Alles perfect behalve gellak

Alles was perfect van gezichtsbehandeling tot massage en overal aan gedacht Gellak is er nu na 2 dagen al af.....

Fijne nette uitgebreide salon.

Prettige pedicure behandeling gehad. Sfeer is fijn en professioneel.

Doen er alles aan je haar zo mooi mogelijk te krijgen

Ik had met semi permanente haarverf de onderkant van mijn haar blauw geverfd. Dacht ik.. drie maanden verder was het er nog steeds niet uit, en inmiddels lelijk lichtgroen. Ze hebben me heel goed geholpen hier. Duidelijk over wat eventueel zou kunnen lukken en wat niet. Helder over de issues en heel goede verwachtingsmanagement. Wat ik precies wilde: groen eruit plus highlights was niet mogelijk: ze gaven duidelijk aan dat dat een grote kans gaf op echt permanent groen haar ;) Het werd dus in verschillende fases toewerken naar mijn eigen kleur. Eerst rood over het groen, toen bruin over alles. Dat is iets donkerder dan mijn eigen haarkleur en ondanks dat ik dat jammer vond omdat ik liever lichter haar heb, was het de enige mooie oplossing dus ben er alsnog heel blij mee! Vooral alle tijd en moeite die ze erin hebben gestoken en dat ze echt zoo meeleefden en onderling overlegden wat wel en niet kon was heel fijn. Mijn haar bleek een unieke uitdaging haha! Super behandeling gehad: meerdere mensen tegelijk aan het verven, wassen, föhnen: voelde erg luxe haha! Heerlijke was-stoelen ook: met massage en voetensteun. Al met al een heel goede ervaring! Kom snel terug voor en curlsys knipbeurt! Dankjewel Saskia, Inge en Monique!

Mooi verzorgde salon, met goede producten.

Ik had een behandeling gewonnen en gekozen voor de faicel. In een woord fantastisch! Mijn gezicht gereinigd 2 maal, peeling, massage en masker. Tijdens inwerken masker kreeg ik een hoofdhuid massage. Heerlijk. Na het verwijderen van het masker een serum en een dagcreme. Alle producten aangepast op mijn huidtype en wordt uitgelegd waarvoor het is en wat het doet. Mijn huid voelde weer als een babyhuidje. Ik kom zeker terug!! Bedankt Marlou voor de heerlijke behandeling!

Great service and friendly atmosphere

This review is from my visit to the salon from yesterday 1st of July.I booked a haircut and I had a top service and definitely would recomend the salon. The moment we arrived at the salon we were welcomed and offered a drink.I was with my two kids and they were very understanding and accommodating.I was even offered a tablet with movies and sweets for the little once.The lady cutting my hair was also lovely and cut my hair to perfection. I am also planning to book another appointment for colour so will also share my experience

Wat ben ik weer blij met Servaas!!!

Vanaf voor de Corona-lockdown was ik niet meer geknipt en gekleurd. Daardoor was mijn haar veel langer dan gewoonlijk en had ik de mogelijkheid eens anders naar mijn kapsel te laten kijken en het anders dan anders te laten knippen en kleuren. Dat is spannend, maar wat ben ik blij weer met de adviezen van de kapsters van Servaas. Het is prachtig geworden! Dank jullie wel!!

eerst geweldig geholpen door Jara.Zij begreep precies wat ik bedoelde,ik kan nog wel eens als een weet al overkomen,omdat ik weet hoe mijn haar valt.!!! Maar zij gaf mij het gevoel van..snap het helemaal.Niet te veel er af fuhnen geweldig ..en goed advies over de kleur..!! Super Jara..afspraak over2 mnd voor kleur..maar iedereen zegt meid nooit meer kleuren.jaloers op je prachtige natuurlijke kleur.!! Dus dat zaait twijfel..O.k dat zie ik tegen die tijd dan wel.!! In ieder geval een leuke ervaring om met jullie te delen opnieuw kennis gemaakt te hebben.pfffff wat een epistel hè!! Nou blijf allen gezond.Pas goed op elkaar.een lieve groet van mij.Marianna (babs)

Erg blij met het resultaat

Ontspannen middag bij de kapper met goed kleuradvies. Erg blij!

Ontspannen afspraak met aandacht voor advies

De kapsters doen er alles aan om je een ontspannen bezoek te bezorgen. Vriendelijke ontvangst, en ze nemen alle tijd voor advies en de behandeling. Tevreden liep ik de deur uit!

Mijn krullen komen eindelijk tot hun recht!

Na zeer welkom ontvangen te zijn in de salon, werd ik naar de kappersstoel begeleid. Ik ben zelden zo op mijn gemak geweest in een salon, ook omdat ik door het hele proces heen gepraat werd. Ik heb de curlsys behandeling ondergaan en na 1,5 uur kwam duidelijk de potentie van mijn krullen naar voren, na jaren pluizige en uitgezakte krullen gehad te hebben. Zeer tevreden en de volgende afspraak staat al ingepland!

Je haar knippen en verven heeft nog nooit als zo’n verwenmoment gevoeld

Gezellig en vriendelijk personeel. Ze denken goed mee en super mooi resultaat. Het was een lange zit van wel 4 uur maar het voelt helemaal niet zo want er wordt goed voor je gezorgd. Aanrader

Zeer plezante manier van behandeld worden

In een heerlijke relaxte omgeving ben ik plezant en op een professionele manier behandeld. Aandacht en voldoende de tijd voor me nemen dat heb ik als bijzonder ervaren. Natuurlijk ook een mooie, frisse coupe waar ik bijzonder tevreden mee ben.

Heerlijk

Genoten van de gezichtsbehandeling. Heerlijk ontspannend!

Ze nemen de tijd voor je

Ik heb voor het eerst een Curlsys knipbeurt gehad en ben zeer tevreden. De dame die mij hielp heeft me werkelijk álles verteld over de do’s en don’ts voor krullend haar. Ze nam uitgebreid de tijd voor me en dat vond ik verrassend in de huidige snelle wereld.

Goede service!

Op een zaterdag bel ik om 2 uur voor een medische pedicure en kon gelijk over een uurtje langskomen. Ze nam echt de tijd, fijne producten en het is lekker rustig beneden. Wat betreft de city Spa dus zeker een aanrader!!

goede service

Nadat ik een onvoldoende spa pedicure had gehad en een niet heel positieve beoordeling had geschreven, was ik door de personeel gebeld en de pedicure was weer gedaan. Deze keer super professional! Ik zou zeker terugkomen. De personeel is heel aardig!

Mijn nieuwe vaste krullenkapper

Vriendelijk Ontvangen door super aardige meiden. Kreeg veel informatie & tips over hoe ik het beste mijn krullen kan verzorgen en onderhouden. Super fijne curlsys behandeling gehad en ging voor het eerst met een prachtige bos gezonde en goed geknipte krullen naar huis. Heel erg tevreden en ik kom zeker terug

Perfecte behandeling.

Vakkennis, goede communicatie, perfect resultaat.

Mijn huid straalt weer

Er werd goed geluisterd naar mijn huidproblemen, waarna een behandeling werd gegeven gebaseerd op die problemen. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren, en kom zeker terug!

Fantastische kapper voor krullen

Ik ben onderhand 3 weken geleden geknipt door Christiane met de curlsys methode. Mijn krullen zaten onmiddelijk beter maar voordat ik een review schreef wilde ik nog even kijken wat mijn haar zou doen. En ik moet zeggen dat mijn krullen met de dag beter zitten! Ik kan nu zelfs mijn kapsel een paar dagen dragen door er alleen een beetje water in de knijpen op de dagen na het wassen. Mijn krul is sterker, mijn haar heeft meer volume en het geheel oogt gezonder. Ik ben al een tijd niet bij een goede krullenkapper geweest maar ik ben super blij dat ik naar Servaas ben gegaan! Het is prijzig, maar absoluut de moeite waard :) dus als je de hoop op een goede krullenkapper bijna hebt laten gaan, geef Servaas zeker een kans.

Super goede salon!!

Aardig personeel en mijn haar is super mooi geknipt!

Prachtige salon met geweldige service & goede kappers

Ik ben erg tevreden over mijn haar. Mooie salon met goede service en goede kappers in dienst. Mooie producten met goed advies passend bij mijn haar.

Perfect geknipt en een warme sfeer!

Ik ben geknipt door Bianca, een super leuke gezellige vrouw waardoor de tijd vliegt! Ik heb niet het makkelijkste haar, maar Bianca heeft het echt super goed geknipt en de tijd genomen om wat dingen uit te leggen. Bedankt en tot de volgende keer!

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik moest snel naar de kapper en was nog nooit bij SERVAAS geweest. Ik liep naar binnen en werd al gelijk vriendelijk benaderd. Na een korte uitleg werd ik geknipt door een vriendelijke dame, waarmee ik gezellig mijn studententijd heb besproken. Dit zorgde voor redelijk hilarische verhalen waardoor ik soms moeite had met stilzitten vanwege het lachen. Ook de rest van het personeel luisterde vrolijk mee, waardoor de verhalen steeds sterker en flauwer werden. Kortom weet het personeel een goed gesprek gaande te houden en is knippen slechts de dienst die zij aanbieden. Ik kan garanderen, dat er nog veel meer leuke services beschikbaar zijn, dus aan de klant om dit zelf ook uit te zoeken ;).

Ik heb nog niet heel veel bezoeken gehad, maar het personeel is uitermate vriendelijk. Ga vooral zo door!

Oudenoord 285 3513EP Utrecht

030 2717159

Over SERVAAS Hair Beauty City Spa

Jouw relax moment midden in Utrecht Een stralende huid, glanzend haar en een energiek lijf. Jouw relaxmoment is ons uitgangspunt! Bij Servaas Hair Beauty CitySpa kies je voor het totaalconcept door verschillende behandelingen te combineren. Bijvoorbeeld knippen en een ontspannende gezichtsbehandeling. Het kan allemaal. Ons team van topstylisten, beauty specialisten, pedicures, manicures, masseuses en huidtherapeuten staat voor je klaar.