Tevreden, met enkele verbeterpunten.

Ik had 2 brandblussers besteld, voor een goed prijs. Snelle levering. Bij eentje ontbrak het plastic klemmetje wat de slang omlaag houdt, niet schokkend, wel vervelend. Pas na een reminder (na 2 weken) op mijn verzoek om dit alsnog op te sturen, antwoordde iemand: "Excuses denk dat u e-mail tussen wal en schip is beland". Hierna is het opgestuurd en was het klaar. Dus overall ben ik tevreden en hopelijk kunnen ze de verpakking/verscheping en mail-afhandeling nog wat verbeteren.

Wij bestellen al jaren diversen soorten brandblussers bij dit bedrijf. Wij zijn tevreden met de service van dit bedrijf en het snelle schakelen.

Snelle reactie van dit bedrijf

Zeer snelle reactie op mails, en accurate verzending, en vriendelijke servicemonteur aanwezig op ons bedrijf

Vlotte bestelling met correcte leveringen van mijn bestelling, zeer degelijk verpakt en ziet er ook een professioneel uit.

Zoals het hoort de juiste service

Hebben een bestelling gedaan via de website, kregen onze bestelling direct de volgende dag, bedankt Brandblussershop.

Vanaf debettelling tot en met de aflevering is goed geregeld en op tijd. Dank u daarvoor en veel succes.

Goed advies gekregen

Ik ben voorzitter van een VVE en had behoefte aan advisering over de beste oplossingen betreffende brandveiligheid voor ons pand. Mijn vragen werden duidelijk en snel beantwoord, zodat ik met vertrouwen de juiste bestelling kon doen.

De zwarte achtergrond in de mail, ervaar ik als storend. Daardoor is de tekst heel moeilij leesbaar.

Verder tot dusver postief

goed zoals het hoort

goede advies en vlugge levering.

Goede kwaliteit en goede prijzen.

Brandblussers waren afgekeurd door bedrijf, en offerte gehad. Op internet bij Brandblussershop terecht gekomen en scheelde bijna de helft en supersnel geleverd, Echt een aanrader.

Hele goede service

Ik had een brandblusser besteld samen met een ophang plaatje ervoor. Ondanks de hele late levering (CORONA) was de brandblusser binnen gekomen. De doos zag er heel uit. Alleen toen ik hem open deed was de blusser al afgegaan... nou was dat natuurlijk niet de bedoeling. Dit kwam waarschijnlijk door de postbezorger die er mee heeft lopen gooien! Het beveiligings palletje was eruit, waardoor hij af kon gaan. Maar goed, ik had dus gelijk op een vrijdag de webshop nog geappt en wat fotos toegestuurd van hoe en wat. Ik krijg binnen een paar uur een antwoord terug! En maandag hadden ze me een mail gestuurd dat er een nieuwe blusser de deur uitging en ik de oude kon afvoeren. De volgende dag was de blusser binnengekomen en helemaal in orde! Ben heel blij dat ze het snel hebben kunnen oplossen. En daarom 5 sterren.

Zeer snelle levering

Kreeg de brandblusser nog dezelfde dag in huis! Echt super!

Tijdens vervoer was 1 brandblusser beschadigd. Geen probleem, er werd neteen een nieuwe opgestuurd. Chapeau, zeer tevreden.

Uitstekend !

Kwaliteit voor goede prijs , snelle levering !

Perfecte service

Blussers zijn goed en snel geleverd

Op zondag mijn boekhouding aan het bijwerken. Kon ik in de mail geen factuur vinden. App ik Brandblussershop op 11.00 uur (OP ZONDAG). Ik stel mijn vraag en heb mijn bestelnummer bij de hand dus vul ik meteen in. Om 11.01 uur heb ik mijn factuur in de mail! Helemaal super dus. overigens waren de blussers zelf ook snel geleverd :)

Super tevreden! Snelle levering!

Mijn brandblussers waren over datum. ‘s Middags besteld, de volgende avond werden ze al bezorgd. Super tevreden!

Goed, duidelijk en alles snel en netjes ontvangen

Oké

Prima blussers en snelle levering!

2 Stuks schuimblussers besteld, snelle levering ondanks corona dus: positieve score!! Brandblussershop Bedankt!

Mooie website snelle levering goed product

Zoals beloofd.

Alle afspraken zijn nagekomen.

Prima kwaliteit tegen een betaalbare prijs!

Prima brandblussers, op tijd geleverd en betaalbaar! Al jaren klant.

Na veel zoeken naar rook-en hittemelders van het merk fireangel ben ik bij brandblussershop terecht gekomen. Hier waren de prijzen het scherpst. Ik heb de sensoren hier uiteindelijk gekocht en de afhandeling van de aankoop was goed. Na een paar dagen werden de sensoren geleverd in een stevige verpakking. Alles zeer eenvoudig te installeren en makkelijk te koppelen met elkaar. Ik heb er ook de locatieschakelaar bijgekocht waardoor met één druk op de knop alle sensoren getest worden, en ze geven een immens lawaai waardoor je er s nachts zeker wakker van word. Prijs kwaliteit vind ik het goede sensoren en ik hoop ze nooit nodig te hebben maar voel me wel al een stuk veiliger in huis.

Super service en uitstekend product.

Voor mijn horeca zaak een brandblusser nodig die aan de normen voldoet. Ben snel uitstekend geholpen en het product voldoet ook aan alle verwachting.

Zwaalweg 6

2991 ZC Barendrecht