit meer naar een andere kapster. Ik vertrouw mijn haren aan Bianca. Iedere keer weer een mooi kapsel met veel krullen en een mooie kleur. Bianca heeft lef betreft haar vak, maar is ook heel eerlijk.

Great service!

The service was great - my hair looks better than ever! And the staff was very friendly and understanding. I especially commend them for speaking great English, they really went out of their way to make a foreigner like myself feel good.

Uitstekend!

Voor de eerste keer hier. Aardige mensen, nemen de tijd om goed naar je wensen te luisteren, en denken ook goed met je mee. Goed geknipt, goede uitleg qua styling, kreeg zelfs een gratis proefmonster mee. Zeker aan te bevelen!

Eerste keer bezoek. Goeie maatregelingen genomen Warme welkome ontvangen door de medewerker. Komt zeker terug.

Erg prettig geholpen

Vriendelijke ontvangst met bubbels en iedereen was bijzonder vriendelijk echt heel fijn plus prachtige wenkbrauwen

Weer zo als altijd heel goed geholpen en het was heel gezellig ook

Excellent service, as per usual!

I have been a client of SERVAAS for some time now, and the experience has always been great. Besides the great service, they always make you feel welcomed and cared for. Wishing happy and healthy holidays to the SERVAAS team.

Zeer goede service en vriendelijk personeel

Ze zijn super vriendelijk, erg flexibel, meedenkend, lekkere drankjes (zelfs gluhwein...) en altijd tevreden met het resultaat.

Fantastische service!

Wat super dat Servaas het hele team op maandag wist op te trommelen en iedereen tot 00.00 uur kwam werken om klanten die een afspraak hadden staan toch nog voor de Kerst te helpen. Ik ben super blij! Nogmaals dank en tot in het nieuwe jaar.

Altijd goed geknipt door mieke! Nemen echt de tijd voor persoonlijke aandacht. Zeer aan te raden.

Toppers!

Op een dag dat je eigenlijk dicht bent tot middernacht je klanten helpen voordat we in lockdown gaan is een prestatie van formaat! Chapeau!

Geluksmomentje in donkere dagen

Uiteraard de berichtgevingen mbt mogelijke lockdown gevolgd. Toen bleek dat deze er kwam, zijn de dames er nog vol voor gegaan (op hun vrije dag)! Gelukkig mijn afspraak kunnen verschuiven en was ik een van de gelukkige om nog last minute een fijne behandeling te krijgen. Dank jullie wel!!

Al jaren een tevreden klant bij Servaas. Leuke en professionele dames waar het altijd een feestje is om te komen. Wat jullie maandag 14 december hebben gedaan is helemaal bewonderingswaardig. Met dezelfde glimlach en positiviteit hebben jullie kei en keihard gewerkt zodat velen van ons met een mooie coupe de lockdown ingaan. Ik mis jullie nu al, hopelijk tot gauw!!

Altijd top geknipt in prettige sfeer

Altijd goed en prettig dat ook in avonden afspraken te maken zijn. En in corona tijd denken ze flexible mee met verzetten etc en wordt er verantwoord gehandeld

Goed geknipt, fijne sfeer

Beleving is ook wat. De kapster was vriendelijk en de hoofdmassage was heerlijk. Gezellig gekletst en het kapsel was geknipt naar wens. Echter, de prijs wat aan de hoge kant.

Prima ontvangst. Vakwerk. Ik kom zeker terug. En belangrijk heden: RIVM toepassing voor personeel en

Met aandacht voor persoonlijke wensen professionele behandeling ontvangen

Ik heb een fijne ervaring overgehouden aan mijn New Look Henna behandeling voor mijn wenkbrauwen. Dit was mijn eerste keer bij Servaas. Zij nemen de voorzorgsmaatregelen m.b.t. COVID- 19 goed in acht en bieden alsnog gerichte service. Tijdens mijn behandeling werd er goed overlegd hoe intens ik mijn wenkbrauwen wilde qua kleur en omvang en tussentijds werd bevestiging gevraagd of het naar wens was. Ik ben erg tevreden over de behandeling en kom graag terug!

Rushed service, over priced

Had a fringe trim - it cost €16-50 & took 5 minutes. The stylist seemed very rushed & for that price more time could've been spent. Poor result as my fringe has two distinct lengths now, one being very short. Aside from that it's a lovely salon & with a warm welcome.

Overprized!!!

Een paar weken geleden heb ik hier mijn haar laten knippen en kleuren. Ik had een voorbeeld van het kapsel dat ik wilde laten knippen meegebracht en uitgelegd dat ik veel rood pigment in mijn haar heb, dus dat ze daarop moesten letten bij het kleuren. Het management beweerde dat ze alleen maar capabele mensen in dienst hebben, dus heb ik daarop vertrouwd. Het resultaat was een ander kapsel dan ik voor ogen had (de kapster ging als een razende met de tondeuze aan de slag!), de kleur was eierdooier-geel en de rekening bedroeg meer dan 140 (!) euro! De dag erna hebben ze de kleur weer teruggebracht naar mijn eigen kleur en kreeg ik 25 euro terug. Uiteidelijk heb ik 120 euro betaald voor een kapsel waar ik niet blij mee was in mijn eigen haarkleur. Inmiddels raad ik ieder deze belachelijk dure haarsalon af! Vivian

Beste Vivian, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om Servaas te beoordelen. Je geeft aan dat je Servaas te duur vindt en dat je niet tevreden was over je laatste knip/ kleur behandeling. Het is inderdaad in juni 2020 niet gelukt het gewenste voorbeeld kapsel te creëren. Ook niet na de service behandeling die reeds heeft plaatsgevonden. We hebben dit uitvoerig besproken met je in onze salon. We begrijpen dat je hierin teleurgesteld bent. Onze kundige topstylisten lukt het in een enkel geval niet om een plaatje te evenaren, dit heeft onder andere te maken met de haarkwaliteit, textuur van het haar etc. en zeker niet in de laatste plaats omdat een plaatje vaak een prachtige maar bewerkte foto is en daarom niet realistisch. Gelukkig betekent dit niet dat deze klanten teleurgesteld de deur uit gaan, integendeel, in ons advies gesprek geven we aan wat de klant kan en mag verwachten en wordt deze professionele eerlijk gewaardeerd. We hebben samen met jou besloten dat een andere salon wellicht je wens wel kan waarmaken en bedanken je voor de meer dan 4 jaar waarin je een trouwe klant van Servaas was. Team Servaas

Heerlijk genoten

Super vriendelijk en netjes geholpen, liep met schone en stralende huid de deur uit!

Onspannen en stralend de deur uit

Voor het eerst van mijn leven ging ik naar een kapper die gespecialiseerd is in krullen. En ik geloof dat ik nooit meer naar een andere kapper wil. Mijn kapster was vriendelijk, gezellig en heel kundig. Ze gaf me alle vertrouwen dat mijn haar in goede handen was. En ik heb er niet vaak zo geweldig uit gezien bij het verlaten van ene kapsalon. Absolute aanrader en voor mij voor herhaling vatbaar.

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.