Helder en duidelijk

Duidelijke informatie op de website en een helder inzicht wat het best passend is voor mijn woon-werk situatie heb ik snel een goede keuze kunnen maken voor de juiste brand preventie.

Snelle en goede service

Had nog wat vragen na mijn keuze voor een blusmiddel en die werden zelfs na kantoortijd keurig via WhatsApp beantwoord.

Snel geleverd en vriendelijk

Spullen makkelijk bestellen, snel geleverd en ondanks een klein probleempje een snelle en vriendelijke reactie. Top!

Uitmuntend

Uitmuntend en positief geholpen aan de telefoon.

Goed geholpen

Ik ben zeer goed, netjes, beleef en positief geholpen via de Whatsapp die dit bedrijf gebruikt om te communiceren.

Zeer netjes geholpen

Bestellibg netjes op kunnen halen. Omdat ik op krukken loop hebben ze het netjes in de auto gezet zodat mijn vrouw niet hoefde te tillen. Zeer goede service

Komt afspraken na

Gebeld op woensdag, levering kan op donderdag verstuurd worden. Helaas geen verzendbevestiging gehad, dus was vrijdag niet aanwezig, maar de bode stond wel voor de deur en heeft pallet netjes achter gelaten.

Geheel volgens afspraak, zoals het hoort.

Duidelijke webshop, snelle levering, dus zoals je het als klant af verwachten.

Goed assortiment en goede prijzen

Brandblusser besteld na telefonisch advies. Volgende dag in huis. Alleen jammer van de pittige bezorgkosten.

Beste Edgar, Met dank voor uw bestelling op Brandblussershop. Een brandblusser is zwaar en moet met de nodige zorg behandelt worden, tijdens het gehele bezorg traject door het postbedrijf worden ze dan ook handmatig verwerkt. En dit neemt jammer genoeg de nodige kosten met zich mee.

geen 2e keer

worden brandblussers geleverd van vorig jaar terwijl je nieuwe besteld en betaald

Beste Erik, Beste Eric, ik heb zonet begrepen van mijn collega dat het netjes is opgelost voor u. Nogmaals excuses voor het ongemak. Brandblussershop Team

Slang van de blusser kapot. Per omgaand werd een nieuwe gestuurd.

Prima service en goede bereikbaarheid

Top bestelling snel bezorgd prima

Duidelijk advies en kwaliteit tegen scherpe prijzen

Alweer mijn derde bestelling bij Brandblussershop. Heldere no-nonsense aanbiedingen en altijd scherp geprijsd. En probleemloos online bestellen!

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering, prima verpakt echt top en voor herhaling vatbaar

Deskundig advies en voordelig

De wizard geeft goed advies, maar ik wilde toch ook wat telefonisch advies. Op zoek naar een bevestiging want mijn bestelling was best flink en mijn huidige keurbedrijf in Lelystad raadde het af. De mevrouw die mij adviseerde was heel vrolijk ze had en prettige stem en kwam zeer deskundig over. Met een goed gevoel heb ik besteld en kijk uit naar de controle van mijn blusmiddelen volgend jaar. Ik ben nu al de helft goedkoper uit Inzake aanschaf met u. Had ik jullie maar eerder gevonden.

Ben tevreden met dit bedrijf. Duidelijke website met een handig keuzewizard. Bedankt voor de snelle levering van onze brandblussers.

Precies wat ik nodig had.

Heldere info. Handige keuzewizard. Alle brandbeveiligingsproducten bij elkaar. Snelle levering. Dik tevreden.

Laat niets meer van zich horen na incomplete levering

Na ( vlotte) levering blijken de ophang beugels te ontbreken. Deze klacht diverse malen gemeld. Ik krijg echter taal nog teken. Erg jammer.

Beste heer Bertus, dit is zeker heel vervelend. Wij zouden u graag van de juiste beugels nog willen voorzien. Het is veiliger om uw brandblusser op te hangen. Waarschijnlijk is uw melding niet goed bij ons doorgekomen. Als u uw bestelnummer wilt doorgeven dan maken we het snel met een kleine attentie in orde. Excuses voor het ongemak. Het Brandblussershop team.

Super !

Eerste keer dat ik brandblusser bestel bij Brandblussershop. Mooie website snelle levering Brandblussers zien er kwalitatief erg goed uit. Mooi product kun je mee voor de dag komen bij de klant !

Snel en overzichtelijk!

Erg overzichtelijk en snelle bezorging! Geen gedoe. Gewoon snel 2 brandblussers besteld.

Zeer ervaren mensen

Luisteren goed naar de wensen maar wat heel belangrijk is ze geven de juiste info. Je wordt snel geholpen En ze zijn heel vriendelijk

Fijn geholpen door de telefoon en gelijk opgehaald, klasse!

Fijn geholpen door de telefoon en gelijk opgehaald, klasse!

Helder en volledig

Geen overbodige reclame of verkoop. En goed te bereiken voor advies

Snel geleverd!

Snel geleverd!